Partyflock

Forumonderwerp · 897085

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Muziekfeest afgeblazen na knokpartij

DEN HAAG - Het evenement Dance Tour in het Haagse Zuiderpark is zondagavond afgelast, na een vechtpartij ...

Medewerkers ruimen de boel voortijdig op na de knokpartij die de Dance Tour verziekte.
waarbij zeker zestig personen betrokken waren.

Volgens ooggetuigen ging het om een grote groep ADO Den Haag-fans. Een politiewoordvoerder spreekt dit tegen en zegt dat er wel ‘enkele ADO-shirts tussenzaten, maar wij gaan uit van een ongeorganiseerde groep’.

Ooggetuigen stellen dat de groep al de hele avond op een kans aasde om de medewerkers van World Wide Security (WWS), die onder andere de beveiliging in de Amsterdam Arena verzorgt, te ‘grazen te nemen’. Bij de knokpartij vielen twee lichtgewonden.

De ongeregeldheden ontstonden nadat beveiligers ADO Den Haag-aanhangers toegang tot het terrein weigerden. ,,De hele week circuleerden berichten op het internet dat Ajax- en ADO-fans elkaar op het dancefeest zouden treffen,’’ aldus een beveiligingsmedewerker die anoniem wil blijven. ,,Het aantal beveiligers was daarom al opgevoerd tot 38.’’ De medewerkers van WWS hadden vanwege de dreiging opdracht bezoekers in ADO-kleding te weigeren. Dat veroorzaakte een gespannen sfeer.

De beveiligers wilden rond half negen, een half uur nadat slotact Armin van Buuren was begonnen, één man uit de groep halen. Daarop keerde de groep zich massaal tegen de beveiliging en braken zij dwars door de hekken voor het podium. Daarbij vielen rake klappen. DJ Van Buuren wachtte de groep niet af en sprintte van het podium. ,,In al die vijftien jaar dat ik op grote evenementen draai, heb ik zoiets nog nooit meegemaakt’’, aldus de dj.

In februari van dit jaar staken Ajax-aanhangers het ADO-honk in brand. De rechter legde vijftien Ajax-hooligans straffen op van één tot vier jaar cel.

Bron : www.ad.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 12:58:
Tuurlijk heb je ratten tussen die security zitten maar we moeten nou ook niet doen als we het nu over de meeste brave mensen hebben die de boel komen verstieren

ken je ze dan?

jullie zijn allemaal zo zielig met je oordeel als je er niet eens bij bent geweest
Waarschuw beheerder
Mensen...helaas is het gewoon allemaal een eenvoudige rekensom:

Hooligans+security+Den Haag+gratis entree+alcohol= GEGARANDEERD ELLENDE!
Waarschuw beheerder
hokjesplaatsers de gekste :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 28 augustus 2006 om 13:02:
wie zegt nu dan dat die gasten begonnen waren??

Dat zeg ik niet maar als ik de berichtgeving moet geloven dan zijn er maatregelen genomen om ADO voetbalsupporters te weren van het feest. Dat zou een aanleiding kunnen zijn maar er wordt altijd gewezen naar de security...... :/

Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:04:
ken je ze dan?

jullie zijn allemaal zo zielig met je oordeel als je er niet eens bij bent geweest

Nee ik ken ze niet persoonlijk maar ik werk zelf voor een evenementenbedrijf bij grote evenementen en weet wat voor gajes er op dit soort feesten afkomt die de boel willen verstieren. OK het begint met niets, ze willen naar binnen, worden geweigerd, worden ze kwaad, gaan uitdagen, security gaat erin mee en dan breekt de pleuris los.... enne dit is toch een openbaar internetforum? Wat is jouw kant van het verhaal dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvina (F) op maandag 28 augustus 2006 om 12:37:
Ja? Niks van gemerkt.

dus dan is het automatisch niet waar ?

Uitspraak van Knoalster op maandag 28 augustus 2006 om 12:39:
Het kan allemaal wel zo zijn dat de Beveiliging schuld heeft maar daar hebben betrokkenen niks aan.. want als die ogenaamde "daders" geen schuld hebben waarom hoor je dan zulke verhalen:

ik zei al eerder twee vechten 2 schuld . maar nu word alles door de media afgedaan als een georganiseerde vechtpartij etc etc door den haag supporters :S jij moet alles afweten van in een hoekje gestopt te worden en altijd maar met de vinger aangwezen worden alsik zo al de topics kan herinneren :)

Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 12:43:
Goed jongen ik ben het helemaal met je eens:

Voetbalsupporters zijn nooit de boosdoeners van vechtpartijen, ze krijgen altijd eerst allemaal een klap op hun smoel door de security en moeten zichzelf dan helaas verdedigen door een corrigerende tik terug te geven.

Ze komen op een feest om lekker te dansen en zijn doorgaans hartstikke lief tegen iedereen die van een andere club houdt en luisteren goed naar securitypersoneel en doen altijd heel beleefd bij de ingang.

Wat raar eigenlijk he dat deze arme hooligantjes zo "gediscrimineerd" worden... :-(

dat maak jij dr van . deze jongens zijn gewoon een vriendengroep op een dancefeest op dat moment en als dr 1 een probleem heb met iemand dan loopt t zo uit de hand natuurlijk ook met de beveiliging . maar leuke uitspraak joh :d (y) jij heb helemaal gelijk
dit heb niks met voetbal en fc den haag te maken wel met hagenezen rotterdammers en weet ik veel wie nog meer tegen die beveiliging bvezig was omdat ze te waren . maar goed ji heb gelijk pik :aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 12:45:
RDH ik zit ff je te lezen maar je mag blij zijn dat er security op zo'n feest aanwezig is want anders was het echt totaal uit de hand gelopen. Sowieso kan je je afvragen waarom er altijd beveiliging nodig is op een feest waar iedereen komt om te feesten!!!! :cheer: ik vind het eerlijk gezegd te simpel om te zeggen dat de fout bij de beveiliging ligt. Het zijn een stel randmongolen die echt niets beters te doen hebben en verwacht je nou echt van de massa dat die zo'n kleine groep aanpakken? Mag je van feestend publiek niet verwachten..... :/

mijn uitspraak was meer gericht op t feestende publiek die een zondebok nodig heeft . tuurlijk is beveiliging nodig , ik denk met een betre andere maatschappij dat t niet zo gelopen was , maar goed dat zeg ik en ik kan wel heel veel gaan zeggen hier maar dat heeft geen nut . zoals je ziet
en goed dat dr beveiliging was , ze lokken uit en vervolgens rennen ze van t terrein af en laten de boel de boel :S dat vind jij goed ?

Uitspraak van Knoalster op maandag 28 augustus 2006 om 12:47:
Dat het volgens sommigen de schuld van de security is terwijl het niet de security was die jouw vrienden klappen gaf.

Wat is lep?

dat verhaal heb niks met t einde te maken vriend :D waar het hier uiteindelijk over gaat :bier:
maar ik kap dr mee probeer een beetje naam van me club en me stad hoog te houden hier en uit te leggen hoe t zat en zit , maar mensen willen graag wijzen
wijs allemaal maar lekker :bier:
en veel plezier hier in t topic en vooral meescheeuwen wat jullie dr over gehoord hebben en met de meutte mee scheeuwen en de media :bye:
Waarschuw beheerder
Wat een onzin schrijven mensen hier zeg!!!

Ik stond letterlijk 2 meter naast de start van de wat later rel werd. Eerst wat mensen ruzie met elkaar maken en knokken. Jawel het eerst bloed was er direct. Binnen een minuut stonden er een man of 20 beveiliging tussen de groepen. Toen begon uit het niets de HELE groep de beveiligers te provoceren (NIET ANDERSOM!!!). Sterker ze sloegen de beveiligers met opmerkingen als "Wat moet je nou vuile kut ..... (naam wat men voor Ajax gebruikt)".

Binnen een paar minuten stonden er minimaal 100 man tegen een man of 30 beveiligers. Nogmaals deze sloegen niet en schreeuwden niets maar bleven er tussen staan. Echter werd de groep zo groot en agressief dat zelf de beveiliging moest vluchten voor hun leven !!! (ja dat was het echt).

De klapper was dat een of andere rand debiel (vlak nadat Armin letterlijk het podium was afgevlucht en met een auto moest vluchten) op het podium en (oh wat was hij toch stoer!!!) vol trots zijn vieze smerige onder getattoeerde buik moest laten zien aan de nog met duizenden aanwezigen feest mensen.

Sorry hier zijn ALLEEN en dan ook ALLEEN de eikels van HOOLIGANS voor verantwoordelijk. het is te zot dat er beveiliging moest staan, kom op zeg.

oh oh Den Haag mooie stad ...... helaas zijn sommige mensen niet zo. Ik ben Hagenees maar ik SCHAAM me voor dit soort uitschot wat zich ook Hangenees durft te noemen. Jammer jammer jammer.

Met pijn in mijn hart hoop ik dat Dancetour de komende jaren Den Haag heel links laat liggen en ik heb respect voor de mannen World Wide Security dat ze het aandurfde om daar te gaan staan. Alles was goed geregelt echter tegen een paar mongolen kan je niets doen.

Dancetour Den Haag R.I.P. !!! Bedankt jongens!

PS effe deze edit toevoegen, voordat iedereen weer wat gaat roepen. ik ben al ruim 25 ADO fan en volg de club door dik en dun maar dit soort uitschot moet van de aardbodem verdwijnen, zij zorgen ervoor dat ADo de slechte naam heeft. Mooie club, mooie stad, straks een mooi stadion alleen een slecht naam door dit tuig. Het waren ADO hooligans (sorry maar het was zo!!!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:11:
dus dan is het automatisch niet waar ?

Zeg ik toch helemaal niet :S. Heb gewoon wat gemist dan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:05:
Mensen...helaas is het gewoon allemaal een eenvoudige rekensom:

Hooligans+security+Den Haag+gratis entree+alcohol= GEGARANDEERD ELLENDE!

(y) ik heb je hoog zitten..
cum laude jij toch (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:09:
OK het begint met niets, ze willen naar binnen, worden geweigerd, worden ze kwaad, gaan uitdagen, security gaat erin mee en dan breekt de pleuris los

hahah je bent echt dom
er is helemaal niemand geweigerd iedereen was gewoon binnen

er wordt een meisje van 14 door dr vriend in elkaar geslagen, dus elke gozer die daar niet van houdt bemoeit zich mee, de security bemoeit zich ermee, en die liepen al de hele dag uit te dagen, en toen ging het los:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvina (F) op maandag 28 augustus 2006 om 13:12:
Zeg ik toch helemaal niet :S. Heb gewoon wat gemist dan

:s oke :s sorry :s :flower:
Waarschuw beheerder
Nee ik ken ze niet persoonlijk maar ik werk zelf voor een evenementenbedrijf bij grote evenementen en weet wat voor gajes er op dit soort feesten afkomt die de boel willen verstieren. OK het begint met niets, ze willen naar binnen, worden geweigerd, worden ze kwaad, gaan uitdagen, security gaat erin mee en dan breekt de pleuris los.... enne dit is toch een openbaar internetforum? Wat is jouw kant van het verhaal dan?

Inderdaad, wat is er volgens jullie (getuigen, daders etc.) nou precies gebeurt dan wat de supporters zo onschuldig maken?
Waarschuw beheerder
dat verhaal heb niks met t einde te maken vriend waar het hier uiteindelijk over gaat
maar ik kap dr mee probeer een beetje naam van me club en me stad hoog te houden hier en uit te leggen hoe t zat en zit , maar mensen willen graag wijzen
wijs allemaal maar lekker
en veel plezier hier in t topic en vooral meescheeuwen wat jullie dr over gehoord hebben en met de meutte mee scheeuwen en de media

Ik geloof best dat het de security is die het uitlokte, maar daar hebben onschuldigen die klappen krijgen niks mee te maken, wanneer zij klappen krijgen door die "vriendengroep".
Ik heb ook wel es moeten rennen omdat 2 groepen ruzie hadden... en dan maakt het vaak niks meer uit wie ze pakken.. dat bedoel ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:05:
Hooligans+security+Hoorn+gratis entree+alcohol+lappendag= GEGARANDEERD ELLENDE!

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:13:
er wordt een meisje van 14 door dr vriend in elkaar geslagen, dus elke gozer die daar niet van houdt bemoeit zich mee, de security bemoeit zich ermee, en die liepen al de hele dag uit te dagen, en toen ging het los

En daarom maar ff met zn allen Armin aanvallen :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:13:
nou precies gebeurt dan wat de supporters zo onschuldig maken?

jullie weten het allemaal zo goed he

ik zeg niks meer hier:D jullie zoeken het maar uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rikoos op maandag 28 augustus 2006 om 13:12:
Wat een onzin schrijven mensen hier zeg!!!

Ik stond letterlijk 2 meter naast de start van de wat later rel werd. Eerst wat mensen ruzie met elkaar maken en knokken. Jawel het eerst bloed was er direct. Binnen een minuut stonden er een man of 20 beveiliging tussen de groepen. Toen begon uit het niets de HELE groep de beveiligers te provoceren (NIET ANDERSOM!!!). Sterker ze sloegen de beveiligers met opmerkingen als "Wat moet je nou vuile kut ..... (naam wat men voor Ajax gebruikt)".

Binnen een paar minuten stonden er minimaal 100 man tegen een man of 30 beveiligers. Nogmaals deze sloegen niet en schreeuwden niets maar bleven er tussen staan. Echter werd de groep zo groot en agressief dat zelf de beveiliging moest vluchten voor hun leven !!! (ja dat was het echt).

De klapper was dat een of andere rand debiel (vlak nadat Armin letterlijk het podium was afgevlucht en met een auto moest vluchten) op het podium en (oh wat was hij toch stoer!!!) vol trots zijn vieze smerige onder getattoeerde buik moest laten zien aan de nog met duizenden aanwezigen feest mensen.

Sorry hier zijn ALLEEN en dan ook ALLEEN de eikels van HOOLIGANS voor verantwoordelijk. het is te zot dat er beveiliging moest staan, kom op zeg.

oh oh Den Haag mooie stad ...... helaas zijn sommige mensen niet zo. Ik ben Hagenees maar ik SCHAAM me voor dit soort uitschot wat zich ook Hangenees durft te noemen. Jammer jammer jammer.

Met pijn in mijn hart hoop ik dat Dancetour de komende jaren Den Haag heel links laat liggen en ik heb respect voor de mannen World Wide Security dat ze het aandurfde om daar te gaan staan. Alles was goed geregelt echter tegen een paar mongolen kan je niets doen.

Dancetour Den Haag R.I.P. !!! Bedankt jongens!

Wat RDH ook zei in zijn laatste posting: het zijn meestal bekenden van elkaar die eerst elkaar gaan rammen en dan kijken naar andere "gewillige" slachtoffers.... en interessant om te lezen wat er echt gebeurd is .... ik vind het echt heel triest want het is altijd maar weer het kleine groepje wat het voor de massa verpest. Dit is met elk evenement zo......... heel erg jammer :/
Waarschuw beheerder
maar er wordt altijd gewezen naar de security...... :/

wordt altijd gewezen naar 'hooligans' :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
En daarom maar ff met zn allen Armin aanvallen

whahahaha alsof armin is aangevallen:D:D

whahaha pff laat je eerst ff informeren:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:13:
sorry

:aai:
Waarschuw beheerder
maar mensen willen graag wijzen

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
wordt altijd gewezen naar 'hooligans'

wordt altijd gewezen naar Molukkers die een vreedzame demonstratie houden die uitmondt in rellen... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beuk-A-Note op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
En daarom maar ff met zn allen Armin aanvallen

whahahaha alsof armin is aangevallen

whahaha pff laat je eerst ff informeren

Ja hij vluchte inderdaad het podium af, binnen een minuut de muziek uit en platentas ingepakt !!!

enkele minuten later was de eerste gek inderdaad op het podium !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rikoos op maandag 28 augustus 2006 om 13:12:

Uitspraak van PARRUK op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
wordt altijd gewezen naar 'hooligans' :/

Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:13:
wat de supporters zo onschuldig maken?

Kap eens met wijzen en noemen van Hooligans en supporters...

de 'Gewone' (dronken) man vecht ook weleens hoor of wilden jullie beweren dat elke vechtpartij ontstaan of met hooligans is??

Zielige figuurtjes :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rikoos op maandag 28 augustus 2006 om 13:20:
Ja hij vluchte inderdaad het podium af, binnen een minuut de muziek uit en platentas ingepakt !!!

enkele minuten later was de eerste gek inderdaad op het podium !!

hij moest eraf dus kom niet met die golera onzin dat armin is aangevallen :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:19:
wordt altijd gewezen naar Molukkers die een vreedzame demonstratie houden die uitmondt in rellen... :/

anders ga je even door met wijzen
maar mensen willen graag wijzen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op maandag 28 augustus 2006 om 13:15:
Hooligans+security+Hoorn+gratis entree+alcohol+lappendag= GEGARANDEERD ELLENDE!

Haha! :-D Je hebt wel een beetje gelijk, maar eigenlijk moet dit zijn:

Bezopen boeren+politie+Hoorn+gratis entree+alcohol+lappendag= GEGARANDEERD ELLENDE!

Dit jaar is er alleen vrijwel niks gebeurt...paar kleine vechtpartijtjes maar dat is jammer genoeg normaal als er duizenden mensen op een kluitje gaan zuipen. Ikzelf heb er niks van meegemaakt hoor, het was erg gezellig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 12:31:
Precies! Die beveiliging doet gewoon zn werk hoor: ervoor zorgen dat er geen narigheid ontstaat!

En wanneer ben jij uit je hol gekropen? :/
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 12:31:
Ik snap zowiezo niet dat je met een voetbalshirt aan naar een feest gaat, zo'n shirt is nou niet bepaald "mooi" en je wint er echt geen zieltjes mee.

Provocerend kutgedrag, voetbalshirts dan!

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 12:32:
Zolang die DH Hooligans dit imago in stand houden met andere acties zullen ze moeten accepteren dat ze ook het zaatje zijn op het moment dat ze er niets mee te maken hebben..

Maarja, gelukkig is ADO echt niet de enige voetbalclub :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:23:
paar kleine vechtpartijtjes maar dat is jammer genoeg normaal als er duizenden mensen op een kluitje gaan zuipen. Ikzelf heb er niks van meegemaakt hoor, het was erg gezellig!

oh en dat kan wel allemaal:D
Waarschuw beheerder
Dit jaar is er alleen vrijwel niks gebeurt...paar kleine vechtpartijtjes maar dat is jammer genoeg normaal als er duizenden mensen op een kluitje gaan zuipen. Ikzelf heb er niks van meegemaakt hoor, het was erg gezellig!

waren ook hooligans zeker b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
ik zeg niks meer hier jullie zoeken het maar uit

Ik zie het...whahaha!

Blijkbaar voel je je toch erg aangevallen.
Waarschuw beheerder
....nog een puntje......en knallen maarrrrrrrrrrr....

Was een aantal weken geleden op een feestje in duitsland, heel veel beveiling, heeeeel veeeeeeel voetbalsupporters, maar geen dwaas die het in zijn hoofd haalde om te gaan rellen....

Ook al waren we ongeveer met 45.000 man en de security maar met een aantal duizend.....

Wat een lol zeg.

Ik ga naar een feest (gratis feest) en ik ga rellen....

ohohoh wat een lol hebben we gehad!!!Zag je ze rennen die "securitykutten"....hahahahahaha

Wat een kutleven heb je dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest voetbal volk, kansloos...wat is het nut echt?

als je wil matten, zoek een grasveld (langs de snelweg) en sla elkaar kapot als je dat zo graag wil doen, verneuk het niet voor de mensen die wel willen feesten en het gezellig houden.erg jammer dat zoiets zo moet aflopen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:24:
oh en dat kan wel allemaal

Zoals ik al zei: ...maar dat is JAMMER GENOEG normaal als er...

Het liefst zie ik toch echt niemand vechten, het bederft de sfeer enorm.
Waarschuw beheerder
wat wel jammer is dat jullie die lui zien als voetballiefhebbers....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op maandag 28 augustus 2006 om 13:28:
wat wel jammer is dat jullie die lui zien als voetballiefhebbers....

jij begon zo in je inleiding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 28 augustus 2006 om 13:29:
jij begon zo in je inleiding

Inleiding??? De AD begon zo in zijn inleiding misschien maar ik niet....

Heb gewoon een krantenartikel gekopieerd en geplaatst
Waarschuw beheerder
Haha! Je hebt wel een beetje gelijk, maar eigenlijk moet dit zijn:

Bezopen boeren+politie+Hoorn+gratis entree+alcohol+lappendag= GEGARANDEERD ELLENDE!

dat is beter idd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op maandag 28 augustus 2006 om 11:15:
Medewerkers ruimen de boel voortijdig op na de knokpartij die de Dance Tour verziekte.
waarbij zeker zestig personen betrokken waren.

Volgens mij heb je met dit bericht geknoeid want zo'n enorme taalfout zie je niet echt vaak in het AD...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:24:
Ik zie het...whahaha!

Blijkbaar voel je je toch erg aangevallen.

waarom zou ik
door die onzin die jij uitkraamt achter je computertje:X

whahahahah :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:41:
Volgens mij heb je met dit bericht geknoeid want zo'n enorme taalfout zie je niet echt vaak in het AD...

nop helaas.

De zin "
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:41:

" staat onder een foto die wel te zien is op www.ad.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 12:35:
ken de feiten vriend eindhoven was opstoot door gedrag van beveiliging , vekeden jaar d tour malieveld ook door die beveiliging . en dit jaar weer

Feesten in de Statenhal draaiden meestal uit op vechtpartijen, Oud en Nieuw in Den Haag draait altijd uit op rellen, voetbal kijken in de stad; rellen, de Koninginnenach is ook niet meer wat het ooit was vanwege de rellen en als Oranje een wedstrijd wint kun je er de donder op zeggen dat de Binnenstad weer verbouwd wordt, het wordt saai...

Zelfs Turken in Schilderswijk hebben de oeroude Haagse traditie om te rellen overgenomen.

Ik heb echt vorig jaar geen seconde het idee gehad dat de beveiliging bezig was om ruzie uit te lokken want die krijgen ook echt wel van hun baas en opdrachtgever op hun klote als het uit de hand liep.
Ik weet hoe het (als oud-Hagenees) gaat met Haagse feestjes en rellen en vorig jaar op Dance Tour verbaaste ik me over het feit dat het nog geen extreme teringzooi was geworden zo'n we-hebben-zin-om-te-rellen kutsfeer hing er.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:43:
waarom zou ik
door die onzin die jij uitkraamt achter je computertje

whahahahah

Pff wauw man door zo'n antwoord kan ik alleen maar heeel hard huilen! :-(

Waarschuw beheerder
sensatie altijd leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:48:
Pff wauw man door zo'n antwoord kan ik alleen maar heeel hard huilen!

misschien knap je ervan op

je heb wel een bek om van te huilen ja :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:46:
k weet hoe het (als oud-Hagenees) gaat met Haagse feestjes en rellen

en je was dr bij gister ? of teer je op gedrag uit t verleden carlo ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 28 augustus 2006 om 13:49:
je heb wel een bek om van te huilen ja

Ja inderdaad je huilde van blijdschap toen je me laatst tegenkwam...waarna ik een glas bier over je heen leeg goot...weet je nog?

Waarschuw beheerder
hagenezen heb ik respect voor je moet niet fucken met de haaglanden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jajaja op maandag 28 augustus 2006 om 13:51:
Ja inderdaad je huilde van blijdschap toen je me laatst tegenkwam...waarna ik een glas bier over je heen leeg goot...weet je nog?

whahahhaa :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:46:
Feesten in de Statenhal draaiden meestal uit op vechtpartijen, Oud en Nieuw in Den Haag draait altijd uit op rellen, voetbal kijken in de stad; rellen, de Koninginnenach is ook niet meer wat het ooit was vanwege de rellen en als Oranje een wedstrijd wint kun je er de donder op zeggen dat de Binnenstad weer verbouwd wordt, het wordt saai...

Zelfs Turken in Schilderswijk hebben de oeroude Haagse traditie om te rellen overgenomen.

dat is bij ons ook hoor dat is in elke stad maar hagenezen zijn wel loco hehehehehe