Partyflock

Forumonderwerp · 896497
Waarschuw beheerder
Drie Nederlandse mannen van 20 jaar zijn vannacht om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in Lommel in België. Een vierde man raakte zwaar gewond. De auto reed vermoedelijk veel te hard. Hij kwam tegen een boom tot stilstand.

Bron: www.nos.nl

Komt de hele dag al op het nieuws, is vannacht gebeurd hier een stuk verderop.. :S
Ik schrok me kapot toen mijn vader het vanmorgen tegen mij zei, omdat er een paar mensen die ik goed ken in Lommel wonen, en regelmatig 's nachts op die weg te vinden zijn.

Het is ook zo'n klotestuk waar dat gebeurd is, je wilt niet weten hoeveel mensen er daar al uit die bocht gevlogen zijn. :frusty:
Wonderbaarlijk raakten ze daarbij geen bomen en vlogen het weiland in.. dat het dan nu een keer dodelijk afloopt is heel triest maar was te verwachten dat het een keer zou gebeuren.

Op tv waren de foto's te zien, zag er echt niet fris uit die wagen. :nee:

Waarschuw beheerder
helaas is het leven af en toe erg hard
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=453 height=679]http://www.terrorklan.nl/Flyer.jpg[/img]

KLIK VOOR GROTERE VERSIE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over die domme reactie's hier boven kan ik 1 ding zeggen

Jacob heeft niet te hard gereden, was niet onder invloed van drank en of drugs...............

dit heeft de belgiese politie nader bevestigt.

Waarschuw beheerder
BeST-RaaR &­ KoeKWouS

idd iedereen moet komen wie hun konden en niet konden is een herdenking om er bj stil te staan dat ze er niet meer zijn :cry::cry:zij hadden dit ook gewild R.I.P j-cop & jurgen
Waarschuw beheerder
alle sterkte voor degene die hun kende..god bless u all

Waarschuw beheerder
triest dit.. familie en vrienden veel sterkte!
Waarschuw beheerder
R.I.P. Jurgen en jacob:(
Never forget you!!!!
gvd:(:'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
the puta madre 69

Omdat jou vriend te hard heeft gereden, wil niet zeggen dat iedereen zo achterlijk is om dat te doen...
Het was het broertje van me vriend, en wij weten wat er gebeurd is omdat de Politie altijd een onderzoek doet, of er te hard gereden is of er drank is gebruikt, en dat was niet zo... Dus je hoef niet je mening niet geven want je weet niet hoe het is gegaan....! waarom geef je mening om de nabestaanden nog schop na te geven als je immers weet hoe het voelt...!

Dus je bewaar je mening maar voor je zelf, en doet het niet bij de nabestaanden, want iedereen leest dit....!
Waarschuw beheerder
r.i.p.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***suus*** op vrijdag 10 november 2006 om 09:09:
the puta madre 69

Omdat jou vriend te hard heeft gereden, wil niet zeggen dat iedereen zo achterlijk is om dat te doen...
Het was het broertje van me vriend, en wij weten wat er gebeurd is omdat de Politie altijd een onderzoek doet, of er te hard gereden is of er drank is gebruikt, en dat was niet zo... Dus je hoef niet je mening niet geven want je weet niet hoe het is gegaan....! waarom geef je mening om de nabestaanden nog schop na te geven als je immers weet hoe het voelt...!

Dus je bewaar je mening maar voor je zelf, en doet het niet bij de nabestaanden, want iedereen leest dit....!

De politie doet idd een onderzoek :yes: maar omwille van de nabestaanden zijn ze ook niet altijd even eerlijk! Ik praat uit eigen ervaring: Mijn broer is ook om het leven gekomen nadat hij te hard heeft gereden. De meeste mensen hebben daar idd een oordeel over. Ik zie het niet zo dat mensen een trap na willen geven, helaas is het gewoon vaak de keiharde waarheid. De politie doet het vaak beter af i.v.m de nabestaanden. Als je eist om het werkelijke rapport , kom je vaak andere dingen te weten. media verkondigt dat er niet te hard gereden is. Helaas was dat bij mijn broer wel zo. Vaak houden ze een slag om de arm, omdat de gemeente er niet voor uit wil komen dat bepaalde wegdelen eigenlijk te gevaarlijk en racebaar zijn en ze daar eigenlijk iets aan zouden moeten doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maak niet uit of er hard gereden is ofzo ..maar mensen die Jacob kenden weten wel beter...en ik igg geval weet dat hij van hard rijden hield.....maar ik zal hem nooit vergeten dat hij een goede jongen was...punt uit!
Waarschuw beheerder
het is nooit fijn om hier zoiets te lezen maar er zijn toch wel heel veel mensen die de reaktie van "hij reed te snel" of "onder invloed zeker" of noem maar op.
ik heb ook al een ongeval voorgehad waarbij ik niet te snel reed maar waar er wel werd gezegd van hij reed te snel en ze wisten niet over wat ze spraken .
een paar jaar geleden heb ik nog een ongeval gehad dat wel goed is afgelopen waar er niemand bij betrokken was alleen ben ik op een rotonde gereden en weet niet meer tot 200m van het ongeval en later is er vastgesteld dat mijn hart en bloedvaten niet meer reageerde zoals het zou moeten . waardoor ik een korte hartslistand heb gekregen.(simkop word het genoemd)
ik ben daar voor in behandeling geweest en is nu verholpen .
water in lommel is gebeurt kan van alles zijn.
dus die mensen die denken dat ze het vaak weten .......
zeker van dat je er 9 van de 10 naast zijn