Partyflock

Forumonderwerp · 895601

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoi ik vraag me iets af
klinkt misschien raar maar schijt aan :-P

ik ken een jongen en die vind ik leuk ,
wat ik leuk aan hem vind is zijn uiterlijk
als wij afspreken dan kan ik niet alleen buurten met hem
ik vraag me zelf nu af ben ik verliefd ??
of wil ik alleen sex???

want als ik bij hem ben wil ik altijd wel sexen
ik vind dat wel beedje raar maar ja wat denken jullie ????
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:40:
scheelt dat ze niet mooi is

Mja, gelukkig verschillen smaken...(Y) en gelukkig is majootje wel mooi....:lol:
Waarschuw beheerder
mocht dit weer een nieuwe metafoor zijn welke betrekking heeft op mij...kom op nou he? Dit is genoeg geweest nou

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 augustus 2006 om 22:43:
fake
??

Dat je vroeger een jongentje was..
Waarschuw beheerder
donateur
komt denk ik omdat mn moeder deze fotos heeft gemaakt

menig normale moeder zou in tranen uitbarsten als n dochter zo op de foto zou staan :(
Waarschuw beheerder
Je weet toch wel wanneer je verliefd ben... k bedoel, als je alleen mr seks wil weet je dat.. Dat is toch logisch :S Naja, snap niet dat je het verschil niet kent... Never been in love before maybe? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:43:
Ze heeft wel iets weg van zo'n sm-vastbind-Troela die zich ophoudt in kelders waar het daglicht nooit komt....

Jammer dat zulke mensen altijd hárder schrééuwen dat ze apart zijn, om vervolgens van het ene goedkope cliché in het andere te vallen (oftewel het Tina-syndroom)...

:lol: je bedoeld, ze had mijn overbuuf kunnen zijn....wat die allemaal doet in de avonduurtjes...:|;)

Laat mensen in hun waarde...:yes: :[
Waarschuw beheerder
en deze foto s die nu komen heb ik zelf gemaakt van mezelf
je kan het aan mn gezicht zien haha dat mn moeder nu weg is hahaha

kijk hier zit ik mn lach in te houden maar lukt niet egt haha
komt denk ik omdat mn moeder deze fotos heeft gemaakt haha

Gatver de gatver *puke* wat is jouw ma een sick fuck. Geldt tevens voor jou. :vaag:
Mijn moeder zou nog niet eens dood gevonden willen worden naast mij in zo'n outfit (en in zulke poses)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:45:
don't know.. ken ik niet *moet ik me nu schamen*

Onze nationale Oranje fan nummer één: hij geilt op Prinses Maxima en denkt dat ie onwijs leuk is.... NOT! :P Google maar eens op hem, zie je wat voor mafkees hij is..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 augustus 2006 om 22:43:
fake
??

Hey we leven in 2006 en tegenwoordig is zo'n profieltje met wat fotos zo in elkaar geflanst. En als ik je fotos zo bekijk had je ze beter op CU2 kunnen plaatsen... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!* Claudia *!! op maandag 21 augustus 2006 om 22:49:
tering...die foto's

Nou ik dacht hetzelfde :S

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450024d9932fe44a6e1a018a564b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8HMHDFTJ[/img]

Waarom sta je steeds bij de deur...
PLAYMATE? < JIJ? :no:

Neem me...Neem me

En voeg me toe op MSN

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:49:
Onze nationale Oranje fan nummer één: hij geilt op Prinses Maxima en denkt dat ie onwijs leuk is.... NOT! Google maar eens op hem, zie je wat voor mafkees hij is..

*is onderweg naar google *
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 21 augustus 2006 om 22:46:
menig normale moeder zou in tranen uitbarsten als n dochter zo op de foto zou staan

Ja idd.
Laat staan dat ze zelf zou maken :vaag:
Zulke mensen meteen het gesticht in.

ieeeeeehhhhhl
zo ranzig he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 21 augustus 2006 om 22:47:
ze had mijn overbuuf kunnen zijn

Alleen dan zónder het kopje suiker.....sure!!!

Laat mensen in hun waarde...

Iemand in zijn/haar waarde laten staat volkomen los van het omschrijven van de eerste indruk die ik bij haar kreeg....

Dus???
Waarschuw beheerder
Dat ze niet mooi is vind ik een beetje dom om te zeggen... ik bedoel als het nou zo echte barbie pop was met lang blond haar grote tieten en een lekker lichaam dan liep iedereen er op te geilen!

Nu is het een normaal meisje die iemand knap of minder mooi kan vinden maar dan hoef je nog niet te roepen dat ze lelijk is! lekker triest is dat..

kijk dat je van die foto's maakt dat is wel een beetje dom hoor :x teminste je kan ze wel maken ! maar om ze nou hier op partyflock te zetten :x ook deze vraag is een beetje aandachts geil vind ik ;)

kijk hier zit ik mn lach in te houden maar lukt niet egt haha
komt denk ik omdat mn moeder deze fotos heeft gemaakt haha
geen foto van jullie samen genomen ;) (f) :x

Waarschuw beheerder
Laat mensen in hun waarde...

Nee joh, niet hier op dit forum, als er van die kneuzen en mafketels zijn die al hun persoonlijk leed en andere zaken bespreekbaar willen maken, dan is dat toch het ultieme leedvermaak??? :roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 22:48:
Mijn moeder zou nog niet eens dood gevonden willen worden naast mij in zo'n outfit (en in zulke poses)

*proest!*
[img width=31 height=25]http://www.clicksmilies.com/s0105/ernaehrung/food-smiley-024.gif[/img]
whehe idd

Waarschuw beheerder
:vaag: ik ben voor de komende maanden gelijk afgekickt van de seks ... ieuw :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:55:
ik ben voor de komende maanden gelijk afgekickt van de seks ... ieuw

Idd...!! Wilde t net zeggen... hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:54:
Nee joh, niet hier op dit forum, als er van die kneuzen en mafketels zijn die al hun persoonlijk leed en andere zaken bespreekbaar willen maken, dan is dat toch het ultieme leedvermaak???

:yes: zulke mensen vragen er gewoon om :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 21 augustus 2006 om 22:53:
Nu is het een normaal meisje die iemand knap of minder mooi kan vinden maar dan hoef je nog niet te roepen dat ze lelijk is! lekker triest is dat..

Vind ik niet. Kom op zeg, als je er zo uitziet, dan moet je toch ff 2 keer nadenken voor je zoiets doet.
Net als superdikke meiden die een naveltruitje (of andere té strakke dingen) gaan dragen.
Dan vráág je er gewoon om.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 22:57:
Vind ik niet. Kom op zeg, als je er zo uitziet, dan moet je toch ff 2 keer nadenken voor je zoiets doet.
Net als superdikke meiden die een naveltruitje (of andere té strakke dingen) gaan dragen.

juist (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
GOEDKOPE hoer!!!!
Waarschuw beheerder
Dat heet gewoon rekening houden met je medemens.
Dit is je reinste vergif voor het oog (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op maandag 21 augustus 2006 om 22:37:
Jezus en dat is 25 :frusty:

Precies wat ik dacht :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 23:00:
Dit is je reinste vergif voor het oog

en voor m'n seksleven :roflol:
Waarschuw beheerder
jeuk...moet je niet verwarren... met liefde.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:43:
Ze heeft wel iets weg van zo'n sm-vastbind-Troela die zich ophoudt in kelders waar het daglicht nooit komt....

:roflol:

Meid, ga lekker verder tippelen op die Duitse laarzen van je op de Keileweg met je uitgerangeerde tippelbek! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 22:57:

Nou dat vind ik niet hoor.. zo erg ziet ze er echt niet uit! als ze gewoon normaale kleren aan zou hebben ziet ze er gewoon prima uit! kijk ze kan het makkelijk doen maar om de foto's online te zetten dat maak haar "lelijk" maar ze is gewoon niet lelijk hoor! genoeg mensen die een stuk lelijker zijn! het is gewoon een beetje dom om zulke foto's op het internet te zetten! opzoek naar aandacht! een beetje een goedkoop sletje..

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:58:

Boeiend.. vind je dat echt? Dus een heel dik meisje kan niet in een kort truitje op rokje lopen! Terwijl het super heet is op vakantie of in de zomer in nederland omdat ze er dan om vragen om uitgescholden te worden! Lekker triest als je er zo over denkt! Een super dik meisje die zelf verzekerd is ziet er soms 1000x beter uit dan een slank meisje zonder uitstraling!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 21 augustus 2006 om 23:04:
Dus een heel dik meisje kan niet in een kort truitje op rokje lopen!

Nee dat kan niet.
Ook al is het 40 graden. Je kunt best een truitje dragen dat je buik bedekt.

Het gaat er niet om of iemand dik of lelijk is, maar je moet wel je manier van kleden weten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:53:
Iemand in zijn/haar waarde laten staat volkomen los van het omschrijven van de eerste indruk die ik bij haar kreeg....

Dus???

Dus...laat je iemand niet in haar waarde...:flower:;) maar als jij daar anders over denkt...:flower: ( ik zal je in je waarde laten...:))

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik jouw foto's zie vind ik dat niet raar

8) :respect:

Waarschuw beheerder
Nou dat vind ik niet hoor.. zo erg ziet ze er echt niet uit!

dan duik je er lekker op :lol:
Boeiend.. vind je dat echt? Dus een heel dik meisje kan niet in een kort truitje op rokje lopen! Terwijl het super heet is op vakantie of in de zomer in nederland omdat ze er dan om vragen om uitgescholden te worden! Lekker triest als je er zo over denkt! Een super dik meisje die zelf verzekerd is ziet er soms 1000x beter uit dan een slank meisje zonder uitstraling!

nou spijt me zeer.. ben zelf ook niet zo;n slanke lat.. en vertik het om in een kort rokje te lopen of in een naveltruitje.. dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,maar gewoon met dat ik het er niet uit vind zien :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 23:06:
Nee dat kan niet.
Ook al is het 40 graden. Je kunt best een truitje dragen dat je buik bedekt.

Het gaat er niet om of iemand dik of lelijk is, maar je moet wel je manier van kleden weten

dat bedoel ik :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om of iemand dik of lelijk is, maar je moet wel je manier van kleden weten

Je reinste gelul...:yes:als iemand zich lekker voelt in wat hij/zij draagd...:respect: wie ben ik om daar over te oordelen, ben zelf namelijk ook niet perfect....jullie komen over alsof jullie wel allemaal perfect zijn....:[
Mja...dit is PF....kan je dit soort shit verwachten....:yes:

* neemt niet weg dat TO dit allemaal over zichzelf heeft uitgeroepen.....eigenlijk....:x
Waarschuw beheerder
Ik weet wie ik ben en dat is niet degene zoals ik hier word afgeschilderd...

Wat anderen ervan denken moeten zij zelf weten...

En die chick op die foto...ja die is vies zoals ze daarop staat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Als iemand zich er lekker in voelt wie ben jij dan om er iets over te zeggen.. ik vind het ook niet echt mooi staan! maar dat betekent ook niet dat ze er dan om vragen!!!

maar ja (F) je kan er natuurlijk anders over denken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Miss Me ! op maandag 21 augustus 2006 om 23:09:
Ik weet wie ik ben en dat is niet degene zoals ik hier word afgeschilderd

que....dit gaat niet over jou toch? of mis ik hier wat en kan men tegen mij zeggen you are the weakest link....:9
Waarschuw beheerder
En je leven op radio etc en tijdens presentaties over de balk te gooien is ook niet ideaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:08:
nou spijt me zeer.. ben zelf ook niet zo;n slanke lat.. en vertik het om in een kort rokje te lopen of in een naveltruitje.. dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,maar gewoon met dat ik het er niet uit vind zien

je zegt het al JIJ vertikt het om te doen!!! JIJ vind het er niet uit zien! maar een ander meisje vind het misschien wel leuk er uit zien! lekker boeiend laat iedereen aan doen wat die aan wilt doen! ga je ergens anders druk om maken maar niet om super dikke meisjes met korte truitjes :S

ik ben ook niet slank ik zal ook niet een kort truitje aan doen met een blote buik! maar 100 andere meisjes wel... nou laat ze lekker gaan!
Werkzaam bij C-E Events
Waarschuw beheerder
T R I E S T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 21 augustus 2006 om 23:08:
jullie komen over alsof jullie wel allemaal perfect zijn....

Ben ik ook B)
Nee, maar ik ben ook de slankste niet, dus ik ga mezelf ook echt niet in een maatje 34 hijsen omdat ie zo geweldig is. Of in een bh naar een feesie.
Het ziet er gewoon niet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 21 augustus 2006 om 23:09:
Als iemand zich er lekker in voelt wie ben jij dan om er iets over te zeggen.. ik vind het ook niet echt mooi staan! maar dat betekent ook niet dat ze er dan om vragen!!!

maar ja je kan er natuurlijk anders over denken!

Kijk, jij hebt gelijk.... iemand afkraken is zoooooo makkelijk.... gelukkig bestaan er van die toppertjes als jij..... en met alle respect...de meesten die in dit topic...of waar dan ook anderen afzeiken..... trekken ook niet echt volle zalen!!! (f) for you!!
Waarschuw beheerder
donateur
Een super dik meisje die zelf verzekerd is ziet er soms 1000x beter uit dan een slank meisje zonder uitstraling!

AMEN!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 21 augustus 2006 om 23:11:
Nee, maar ik ben ook de slankste niet, dus ik ga mezelf ook echt niet in een maatje 34 hijsen omdat ie zo geweldig is. Of in een bh naar een feesie.
Het ziet er gewoon niet uit.

En als je nou wel maatje 34 hebt? en je gaat uit naar een feeestje waar je je buik ziet...dan is het alsnog lelijk?

En een meisje zonder uitstraling...dat bepaald iedereen voor zich
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 21 augustus 2006 om 23:09:
maar ja je kan er natuurlijk anders over denken!

Ja ik denk er ook echt anders over hoor...

Een meisje in een kort rokje en een naveltruitje ?.....vetrollen over het rokje heen en onder het rokje dikke vieze benen? .......nee dank je..dan denk ik ook....jeetje wat een vies ding..die meiden hebben gewoon een plaat voor hun kop!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 21 augustus 2006 om 23:11:
je zegt het al JIJ vertikt het om te doen!!! JIJ vind het er niet uit zien! maar een ander meisje vind het misschien wel leuk er uit zien! lekker boeiend laat iedereen aan doen wat die aan wilt doen! ga je ergens anders druk om maken maar niet om super dikke meisjes met korte truitjes

ik ben ook niet slank ik zal ook niet een kort truitje aan doen met een blote buik! maar 100 andere meisjes wel... nou laat ze lekker gaan!

wat iedereen aan trekt moet ie zelf weten.. geef alleen MIJN mening.. en dat is dat ik het er niet uit vindt zien.. tis heus niet zo dat dikke mensen niet mogen dragen wat ze willen.. dat moeten ze zelf weten! vind het alleen ZELF niet mooi :no:

Maar wat de topic-opener betreft.. gaat niet om haar figuur of weet ik het wat.. maar zulke foto's zijn gewoon goedkoop :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:15:
Een meisje in een kort rokje en een naveltruitje ?.....

Nou sorry hoor...als zij een mooi figuurtje hebben kan het heel erg leuk staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:15:
maar zulke foto's zijn gewoon goedkoop

That's true