| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 18 augustus 2007 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hadt wel wat met ze allen in de tent rennen
en dat neit weer mijn tas word afgejat met portemonnee met alle pasjes, decibel kaartje, NS zomertour, kleren en mijn telefoon!!
Uitspraak van Smocgh op vrijdag 20 april 2007 om 17:50:
Hoop dat het weer zo hard gaat regenen
nee man nog harder!!!
wedde hhahah lkkere afkoeling en stampe bij mental theo en charly lownoise.. heeeerlijk hahha.. was wel lache al die scheiterds de tent in en hoppaaaa
wedde hhahah lkkere afkoeling en stampe bij mental theo en charly lownoise.. heeeerlijk hahha.. was wel lache al die scheiterds de tent in en hoppaaaa
op een gegeven moment toen het ging regenen was rond half 10 9uur was het me een partijtje druk in de hardstyle tent was niet leuk meer mensen op je voeten staan bier in je nek en kwamen die mensen speciaal voor de early komen ze bij ons schuilen
Hoop dat het weer zo hard gaat regenen
Jaahhhh dat was idd een lekkere afkoeling! Half Decibel shagerijnig naar huis
Groot deel ging zich verschuilen onder zo'n achterlijke poncho En heerlijk veel plaats in de main laatste aanpassing 26 april 2007 19:01
http://video.google.nl/videoplay?docid=-522417484907056625
eigen gemaakt filmpje waar je ziet dat et wel degelijk druk was op dat moment! let ook op de onweer bij 18sec. echt vet op de vip afdeling laatste aanpassing 27 april 2007 18:34
feest is erook op de beeksebergen
Uitspraak van * ..GeRaaTjETwAn.. * 180 BPM.. op zaterdag 21 april 2007 om 12:00:
niks aan toe te voegen