Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25672x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op maandag 21 augustus 2006 om 08:07:
natuurlijk Mr. Giusberti TECHNOBOY!!!

Hou daarvoor Q-Dance maar effe in de gaten komende weken (zit nog met een tentamen woensdag maar daarna komt er iets aan)...(l) Filmpje wat ik daar gemaakt heb duurt ook nog een stukkie langer dan die van C&T :)

Waarschuw beheerder
Ookal waren we er laat..!! Heb de nacht van mn leven gehad..!! :cheer: Zoveel lol gehad.. Nog naar leeuwen en Giraffe gezocht... Maar niks gevonden.! :( Beetje jammer..

Ben alleen Houtje verloren..!! Iemand hem gevonden toevallig?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:33:
Ben alleen Houtje verloren..!!

Zon waaier?
Waarschuw beheerder
Ookal waren we er laat..!! Heb de nacht van mn leven gehad..!! Zoveel lol gehad.. Nog naar leeuwen en Giraffe gezocht... Maar niks gevonden.! Beetje jammer..

Er liepen anders wel twee tijgers rond O:)

Die zullen 't overdag ook goed warm gehad hebben in die pakken zeg! :D

Waarschuw beheerder
oh was wel vet!! lekekr vaag maar het kon beter....
Waarschuw beheerder
Nog naar leeuwen en Giraffe gezocht... Maar niks gevonden.! Beetje jammer..

ik heb je die roze tijger in die tunnel toch aangewezen sis :/
weer niet gezien zeker :S

Ben alleen Houtje verloren..!! Iemand hem gevonden toevallig?!

:yes: bij mij in zn kooitje :D

je mag hem gratis komen halen :lief:

maar dan moetje hem wel houden he :[

Waarschuw beheerder
haha ja die tijgers.. zg ze opeens overal lopen stikte dr van!!
owhah weet eimand hoe je die fotoos van uhh: offensive-hardcore,de eraqf kan krijgen?? zijn beveiligd ofso?
of moet dat weer bij andr topic footss?doek da ook fff gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kanters op maandag 21 augustus 2006 om 11:35:
Zon waaier?

Je kent Houtje Toch wel..!!! Ga je me nou vertellen dat je die nie kent?! :/

Uitspraak van **Queen** op maandag 21 augustus 2006 om 11:40:
ik heb je die roze tijger in die tunnel toch aangewezen sis
weer niet gezien zeker

Sorryyyyy dat kun je me nie kwalijk nemen Sis..!! :vaag: Of bedoelde je Vortje?! Nee toch?! :/ :S

Uitspraak van **Queen** op maandag 21 augustus 2006 om 11:40:
bij mij in zn kooitje

je mag hem gratis komen halen

maar dan moetje hem wel houden he

Ik Moethem Nie..!! :[ Hijs toch best lief daar in zn kooitje..!? :D

Waarschuw beheerder
donateur
het klink misschien dom maar predator heb toch ook gedraaid in de early maar staat niet in de line up en er zijn meerdere geweest en ben ik zo'n bui dat ik er 8er moet komen of tie wel of niet gedraaid heb
Waarschuw beheerder
decibel....

heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:44:
Je kent Houtje Toch wel..!!! Ga je me nou vertellen dat je die nie kent?!

duidelijk geval van niet sis :/

maar krijg net een helder moment :D
misschien staat ie bij iemand op de voicemail :yes:

Sorryyyyy dat kun je me nie kwalijk nemen Sis..!! Of bedoelde je Vortje?! Nee toch?!

Vortje was blauw, toch niet roze zus :vaag:

Ik Moethem Nie..!! Hijs toch best lief daar in zn kooitje..!?

Ohw okee :/ dan houtik 'm zelf wel :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Decibel >>>> MEGA..!!!

Deepack viel ZWAAR tegen..!!!

Volgend jaar zeker weer na Decibel..!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nek! op maandag 21 augustus 2006 om 10:21:
Ja was echt supervet..
maat heeft staan filmen
http://rapidshare.de/files/30153051/Decibel_Outdoor.wmv (35 min vooral hardcoretent)
Aleen fotocamera kon de bass niet aanlaatste aanpassing 21 augustus 2006 10:21

Jammer dat ik daar vandaag al een filmpje heb gedownload.. Kunt daar maar 1x per zoveel uur downloaden, dan maar ff wachten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Queen** op maandag 21 augustus 2006 om 11:55:
duidelijk geval van niet sis

maar krijg net een helder moment
misschien staat ie bij iemand op de voicemail

Ach ja..!! Jezus.!! :$ *schaam* *schaam* Moet ie wel nie van ons denken..!! :/ We miste hem wel he Sis..!! :(

Uitspraak van **Queen** op maandag 21 augustus 2006 om 11:55:
Vortje was blauw, toch niet roze zus

Ik zag het allemaal nie meer zo kleurrijk in!!! Oops.. :rot:
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik daar vandaag al een filmpje heb gedownload.. Kunt daar maar 1x per zoveel uur downloaden, dan maar ff wachten

Achja dan maar even wachten:)
tis de moeite waard :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nek! op maandag 21 augustus 2006 om 12:03:
Achja dan maar even wachten
tis de moeite waard

Ah ik mag weer, wel een lekker snelheidje 1.5MB/s :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 11:28:
hier dan ook mijn filmpje, nogmaals excuses voor de kwaliteit maar het was gewoon Murphy's Law die dag, camera nietgoed

maakt niet uit!!
heerlijk filmpje!! (L)
Waarschuw beheerder
Was een super feestje!! :bounce:
Volgend jaar weer!! lekker in de regen stampen :P

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
Waarschuw beheerder
Wat een topfeest.... Tatanka zwaar gerockt.. deepack zoog....

alleen wel jammer van de 1 1\2 uur wachten op de parkeerplaats voordat we weg konden.. maja had ook wel een beetje sfeer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:59:
Ach ja..!! Jezus.!! *schaam* *schaam* Moet ie wel nie van ons denken..!! We miste hem wel he Sis..!!

:bloos: ja stiekum wel een beetje he :/ ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:59:
Ik zag het allemaal nie meer zo kleurrijk in!!! Oops..

gelukkig was het in de tunnel gewoon zwart :lief:

Artiest {SHOWLIST artist 15154, 56161}
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel 2006...Echt Een VET Feest!! Vond het Beter Als Defqon.1. Als Ik Eerlijk Moet Zijn!!! Jammer van de regen, maar dat kon de pret niet drukken:P
Waarschuw beheerder
wel lachuh noisekick :D lekker terror :D vorig jaar was dat helaas nie :( :P
Waarschuw beheerder
was super
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:17:
Decibel 2006...Echt Een VET Feest!! Vond het Beter Als Defqon.1. Als Ik Eerlijk Moet Zijn!!! Jammer van de regen, maar dat kon de pret niet drukken

:D Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens. daar was alles vele malen beter geregeld. Binnenkomen, food, plekjes om effe uit de muziek te zitten...dit was toch een niveautje lager hoor, eigenlijk niet eens te vergelijken, denk dat DefQon meer in het rijtje ML-DV zit en dit was gaaf maar kwam daar niet in de buurt.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo net dat filmpje zitten kijken van charly& Theo. Wat hebben die gasten lekker staan draaien zeg!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 12:20:
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens. daar was alles vele malen beter geregeld. Binnenkomen, food, plekjes om effe uit de muziek te zitten...dit was toch een niveautje lager hoor, eigenlijk niet eens te vergelijken, denk dat DefQon meer in het rijtje ML-DV zit en dit was gaaf maar kwam daar niet in de buurt.

ik ben het zeker wel met hem eens. ben ook op defqon geweest.. maar decibel vond ik echt wel beter.
Waarschuw beheerder
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens. daar was alles vele malen beter geregeld. Binnenkomen, food, plekjes om effe uit de muziek te zitten...dit was toch een niveautje lager hoor, eigenlijk niet eens te vergelijken, denk dat DefQon meer in het rijtje ML-DV zit en dit was gaaf maar kwam daar niet in de buurt.

dit klopt maar ik vond de sfeer en de muziek zeker beter op decibel werd ook veel beter gedraaid :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies en het gaat om de muziek
:S niet om het binnenkomen, ff uit de muziek, eten :D

:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zondag 20 augustus 2006 om 22:51:
Ga mee naar HardBass, zonder al die afhakers haha, en je zult ervaren wat écht tekken is Hele avond french tek, das beter dan de standaard jump .

Tinus ik ga mee:P Whoopaaa en goaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 11:30:
Hou daarvoor Q-Dance maar effe in de gaten komende weken

Heb geen geduld...dus heb het Cris zelf gevraagd, enne ja ik :x als het graf ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:32:
niet om het binnenkomen, ff uit de muziek, eten

Precies, altijd dat gejank om het eten en drinken,
als de muziek goed is heb ik nie eens tijd om te eten of te drinken!!! Als je voor het eten en drinken gaat, dan ken je beter naar een restaurant gaan:)

Waarschuw beheerder
Was heftag:D Heerlijk staan knalle heel de dag! Vooral in de hardcore gestaan en heel ff industrial, maar daar was erg weinig plek om los te gaan:) Al met al een superfeestje!
Waarschuw beheerder
donateur

Moet me hier bij aansluiten.....ondanks dat de sets van Ramon&Theo & Cristiano meer dan meesterlijk waren!Dit is een organisatie-puntje, en tsja, Q-dance staat gewoon naast ID&T qua organisatie, en daarna komt er denk ik een hele tijd niets (helaas)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nek! op maandag 21 augustus 2006 om 10:21:
Ja was echt supervet..
maat heeft staan filmen
http://rapidshare.de/files/30153051/Decibel_Outdoor.wmv (35 min vooral hardcoretent)
Aleen fotocamera kon de bass niet aan

Leuk filmpje (y)

zie mezelf ook een paar keer 8)

nu al weer zin in volgend jaar :D !
Waarschuw beheerder
Heeeey heb er iemand al filmpjes gezien van Rob en MC joe
of iig filmpjes uit de old style???????????

Feesje was echt leukkkk..!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:32:
niet om het binnenkomen, ff uit de muziek, eten

Ik beoordeel een feest puur op organisatorische zaken inderdaad. Natuurlijk doet sfeer wel mee maar dat is ook persoonlijk. Je betaalt een hoop geld voor een feest en dat wil je terugzien in o.a. zaken als toiletten, eten en chillmogelijkheden.

Ik zeg al, ik kan wel elke keer een "geweldig" geven omdat ik mezelf zo goed vermaakt heb, maar zo kijk ik niet naar feesten, ik probeer objectief te blijven.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:35:
Precies, altijd dat gejank om het eten en drinken,
als de muziek goed is heb ik nie eens tijd om te eten of te drinken!!! Als je voor het eten en drinken gaat, dan ken je beter naar een restaurant gaan

Voor jou gejank, fijn dat jij een hele dag op een kauwgompje kan functioneren maar je betaalt er wel voor. Dus mag het ook aanwezig zijn lijkt me zo. En waar zie je mij janken? Ik spreek niets dan lof over dit feest, vond het gewoon een goed feest maar op organisatorisch gebied was het gewoon nog niet waar het wel kan komen in mijn ogen. :)
Waarschuw beheerder
was cker een vet feest dat decibel. wat werd er hard gedraaid en wat stond de muziek hard overal (toen ik er liep).
wie weet er trouwens of die jongen die tegen t eind bij de kluisjes bij de early rave (uitgang zuid) nog een btje leeft?
die gozer die was ff bezig om zwaar fout te gaan zeg. jezus. kwijlen en alles.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op maandag 21 augustus 2006 om 12:34:
Heb geen geduld...dus heb het Cris zelf gevraagd, enne ja ik als het graf

Ik heb het niet over een X-Qlusive wat ik jou net zag posten want daar weet ik verder niks vanaf, gaat om 't interview dat ik met hem gedaan heb (of getracht te doen want het regende nog al :D ). En heb dus een stuk gefilmd van zn set daar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 12:43:
Voor jou gejank, fijn dat jij een hele dag op een kauwgompje kan functioneren maar je betaalt er wel voor. Dus mag het ook aanwezig zijn lijkt me zo. En waar zie je mij janken? Ik spreek niets dan lof over dit feest, vond het gewoon een goed feest maar op organisatorisch gebied was het gewoon nog niet waar het wel kan komen in mijn ogen.

Ik had het nie over jouw persoonlijk, maar in het algemeen,
En wie zegt dat ik kauwgom gebruik.
gewoon flesje water is goed genoeg.

Ik vind gewoon dat er niet altijd ze gezeurd hoeft te worden, dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 21 augustus 2006 om 12:46:
was goed geregeld als je een groen bandje om had

Ik had een blauwe en hoefde ook niet te betalen, maar daar draait het effe niet om. Je krijgt gewoon opstoppingen als je mensen elke keer moet laten betalen, het werkt beter om in 1x een muntje te laten dokken, een stempel te geven en dan dus meer doorloop te creeeren. Dat ik gratis mag is fijn voor mij maar mensen die wel 46 euro voor een kaartje lappen krijgen er zo een hoop extra kosten bij.

Maar goed, never mind, straks gaan mensen dit weer opvatten als zeiken en dat is het niet, ik heb een werelddag gehad. Denk alleen dat ik als verslaggever gewoon op een andere manier tegen een feest aankijk en inderdaad ook puntjes van kritiek meeneem, zodat het volgende keer gewoon nog beter geregeld is allemaal.

Muzikaal was het iig helemaal top, al blijft het op zulke grote feesten kut dat je maar 1/20e kan zien van wat je allemaal wilt zien. Daarom ga ik naar zo'n groo feest niet puur voor de muziek, daarvoor ga ik dan juist nar kleine feestjes of clubs. Hier mis je gewoon teveel en gaat 't mij ook meer om het totaalplaatje :)

Waarschuw beheerder
Was een geweldig feest zeg! Damn,next jear again!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 12:45:
want daar weet ik verder niks vanaf

O:)

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 12:45:
gaat om 't interview dat ik met hem gedaan heb (of getracht te doen want het regende nog al ). En heb dus een stuk gefilmd van zn set daar

Ben benieuwd......

Ga Q in de gaten houden ( doe ik eiegenlijk altijd al ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Line up was zeer goed (Y) Jammer dat het geluid bij de early rave uitviel. Charly schudde z'n mengpaneel leeg met water:S En op de main aan het einde is het ook een tijdje stil geweest..Het geluid daarna was ook niet meer voluit..jammer!! Maar toch een geslaagd feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 12:51:
Muzikaal was het iig helemaal top, al blijft het op zulke grote feesten kut dat je maar 1/20e kan zien van wat je allemaal wilt zien

ze hadden het idd met deze line up kunnen spreiden over 3 dagen dan had het ook nog super geweest :P
Waarschuw beheerder

ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, voor mij was decibel beter, puur omdat er een industrial zaal was. als je het organisatorisch bekijkt was Defqon wel wat beter, mja die lokatie hebben ze al een tijdje en als het weer ineens was omgeslagen waren er denk ik geen poncho's :P.
B2S kan de gratis wc's en voldoende barren wel overnemen want dat is bij defqon ook wat beter geregeld.

volgend jaar hardtrance weglaten en eigen terror/speedcore/breakcore zaaltje neerzetten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomba op maandag 21 augustus 2006 om 13:02:
Het geluid daarna was ook niet meer voluit..jammer!!

ze moesten ook van de gemeente 4 decibel omlaag (dit is logaritmisch dus 4 decibel is opzich een hoop!!)wegens te veel overlast!!! daarom na 2 uur was de muziek al minder hard!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dragoslav M. op maandag 21 augustus 2006 om 13:05:
volgend jaar hardtrance weglaten en eigen terror/speedcore/breakcore zaaltje neerzetten

Ben je gauw gek! Volgend jaar die Hardtrance op een betere plek neerpoten want er is veel te weinig te doen op dat gebied. I looooove Hardtrance! (l) En vond de Industrial idd ook erg vetjes. Maar goed, ik hou gewoon van heel veel muziekstijlen dus dan is het al helemaal moeilijk om alles mee te krijgen.

Nooit gedacht dat ik die muziek meer en meer zou gaan waarderen maar heb inmiddels doro dat dat baggerpogokistjesvolk vooral bij die commerciele hardcore rondhangt en je bij Industrial juist een heel divers publiek hebt. Vond het iig erg gaaf wat ik daar allemala gehoord heb, al waren het ook telkens maar kleine stukkies want er was zoveel en ik widle zoveel en ik had zo werinig tijd al was ik er van begin tot sluit en...en...en...

Volgende week maar weer dus :P En de week daarop en de week daarop...ik raak het gewoon nooit zat :D
Waarschuw beheerder
ik vond het in een woord MAGNEFIQUE!!
heb volop genoten van Luna, Deepack en Technoboy!

volgend jaar ZEKER weer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dragoslav M. op maandag 21 augustus 2006 om 13:05:
terror/speedcore/breakcore

We hebben het toch over muziek of niet?

Dat is geen muziek dat is muziek verneuken, die soorten van hardcore heb ik nog nooit begrepen.....