Partyflock

Forumonderwerp · 897412
Waarschuw beheerder
donateur
Na een succesvolle busreis naar Extrema Outdoor, organiseren wij nu een busreis naar I Love Techno op 21 october 2006. De bus zal onder voorbehoud* vertrekken uit Kerkrade (NS-station), Heerlen (voorzijde NS-station) en Maastricht (Geusselt)...
Vorige keer was de bus binnen 3 weken helemaal vol, dus ik raad jullie aan om zo snel mogelijk in te schrijven als jullie mee willen gaan.

Inschrijven kan door met mij contact op te nemen door een bericht naar mij te sturen. Hierna zal ik jullie een bevestiging terug sturen. Inschrijven is uiteraard wel bindend!!!

De kosten zullen 25 euro per persoon bedragen, dit is incl. drank in de bus !!! :bier:

De vertrektijden zijn:

- vanuit Kerkrade 16.00 uur
- vanuit Heerlen 16.15 uur
- vanuit Maastricht 16.45 uur

We zullen dan rond 19.00 uur bij Flanders Expo aankomen, waar dan ook rond deze tijd het programma zal beginnen. Het feest eindigt om 06.00 uur en de bus zal om 06.45 uur huiswaarst keren om zo weer iedereen op de opstapplaatsen af te zetten.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag... :)

* Als er zich grotere groepen aanmelden, wat wil zzeggen meer dan 10 personen kan in overleg nog een opstapplaats worden toegevoegd. Maar dat wordt dan uiteraard vermeld op dit forum.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 20 september 2006 om 14:15:
Niet getreurd!!! Ik bak je wel een kommetje soep om het goed te maken, hihi.

wies hier nu de droogkloot:roflol:

roflol, wat is roflol eigenlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tovenaar1234 op woensdag 20 september 2006 om 14:18:
Roy, heb jij je inmiddels t koken ook n beetje geleerd? Neem aan dat die ouders van jou ook langzaam van je af willen?

1-0 voor Kim :P
Waarschuw beheerder
Hihi...Geen poging om er 1-1 van te maken mr. Lohmann? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tovenaar1234 op woensdag 20 september 2006 om 14:18:
Roy, heb jij je inmiddels t koken ook n beetje geleerd? Neem aan dat die ouders van jou ook langzaam van je af willen?

Ik zei je toch gisteren dat ik midden in de kook lessen zit.

Gisteren: Verse Sperzieboontjes met een klein klontje roomboter erop gesmolten, overheerlijke gebakken aardappeltjes met champions en uitjes, en een super mals biefstukje bestuift met zout, peper, en een vleugje knoflookpoeder. Dat alles bereid met een beetje keukenliefde van Roy.

Vandaag: Frites.

PS. Mijn ouders willen me uithuwelijken.
Waarschuw beheerder
Haha nee doe maar niet...af en toe kunnen we toch nog wel gezellig kletsen :)
kun je vnv hier ook komen koken dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Opa lohmann, volgens mij ben ik je kwijtgeraakt op msn :P khad je erin staan,, maar is foetsie :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee bijdehandje, hier in mijn keukentje natuurlijk...Wordt tijd dat jef en ik ook weer eens fatsoenlijk eten!
Merk het aan m'n huidje :-( ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:35:
Opa loman, volgens mij ben ik je kwijtgeraakt op msn khad je erin staan,, maar is foetsie

Het is Lohmann, of Lowmeeeen, beste kind. En tja, dan moet je maar beter op je spullen letten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 23:58:
EET MEER FIETS!

van fietsen eten krijg je een beugel...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 20 september 2006 om 14:43:
En tja, dan moet je maar beter op je spullen letten!

Daar heb je helemaal gelijk in!

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry opa :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:08:
zou mezelf voor mn kop slaan als ik niet ging en daarna alle wilde verhalen kreeg te horen (dat slaat niet op jullie jeffrey en mario..... uhmzzz, nee eigenlijk tog wel een beetje:roflol

ik zou mezelf voor de kop slaan als ik iedere week moest gaan..:P
Waarschuw beheerder
Anders verdien jij geld en geven wij het als idioten uit...dus af en toe zou ik ook wel op vrijdagavond willen werken...heel af en toe dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 14:20:
wies hier nu de droogkloot

roflol, wat is roflol eigenlijk

Joey Soprano! Vergeet je vrijdag je luchtgitaar niet? Mag natuurlijk ook een luchtdrumstel zijn uiteraard.

En inderdaad, wat is roflol eigenlijk? Iemand 'n idee? Ik weet wel wat ruftlol is: das als je stiekem een windje laat en niemand behalve jij heeft het in de gaten. Totdat het vieze luchtje via de neus doordringt bij anderen en ze bijna over hun nek gaan. De schaterlach die dan bij jezelf begint, das ruftlol.
Waarschuw beheerder
rofl

rolling over the floor laughing..

die laatste 'ol' weet ik ook niet te verwoorden:S

Waarschuw beheerder
Ben je ook een Game-freak Jeppy of is het een toevalligiteit dat je die afkorting kende?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 20 september 2006 om 15:23:
roflol

rolling over the floor laughing out loud
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 15:39:
Ben je ook een Game-freak Jeppy of is het een toevalligiteit dat je die afkorting kende?

:bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Holy motherfucking bitch nailing fucking son of a gun!!!! Volgens mij heb ik net effe een nieuwe persoonlijke held ontdekt: Boys Noize. Kon 'm nog niet, maar hoort zich uitermate smerig aan!!! And we like smerig wah!!!!!

Check de ILT2006 site bij de 'radio' voor een kleine korte mix, of voor het echte werk:

Track ID: boys noize live-at-5days off netherlands 14.07.2006
Audio Quality: 128kbps
Length: 79:58
Size: 73,2 MB
http://rapidshare.de/files/26345173/boys_noize_live-at-5days_off_netherlands_14.07.2006.mp3

William, hij heeft een hoog 2ManyDJ's gehalte!!!

Waarschuw beheerder
ben em aant downen. thnx ;) :) :D

Waarschuw beheerder
hij is lekker. wel trance-achtig maar wel goed :bounce: :woeptidoe: :cheer:

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aangepast
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aangepast :) zodat al mijn berichten in een bericht staan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey les, hoezo doe je niet alle berichten die je post in een bericht zetten??? je kunt meerdere citaten in een bericht zetten. is wat makkelijker lezen voor ons allemaal en jij krijgt geen RSI :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:36:
hey les, hoezo doe je niet alle berichten die je post in een bericht zetten??? is wat makkelijker lezen. je kunt meerdere citaten in een bericht zetten. is wat makkelijker lezen voor ons allemaal. en jij krijgt geen RSI

ik lees een bericht, wil er op antwoorden,. denk ikd aar blijft het bij, lees ik weer een ander bericht.
maar ik zal het ff aanpassen.

Dank je voor de tip Will.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:21:
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 20 september 2006 om 11:48:
Dan heb je stiekem de foto's bekeken!!!!

nee, iemand anders zei m me..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:22:
ben ik mee eens..maar goed..dit kunstje flikt remco wel vaker * trance energy * * Extrema *

quote]EN NIET TE VERGETN FREE FUNK![/
[quote element=message id=26494771]{element is niet toegankelijk}Spoey: ik BEN leuker
krijgen

zelfs zonder sos begint ie nu al grootheidswaanzin te
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:26:
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 20 september 2006 om 14:15:
Niet getreurd!!! Ik bak je wel een kommetje soep om het goed te maken, hihi.

meot het wel bamisoep zijn, dat lust gayi alleen maar..

het is weer druk heir egweest terwijl ik lekker ops chool zat te zwoegen tijdens een les filosofie. Ben er dan wel weer helemaal uit gekomen welke filosoof NIET en welke WEL.. ( voor de liefhebbers, ik zal er een weblog over schirjven ) bij mij past Qua ideeen en utopische gedachtenlaatste aanpassing 20 september 2006 16:34
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog iemand met menstruatiepijn??

:roflol: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:46:
nog iemand met menstruatiepijn??

YUPS
Waarschuw beheerder
ja ik.. volgens kim was ik ongesteld...

en william, dank je wel.. dan denk je tenminste niet.. wow er zijn 28 nieuwe berichten op het forum erbij.. terwijl 21 ervan van les zijn:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funky Jeppy op woensdag 20 september 2006 om 17:03:
ja ik.. volgens kim was ik ongesteld...

Welk merk tampon gebruik je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op woensdag 20 september 2006 om 17:03:
en william, dank je wel.. dan denk je tenminste niet.. wow er zijn 28 nieuwe berichten op het forum erbij.. terwijl 21 ervan van les zijn

:roflol: wat een grapjassen zijn jullie weer.
goe dan een groot bericht van lesly :) NOg leuker

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 17:09:
Welk merk tampon gebruik je?

Ik denk dat jeffrey gewoon wattestaafjes zijn plasbuis instopt ( denk dat dat het enige is dat past in zo'n buisje!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 17:18:
grapjassen

n00b :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op woensdag 20 september 2006 om 15:27:
rofl

Roffel, betekent het! Zo van roffel roffel ( op de trommel voor wat spanning , voordat de kaartjes van het belspel worden omgedraaid en je daarna verloren hebt en dan hoort; whèwhèwhèwhom....helaas het antwoord is fout!
Waarschuw beheerder
OW OW OW!!
Aangezien we een 'Apper'- contest hebben, misschien wel leuk (of juist niet, omdat het een verrassing moet blijven, maar ga lekker los ) ..

Waaraan herkennen we dan de Apperste Apper? Oftewel, waar herkennen we jou aan, als je doorelkaar bent?

Hier wat voorbeelden mbt. mezelf;

Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.
De persoon bellen die achter je staat, omdat je die kwijt bent!!
Elke 5 min kijkt of je je telefoon, portemonnee enz enz nog hebt
Als je meer dan een half uur erover doet om een smsje te sturen..

Nu jullie!!

(F)

ps: Mario, Jeffrey en Joey! Jullie doen toch wel hele rare dingen!! GO GO GO!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op woensdag 20 september 2006 om 17:46:

kenker..anders heb ik precies hetzelfde...maar ik eet ook gemiddeld 20 raketijsjes op zn avond...

verder sport ik graag op feesten...curling, bowlen, darten, tennis..:) zo zijn we toch nog een beetje gezond bezig he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AudioWize op woensdag 20 september 2006 om 13:41:
Sven hou ff je knikkerhoofd dicht...!!

dankje..
Anders heb ik het minder getroffen dan jij, en heb ik nu eenmaal geen geld ervoor....!!

sparen remco...sparen! en niet iedere dag jointjes roken...junk(ie)..
Ik ben tenminste nooit irri als ik space en ik ben altijd aardig...!!

en je trekt een kop alsof je een uil bent..OEHOEE!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op woensdag 20 september 2006 om 14:44:
van fietsen eten krijg je een beugel...

en pijn aan je tanden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op woensdag 20 september 2006 om 18:12:
Uitspraak van Liefs.Steffie op woensdag 20 september 2006 om 17:46:

kenker..anders heb ik precies hetzelfde...maar ik eet ook gemiddeld 20 raketijsjes op zn avond...

Dat ik altijd mn spullen aan t zoeken ben om de 5 minuten, die staat met stipt eigenlijk bovenaan.. Het gaat dan ongeveer zo; Heey, houd eens even vast.. vervolgens staat diegene 5 minuten met mn spullen en ben ik alle zakken aan t legen, uitruimen of ordenen... 5 minuten later, precies hetzelfde liedje.. Offf. Kut heb je mn zonnebril gezien? Stef, kijk eens op je hoofd schat... oeps! Of Je MOET me helpen, ben mn telefoon kwijt! Echt is geen grapje, ben em echt kwijt, kut kut kut kutzooi!!.. had em net nog!! Die ander; Ja, waar had je em toenet dan?? Doe ff rustig dan.. Ja, weet ik niet meer.. ik was aan t smsen en jah nu issie weg.. Die ander; Laat je handen eens zien.. Ja schaap! In je hand!! BLondie!!!

Hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 17:18:
Ik denk dat jeffrey gewoon wattestaafjes zijn plasbuis instopt ( denk dat dat het enige is dat past in zo'n buisje!)

Lijkt me zeer comfortabel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 18:17:
Uitspraak van Liefs.Steffie op woensdag 20 september 2006 om 17:39:
Roffel, betekent het!

Roflol = roffel?

Iemand schreef op in dit topic het woordje ' rofl ', daarna nam iemand het( verkeerd ) over in zijn of haar bericht en maakte er het woordje 'roflol' van.... Dus Roflol= van oorsprong Roffel....

Anders, is mijn eigen haarkleur van origine gewoon blond!