5731x bekeken
alles? Nou..dan weet ik nog wel een paar dingen...waarvan je zegt MAAR DAT NIET!!!! 
Nee niet echt, ik bewandel de donkere wegen van kinky en fetishfeestjes al aardig wat jaren..ben nou nog nooit ergens van geschrokken...ook de feestjes die zeg maar niet bekend zijn bij het publiek
helemaal nikkes?
Nee niet echt, ik bewandel de donkere wegen van kinky en fetishfeestjes al aardig wat jaren..ben nou nog nooit ergens van geschrokken...ook de feestjes die zeg maar niet bekend zijn bij het publiek
laatste aanpassing
Ik ben heel gelukkig met de mijne
Nee niet echt, ik bewandel de donkere wegen van kinky en fetishfeestjes al aardig wat jaren..
ik mis de tijd dat Pim pam pet gewoon nog leuk was
heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Niet echt
Nee
Hou je mond dan
verkeerde onderwerp zusje..dit is "Bestaat ware liefde"
ja maar ik wil pim pam pet spelen
Het enige wat je hier mee zegt is dat jullie uitgekeken zijn op elkaar, en er dus een 3e bij moet
wow, echt liefde hoor....
Dat is jou ervaring zeker ????
de vraag op dit forum was:
Bestaat ware liefde?
En niet van dat ik of iemand anders ff zomaar onderuit gehaald woord omdat diegene een mooi lange relatie heeft.
Ik laat het hierbij want het is nergens voor nodig dat wij met zn alle lekker gaan lopen zeiken op elkaar.
PEACE
Dat ik het niet heb wil niet zeggen dat het niet bestaat he
Dat betekent wel dat je d'r niet over mee kan praten ... en nu stil jij
ok, was maar vraagje
Geen vragen stellen, niet zeiken, gewoon doen
Dat is jou ervaring zeker ????
nee, ik heb aan 1 vent genoeg... hij kan in z'n eentje waar jij blijkbaar 2 mensen voor nodig hebt....
het is nergens voor nodig dat wij met zn alle lekker gaan lopen zeiken op elkaar.
is gewoon discussie... mensen die hun mening ventileren... je moet het niet zo aantrekken... boeien toch?
ja ja
je krijgt gewoon je zin niet met pim, pam, petten
ik vind dat stom... is leuk spel.... : pruil:
zie je dat flockers lief zijn voor elkaar