Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25672x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D
Waarschuw beheerder
Hmm lokatie was heel goed, hoewel ik vond dat bij de hardstyle, early rave en hardcore de early rave en de hardstyle te dicht op elkaar stonden... geluid vondk ook heel goed trouwens in de hardstyle, ietwat zacht maar voor de rest (y). Ik vond het trouwens niet zo heel ver lopen hoor van de main naar de hardstyle zegmaar, daartussen had je namelijk ook nog wat tentjes, wc's eetkraampjes. Het was wel goed geregeld opzich...

Idd in de hardcore die plassen met water... pff was heel jammer, maar zo is er altijd wel iets dat beter kan.

er werd ook zwaar goed gedraaid :respect: technoboy en tatanka, dat waren mijn helden van de avond

oja en met dat vastzitten met parkeren enzo... je moet natuurlijk niet je auto laten slippen want dan kom je avst te zitten ja... prijzen waren btw belachelijk ja. Regel dan van die kleine spa blauw flesjes.

Voor de rest wast echt een topfeest, zwaar goed vermaakt en veel gezellige mensen ,
de groete
Waarschuw beheerder
tot mijn verbazing zag ik mensen rijden met sneeuwkettingen 1 ding is zeker jij was nugter want die dingen zijn er kut om heen te zetten hahaha maare goed bedacht (Y)
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 20 augustus 2006 om 12:15:
Charly & Theo, in de regen poncho's het publiek in, mensen die gewoon blijven staan ondanks de complete wolbreuk, op het podium wordt spontaan een tentje gebouwd om de drijfnat geworden Charly en Theo en draaitafels en platen nog een beetje van verdere verdrinking te redden...

Het maakte allemaal niets uit. Het was weer eventjes terug in de tijd, blij, happy, vrolijk....

Ik heb na die set een lach op mijn gezicht gehad die er nog steeds niet van af is en dit was weer zo'n moment dat ik never nooit niet meer ga vergeten!

Ja die heb ik ook allemaal gezien toch ik in de regen stond te rennen, echt respect voor die mensen door weer en wind gaan zij gewoon door :respect:
Waarschuw beheerder
decibel woar weer sjerp

aleen jammer dat ik me kayak vergeten was om van tent naar tent te roeien :P
Waarschuw beheerder
ja charly en theo (speedcity) zijn bezig met 1 comeback en die gaat errug goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op zondag 20 augustus 2006 om 12:23:
prijzen waren btw belachelijk

Dat was voor mij het enige minpunt, die prijzen waren echt niet normaal, verder was het een heel vet feestje :yes:

Waarschuw beheerder
Charly & Theo, in de regen poncho's het publiek in, mensen die gewoon blijven staan ondanks de complete wolbreuk, op het podium wordt spontaan een tentje gebouwd om de drijfnat geworden Charly en Theo en draaitafels en platen nog een beetje van verdere verdrinking te redden...

Het maakte allemaal niets uit. Het was weer eventjes terug in de tijd, blij, happy, vrolijk....

Ik heb na die set een lach op mijn gezicht gehad die er nog steeds niet van af is en dit was weer zo'n moment dat ik never nooit niet meer ga vergeten!

helemaal mee eens!! :respect:
wat was dat mooi!! [img width=21 height=20]http://i43.photobucket.com/albums/e351/mie-sjelle/lief1.gif[/img]

verder vond ik het echt een vet feest!! :yes:
super vermaakt! :yes:
Day-mar. Partyraiser, Noize Suppressor :respect:
Marcky bij de jump :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 20 augustus 2006 om 11:41:
respect voor de mensen die buiten nog door stonden te gaan in poncho

gewoon shirtjuh uit bij southstyler en gaan met die banaan die rare ponchos werd je nog natter in :P

Maar zeker geslaagd feestje :respect:
Akira heerlijk :D
Panic leuke afsluiting :D
Dione :respect:
D-block en S-TE-Fan zeker mooie opening :D
Super feestjuh :D
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje!!!!!!!

Mindustries was super bij de industrial!!!!
Daarna ff hs gedaan, maar veel te druk.
Darkraver knalde aardig daar van zn eilandje...
Verder vanaf een uur of 5 alleen bij de mainstage gestaan, super sfeer daar, en heerlijke muziek!!!

Verder alle lieve mensjes met wie ik had afgesproken gezien!!!
Dat komt ook bijna nooit voor!

Ach en regen tja ik denk maar zo het had ook de hele dag kunnen plenzen...
Maar nee we zij tot een uur of 8 verwend met super mooi weer.
Wat mn neus is zefs verbrand!

En voor mn harem lekkere kerels jullie mogen volgende keer weer mee hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah prijzen waren aso kaart 46 eu geen probleem mee maare 4, 40 was het toch voor een flesje water en de plees waren ook gewoon weer 50 cent moet je ook nog 20 min voor wachten beetje jammer maarja wij gekke geven ze toch het gevoel waarschijnlijk dat we riujk zijn hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vond het sfeertje echt te gek met de mensen die doorgingen in de regen! (Y)

Samen met nog iemand hebben we dat zeiltje boven Charly en Theo gehouden, maar dit was gewoon echt geen doen. Het kwam echt met bakken naar beneden, en alles werd zeiknat. Maar dan probeer je toch te redden wat er te redden valt, want vooral dingen als volle platentassen moeten er ongeschonden vanaf komen! Overigens stond ik op dat moment zelf wel zeiknat te regenen, dus ben benieuwd of ik daar nog een lekker griepje aan over ga houden ;)
Waarschuw beheerder
tatanka super gedraaid :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 20 augustus 2006 om 03:27:
Is er héél toevallig iemand die foto's heeft van het begin van de set van Charly Lownoise en Mental theo? Dan bedoel ik het deel waarin er een doek boven hun hoofd werd gehouden i.v.m. de regen, wat overigens weinig tot niets hielp...

Reakties mogen uiteraard ook per pb. Thanx!

Daar heb ik een stuk van gefilmd, de focus van mn camera is echter kapot dus het beeld wisselt nogal eens van scherp naar wazig. Maar ik heb wel dik 5 minuten film daarvan, ik moet effe weten hoe ik dat kan uploaden en moet het dus nog effe van mn camera op de pjoeter overzetten.

Maar dat wil ik wel posten daarna :)

Waarschuw beheerder
TOP feessie:yes: (y)
We hebben echt geluk gehad met het weer, 's middags was het gewoon bloed heet in de zon:D
De enige 2 nadelen vond ik de blubber bende en de plassen water in de tenten en het uitrijden vanaf de parkeerplaats, we hebben een dik uur staan wachten voordat we er af konden.
Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid.
Heb flink staan :bounce: :bounce: vooral in de hardstyle tent, daar ben ik het meeste geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:30:

[b]

Ja zit ook met dat moment in me hoofd.
One big happy family, zoals het hoort :yes:.
Niet weglopen omdat het regent, gewoon poncho aan en gaan.
Het ultieme feestgevoel was dat ff :yes:

:respect:En ook al deed het geluig het niet, gewoon allemaal blijfen staan tot die het wel doet, werd aan gewerkt, poncho's werden uitgedeeld. En met de woorden "Applaus voor de mensen die aan het geluid hebben gewerkt" had iedereen zijn poncho inmiddels aan ging het verstand weer op 0 en safaripark ging weer los:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simone :cheer: op zondag 20 augustus 2006 om 11:28:
dat nr waarin ze zegge 'do you want bass, yeah motherfuckers', weet iemand hoe dat heet? Heb't nog steeds in mn hoofd maar wil nou welles wete welk nr da nou is

Tatanka project - floor massacre
Waarschuw beheerder
Super feest! Ik heb zwaar genoten daar! Wat mij betreft ook een toplocatie (zeker ook omdat het op fietsafstand is ;-))

Ook een stukje dierentuin meegepikt, althans er waren kennelijk wat apen losgebroken...Vage apen wel te verstaan ;-)

Volgend jaar zeker weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Zonde van het weer...

Maar was weer een lache feest...
Pet Duo was weer superrrr hard..
Deepack vond ik weer super.

The Prophet natuurlijk weer steengoed en lekker druk.

Beetje jammer dat ze bij die Foodshit niet opschoten met helpen, maar vooruit.
Waarschuw beheerder
zooo dat was echt een super feessie zeg
eigenlijk heel de dag vanaf een uurtje of half 3 in hardstyle gestaan waar ze errug goed draaiden!!
En savonds nog even bij charly & Theo gestaan in de regen en behalve dat alles onder de modder zat.. was de regen errug lekker op dat moment.. ook niet voor al te lang natuurlijk ;-)
Naja helaas komt er aan ieder feesje een eind, en als je dan vast staat in de modder is dat helemaal lekker :-( Maar gelukkig waren er wat lui die helpde met duwen!!

Voor de rest was het een SUPER daggie
Waarschuw beheerder
In 1 woord : :respect: GE-WEL-DIG :respect:
Waarschuw beheerder
Jammer dat die gozer die liep te slapen bij de early rave werd overreden door zo'n karretje. Naar het schijnt heeft hij er niets van gevoeld en liep later gewoon weer te springen bij DJ Rob :p

[img width=459 height=669]http://www.pvdplanet.net/images/decibel12.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het erg vet! lekkere sets van Robert Natus, Pet Duo, Mindustries, Bryan Fury en Akira. Jammer genoeg Producer moeten missen ivb openbaar vervoer, jammer. Het geluid in de 'Industrial' mocht van mij wel wat harder, voor de rest, top (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr macabre op zondag 20 augustus 2006 om 12:30:
ja charly en theo (speedcity) zijn bezig met 1 comeback en die gaat errug goed!

maak me gek :D

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 20 augustus 2006 om 12:37:
Daar heb ik een stuk van gefilmd, de focus van mn camera is echter kapot dus het beeld wisselt nogal eens van scherp naar wazig. Maar ik heb wel dik 5 minuten film daarvan, ik moet effe weten hoe ik dat kan uploaden en moet het dus nog effe van mn camera op de pjoeter overzetten.

Maar dat wil ik wel posten daarna

Graag:yes: www.megaupload.com O:) ;)

Waarschuw beheerder

dat gevoel had ik nou ook, iedereen in de regen met een brede grijns op z'n gezicht, echt prachtig!

Waarschuw beheerder
Het was super(y) Heb me der super vermaakt :cheer:
Beetje jammer dat het zo lang duurde tot dat je met de auto van de parkeerplaats af was :/
Waarschuw beheerder
Ow en die regen: Het was voorspeld en ik zag het gewoon ook al aankomen. Overdag lekker in t-shirtje en toen het zwart begon te trekken hoppaaaaaaa mn regenpak aangetrokken, mn kaplaarsjes en ik heb echt geen druppel refgen op mn lijf gekregen.

Enige wat wel echt verrot was was dat ik om 19.30 bij de artiestenignang moest zijn voor een interview met een van de DJ's maar dat liep dus nogal in het water want toen brak de pleuris los :D Geen droog plekje te vinden en moest dus allemaal wat sneller dan gepland, maar goed, dat is gewoon overmacht.

Maar goed, waar was ik...oja, Charly en Theo...sucht...(l) Was op pandemonium trouwens ook helemaal the bomb toen, maar nu draaiden ze ook veel happy plaatjes en dat paste gewoon heel goed in de sfeer op dat moment.

En ik ben nog steeds een beetje flieft op Theo :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Was een lekker feestje, de tijd ging hard, dus dat betekend dat het geweldig was! Tot volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
JACKIE WAT WAS JE WEER MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Vond het echt wel super gister! jammer dat het op het einde zo regende...
Tatanka, Duro en Jappo :respect:
Open Air, Hardstyle en Techno waren echt wel relax.

Jammer van B2s idd dat je voor de wc's moest betalen, voor de ponchos & de Bus nog is. Ook hadden ze wel wat is aan die planken mogen doen in de hardstyle tent.

verder mooi feestje gehad hoor:) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:56:
dat gevoel had ik nou ook, iedereen in de regen met een brede grijns op z'n gezicht, echt prachtig!

Nou niet iedereen :P Ik was een beetje erg enthousiast en stond echt in die plassen te springen maar die drek vloog alle kanten op en daar was niet iedereen even blij mee :D
Waarschuw beheerder
Feessie was cker super!! heb me een hele tijd vermaakt in de Jump-tent maar ook in de andere tente was het zwaar chill!!

Luna, Takanka, en de DJ's uit de hardstyle en Jump draaide voortreffelijk!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op zondag 20 augustus 2006 om 12:58:
JACKIE WAT WAS JE WEER MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D Nu vergeet ik het nooooooit meer lief meisje! Ow wat heb ik staan genieten van je op DefQon toen zeg, echt zoooo leuk dat ik je gisteren weer tegenkwam! (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 20 augustus 2006 om 12:10:
DJ Hellraiser

Geinig figuur, die moeten ze een eigen uurtje geven :D
Hij stond zo los te gaan achter zn tafel, kreeg het idee dat ie niet helemaal helder was haha :D

Maarre hij deed het leuk :flower:
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar vet:D.. goed vermaakt...
de early :lief:..
dj paul, dj rob en mc hughie babe.. Lords of the hardschool... een hele dikke set!... charly en theo ook.. ondanks de regen doorgaan.. en panic in de main ook heel vet setje... vooral Hymn :lief:
Waarschuw beheerder
Wat valt erover te zeggen,... parkeren en wegkomen was klote, 50 cent voor de wc waar je lang staat te wachten is absurd, hardcore , hardstyle en early rave te dicht op elkaar gezet. Geluid in het begin bij early rave niet goed, bier met enige regelmaat te laat bijgevuld.. Organisatie kan beter.

Wel goed de enorme hoeveelheid houtsnippers, als dat er niet gelegen had....

Moment om niet meer te vergeten: charly lownoise en mental theo tijdens een hoosbui. Gelukkig ponchos van thuis meegenomen. Kippenvel momenten gehad met het superpubliek.
fuck de regen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een vet feest (Y) Lokatie was prachtig, jammer dat je zover moest lopen van bijv. de jump naar de hardstyle. Main stage zag er met name s'avonds echt supervet uit!

Dj's hebben top gedraaid, Luna, Southstylers, Max B. Grant en uiteraaaard Technoboy waren goed bezig!! Ben juist toen het ging stortregenen naar buiten gegaan en op de mainstage vol doorgeknald. Alleen de die-hards bleven over ;)

Ook het sfeertje was super. Ik heb de hele dag geen vechtpartij gezien en da's tegenwoordig ook best bijzonder. Volgend jaar zoiezo weer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:59:
Jammer van B2s idd dat je voor de wc's moest betalen, voor de ponchos & de Bus nog is. Ook hadden ze wel wat is aan die planken mogen doen in de hardstyle tent.

bus is logisch lijkt mij, poncho's werden massaal gratis het publiek in geworpen, dus heb je jezelf te kort gedaan, wc's valt over te twisten dan betaal je gewoon 2 euro meer voor je kaartje en is het "gratis"...

overigens waren de wc's op binnenmaas een keer gratis maar daar zijn ze daarna weer vanaf gestapt, de reden zou je is na moeten vragen.

Ow en verder kan ik 100 dingen zeggen. Dat ik bepaalde dingen slecht geregeld vond, zoals de entree (zowel VIP als Guest als Crew allemaal door 1 klein poortje heen), 50 cent betalen voor de plees nergens op sloeg

had in 30 seconde me bandje en was 30 seconde later binnen... al had ik sowieso het idee dat de noord ingang rustiger was.

met bandje mocht je trouwens via de uitgang de wc's in ;)
Waarschuw beheerder
Vond het in 1 woord echt super! Mooie aankleding, er werd goed gedraaid, lekker sfeertje.
S'middags zat het weer ook mee, alleen die prijzen voor een flesje water vind ik echt niet meer normaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 20 augustus 2006 om 12:15:
ja dat snapte ik dus ook niet
dat ze die flesjes zonder dop gaven
zal wel met een bedoeling geweest zijn

Wij hebben op het laatsteens gevraagd waarom dat was.. en wij kregen als antwoord.. "met een vol flesje met dop, kan gegooid worden" :S

Net of dat je met een flesje van 4,40 voor de lol gaat gooien Hahaha...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 13:05:
poncho's werden massaal gratis het publiek in geworpen, dus heb je jezelf te kort gedaan

Ik stond bij de open air en moesten toch echt 2,50 voor een poncho betalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:59:
de Bus

heb je betaald dan 8)

CHARLY, THEO!!!!!!
Wat was het vet in de regen hey :lief:
Wonderfull days de gekste 8)

minpuntje: wc's... mja je had genoeg bomen hoor ;)
Dat drukt de pret niet bij mij iig....

Zelfs nog moeten bedelen in de bus terug, moest 1.60 hebben om de stadsbus te pakken naar huis... bedankt iedereen die me gesponserd heeft, de buschauffeur keek n btje raar, maar het is me gelukt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 13:08:
Ik stond bij de open air en moesten toch echt 2,50 voor een poncho betalen

bij early (ook open air) hebben ze echt honderden gratis vanaf het podium het publiek in gegooit, beetje vaag, aan de ene kant betalen aan de andere kant gratis verspreiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 13:10:
bij early (ook open air) hebben ze echt honderden gratis vanaf het podium het publiek in gegooit, beetje vaag, aan de ene kant betalen aan de andere kant gratis verspreiden

Ligt aan het publiek o:)

Waarschuw beheerder
was een leuk feestje!

:bounce: JUMP! :bounce:

Binum draaide SUPER!
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
party was wat minder vond ik, best lang wachten bij de wc en dan ook nog eens betalen....Hardstyle en main/techno lagen best ver van elkaar terwijl andere area's behoorlijk dicht op elkaar lagen...prijzen, ja ach, dat weten we onderhand wel en blijft belachelijk, verder werd er echt vet gedraaid: Luna (verrasend), Duro, Pet duo, Southstylers, Tatanka, The Prophet en Rude Awakening :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 13:10:
Ligt aan het publiek

ben dus dom geweest had er veel meer als 1 gevangen en die weer aan andere weggegeven, had ze moeten bewaren en aan de andere kant van het terrein voor 2.50 moeten verkopen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt gewoon een prachtig feest, het was voor de eerste keer dat ik een feest van B2S bezocht. En we hebben ons gewoon super vermaakt.

De muziek was overal eiognelijk zeer lekker, alleen de oldschool-tent was in het begin vrij leeg, terwijl er daar ook wel lekker gedraait werd.

Voor de rest was alles weer prachtig.. Lasers op de main :respect: en de hele lokatie + het decoor :respect:

En boven alles was de sfeer echt heel erg goed. Veel gepraat en uit mijn dak gegaan met mensen die ik helemaal niet ken :d, en helemaal geen gezeik.

Enige minpuntje was de drukte bij de eettenten rond etenstijd, voortaan ga ik dus aan het eind van de middag maar wat happen en dan rond een uur of acht a negen als ik dan weer honger heb, om zo de drukte te omzeilen. kan B2S niet veel aan doen.

Hulde voor B2S en voor de Dj's die ik heb gezien, en dat waren o.a. the Prophet, Panic, Darkraver, Stanton, Tom Tb, Paul Elstak, Pila, Beholder & Balistic, Bad Boyz, Outblast, Evil activities en nog een paar anderen die ik nu vergeet :d