Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 09:08:Als ik dr nog plek voor had op mn rug laatste aanpassing 29 augustus 2006 09:10
foto's?!?!?!?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 09:14:foto's?!?!?!?
https://partyflock.nl/albumelement/410780
Jeeezus Jan ausieman moet dat nou ?!? 
mooi hoor!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 21:09:Maar bij bijna alle grote tattoo's denk k van vind je hem over 50 jaar nog mooi??
lekker belangerijk,denk ff 50jaar vooruit
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 augustus 2006 om 20:40:Hijs eindelijk af, maarn u wil ik jullie mening ff over mijn tattoo... en ja ik weet dat ik het risico loop afgekraakt te worden... maar ik wil het TOCH weten ...
zeker mooi
Vind het erg moeilijk om mijn mening er over te geven
is allemaal wel trible achtig maar toch zijn de gedeeltens erg verschillend van elkaar..wat het ene stuk de tattoo minder mooi lijkt doen maakt het andere gedeelte weer goed..
kortom is een zeer apparte tattoo..
zou hem zelf niet mooi willen noemen..maar ook zeker niet lelijk..
er is over nagedacht..
is allemaal wel trible achtig maar toch zijn de gedeeltens erg verschillend van elkaar..wat het ene stuk de tattoo minder mooi lijkt doen maakt het andere gedeelte weer goed..
kortom is een zeer apparte tattoo..
zou hem zelf niet mooi willen noemen..maar ook zeker niet lelijk..
er is over nagedacht..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:58:is allemaal wel trible achtig maar toch zijn de gedeeltens erg verschillend van elkaar..wat het ene stuk de tattoo minder mooi lijkt doen maakt het andere gedeelte weer goed..
Idd..
Het is een beetje verschillende stijlen..Maar dat maakt het ook wel weer mooi...
Als je alleen maar tribal had dan was het misschien zo eentonig geweest
Kortom mooie tattoo:)
thanks voor de (meestal) eerlijke, en gegronde reakties ! hij is in Breda gezet door TATTOO JAN, het onderste stukje is inderdaad een beetje op zichzelf, komt omdat het hele geprik daar in eerste instantie mee is begonnen, dat onderste stukje had ik het eerste jaar, daarna een half jaar die bovenste erbij (dat is overigens de onderste maar dan ondersteboven, voor de opletters) toen de zeepaarden een half jaar later (die hebben een, persoonlijke, reden)en tot slot het middenstuk om er toch maar 1 geheel van te maken 3 maanden geleden..... nogmaals bedankt voor de reakties !
Hijs zeker mooi althans van wat ik kan zien op de foto maar t oogt iig al heel erg mmoi
.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 augustus 2006 om 20:40:Hijs eindelijk af, maarn u wil ik jullie mening ff over mijn tattoo... en ja ik weet dat ik het risico loop afgekraakt te worden... maar ik wil het TOCH weten ...
hij is erg mooi
maar waarom wil je de mening van andere weten eigenlijk?
je heb hem al gezet dus je kan er toch niks meer aan doen
en je zet hem toch voor jezelf??
laatste aanpassing
Ziet er geweldig uit

apart, maar zeker netjes!!