Partyflock

Forumonderwerp · 895436
help mensen :p

wat zouden jullie kiezen hellraiser of Qlimax...????

voor mij is qlimax in de buurt en wil het wel keer meemaken...?????

hellraiser wil ik ook keer meemaken maar is in eindhoven en vond ik niet helemaal 1 top locatie .. ?????
laatste aanpassing

idd QLIMAX natuurlijk

Hellraiser natuurlijk, ik ga nooit meer naar een feest voor de fucking lasers and show and shit, en dan op qlimax ook nog eens die kut muziek erbij.

Hellraiser lkkr digt bij, en vette line up, Ophidian, Petrochemical:D da wil je tog nie missen!!
laatste aanpassing

Qlimax natuurlijk, op meerder fronten beter!!
Is niet met elkaar te vergelijken qua muziekstijlen. Ligt eraan (per persoon) wat je mooi vindt. Als er bij Hellraiser maar niet die commerciele figuren komen die eigenlijk naar Qlimax wouden gaan.

Hellraiser is 100% Hardecore-Darkcore. Qlimax niet.
Het zijn twee zeer verschillende muziekstromingen.

Hellraiser moet 100% los staan van Qlimax en die moeten niet met elkaar vergeleken worden.

HELLRAISER, VOOR MIJ

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:40:
Qlimax natuurlijk, op meerder fronten beter!!

Maar niet op "muziekfront" (smaken verschillen) waar het uiteindelijk toch om draait!

Ga je liever naar HC of HS?
Daar moet jou antwoord uitkomen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Boneyard op donderdag 24 augustus 2006 om 22:40:
word dit feesie 16+ of 18+ .. ?

maakt dat wa uit dan ???
Uitspraak van eendje :) op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:24:
maakt dat wa uit dan ???

nmuahah , precies :flower:

ik zou gewoon naar Qlimax gaan (Y)
Hellraiser!!!!! (Y)
hellraiser natuurlijk we zijn toch geen jump nichetn en op het laast 1 uur hakkuh

Qlimax!!!!zeker weten!!! (Y)(Y)(Y)

allebei zeker:P Qlimax is top en hell raiser lekker beuken alleen dit jaar kies ik voor Qlimax!!
Artiest {SHOWLIST artist 69462, 77744}
Qlimax (Y)

Is niet zo moeilijk!! Qlimax natuurlijk!!!

qlimax

Hellspacer!!!!

Hellmax of Qliraiser?
Uitspraak van Hellraisermickey op zondag 27 augustus 2006 om 13:59:
hellraiser natuurlijk we zijn toch geen jump nichetn en op het laast 1 uur hakkuh

------------------
Hellraiser!!!

Hellraiser :jaja: Ik ben niet zo van de hardstyle :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 00:02:
ben niet zo van de hardstyle

De eerste Qluptempo's waren best leuk. Had je in dat zaaltje rechts van de hemkade nog gewoon hardcore. Dat succes moest groter en ging Qlimax heten. Hoe was die slogan ook alweer 'infected with the virus'? :P

Ben blij dat ik weer genezen ben. Dat beuken met een Q stopt trouwens vanzelf, want de (hardcore)samples zijn bijna op :9 Echt, als ik die hardstyle van nu hoor...dat gaat echt nergens meer over...:no:
laatste aanpassing

ga denk naar qlimax als dr ee nbus geregeld kan worre.. anders denk ik nar hellraiser!
Qlimax was vorig jaar ook TOP!! en locatie is beter dan beursgebouw groter, beter en luider!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 16:18:
beursgebouw is minder, al mijn feesten zijn daar verpest door de beveiliging.

Als jij zo dom bent om je steeds te laten pakken:S
Uitspraak van Crainium op dinsdag 29 augustus 2006 om 18:47:
beter en luider!!

Zeg dat maar niet te snel;)

Hellraiser megarave was behoorlijk hard:kwijl:

Qlimax!!! (Y)SUPER FEEST ,(Y)LOKATIE (Y)AANKLEDING 25000 hardstylerzzzz;P back na DE locatie:bounce:
laatste aanpassing
Je bent gek als je NIET naar Qlimax gaat!
Stond laatst erges dat dit DE Qlimax van alle Qlimax'es gaat worden. Ben er toevallig vorig jaar heen geweest en toen al helemaal (Y). Dit jaar ZEKER weer :yes:
Luikt me wel duidelijk Hellraiser hew(Y)
Hellraiser is 10 minuten fietsen van me vandaan,
maar ga toch voor qlimax kwa decoratie en show want hellraiser vind ik geen rag werk vond muziek tegen valle de laatste keer..
qlimax nog nooit meegemaakt wil ik wel meemaken:D

voor mij duidelijk hellraiser, ga tog wat liever de hele nacht uit mun dak dan alleen et laatste uurtje :bounce:

QlimaX natuurlijk :woop:.. mag je niet missen wat een feest :cheer:!!
afgelopen 2 jaar na qlimax geweest, dit jaar mooi hellraiser :) als het geld het toelaat ;)

Gewoon tot 12 uur naar hellraiser.... B)

Dan begint daar t zweet toch van t plafond af te druppen en dan mooi naar Qlimax :kwijl:

Qlimax zeker de weten!! Mekka van de hardstyle. :D:D :yes:
En Hellraiser... volgend jaar :respect:

Hellraiser natuurlijk. Daar hebben ze tenminste wel fatsoenlijk geluid en niet van die kut trappen als bij Qlimax

:respect: Qlimax :respect:
Hellraiser is lekker dichtbij, maar kies toch voor Qlimax :D
K ga met Joyce mee :) Woon 10minuutjes fietsen van t beursgebouw af :) Maar ik ga zeker voor de ubervette show @ Qlimax !!

PS De hitte en zweetdruppels van t plafond in t Beursgebouw is verleden tijd :) iig tijdens de Headlinerparty's heb ik er nooit meer last van gehad !!

Werkzaam bij Rage-Online
Qlimax

veel specialer :)

Uitspraak van GhansCore op maandag 4 september 2006 om 18:56:
PS De hitte en zweetdruppels van t plafond in t Beursgebouw is verleden tijd :) iig tijdens de Headlinerparty's heb ik er nooit meer last van gehad !!

dan huren ze de airco wel mee? :)
Uitspraak van GhansCore op maandag 4 september 2006 om 18:56:
PS De hitte en zweetdruppels van t plafond in t Beursgebouw is verleden tijd iig tijdens de Headlinerparty's heb ik er nooit meer last van gehad !!

rige had geen airco gehuurd......
YOooooo Qlimax!!:cheer:
toch maar een x naar kliemaks:9 toe lijkt me super feesie
qlimaxxxx....wordt men eerste grote feesie...dus dan moet et ook maar een mooie zijn;)

hellraiser :D
helraisser !!!
Wil je snoeihard keihard beuken op aangename bass-geluiden, met publiek dat niet is gekomen om stil te staan.
Hellraiser!!

Ga je liever naar een mooie lichtshow met hardstyle-music (ook lekker hoor) Het nadeel van Qlimax vind ik die hippe vogels die liever in de spiegel kijken dan los gaan.

Weet je het al?