Ik ben op zoek naar 5-HTP of L-tryptofaan, dat vult je serotonine gehalte weer aan ofzoiets waardoor de 'afkick' na druggebruik minder erg is. Ik kan op zich best leven met het kutgevoel erna maar het probleem bij mij is dat ik ook derealisatie heb en dat komt ook door een stoornis in de serotonine. Daarom zou ik graag 5-HTP of L-tryptofaan hebben want derealisatie is echt enorm vervelend!
Maar nu hoor ik dat 5-HTP voortaan niet meer te verkrijgen is? En sommigen zeggen dat je het gewoon bij de Tuinen kan kopen..? en dan hoor ik ook nog dat st. janskruid de natuurlijke variant hiervan is, maar vult dat dan ook even efefctief je serotonine aan of wat..?
Is er hier iemand die 5-HTP, L-tryptofaan of andere MAO-remmers gebruikt? En waar halen jullie het dan?
Maar nu hoor ik dat 5-HTP voortaan niet meer te verkrijgen is? En sommigen zeggen dat je het gewoon bij de Tuinen kan kopen..? en dan hoor ik ook nog dat st. janskruid de natuurlijke variant hiervan is, maar vult dat dan ook even efefctief je serotonine aan of wat..?
Is er hier iemand die 5-HTP, L-tryptofaan of andere MAO-remmers gebruikt? En waar halen jullie het dan?