Partyflock

Forumonderwerp · 896314
Betreft: evenement: Houseqlassics, zaterdag 11 november 2006 om 21:30

Onderwerp is dubbel!

Zie "Houseqlassics 11 november 2006 + time table" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Op 20 maart in 1999 organiseerde Q-dance de eerste editie van Houseqlassics. Nu, bijna zeven jaar later is het uitgegroeid tot het meest bekende ‘classics’ feest en is het niet voor niks het langstlopende concept van Q-dance. Dit jaar vindt Houseqlassics slechts één maal plaats, op 11 november in de Heineken Music Hall Amsterdam.

De line-up laat zien dat er net als de afgelopen editie weer echt voor een Classics line-up is gekozen. Meerdere oude dancestijlen, zoals oude techno, trance en club komen aan de orde.
Uiteraard is er ook in ruime mate Early Hardcore aanwezig, daarmee wordt de 14e editie de tweede helft afgesloten. Eerst ‘inbouncen’ en daarna ‘doorstampen’ dus.
Verwacht wel de stevigere variant van alle soorten muziek, want dat is tenslotte waar Q-dance al sinds jaar en dag voor staat.

Hoewel het tegenstrijdig lijkt met het concept, is de tijd rijp een nieuw hoofdstuk aan Houseqlassics toe te voegen..
Wie weet ken je het Spider Willem hok in de Fun nog van vroeger, ging je 3D op de lachgasballonnen in de Trance Buddha met Bas & Ram, zat je op vrijdagnacht met Astrid in de Paradiso bij VIP club, spacede je weg bij Ton TB of stuiterde je jaren geleden met Yves DeRuyter mee op Calling Earth of Rave City ..
De Postbank Lounge wordt een area met veel herkenning in de vrolijkere sferen, we gaan los op Trance en club Classics!

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 2 september bij TicketOnline en kosten € 35,25 (ex fee). VIP kaarten kosten € 45,25. Een week later, vanaf 9 september, kun je ook bij TicketBox terecht voor je entree.

The Box

BuzzFuzz & Gizmo
Franky Jones
Digital Boy
Miss Monica
DJ Panic
Paul Jay
DJ Yves
Pila
Stanton

Postbanklounge - "Trance Classics"
Yves DeRuyter
DJ Astrid
Spider Willem
Bas & Ram
Ton TB

Waarschuw beheerder
donateur
DJ Yves
Pila
Stanton
DJ Panic
Franky Jones

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 18:46:
die 2de zaal geen idee maar wie weet vind ik t ook wel cool, als ik de kans krijg der te kijken want denk dat ik niet weg ben te slaan bij de eerste zaal

Ik denk dat ik daar ook last van heb maar dan andersom haha! Zal wel veel boven vertoeven (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 29 augustus 2006 om 22:40:
Ik denk dat ik daar ook last van heb maar dan andersom haha! Zal wel veel boven vertoeven

Gelukkig dat we dat nie allemaal zouden doen, dan word het een drukke bedoeling boven:P OF beneden natuurlijk;)