Partyflock

Forumonderwerp · 897412
Waarschuw beheerder
donateur
Na een succesvolle busreis naar Extrema Outdoor, organiseren wij nu een busreis naar I Love Techno op 21 october 2006. De bus zal onder voorbehoud* vertrekken uit Kerkrade (NS-station), Heerlen (voorzijde NS-station) en Maastricht (Geusselt)...
Vorige keer was de bus binnen 3 weken helemaal vol, dus ik raad jullie aan om zo snel mogelijk in te schrijven als jullie mee willen gaan.

Inschrijven kan door met mij contact op te nemen door een bericht naar mij te sturen. Hierna zal ik jullie een bevestiging terug sturen. Inschrijven is uiteraard wel bindend!!!

De kosten zullen 25 euro per persoon bedragen, dit is incl. drank in de bus !!! :bier:

De vertrektijden zijn:

- vanuit Kerkrade 16.00 uur
- vanuit Heerlen 16.15 uur
- vanuit Maastricht 16.45 uur

We zullen dan rond 19.00 uur bij Flanders Expo aankomen, waar dan ook rond deze tijd het programma zal beginnen. Het feest eindigt om 06.00 uur en de bus zal om 06.45 uur huiswaarst keren om zo weer iedereen op de opstapplaatsen af te zetten.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag... :)

* Als er zich grotere groepen aanmelden, wat wil zzeggen meer dan 10 personen kan in overleg nog een opstapplaats worden toegevoegd. Maar dat wordt dan uiteraard vermeld op dit forum.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tovenaar1234 op zondag 8 oktober 2006 om 19:51:
zieke shit die filmpjes...houd er echt een misselijk gevoel aan over!

aansteller..

bel me ff!

Waarschuw beheerder
tuipen, ratten en andere wezens, ik heb het geregeld!!!! heb een kamer!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op zondag 8 oktober 2006 om 18:53:
Nee maar echt, op het moment dat iemand mijn kop zag, kwamen de meesten effe vertellen dat ze het ook zo geweldig vonden, of een handje geven, of zo'n goedkeurende blik van: " Vet he!". Heerlijk toch! Behalve ene dan, die zei dat ie me eng vond.

Dat wil ik toch even kwijt en dat kan hier volgens mij best. Als je drop zit en je gaat hendig lekker, de muziek is goed, de sfeer is goed en de mensen zijn goed is het zoooo'n vet gevoel. En als dan nog ook een wildrveemde je zo aankijkt als Roy beschreef (een 'vet he!'-blik) dan is t nog veel vetter. Maar ik heb ook meteen een kutgevoel als dr iemand is die niet uit z'n dak gaat, slechte zin heeft of alleen maar al verdrietig kijkt. Ik voel me dan echt kut en heb even iemand nodig die t net zo vet vind dan ik om daar weer bovenop te komen.
Heeft nog iemand dit, of ben ik de enige en moet ik stoppen met de sjit en naar een spiegoloog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:13:
voor als je je nu nog te goed voelt voor een zondag!

you smell like sundust.

Ik geef toe dat ik af en toe zieke dingen zeg die nergens op slaan maar dit gaat echt wel misschien te fur... Vind t freaky sjit, wil ik weten hoe je aan dit filpmje bent gekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:59:
Dat wil ik toch even kwijt en dat kan hier volgens mij best. Als je drop zit en je gaat hendig lekker, de muziek is goed, de sfeer is goed en de mensen zijn goed is het zoooo'n vet gevoel. En als dan nog ook een wildrveemde je zo aankijkt als Roy beschreef (een 'vet he!'-blik) dan is t nog veel vetter. Maar ik heb ook meteen een kutgevoel als dr iemand is die niet uit z'n dak gaat, slechte zin heeft of alleen maar al verdrietig kijkt. Ik voel me dan echt kut en heb even iemand nodig die t net zo vet vind dan ik om daar weer bovenop te komen.
Heeft nog iemand dit, of ben ik de enige en moet ik stoppen met de sjit en naar een spiegoloog?

je bent zeker niet de enige tuup :-)
als ik er lekker op sta, sta ik dus met een dikke vette smile op mun bek ( voor zover die niet scheef staat )
en als er dan om me heen nog meer mensen uit hun dak staan te gaan, ga ik ze een hand geven en even benadrukken dat ik het ook "zooooooooo waanzinnig vind "

meestal is het antwoord dan bevestigend, en ga ik verder met uit mun dak gaan, totdat ik de volgend persoon zie , met een zelfde gelukzalende blik in zijn ogen, zo van "aaaaaaaaaah vette sjit "

en aan het eind van de avond, heb ik dan volgens mij aan ieder die het wil horen ( en ook die het niet echt willen horen ) verteld dat ik het vet vond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:45:
heb een kamer!!!!

dus vanaf nu is de afterparty bij jou???:P

Waarschuw beheerder
Salad Finger.

I adore him!
Waarschuw beheerder
hhhmmm,
roy ik had jou stukje tekst hierboven nog niet gelezen, maar je schreef precies hetzelfde,

zelfde gedachtekronkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:30:
Salad Finger.

I adore him!

Je bent ziek..... Joey ik heb medelijden met je man, ben blij voor je dat je naar Maastricht gaat...

Was n grapje he tortelduifjes (ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn)

Uitspraak van Trommel op zondag 8 oktober 2006 om 21:28:
je bent zeker niet de enige tuup

Dank u
Waarschuw beheerder

ik ken het gevoel...maar een bezoekje aan de psycholoog is natuurlijk nooit mis ;)
Waarschuw beheerder
Sjorsj..je bent echt niet de enigste! volgende keer moet je lach-muntjes vragen aan jeff! die helpen super..die krijg ik meestal ook als ik ff down ben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:45:
Joey

Maastricht

:O hoe kom je dan vrijdag in de drop inn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:30:
Salad Finger.

I adore him!

vind toastyboy leuker...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op zondag 8 oktober 2006 om 23:21:
Sjorsj..je bent echt niet de enigste! volgende keer moet je lach-muntjes vragen aan jeff! die helpen super..die krijg ik meestal ook als ik ff down ben!

op extrema heb ik een hele zak erin gegooit.. maar volgens mij stond je op tilt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funky Jeppy op maandag 9 oktober 2006 om 03:06:
http://www.fat-pie.com/spoilsminus2.htm

vind deze zieker...

Ga slapen :P

Waarschuw beheerder
Je bent ziek..... Joey ik heb medelijden met je man, ben blij voor je dat je naar Maastricht gaat...

nee heerlen centrum:P vrijdags natuurlijk gewoon bij les!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 10:26:
nee heerlen centrum vrijdags natuurlijk gewoon bij les!!!

lekker naar huis rollen/wankelen na de drop inn :)
Waarschuw beheerder

Wie zei dat ik d'r op zat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op maandag 9 oktober 2006 om 11:10:

idd, ik denk tog wel dat roy en ik de enige zijn die die zooi echt niet willen!!
Waarschuw beheerder
Heeft nog iemand dit, of ben ik de enige en moet ik stoppen met de sjit

Probeer het gewoon eens!
Mij is het beter bevallen zonder drugs..maja ieder zijn keus/smaak!

je kunt het niet meer als proberen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:45:
tuipen, ratten en andere wezens, ik heb het geregeld!!!! heb een kamer!!!!

opgepakt ofzo ?

Waarschuw beheerder

hij gaat naar heerlen.. sjek je bronnen :P

dat zei jezelf toch.. visjes mickeys hele gayipark langs gekomen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 9 oktober 2006 om 11:41:
Probeer het gewoon eens!

jij bent zeker ook AAN de herbaaaals en de liQuid C..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 9 oktober 2006 om 11:41:
Heeft nog iemand dit, of ben ik de enige en moet ik stoppen met de sjit

Probeer het gewoon eens!

Dat was niet mijn uitspraak ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 12:56:
dat zei jezelf toch.. visjes mickeys hele gayipark langs gekomen..

Dat was volgens mij sarcasme, of was 't cynisme? Je snapt nu in ieder geval wat ik bedoel Les.
Waarschuw beheerder
gaan we vrijdag de 20e met zn alle een pre-party houden @ drop inn? of naar billy the klit in heerlen of optijd naar bed!?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op maandag 9 oktober 2006 om 13:11:
gaan we vrijdag de 20e met zn alle een pre-party houden @ drop inn? of naar billy the klit in heerlen of optijd naar bed!?

mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Billy,
maar dan is het weer geklooi mer vervoer,
ik ga me maar weer eens in beraad in mijn tippie

Waarschuw beheerder
gaan we vrijdag de 20e met zn alle een pre-party houden @ drop inn? of naar billy the klit in heerlen of optijd naar bed!?

of alledrie?
Uitspraak van Trommel op maandag 9 oktober 2006 om 13:17:
maar dan is het weer geklooi mer vervoer,

kunt toch lopen, en anders... PAK JE EEN TAXI :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trommel op maandag 9 oktober 2006 om 13:17:
tippie

we hebben nu dus buiten piraten ook indianen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 13:18:
kunt toch lopen, en anders... PAK JE EEN TAXI

sorrie
Waarschuw beheerder
optijd naar bed vind ik ook niet zo stom:P ben je tenminste voldoende fit voor de dag erna...en ik bespaar me weer 30 euro...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op maandag 9 oktober 2006 om 13:19:
we hebben nu dus buiten piraten ook indianen...

yeah, een TOMahawk

wmahaha
wat een giller
Waarschuw beheerder
herbaaaals

ja dat is het! nepdrugs! de oplossing!
Waarschuw beheerder

stommerd! dat was jefs'en mijn idee...ik ga heinz deze week in ieder geval even bellen en jef zorgt ervoor dat alle buspassagiers een mailtje krijgen voor de officiele pre-party :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op maandag 9 oktober 2006 om 13:30:
optijd naar bed vind ik ook niet zo stom ben je tenminste voldoende fit voor de dag erna...en ik bespaar me weer 30 euro...

de pre-party's zijn het leukst! Denk aan Solar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tovenaar1234 op maandag 9 oktober 2006 om 14:02:
de pre-party's zijn het leukst! Denk aan Solar

dat was die donderdag ervoor he in drop inn he:P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 14:36:
dat was die donderdag ervoor he in drop inn he

nee de vrijdag op de camping! stuiter stuiter!

Waarschuw beheerder
ook ja
Waarschuw beheerder
sommige mensen gingen zo hard... dat ze de dag erna om 8 uur 's morgens nog op het strand stonden als Johnny Depp In fear and loathing in las vegas..

Met handdoek en al op het hoofd..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tovenaar1234 op maandag 9 oktober 2006 om 14:02:
de pre-party's zijn het leukst! Denk aan Solar

Wat een super id zo'n pre-party... Drop-inn is dan ook zeker de juiste lokatie voor een pre-party voor I love Techno...

Ben alleen bang dat er dan maar een halve bus gaat, omdat iedereen dan de dag erna nog volle bak doormekaar is.
Maarja dan wel weer meer plaats in de bus :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet verstandig om die pre-party op een donderdag te houden? Dan hebben we donderdag pre-party I love Techno, "REGULAR"-Fridag, zoals altijd voldrop gezellig (pre2party I love Techno) en Zaterdag dan het echte werk werk waar iedereen zich al maanden op aan't verheugen is. Slechts een enkeling die dan mee kan, omdat de rest al voortijdig moest afhaken in de strijd om de beruchtePRE-APPER troffee...

Was maar een id :P

Waarschuw beheerder
zou ik me skate-board mee naar binnen krijge???
is wel makkelijk als ik dan moe ben laat ik me duwen door een van jullie.
Waarschuw beheerder
boh ja.. ik doe me die schoenen van usher aan.. wat ie aanheeft in die clip van U-turn..

met die wielletjes..

ziet niemand..

doe ik daar ook meteen de drugs in:D

Waarschuw beheerder
donateur
gayipark

Kwist niet dat ik een park had, wat leuk :D wanneer mag ik daar een kijkje nemen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op maandag 9 oktober 2006 om 15:07:
boh ja.. ik doe me die schoenen van usher aan.. wat ie aanheeft in die clip van U-turn..

met die wielletjes..

ziet niemand..

doe ik daar ook meteen de drugs in:D

das een goeie:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trommel op maandag 9 oktober 2006 om 13:56:
wmahaha
wat een giller

gelukkig nog eimand die altijd om zn eigen grapjes dubbel ligt :D