| Betreft: | evenement: Hellraiser, zaterdag 25 november 2006 om 22:00 evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00 |
Is niet met elkaar te vergelijken qua muziekstijlen. Ligt eraan (per persoon) wat je mooi vindt. Als er bij Hellraiser maar niet die commerciele figuren komen die eigenlijk naar Qlimax wouden gaan.
Hellraiser is 100% Hardecore-Darkcore. Qlimax niet.
Het zijn twee zeer verschillende muziekstromingen.
Hellraiser moet 100% los staan van Qlimax en die moeten niet met elkaar vergeleken worden.
HELLRAISER, VOOR MIJ
Hellraiser is 100% Hardecore-Darkcore. Qlimax niet.
Het zijn twee zeer verschillende muziekstromingen.
Hellraiser moet 100% los staan van Qlimax en die moeten niet met elkaar vergeleken worden.
HELLRAISER, VOOR MIJ
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:40:Qlimax natuurlijk, op meerder fronten beter!!
Maar niet op "muziekfront" (smaken verschillen) waar het uiteindelijk toch om draait!
Ga je liever naar HC of HS?
Daar moet jou antwoord uitkomen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Hellraisermickey op zondag 27 augustus 2006 om 13:59:hellraiser natuurlijk we zijn toch geen jump nichetn en op het laast 1 uur hakkuh
------------------
Hellraiser!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 00:02:ben niet zo van de hardstyle
De eerste Qluptempo's waren best leuk. Had je in dat zaaltje rechts van de hemkade nog gewoon hardcore. Dat succes moest groter en ging Qlimax heten. Hoe was die slogan ook alweer 'infected with the virus'?
Ben blij dat ik weer genezen ben. Dat beuken met een Q stopt trouwens vanzelf, want de (hardcore)samples zijn bijna op
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 16:18:beursgebouw is minder, al mijn feesten zijn daar verpest door de beveiliging.
Als jij zo dom bent om je steeds te laten pakken
Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 30 augustus 2006 om 21:47:qlimax nog nooit meegemaakt wil ik wel meemaken
Wil je snoeihard keihard beuken op aangename bass-geluiden, met publiek dat niet is gekomen om stil te staan.
Hellraiser!!
Ga je liever naar een mooie lichtshow met hardstyle-music (ook lekker hoor) Het nadeel van Qlimax vind ik die hippe vogels die liever in de spiegel kijken dan los gaan.
Weet je het al?
Hellraiser!!
Ga je liever naar een mooie lichtshow met hardstyle-music (ook lekker hoor) Het nadeel van Qlimax vind ik die hippe vogels die liever in de spiegel kijken dan los gaan.
Weet je het al?

![[ InnerVision ] Waveblaster](/images/user/115200_3616101.jpg)