Partyflock

Forumonderwerp · 895711
779x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Een lieve vriendin van mij hier op partyflock zit er ff doorheen...

na ruim 28 jaar vriendschap tussen mens en dier is vorige week haar paard overleden... Ze heeft alle steun nodig op dit moment ik hoop dat dit berichtje danook zal bijdragen daaraan

(K) voor jou schat...

Waarschuw beheerder
Heeey wijffie :)

Ben je niet vergeten hoor ;) hoop dat je genoeg afleiding vind in de dingen die je doet :D

hou je taai wijffie :aai:
Waarschuw beheerder
:flower: :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:45:
na ruim 28 jaar vriendschap tussen mens en dier is vorige week haar paard overleden... Ze heeft alle steun nodig op dit moment ik hoop dat dit berichtje danook zal bijdragen daaraan

28 jaar is toch een mooie tijd.
Met vast enorm veel mooie herinneringen (L)

Sterkte ermee, zal vast wel moeilijk zijn(F)
Waarschuw beheerder
omg, zielig maar ok hier nou een topic over te openen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:50:
Dankje!! Ben er ook super blij mee hij is niet alleen erg mooi, maar ook nog eens super lief

dat geloof ik gelijk :) (L) geniet er maar van ....
Uitspraak van actief op vrijdag 25 augustus 2006 om 17:33:
Heeey wijffie

Ben je niet vergeten hoor hoop dat je genoeg afleiding vind in de dingen die je doet

hou je taai wijffie

ik weet dat je me nie vergeet ... en ja wel afleiding gister uiteten geweest beetje teveel gedronken doe ik ook nie meer want werkte zo nu en dan averechts kwa emotie :S maar voor de rest top geweest :)
Uitspraak van Devilish™ op zaterdag 26 augustus 2006 om 10:02:
28 jaar is toch een mooie tijd.
Met vast enorm veel mooie herinneringen

Sterkte ermee, zal vast wel moeilijk zijn

ja dat is t zeker moeilijk zeker pffff maar ik heb me herineringen die erg leuk en mooi zijn :) (L)