Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hee Mayo, heb jij mijn schoenen gezien??
als je even kan zeggen HOE erg het is, dan bepaal ik wel of ik ernaar kan kijken..goed?
k zag er net een zwerver mee vandoor gaan
Buiten dat vind ik dat er een paar dildo's/vibo's ontbreken op haar foto's...had de ironie compleet gemaakt.
hoor jij er ook bij he
hoor jij er ook bij he
ik sta niet met fotos op mijn profiel...
of jij eerst?
slachtoffer waarvan????
Btw...je bent zoiezo al een slachtoffer, kijk maar eens in de spiegel....
Ik zou alleen voor meer afwisseling gaan. Vind het beetje jammer dat ze 50 foto's gaat maken in hetzelfde pakje alleen dan elke keer even anders staan...
is dat wat nieuws?? een hork??
Uitspraak van scorpion king op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:50:
over wie heb je het nou
https://partyflock.nl/user/76508
over z;n moeder denk weet ook niet.. zie verder geen lelijke mensen hier op hem na
Uitspraak van scorpion king op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:50:
over wie heb je het nou
https://partyflock.nl/user/76508
nou jij zet niet eens een foto van jezelf op PF wat wil dat zeggen dan????
ben je dom of lijkt dat gewoon zo?
mensen afzeiken om niks schiet je niks mee op
over z;n moeder denk weet ook niet.. zie verder geen lelijke mensen hier op hem na
Nix meer dan dat ik geen behoefte daaraan heb....foto uploaden.... hoihoihoi....'kijk...zo zie ik eruit als ik drugs gebruik of zwaar naar de kk ben van weet ik veel wat...' hoihoihoi ik ben stoer... want ik heb een foto online....
Flikker op met je puberale acties...
Nix meer dan dat ik geen behoefte daaraan heb....foto uploaden....hoihoihoi....'kijk...zo zie ik eruit als ik drugs gebruik of zwaar naar de kk ben van weet ik veel wat...' hoihoihoi ik ben stoer...
want ik heb een foto online....
Flikker op met je puberale acties...
er zijn ook medeflockers die zonder drugs op een leuke foto kunnen schieten
tis ook wat meer duidelijkheid tegen wie je praat of over wie
Lamenielachen...het gros is of alcoholist, of speedjunk of pillentikkert... de rest wat overblijft open vage topics over sexen, waarbij niet geschroomd wordt fotos te plaatsen van dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...
Lamenielachen...het gros is of alcoholist, of speedjunk of pillentikkert... de rest wat overblijft open vage topics over sexen, waarbij niet geschroomd wordt fotos te plaatsen van dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...
Don Mega is zeker niet dom..check zn vorige replies in meerdere topics..
Lamenielachen...het gros is of alcoholist, of speedjunk of pillentikkert...de rest wat overblijft open vage topics over sexen, waarbij niet geschroomd wordt fotos te plaatsen van dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...
k wou net zeggen dat ik van dat limbotaaltje ook al niks versta
nee hoor ik heb limburgse ouders versta het wel een beetje
vooroordeel nummer zoveel...jonge jij denkt van jezelf dat je sociaal bent...maar in werkelijkheid ben je nog dommer dan de rest wij reageren op een topic en jij reageert op ons...who cares? NOT ME ik zet mijn fotows erop omdat ik trots ben op hetgeen wat ik kan laten zien...en so what als jij of een ander het er niet mee eens is...als ik echt perfect was, was ik allang bekend geweest over de hele wereld...maar helaas NIEMAND is perfect
en jij bent de grootse
ik kan ook hel netjes ABN praten...ik heb ook gestudeerd hoor
me eigen helemaal kapotlachen om al die loserts die hier rondlopen.....geloof dat jij nog 1 van de normale(re) gebruikers bent hiero...
over vooroordelen gesproken....wie zegt dat ik sociaal ben?
het is geen vooroordeel, check maar een willekeurige user en je zal zien dat er vollop gebruikt wordt, en ze zijn er nog trots op ook... ( kom niet aan met mijn userpage, ik ben clean... )
over vooroordelen gesproken....wie zegt dat ik sociaal ben?
het is geen vooroordeel, check maar een willekeurige user en je zal zien dat er vollop gebruikt wordt, en ze zijn er nog trots op ook...
en jij hebt de grootseu
behoorlijke ego... met je pielemans(je)
K WEET HET WEL.........
whahaah ik wou gewoon alvast kleertjes kopen en een leuke kamer enzo maken...
heeft wel met elkaar te maken...
Dát kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk, en knap van degenen die dat wél kunnen....
ik leef al zo lang met nog 4 andere persoonlijkheden in hetzelfde lichaam, das pas zwaar
ik leef al zo lang met nog 4 andere persoonlijkheden in hetzelfde lichaam, das pas zwaar
Ik vind het wel heel sneu om zo'n meisje af te zeiken op deze topic ....alsof we allemaal zolekker zijn
Laat haar!!!Als zij zich er prettig bij voelt dan is het prima toch en irriteer je je aan haar kijk dan niet
ze lijkt op mn buurjongen..dat was meer t probleem
als je dan ook nog eens zulke foto's neer pleurt nou dan ben je toch wel erg verkeerd bezig
Wat dacht je ervan als je ze door je moeder laat maken
indd..en als je nog geen trauma hebt krijg je het wel van dit topic
Hahhaaha die zorgt voor de special effects.. en natuurlijk de poses!
Dat is nog zieliger
Mischien een idee voor der Volgens mij heb je in Amsterdam een buurt die de Wallen heten daar zullen ze ongetwijfeld betere kleding tips voor haar hebben als wat ze nu draagt
Van dit topic niet hoor Dat is wel lachuh .. Maar die kop Dat gaat te ver!!
Ja die string die ze daar aan heeft is meer een verknipte pamper!
Ja die string die ze daar aan heeft is meer een verknipte pamper!
Het is een plork
Echt zo'n oostblok olga..