Partyflock

Forumonderwerp · 894529
Waarschuw beheerder
Een Amsterdamse homo wordt door een groep Marokkaanse jongeren al een half jaar lang structureel getreiterd en lastiggevallen. De politie doet zijn best om hiertegen op te treden, maar tot nu toe zonder enig resultaat.

De gepeste, de 56-jarige Jaap Uitterdijk, kwam vijf jaar terug in zijn huis Oud West wonen. Hij stond in die tijd al bekend als homo, doordat hij voor de VVD in de stadsdeelraad gezeten had en hij al langer voorvechter van homorechten was. Na vier dagen stond er al "homo" op zijn voordeur gekalkt. Hierover verscheen toen in een huis-aan-huisblad een artikel, dat hij toen kopieerde en bij alle medebewoners van zijn wooncomplex in de bus deed. Daarna bleef het rustig.

Een halfjaar geleden echter begon het gepest weer, deze keer door een groep van ongeveer acht Marokkaanse jongeren van een jaar of zestien die in het wooncomplex op de binnenplaats rondhangen. In het begin bleef het bij belletje trekken, maar de pesterijen werden steeds erger. Inmiddels heeft Uitterdijk iedere avond gebonk op zijn ramen. De groep van acht jongeren schreeuwt hem 's avonds ook leuzen toe als "vuile homo" en "lekker trekken". Erop reageren doet hij niet; een bovenbuurman die er ooit wel iets van zei is in elkaar geslagen. Zijn huis is inmiddels wel op de surveillanceroute van de politie opgenomen, maar dat hielp maar tijdelijk. Uitterdijk: "Zodra de politie langskomt, vliegen ze uit elkaar, daarna komen ze weer samen. Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden."

Vorige week ging de groep zijn ramen te lijf met een brandende spuitbus met aanstekergas. Hiervan heeft Uitterdijk ook aangifte gedaan. De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben", maar vooralsnog is dat niet het geval. Een woordvoerder van het woningcomplex heeft beloofd de ouders aan te schrijven als blijkt dat er daders in het complex wonen.

Uitterdijk is vastbesloten zich niet weg te laten jagen: "Ik heb op de barricades gestaan voor de homo-emancipatie. Nu we daar eindelijk de vruchten van kunnen plukken, laat ik me dat niet afnemen. Over mijn lijk."

stelletje lafbekken :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 17 augustus 2006 om 15:21:
Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden."

opmerkelijk :/

maar niet heus :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Na vier dagen stond er al "homo" op zijn voordeur gekalkt.

Duurde vier dagen. moesten kijken hoe je "homo" schrijft

Waarschuw beheerder
donateur
Over mijn lijk

Waarschijnlijk wel...
Waarschuw beheerder
donateur
opknopen die figuren

Waarschuw beheerder
Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden

Niks nieuws..vuil tuig.

Waarschuw beheerder
Gewoon die gasten in de reet neuken, doet de familie met eerwraak de rest, zijn ze zo van die galbakken af.
Waarschuw beheerder
goed van die marokkaanse jongens, het zijn gewoon lieverds, ze zijn nooit crimineel bezig, ze beschermen hun eigen alleen tegen discriminatie en proberen zich aan te passen

cool, geen waarschuwing dit keer van het PF beleid (Y)

:X:X:X

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook nie op homo's
maar dit is nou ok weer niet nodig.

En da aan zulke dingen niks gedaan is ook niks nieuws lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
kneusjes
Waarschuw beheerder
:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Opknopen die knapen!

Waarschuw beheerder
Ik zeg mijn mening maar niet over dat tuig, dan krijg ik weer een waarschuwing van flock.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 17 augustus 2006 om 15:42:
Ik zeg mijn mening maar niet over dat tuig, dan krijg ik weer een waarschuwing van flock.

:yes: jij snapt het (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje inteelt kneuzen :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 17 augustus 2006 om 15:42:

Tegenwoordig mag je alles zeggen wat je wilt,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pootjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:45:
Stelletje inteelt kneuzen

En het gaat over marrokanen, nie over inwoners van Urk

Waarschuw beheerder
en dan moet je eens vragen aan die gasten wat ze van nederland vinden ,en dan krijg je te horen dat ze gediscrimineerd worden moeilijker aan werk komen , mensen vooroordeel hebben over hun . dat ze zo zielig zijn en niemand wat voor ze doet . niet te lang blijven vragen aan ze natuurlijk ,want ze moeten die homofiel nog even gaandiscrimineren
jammer dat dr zon kleine groepje is die t verpest voor de rest eigenlijk .mischien iets voor de marokaanse gemeenschap om dr eigen jeugd die wat ontspoort wat in toom te houden en te onderwijzen .
en vooral dr op wijzen dat dit soort dingen in de thuissituatie de kop ingedrukt kan worden ,ipv het motto wat buiten de deur gebeurd is niet in huis .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:46:
En het gaat over marrokanen, nie over inwoners van Urk

:D

Moet dan altijd dat witte wolig beest genoemd worden? :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zou dit toch een mooi land zijn als je een bepaald element wegneemt.
Waarschuw beheerder
donateur
een keer naar buiten rennen en er eentje een gat in zijn kop slaan helpt vast wel! (y)

Waarschuw beheerder
Zielig stelletje lui zijn dat ook he :/

Ze zouden eigenlijk eens in een darkroom gesodemieterd moeten worden, en zooooo flink te grazen moeten worden genomen door 35 homo's, dat ze zich voortaan wel graag rustig willen houden! :yes:

Waarschuw beheerder
Een Amsterdamse homo wordt door een groep Marokkaanse jongeren al een half jaar lang structureel getreiterd en lastiggevallen

Tuurlijk, en s' avonds komen ze langs om zich stiekem in hun kontje te laten neuken. :looser:

het zijn gewoon varkens, bah, gelukkig zit ik in CHina en heb ik niet meer te doen met dit soort inferieure en nietszeggende figuren.

Waarschuw beheerder
hehe hier in Venray weten ze wel raad met Marokkanen:P

Waarschuw beheerder
Terug schieten naar Marokko !!
Artiest Jayton
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:28:
Gewoon die gasten in de reet neuken, doet de familie met eerwraak de rest, zijn ze zo van die galbakken af.

Leer eerst de doelgroep kennen, marokanen plegen geen eerwraak, het is geen typisch islamitsch verschijnsel maar meer een regionaal. Dit komt vooral voor in Turkije, Iran, Irak, Israël, Syrie, Pakistan en Afghanistan.

Ontopic:
Zeer triest dat de meeste mensen, of het nou allochtoon of autochtoonis, andere mensen met een andere gedachte of levenswijze nog steeds niet kan accepteren. Hiermee doel ik niet alleen op de homo's die niet geaccepteerd worden, maar ieder ander mens die zich eigen ander gedraagt of het nou met geloof te maken heeft of niet. Beoordeel mensen als een individu is plaats van gelijk een hele groep over een kam te scheren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Amsterdamse homo

Pleonasme :D

viel me net pas op hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:25:
Duurde vier dagen. moesten kijken hoe je "homo" schrijft

:roflol:

kapotschieten die lui

Waarschuw beheerder
hoe triest kunnen mensen zijn op de dag van vandaag..
en wil ook wel weten wat ze die 4 dagen gedaan hebben dan :vaag:

Waarschuw beheerder
Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden."

Goh, klinkt bekent.. das nogal standaard geloof ik daarzo..
stelletje zielepoten! :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:50:
en dan moet je eens vragen aan die gasten wat ze van nederland vinden ,en dan krijg je te horen dat ze gediscrimineerd worden moeilijker aan werk komen , mensen vooroordeel hebben over hun . dat ze zo zielig zijn en niemand wat voor ze doet . niet te lang blijven vragen aan ze natuurlijk ,want ze moeten die homofiel nog even gaan discrimineren
jammer dat dr zon kleine groepje is die t verpest voor de rest eigenlijk .mischien iets voor de marokaanse gemeenschap om dr eigen jeugd die wat ontspoort wat in toom te houden en te onderwijzen .
en vooral dr op wijzen dat dit soort dingen in de thuissituatie de kop ingedrukt kan worden ,ipv het motto wat buiten de deur gebeurd is niet in huis

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een beetje homoos sollen moet kunnen

Maar Marokkaantjes kunnen daar prima te ver in gaan

En dat de politie schijt voor hun is ook allang bekend

Niks nieuws eigelijk dit bericht
Waarschuw beheerder
turkse badhuizen,wat denk je dat daar gebeurt.

in het midden-oosten hebben ze de mannenliefde uitgevonden,waarom denk je dat ze allemaal hier naartoe komen?

omdat het hier mag.

en dat is goed,dat kan in nederland.

Waarschuw beheerder
donateur
Marokkaanse jongeren

Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden

:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben", maar vooralsnog is dat niet het geval.

:/
Eerst ff 'n thee'tje met ze doen misschien?
Oppakken en opsluiten die gastjes(y).
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voert de politie daar uit zeg :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:23:
hoe triest kunnen mensen zijn op de dag van vandaag..

kapotschieten!
Waarschuw beheerder
donateur
stakkers
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben", maar vooralsnog is dat niet het geval.

Wel eens van een camera gehoord :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:45:
Stelletje inteelt kneuzen

Whehe ja joh :lol:

Waarschuw beheerder
laf :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:37:
kapotschieten!

:yes:

1 voor 1
Waarschuw beheerder
donateur
weer een voorbeeld van mislukte integratie(N)
(om het maar even netjes te zeggen O:) )
Waarschuw beheerder
dat word weer kopje thee drinken met de burgemeester b)
Waarschuw beheerder
of of of

een nieuw clubhuis :O:O:O
Waarschuw beheerder
arme marokkaantjes :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een halfjaar geleden echter begon het gepest weer, deze keer door een groep van ongeveer acht Marokkaanse jongeren

en die marok gassies lopen maar al te graag in parken rond omdat ze zelf homo zijn

Waarschuw beheerder

Trieste lui. (n) *kots*
Waarschuw beheerder
trieste ventjes

Waarschuw beheerder
een groep MAROKKAANSE jongeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 17:25:
Een beetje homoos sollen moet kunnen

vind k niet iedereen respecteren (op die vervelende marokkaantjes na dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:05:
Tuurlijk, en s' avonds komen ze langs om zich stiekem in hun kontje te laten neuken.

Idd onder moslims zitten veel homo's :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja da mogen ze niet doen is wel stout maar jah homo s veroorzaken aids bah ik heb geen respeckt voor die homo s die zn eigen als wijf gedragen heb een keer op tv gezien dat somige homos wel echt raar zijn je hebt veel aids lijers maar je hebt ook normalle homo s tja je houd geweld nooit tegen en voorl in dit land niet je krijgt er immers niks voor
Waarschuw beheerder
Een Amsterdamse homo

beetje dubbelzinnigo:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 20:40:
homo s veroorzaken aids

geloof je t zelf? :/

Waarschuw beheerder
Ik vind het zielig voor deze man :'(! Eigenlijk voor iedereen die op zo'n manier wordt lastiggevallen om zijn/haar geaardheid (N)! Laf :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Ðave op donderdag 17 augustus 2006 om 21:22:
Een Amsterdamse homo

beetje dubbelzinnig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:53:
geloof je t zelf?

ja je hebt homo`s die gaan naar een homo park en late zich daar neuken en weet god wat niet allemaal nog meer
er was op tv toen nog dat ze bamg waren voor kinderen die daar in dat park gaan spellen condooms vinden van die homo s ja echt ranzig
Waarschuw beheerder
als ie nou zelf verkleed als agent naar buiten gaat, en zegt: HE WAT MOET DAT DAAR !? en dan rennen ze weg en dan roept ie; STOP!! en dan een paar keer met een alarmpistool in de lucht schieten hahah denk niet dat ze dan nog wat doen

zie je de volgende dag in de krant : politie schiet op marokkaanse jongeren :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 19:34:
Weeral eens die bruine apen

vind je dat een normale opmerking? imitatie de winter
Waarschuw beheerder
bahbah echt zielige mensen die zoiets doen....:@
Waarschuw beheerder
intelligent... :looser:

Opbossen die gasten!!
Waarschuw beheerder
donateur
homo s veroorzaken aids

Kom eens uit je jaren '80 schuilkelder!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:00:
Ze zouden eigenlijk eens in een darkroom gesodemieterd moeten worden, en zooooo flink te grazen moeten worden genomen door 35 homo's, dat ze zich voortaan wel graag rustig willen houden! :yes:

Vedankt dat je je fantasiëen met ons wilt delen. :p
Uitterdijk is vastbesloten zich niet weg te laten jagen: "Ik heb op de barricades gestaan voor de homo-emancipatie. Nu we daar eindelijk de vruchten van kunnen plukken, laat ik me dat niet afnemen. Over mijn lijk."

Groot gelijk. Dan hebben 'ze' hun zin pas echt. Maar ja, moet er wel IETS worden gedaan...o nee kan niet in NL. :s

Waarschuw beheerder
en als wij marokkanen gaan pesten dan is het opeens verkeerd en krijg je allerlei reacties over je heen :S klopt dus niet..
*** marokkanen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laffe homo's die marocs
Waarschuw beheerder

Dat wiste we al 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 19:30:
of of of

een nieuw clubhuis

waardoor ze zich meer geaccepteerd voelen in de maatschappij die hun best doet hen op te nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 23:25:
en als wij homo's gaan pesten dan is het opeens verkeerd en krijg je allerlei reacties over je heen klopt dus niet..

Waarschuw beheerder
ja da mogen ze niet doen is wel stout maar jah homo s veroorzaken aids bah ik heb geen respeckt voor die homo s die zn eigen als wijf gedragen heb een keer op tv gezien dat somige homos wel echt raar zijn je hebt veel aids lijers maar je hebt ook normalle homo s tja je houd geweld nooit tegen en voorl in dit land niet je krijgt er immers niks voor

Ja dat mogen zij niet doen, het is wel stout maar ja, homo's veroorzaken aids. Bah, ik heb geen respect voor die homo's die zich als een wijf gedragen............................. nou gaat het me te ver zich. :O Leer schrijven zeg!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op donderdag 17 augustus 2006 om 22:13:
politie schiet op marokkaanse jongeren

(Y)
Waarschuw beheerder
De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben"

Overal hetzelfde gezeik

Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 19:30:
dat word weer kopje thee drinken met de burgemeester

Dat kan niet, want de politie moet ze eerst in beeld hebben :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 22:01:
ja je hebt homo`s die gaan naar een homo park en late zich daar neuken en weet god wat niet allemaal nog meer
er was op tv toen nog dat ze bamg waren voor kinderen die daar in dat park gaan spellen condooms vinden van die homo s ja echt ranzig

Ah gut, was je geschrokken?

Enig idee hoeveel hetero's zich in parkjes laten neuken? :looser:
Waarschuw beheerder
Marokkaanse jongeren

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:05:
zijn gewoon varkens

:yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op donderdag 17 augustus 2006 om 23:43:
ik zeg maar niks :X voor ik straks weer een strafpunt krijg :X

ja watte idd ze worden door de regering de hand boven de hoofd gehouden wij als burgers mogen niks doen en hun doen net alsof ze god zijn nou die marrokanen kenne lekker :dood: pleuren ik ga me land niet voor hun inleveren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:53:
a watte idd ze worden door de regering de hand boven de hoofd gehouden wij als burgers mogen niks doen en hun doen net alsof ze god zijn nou die marrokanen kenne lekker :dood: pleuren ik ga me land niet voor hun inleveren

Leeftijd: 17
wat heb jij al betekend voor jouw land in je 17 jaartjes ?
praat niet zo wijs man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 12:07:
Leeftijd: 17
wat heb jij al betekend voor jouw land in je 17 jaartjes ?
praat niet zo wijs man

en jij bent 27 en jij heb wel veel voor dit land al betekend.

pfff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op donderdag 17 augustus 2006 om 23:43:
ik zeg maar niks :X voor ik straks weer een strafpunt krijg :X

zeg dan helemáál niks :/

want wat je nou doet is alleen maar zeggen "ik heb een uitgeproken mening die niet door de beugel kan, maar ik ben te schijterig om er de consequenties van te willen dragen"

Als je écht achter je mening staat, wat maakt dan zo'n strafpuntje nog uit?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:53:
idd ze worden door de regering de hand boven de hoofd gehouden wij als burgers mogen niks doen

Kun je dat onderbouwen of lul je gewoon maar wat? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op vrijdag 18 augustus 2006 om 12:26:
en jij bent 27 en jij heb wel veel voor dit land al betekend.

pfff

ja eigenlijk wel
betaal belasting
onderhoud me kind
zorg dat die goed ze best doet en ver komt in t leven ga ik alles aan doen
en schaam me rot voor mensen zoals hem met die uitspraken en ow zo weinig levenservaring die maar wat roepen omdat alle jongens op t plein zo doen . (y) voor jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zeggen over Marokkanen wat die Marokkanen over homo's zeggen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 23:25:
*** marokkanen!

"vuile homo"

tja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:02:
Sommige mensen zeggen over Marokkanen wat die Marokkanen over homo's zeggen.

Het kringetje is idd rond, als we nou gewoon de Marokkanen het land uit schoppen is-ie gebroken 8)

b)

Waarschuw beheerder
Ook dit gevalletje bewijst maar weer dat de politie het te druk heeft met koffie drinken :nee:
Als het toch zo'n tijd zou duren, dan had ik het zelf wel even opgelost..! 8)
Maar nee, dan zijn wij bezig met discriminatie :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:51:
dan had ik het zelf wel even opgelost..! 8)
Maar nee, dan zijn wij bezig met discriminatie :nee:

nee hoor dan ben je bezig met eigen rechter spelen . heeft niks met discriminatie te maken . of je moet t makaken lied zingen terwijl je ze aanpakt ,dan ben je eigen rechter aan t spelen en aan t discrimineren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:55:
nee hoor dan ben je bezig met eigen rechter spelen . heeft niks met discriminatie te maken

Eigen rechter!
Maar zelf zelf, hoe zou het de volgende dag in de krant komen te staan?
Ik bedoel maar (F)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:00:
Niet boeiend homo's zijn geestesziek

Om het dan nog maar niet over jou te hebben :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:03:
Eigen rechter!
Maar zelf zelf, hoe zou het de volgende dag in de krant komen te staan?
Ik bedoel maar

Ik denk dat de meeste mensen bij de krant de definitie van disciminatie wel kennen hoor.
Waarschuw beheerder
Het is wel duidelijk dat wat die gastjes eigenlijk willen is dat Jaap 'em effe in hun rondje ploft. Is gewoon smeken om aandacht. Ik bedoel, ze hebben toch wel wat beters te doen als elke dag iemand jennen?

Wat..? Zei je Marokkanen? Oh.. ok. Nee, dan hebben ze waarschijnlijk niets beters te doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Jij...

:nee:

Laat ik mn mond maar houden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:00:
ja eigenlijk wel
betaal belasting
onderhoud me kind
zorg dat die goed ze best doet en ver komt in t leven ga ik alles aan doen
en schaam me rot voor mensen zoals hem met die uitspraken en ow zo weinig levenservaring die maar wat roepen omdat alle jongens op t plein zo doen . voor joulaatste aanpassing 18 augustus 2006 13:02

Wie betaald er tegenwoordig geen belasting?

Maak je toch niet zo druk om een opmerking.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:27:
Het kringetje is idd rond, als we nou gewoon de Marokkanen het land uit schoppen is-ie gebroken

NIna.. :)
Waarschuw beheerder
Homo jongeren pesten politie, Marokkanen blijkt machteloos
Waarschuw beheerder
wat een hoop trieste reacties weer. Het was maar een klein groepje Marokkanen die dit hebben gedaan hoor. Dus ga nou niet zeggen *** Marokkanen en dat soort opmerkingen :S

En alsof je geen groepjes Nederlandse jongeren hebt die dit soort dingen doen, nou die heb je dus ook genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:45:
En alsof je geen groepjes Nederlandse jongeren hebt die dit soort dingen doen, nou die heb je dus ook genoeg.

Nouwe het gebeurd meer van de andere kant hoor..
Waarschuw beheerder
wat een hoop trieste reacties weer. Het was maar een klein groepje Marokkanen die dit hebben gedaan hoor. Dus ga nou niet zeggen *** Marokkanen en dat soort opmerkingen

yep........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:28:
Wie betaald er tegenwoordig geen belasting?

Maak je toch niet zo druk om een opmerking.

jij citeerd mij, je stelt een vraag alhoewel in afvragende vorm en ik reageer . lang leve forums ofniet ?
daar zijn ze voor :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:00:
jij citeerd mij, je stelt een vraag alhoewel in afvragende vorm en ik reageer . lang leve forums ofniet ?
daar zijn ze voor

:bier:
Waarschuw beheerder
Die gasten kunnen zich toch niet aanpassen op het westen se slopen hier alleen onze maatschappij kunnen ze beter in hun eigen land gaan doen!!! Wat trouwens toch al gebeurd is grote rotzooi daar....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wallie op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:18:
Die gasten kunnen zich toch niet aanpassen op het westen se slopen hier alleen onze maatschappij kunnen ze beter in hun eigen land gaan doen!!!

Ik dacht juist dat pootjetrappen een aloude Nederlandse traditie was... tis ook nooit goed he :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:25:
Ik dacht juist dat pootjetrappen een aloude Nederlandse traditie was... tis ook nooit goed he

Het zijn wel vaak zulke gasten die dat doen, begint een beetje irri te worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wallie op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:31:
Het zijn wel vaak zulke gasten die dat doen, begint een beetje irri te worden

Kijk... daar gaat het dus eigenlijk om, dat "zij" het doen :)

Waarschuw beheerder
wat een hoop trieste reacties weer. Het was maar een klein groepje Marokkanen die dit hebben gedaan hoor. Dus ga nou niet zeggen *** Marokkanen en dat soort opmerkingen

Heel triest maar wel waar:yes:

En als het een groepje Nederlanders zijn,dan is er altijd wel 1 marrokaan bij betrokken.....En die heeft het bedacht.

Hoelang blijft iedereen nog ontkennen dat die gasten voor problemen zorgen...!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:15:
Hoelang blijft iedereen nog ontkennen dat die gasten voor problemen zorgen...!!!

Haha, dat zijn alleen die gasten die over onderdrukte broeders en zusters praten en hier toekijken en de boel vergallen voor de rest. Verder voelen ze zich geen Nederlander :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:17:
Haha, dat zijn alleen die gasten die over onderdrukte broeders en zusters praten en hier toekijken en de boel vergallen voor de rest. Verder voelen ze zich geen Nederlander

Pcies....

Nog een paar jaar en de pleuris breekt uit als we zo doorgaan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:26:

Van mij mag het, meen ik echt.
Heb de hoop al opgegeven als het om dat soort zaken gaat.
Het ligt er te dik bovenop dat sommige mensen niet mee willen draaien in onze westerse cultuur of normen en waarden. (hoe je het ook wil noemen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En als het een groepje Nederlanders zijn,dan is er altijd wel 1 marrokaan bij betrokken.....En die heeft het bedacht.

Waar haal je deze onzin vandaan? :looser:

Wat dacht je dan van die Jongeren die die moskee in Uden enz in dse fik hadden gestoken en bommen op een islamitische school hadden gegooid? Zat daar ook een buitenlander bij die het had '' bedacht'' ? :)

99.9% van de kinderverkrachters in NL is Nederlands, ik ga dan toch ook niet zeggen dat alle Nederlanders gore pedofielen zijn? :S is dus net zo'n domme opmerking als velen die hier zeggen van: ''kut marokkanen, klote volk etc'' want je kan natuurlijk niet alle Marokkanen de schuld geven van de daden van enkele maroc jongeren. Helaas snappen veel mensen hier dat niet.

Daarom moeten we ook ons hoofd erbij houden en niet handelen uit emotie. Want zodra we hier voor eigen rechter gaan spelen escaleert het en heb je zo grote rassenrellen etc :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:28:

Domme opmerking :)
Waarschuw beheerder
Haha, dat zijn alleen die gasten die over onderdrukte broeders en zusters praten en hier toekijken en de boel vergallen voor de rest

Die jongens die die homo's hebben aangevallen praten over onderdrukte broeders en zusters? :vaag:

Verder voelen ze zich geen Nederlander

Hoe weet je dat?

Het ligt er te dik bovenop dat sommige mensen niet mee willen draaien in onze westerse cultuur of normen en waarden. (hoe je het ook wil noemen)

Dat doen ze juist wel. Dat is het probleem ook.
Toen Marokkanen in Limburg een stadion hadden afgebroken riepen we ook dat ze zich moesten aanpassen... hoe aangepast wil je het hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:38:
Wat dacht je dan van die Jongeren die die moskee in Uden enz in dse fik hadden gestoken en bommen op een islamitische school hadden gegooid? Zat daar ook een buitenlander bij die het had '' bedacht'' ?

Dat zijn juist mensen die die gasten ook zat zijn en zo een beetje proberen op te ruimen.

Waarschuw beheerder
Pcies....

hoe ga ik dat oplossen ? ik ben nederlander me vriendin een halfbloedje , en me kind heeft zo veel culturen door zijn bloed stromen , niet te tellen .
wat zou ik moeten doen in zon situatie ?
Waarschuw beheerder
wat een flikkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:03:
En nu weer wachten tot het topic gesloten wordt....

liever antwoord op mijn vraag voordat dat gebeurd :)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:06:
liever antwoord op mijn vraag voordat dat gebeurd

Het maakt niet uit welke achtergrond iemand heeft of welk bloed er door de aderen stroomt. Ook is cultuur geen probleem.

Simpel als wat, respect voor elkaar!

Ook voor een homo, we moeten immers samenleven en elkaar het licht in de ogen gunnen. Mensen die dit niet zien zijn blind ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:38:
Wat dacht je dan van die Jongeren die die moskee in Uden enz in dse fik hadden gestoken en bommen op een islamitische school hadden gegooid? Zat daar ook een buitenlander bij die het had '' bedacht'' ?

Volgens mij was dit een begrijpelijke reactie na een of ander voorval in Amsterdam... Weet je nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:10:
Het maakt niet uit welke achtergrond iemand heeft of welk bloed er door de aderen stroomt. Ook is cultuur geen probleem.

Simpel als wat, respect voor elkaar!

Ook voor een homo, we moeten immers samenleven en elkaar het licht in de ogen gunnen. Mensen die dit niet zien zijn blind en niet helemaal lekker.....

ok respect voor elkaar enzo . maar volgens mensen gaat t ooit eens escaleren als ik dat zo lees hier
jij bent redelijk vind ik zo met ej uitspraken
maar mensen die dingen neerzetten als

das zelf nog de nederlandse criminele of oproerkraaiers verbergen achter t gezicht van een marokaan of buitenlander
hoe groot kan dat bord zijn voor je hoofd vraag ik me af :S
Pcies....

Nog een paar jaar en de pleuris breekt uit als we zo doorgaan...

dus ik vroeg me af wat ik zou moeten doen dan in die situatie aan haar in principe , want zij weet zon beetje wel wat dr gaat gebeuren en wie de schuldige zijn etc etc
ook vind zij het volgens mij geen probleem als nederlanders dingen in de fik steken ivm met een opruiming

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:48:
Dat zijn juist mensen die die gasten ook zat zijn en zo een beetje proberen op te ruimen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:06:
liever antwoord op mijn vraag voordat dat gebeurd

Iemand die goed Nederlands spreekt,en leeft zoals een gewone werkende Nederlandse burger, is voor mij gewoon geaccepteerd.Maakt geen reet uit wat voor kleur je bent.
Dat kan ook net zo goed een Marrokaans iemand zijn....maar
de meeste zijn veel te trots op hun vaderland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:11:
Volgens mij was dit een begrijpelijke reactie na een of ander voorval in Amsterdam... Weet je nog?

Oh oke dus jij vindt het begrijpelijk dat er een school wordt opgeblazen waar onschuldige kinderen les volgen omdat er iemand in Amsterdam is vermoord door een pyschopaat?
Wat een idioot ben jij :looser: voor hetzelfde geld hadden er kinderen op dat moment in het gebouw gezeten die waren omgekomen had je het dan nog zo 'begrijpelijk' gevonden :looser:
Waarschuw beheerder
De een hoopt dat hier de pleuris uitbreekt, en liegt om een ander zwart te maken. De ander vindt het in brand steken van scholen en gebedshuizen een begrijpelijke actie...

Goed voorbeeld voor Marokkanen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:21:
Oh oke dus jij vindt het begrijpelijk dat er een school wordt opgeblazen waar onschuldige kinderen les volgen omdat er iemand in Amsterdam is vermoord door een pyschopaat?

De school was leeg. Niet erger maken dan dat het is.

Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:21:
Wat een idioot ben jij voor hetzelfde geld hadden er kinderen op dat moment in het gebouw gezeten die waren omgekomen had je het dan nog zo 'begrijpelijk' gevonden

Ik zei dus al: het was leeg. Voor hetzelfde geld dit en dat telt niet. Want dat is niet gebeurd. Geen dingen erbij halen die niet gebeurd zijn. Je vind dat 'loser' plaatje wel heel vet he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:21:
Iemand die goed Nederlands spreekt,en leeft zoals een gewone werkende Nederlandse burger, is voor mij gewoon geaccepteerd.Maakt geen reet uit wat voor kleur je bent.
Dat kan ook net zo goed een Marrokaans iemand zijn....maar
de meeste zijn veel te trots op hun vaderland.

is toch mooi dat je trots bent op je vaderland ? jij beantwoord toch ook vragen vol passie en trots voor jouw /ons land .
als je met je vinger wil wijzen naar waar het fout gegaan is moet je toch echt de regering aanwijzen de nederlanders die zich daar in bevinden, door al die mensen bij elkaar in een wijk te stoppen , wat krijg je als je al de buitenlanders bij elkaar stopt , dan krijg je een groot saamhorigheidsgevoel , dr komen geen c1000 tjes maar halal winkeltjes en turkse kruideniertjes ,ze zetten dr geld op de turkse bank .je heb speciaal scholen voor moslims . mensen hoeven in principe geen nederlands te leren en nederlands te doen omdat ze allemaal op 1 plek worden gepropt . omdat ze zichzelf wel redden in de aangewezen
(ghettos)waar ze allemaal bij elkaar wonen en bij de super af kunnen rekenen in dr eigen taal .
dus veel verschil met t leven in het vaderland is dr niet in nederland .
dan hebben die mensen nog eens andere levenswijze dan ons ,
dat gaat botsen , en dan krijg je groepsvorming de rest is geschiedenis .........
de schuldige in mijn ogen is toch echt de regering en niet het volk ,

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:28:
De een hoopt dat hier de pleuris uitbreekt, en liegt om een ander zwart te maken. De ander vindt het in brand steken van scholen en gebedshuizen een begrijpelijke actie...

Reageer even op die supertekst van Sanderman. Ben wel benieuwd wat je daarvan vind. Oh dat had je natuurlijk niet gezien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:30:
Je vind dat 'loser' plaatje wel heel vet he?

Waarschuw beheerder
"Nederlandse jongeren pesten marokkaanse jongen, politie grijpt hard in."

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:33:
wat krijg je als je al de buitenlanders bij elkaar stopt , dan krijg je een groot saamhorigheidsgevoel , dr komen geen c1000 tjes maar halal winkeltjes en turkse kruideniertjes ,ze zetten dr geld op de turkse bank .je heb speciaal scholen voor moslims . mensen hoeven in principe geen nederlands te leren en nederlands te doen omdat ze allemaal op 1 plek worden gepropt . omdat ze zichzelf wel redden in de aangewezen
(ghettos)waar ze allemaal bij elkaar wonen en bij de super af kunnen rekenen in dr eigen taal .

Ghetto's? Als ze het hier zo slecht hebben waarom gaan ze dan niet terug? Ze worden bedreigd in het vaderland? Dacht het niet. Ze vinden het hier wel ok.

Waarom kan bv een Surinamer, Engelsman, Duitser, Zwitser, Spanjaard of noem maar op, hier WEL intergreren en waar je geen last van hebt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:37:
Ghetto's?

had ik tussen aanahlingstekens gedaan . een plek waar veel onrust heerst en veel allochtonen wonen worden in de volksmond ghetto genoemd . in ieder geval als je hier iemand vraagt in de schilderswijk te gaan wonen willen ze niet in dat ghetto wonen .

Als ze het hier zo slecht hebben waarom gaan ze dan niet terug? Ze worden bedreigd in het vaderland? Dacht het niet. Ze vinden het hier wel ok.

in veel gevallen worden die families wel bedreigt en dan moet je ook de nakomelingen van die persoon meerekenen bijv , we hebben t hier ook over veel hier geborenen , nederlanders dus die in hun (ghetto) weinig westers zijn opgevoed let wel op de aanhalingstekens :)
Waarom kan bv een Surinamer, Engelsman, Duitser, Zwitser, Spanjaard of noem maar op, hier WEL intergreren en waar je geen last van hebt?

surinamers geen last van ? anti ,s geen last van ? engelsman duitser spanjaard .europees, is westers ingesteld
surinamers nederlandse kolonie geweest natuurlijk , antillen ook dan zou je denken waarom dan wel veel problemen onder de antilianen ? wat ik al eerder zei allemaal lekker in een wijkie in rotterdam bij elkaar zetten .dan zie je wat dr van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:30:
De school was leeg. Niet erger maken dan dat het is.

Ja en? Maar jij vindt het dus een begrijpelijke reactie om een school op te blazen als er elders iemand is vermoord door een psychopaat?

OOOOOOOOOOOOOOOOOoohhh...Dus als er een Marokkaan wordt neergestoken door een NLer mag ik dus ook nederlandse scholen opblazen en kerken in de fik steken, want het is tenslotte een ''begrijpelijke'' reactie toch? ;)

Waarschuw beheerder

das pas een goeie hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:44:
OOOOOOOOOOOOOOOOOoohhh...Dus als er een Marokkaan wordt neergestoken door een NLer mag ik dus ook nederlandse scholen opblazen en kerken in de fik steken, want het is tenslotte een ''begrijpelijke'' reactie toch?

en die ook whaha:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:43:
had ik tussen aanahlingstekens gedaan . een plek waar veel onrust heerst en veel allochtonen wonen worden in de volksmond ghetto genoemd . in ieder geval als je hier iemand vraagt in de schilderswijk te gaan wonen willen ze niet in dat ghetto wonen .

Ok sorry. Effe verkeerd in mezelf opgenomen ;)

in veel gevallen worden die families wel bedreigt

Ik heb daar toch echt vraagtekens bij hoor...

surinamers geen last van ? anti ,s geen last van ?

Ik moet eerlijk zijn dat ik daar persoonlijk geen last van heb. Die houden hun trammelant een beetje in hun eigen groep. Net als al die 'Nederlandse' moorden in Amsterdam, daar heb ik als burger geen last van, ze doen maar. Waar ik wel last van heb is dat 'groepje' mensen die mij 's avonds lastig valt op straat, net als mijn vriendin etc. etc.

Waarschuw beheerder
in veel gevallen worden die families wel bedreigt en dan moet je ook de nakomelingen van die persoon meerekenen bijv , we hebben t hier ook over veel hier geborenen , nederlanders dus die in hun (ghetto) weinig westers zijn opgevoed let wel op de aanhalingstekens

Waarom worden die familie's bedreigd....?Is er oorlog in Marokko?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:34:
Reageer even op die supertekst van Sanderman. Ben wel benieuwd wat je daarvan vind. Oh dat had je natuurlijk niet gezien!

Ik druk liever op het envelopje.. smaad is strafbaar. Normaal gesproken geef ik mensen de kans om hun leugens te onderbouwen maar heb daar geen zin in.
Alles wat hij zegt is of gelogen of niks gebaseerd. Heb nooit de bovengenoemde daden goedgepraat, heb nooit gelachen om mensen die in elkaar geslagen worden en heb geen broeders die bommengordelriemen dragen.

Als jij je voor jezelf was nagegaan of dit allemaal waar was had je dit ook geen "supertekst" gevonden.

Homo's in elkaar slaan heeft niks met integratie te maken. Of kun je dit onderbouwen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:48:
Ik moet eerlijk zijn dat ik daar persoonlijk geen last van heb. Die houden hun trammelant een beetje in hun eigen groep. Net als al die 'Nederlandse' moorden in Amsterdam, daar heb ik als burger geen last van, ze doen maar. Waar ik wel last van heb is dat 'groepje' mensen die mij 's avonds lastig valt op straat, net als mijn vriendin etc. etc.

maar zo denk ik ook precies t zelfde . alleen maak t mij nie uit wie t doet ik kijk dat niet per bevolking aan maar per individu , geen marokaan nederlander of anti moet mij of me gezin lastigvallen . en ik ben geen vrijpleiter hoor ik zie ook problemen onder allochtone jeugd enzo . maar ik ben zo iemand die gaat graven en dan pas me mening geeft ik ga graag op zoek naar de oorzaak , en dat is volgens mij dus de regering .

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:44:
OOOOOOOOOOOOOOOOOoohhh...Dus als er een Marokkaan wordt neergestoken door een NLer mag ik dus ook nederlandse scholen opblazen en kerken in de fik steken, want het is tenslotte een ''begrijpelijke'' reactie toch?

Je moet wel het walletje bij het schuurtje laten. Die moord was uit een heel ander standpunt gepleegd, en dat weet jij net zo goed als ik.

Kijk maar wat er in Antwerpen gebeurde een jaar terug. Een Marokkaan die was vermoord door een 'westerling' brak de pleuris ook uit daar.
Artiest Dummy
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Zullen we verder gaan met de discussie ipv op de persoon te spelen?

Alvast bedankt! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:50:
Homo's in elkaar slaan heeft niks met integratie te maken. Of kun je dit onderbouwen?

Pietje onderbouw... Valt mij nog mee dat je niet vraagt waar de 'bron' is.

Jij hebt gewoon je ogen dicht en hebt volgens mij geen flauw benul van wat er in de samenleving gebeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:48:
Waarom worden die familie's bedreigd....?Is er oorlog in Marokko?

ik sprak over allochtonen , over de marokanen te spreken moet je bij de regering van toen zijn, en onze voorouders die vieze baantjes niet wilden aannemen , dus op zoek gingen naar arbeiders in t buitenland . die mensen spreken mischien wel geen nederlands en leven niet naar jouw standaard . maar door die beslissing van toen kan je ze niet meer wegdenken uit onze economie . dus wou je nou naar die mensen een vinger gaan wijzen terwijl ze gesmeekt zijn of ze vieze klusjes wilde opknappen in nederland , en ook dat ze nageslacht op de wereld hebben gezet in nederland ?
Waarschuw beheerder
"lekker trekken".

wist niet dat dat speciaal voor homo's was!

ik snap de titel niet! discriminatie is toch wel een grond voor aanpakken, voor de juut dan. maar als ze niet weten wie het zijn dan word het een beetje moelijk. ik zou ze gewoon met een stel maten opw88 en zelf de tering in slaan! probleem opgelost!

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder

moe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:55:
Pietje onderbouw... Valt mij nog mee dat je niet vraagt waar de 'bron' is.

Jij hebt gewoon je ogen dicht en hebt volgens mij geen flauw benul van wat er in de samenleving gebeurt.

Dus omdat ik denk dat homo's pesten etc niks met integratie te maken heeft sluit ik mijn ogen voor wat er in de samenleving gebeurt? :/

Ik wil het best van je aannemen maar onderbouw het dan ook. Wat heeft homo's pesten met integratie te maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:56:
ik sprak over allochtonen , over de marokanen te spreken moet je bij de regering van toen zijn, en onze voorouders die vieze baantjes niet wilden aannemen , dus op zoek gingen naar arbeiders in t buitenland . die mensen spreken mischien wel geen nederlands en leven niet naar jouw standaard . maar door die beslissing van toen kan je ze niet meer wegdenken uit onze economie . dus wou je nou naar die mensen een vinger gaan wijzen terwijl ze gesmeekt zijn of ze vieze klusjes wilde opknappen in nederland , en ook dat ze nageslacht op de wereld hebben gezet in nederland ?

Ok,mee eens:yes:

Maar waarom is het zo moeilijk om kinderen die op de wereld zijn gezet door allochtonen,goed nederlands te laten spreken en mee te laten draaien in onze maatschappij?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:00:
Wat heeft homo's pesten met integratie te maken?

Dit doen wij niet in de Nederlandse samenleving. Homo's worden geaccepteerd. Dus wij pesten homo's niet op hun geaardheid. Een intergratie punt dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:02:
Maar waarom is het zo moeilijk om kinderen die op de wereld zijn gezet door allochtonen,goed nederlands te laten spreken en mee te laten draaien in onze maatschappij?

dat leg volgens mijn :d aan de laksheid van de regering toendertijd , en wat ik net al bescheven heb die mensen in goekope huisjes bij elkaar te gooien de zogenaamde arbeiderswijkjes toendertijd . die nu uitgegroeid zijn tot de
zoals ik ze even noem ghettos. nu zitten we met de gebakken peren met veel ontspoorde jeugd.
nu gaan ze wat scherper worden qua intergatie enz .
toen hadden we di emensen wel nodig voor t wederopbouwen van ons land . ze hadden van begin af aan eissen moeten stellen om die mensen zich te moete laten aanpassen . en ze niet allemaal op elkaar te proppen in een buurtje
.
ik zie t op deze manier zoals ik het uitleg .
ik kan me best vinden in mensen die anders denken die bijvoorbeeld in urk wonen of in volendam . waar de enige buitenlander daar, een shoarmazaak bezit :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:08:
dat leg volgens mijn aan de laksheid van de regering toendertijd , en wat ik net al bescheven heb die mensen in goekope huisjes bij elkaar te gooien de zogenaamde arbeiderswijkjes toendertijd . die nu uitgegroeid zijn tot de
zoals ik ze even noem ghettos. nu zitten we met de gebakken peren met veel ontspoorde jeugd.
nu gaan ze wat scherper worden qua intergatie enz .
toen hadden we di emensen wel nodig voor t wederopbouwen van ons land . ze hadden van begin af aan eissen moeten stellen om die mensen zich te moete laten aanpassen . en ze niet allemaal op elkaar te proppen in een buurtje
.

Ook mee eens,maar vergeet niet dat er nog steeds busladingen vol Marrokanen deze kant op komen....
Vandaar mijn reactie dat de pleuris straks uitbreekt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:15:
Ook mee eens,maar vergeet niet dat er nog steeds busladingen vol Marrokanen deze kant op komen....
Vandaar mijn reactie dat de pleuris straks uitbreekt.

ja want nederlan heb ze eigen blootgegeven als een walhalla voor marokanen , en mensen die familie hebben in maroko zullen dr ook alles aan doen om die mensen hier beter leven te geven . ,en daar word tegenwoordig strenger tegen op getreden toch :D waar ik ook voorstander van ben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:07:
Dit doen wij niet in de Nederlandse samenleving

Dat doen "we" dus wel.

Homo's worden geaccepteerd

Blijkbaar niet.

. Dus wij pesten homo's niet op hun geaardheid.

Wij niet nee... honderden andere Nederlanders wel. Dus wie ontkent hier de feiten?

Een intergratie punt dus.

Dus niet. Zonder Nederlandse Marokkanen werden er alsnog homo's gepest. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:20:
Wij niet nee... honderden andere Nederlanders wel.

Onderbouw dit even. Of gewoon een ouderwetse bron!!!! ;)
Waarschuw beheerder
Moet ik onderbouwen dat in Nederland overal wel homo's worden gepest? :vaag:

Waarschuw beheerder
Wij niet nee... honderden andere Nederlanders wel. Dus wie ontkent hier de feiten?

Man...der worden al jaren hele optochten gehouden met/voor homo's.
Daar komen duizenden mensen op af,hardstikke gezellig...!
Kermis in Tilburg heeft een roze zaterdag,ook voor homo's,ik geloof dat er meer dan honderdduizend bezoekers op af komen.
Niks gehoord over in elkaar gebeukte homo's hoor:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:35:
Moet ik onderbouwen dat in Nederland overal wel homo's worden gepest?

Je hebt het over HONDERDEN Nederlanders. Waar kan ik die vinden dan? Zoveel zie ik ervan in het nieuws, behalve dat onze Marokkaanse vrienden het er wel op gemunt hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:36:
Kermis in Tilburg heeft een roze zaterdag,ook voor homo's,ik geloof dat er meer dan honderdduizend bezoekers op af komen.
Niks gehoord over in elkaar gebeukte homo's hoor

(Y)
Waarschuw beheerder
Man...der worden al jaren hele optochten gehouden met/voor homo's.
Daar komen duizenden mensen op af,hardstikke gezellig...!
Niks gehoord over in elkaar gebeukte homo's hoor

Tuurlijk gebeurt dat ook, maar dat zegt toch niks over het feit dat er nog steeds discriminatie is en er nog steeds homo's worden gepest of erger?
En dat je het niet hoort betekend niet dat het niet gebeurt.

Het ergste wat je kan doen is doen alsof er niks aan de hand is en homo-haat niet voorkomt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit doen wij niet in de Nederlandse samenleving. Homo's worden geaccepteerd. Dus wij pesten homo's niet op hun geaardheid. Een intergratie punt dus.

O mijn hemel, dat is zo'n onzin!!

Wij de Nederlanders pesten Homo's niet op hun geaardheid??? Ik weet niet waar jij leeft??

Genoeg jongens/mannen die nog steeds homofoob zijn, misschien dat het binnen jouw vriendenkring helemaal geaccepteerd is maar al helemaal niet bij heel Nederland.

En al helemaal niet onder jongeren. Mijn broertje is homo en die hoeft dat echt niet aan de grote klok te hangen op (middelbare) school. Hij is ook wel eens na gescholden door een stel Nl-se jongens voor kanker homo.

Ik heb het er wel eens op me werk over, waar alleen studenten werken dus je mag een bepaald niveau verwachten, en daar wordt er toch door veel jongens heel anders over gedacht dan dat jij het hier neerzet. Dan krijg ik naar mijn hoofd: ja maar jij staat er heel dichtbij (homo) dus jij denkt daar anders over. (terwijl ik van mening was dat het allemaal geaccepteerd werd)

Het feit is wel dat het in Nederland een stuk meer geaccepteerder is dan de rest van de wereld.

De jongens die de arme man zo treiteren zijn gewoon een stel aso's en heeft in dit geval niks met integratie te maken. Zolang niet heel Nederland (de grote meerderheid van het land) het accepteert en er normaal mee om weet te gaan kun je ook niet over een integratie punt spreken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uit een topic van partyflock

Onge­veer 40 procent van de Nederlandse homoseksuelen i­s het laatste jaar slachtoffer geweest van geweld ­of agressie. In het merendeel van de gevallen ging­ het om verbaal geweld. Hoewel een meerderheid van­ de homo's stelt zich niet onveilig te voelen door­ hun seksuele geaardheid, geven veel van hen wel a­an zich terughoudender te gedragen om vervelende i­ncidenten te voorkomen.

Honderden valt dus wel mee.. het is meer.

https://partyflock.nl/topic/858021

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:46:

Waarom vraag jij dan zo vaak om een bron als iemand iets zegt wat volgens jou niet kan?
Waarschuw beheerder
Oja mx_marc.. nog even over je integratie verhaal. 40% van de betrokkenen bij geweld en discriminatie is waarschijnlijk allochtoon.

Waar komt de overige 60% vandaan?

http://www.crapforum.nl/showthread.php?t=23573

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:47:
Honderden valt dus wel mee.. het is meer.

Daar gaan we dus al. In Amsterdam notabene. Hoeveel van dat tuig woont daar? Oh ik heb geen bron! Maar:

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:46:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:49:
Waarom vraag jij dan zo vaak om een bron als iemand iets zegt wat volgens jou niet kan?

Of omdat ik weet dat diegene uit zijn nek kletst of omdat ik graag wil weten waar de info het vandaan komt.

En ik vroeg jou niet om een bron maar om een onderbouwing. Roepen dat het allemaal met integratie te maken heeft tewijl blijkbaar 60% van de daders autochtoon is, is niet geloofwaardig. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:52:

Uhum. Een Marokkaan die in Nederland wordt geboren wordt toch beschouwd als een Nederlander want hij/zij heeft een Nederlands paspoort! Dank u...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:53:
Daar gaan we dus al. In Amsterdam notabene. Hoeveel van dat tuig woont daar? Oh ik heb geen bron! Maar:

Kun je nagaan.. in Amsterdam nog wel waat de helft van de bevolking allochtoon is.. 8)

En dan nog zijn ze relatief minder gewelddadig tegenover homos?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:54:
Uhum. Een Marokkaan die in Nederland wordt geboren wordt toch beschouwd als een Nederlander want hij/zij heeft een Nederlands paspoort!

ALLOCHTOON zegt geen hol over de nationaliteit....dank u

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:54:
Uhum. Een Marokkaan die in Nederland wordt geboren wordt toch beschouwd als een Nederlander want hij/zij heeft een Nederlands paspoort! Dank u...

Pas als beide ouders in Nederland geboren zijn en jij ook, dan pas ben je een autochtoon.............

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:55:

De onderzoeken werden uitgevoerd in opdracht van ­Politie en Wetenschap en door de gemeente Amsterda­m. Aanleiding hiervoor waren recente geweldsincide­nten in Amsterdam waarvan homo's het slachtoffer w­aren.
Waarschuw beheerder
Margoed ik begrijp niet waar je heen wilt? Geweld tegen homo's komt gewoon nog steeds veel voor... je kan het niet ontkennen. En dat het niks met integratie te maken heeft kun je niet leuk vinden maar ook dat is zo.
Waarschuw beheerder
trieste aapjes..
groepsverband alles, alleen niks

Waarschuw beheerder
donateur
Wij niet nee... honderden andere Nederlanders wel.

bij "bepaalde autochtone groepen" is het zogenaamde "potenrammen" helaas nog steeds een geliefde bezigheid

dus idd, t is zeker niet iets dat je uitsluitend of voornamelijk bij allochtonen vindt :no:
Waarschuw beheerder
En dat het niks met integratie te maken heeft kun je niet leuk vinden maar ook dat is zo.

Maar natuurlijk Kattivo....wie had anders... verdraait het weer zo dat je iets possitiefs kan zeggen over integratie en homo's..

Laten we dan zeggen....dat homofilietijd op ze minst wat minder goed geaccepteerd wordt onder de mensen die het moslim geloof aanbidden...dat zegt niet dat ze slecht zijn,dat wil niet zeggen dat elke moslim het heeft.... het is enkel een cultuur verschil....

wij vinden mannen die zoenen om elkaar gedag te zeggen weer raar....hun niet:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:28:
mocros, een minderheid die de meerderheid van de problemen veroorzaakt

En Nederlandse regering die zelf bij marokkaans zijn, vindt het allemaal goed, want het zijn maar moslimpjes :gaap:
Waarschuw beheerder
Oja mx_marc.. nog even over je integratie verhaal. 40% van de betrokkenen bij geweld en discriminatie is waarschijnlijk allochtoon.

okeej....16 miljoen mensen... 3 miljoen allochtonen 13 miljoen autochtonen.

relatief 2,8 maal zovaak dus:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voordat het slotje erop gaat....

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:50:
Ik druk liever op het envelopje.. smaad is strafbaar. Normaal gesproken geef ik mensen de kans om hun leugens te onderbouwen maar heb daar geen zin in.
Alles wat hij zegt is of gelogen of niks gebaseerd. Heb nooit de bovengenoemde daden goedgepraat, heb nooit gelachen om mensen die in elkaar geslagen worden en heb geen broeders die bommengordelriemen dragen.

Als jij je voor jezelf was nagegaan of dit allemaal waar was had je dit ook geen "supertekst" gevonden.

Ik zet dat niet voor niks neer KATTIVO, je bent in veel gevallen weinig objectief. Misschien is het beter dat jij zelf even je eigen posts naloopt om eventuele tegenstrijdigheden te onderkennen.

Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:38:
Ik heb een paar jaar in Italië gewoon een daar is het net zo.
Niemand ziet graag Nederlandse toeristen. Er zijn zelfs campings waar geen Nederlanders mogen komen (net als Albanezen en Zuid-Italianen) :p

Hoe heet dat ding ook alweer... een emoticon, wat aan wil geven dat je er van smult?? Jij kan er dus van genieten dat er geen Nederlanders mogen komen.... je bent zelf immers ook niet welkom in Nederland?? Laat ik het zo zeggen... je wekt de suggestie dat je er van smult. Is politiek correct denk ik, om dat zo aan jou uit te leggen.

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:25:
Ik dacht juist dat pootjetrappen een aloude Nederlandse traditie was... tis ook nooit goed he

Dit zou dan eventueel nog op een grapje kunnen lijken maar heb je de schijn, wat mij betreft... een beetje tegen.
Nederlandse traditie?? Net als de "ze/zij en jullie" van de marokkanen die verkrachten, stelen en poten rammen??
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, druk je dan zelf ook wat matiger uit wil je (y)

Dat je een mening hebt mag duidelijk zijn en dat is alleen maar toe te juichen, je spreekt je in ieder geval uit. Wel valt het gewoon op dat je voor bepaalde groepen weinig respect hebt. (naar mijn mening) Dit aangezien je zeer fanatieke deelname aan vele anti-westerse en Israëlische topics, waar duidelijk te zien is dat je nogal een afkeer hebt tegen de westerse wereld. (dat quoten is me even teveel) Val ook niet over een opmerking maar het is structureel, wat aangeeft dat je continue op die aanvaring uit bent.

Zelf wek je vaak "de suggestie" dat er van alles mis is maar als een ander het doet (lees bomgordel en de rest van het verhaal) sta je op je achterste poten en schreeuw je dat er niks van waar is. Suggereer dan ook bepaalde dingen niet zelf als je het zo eerlijk wil spelen! Dit komt op mij over als de vos in het kippenhok... geen kip meer over, maar de vos heeft niks gedaan. ;) Ook wel de spreekwoordelijke bloedneus / net doen of je neus..... juist (y)

Weet je, ik irriteer me aan alle groepen die de boel op lopen te fokken of er een puinhoop van maken. Wat dat betreft heb ik voor geweld en afkeer tegen mensen al helemaal geen respect en dat spreek ik ook wel uit.

Let er alleen op dat je niet met twee maten meet, meer zeg ik niet. Het viel me echt even teveel op (y)

Er gaat best wel eens wat fout in de politiek in Nederland maar we moeten wel in blijven zien dat de oorzaak vaak ligt bij het volk. Altijd maar voor politie agentje spelen omdat de volwassen mens problemem blijft zoeken is ook te triest voor woorden. Dan heb ik het over bijvoorbeeld Marokkanen en de welbekende loosers van de lonsdale-afdeling. Elkaar aanspreken op verantwoordelijkheden kan schijnbaar ook niet meer.

De probleemjongeren verpesten het voor de rest, dat is wat ik zeg. Ga dus niet rechtpraten wat krom is, doe ik ook niet.
https://partyflock.nl/topic/893379
(geen leugenaar dus)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neem 1 miljoen moslims....en je komt uit op een factor 10!!

waar komt die 60% nou vandaan he:D

Waarschuw beheerder
wat weer een gezellige boel:D
Waarschuw beheerder
boel weer gezellige een wat :D

Waarschuw beheerder
gezellige boel wat een weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:05:
Ik zet dat niet voor niks neer KATTIVO, je bent in veel gevallen weinig objectief. Misschien is het beter dat jij zelf even je eigen posts naloopt om eventuele tegenstrijdigheden te onderkennen.

Ik lees mijn eigen topics door en ik kan niet vinden dat ik marokkanen bescherm die homo's in elkaar trappen, of lach om nederlanders die in elkaar getrapt worden. Kun jij dat voor me doen?
Nogmaals: iedereen kan lezen, dus dingen verzinnen heeft geen zin, je post is niet voor niets weggehaald.

Hoe heet dat ding ook alweer... een emoticon, wat aan wil geven dat je er van smult?? Jij kan er dus van genieten dat er geen Nederlanders mogen komen.... je bent zelf immers ook niet welkom in Nederland?? Laat ik het zo zeggen... je wekt de suggestie dat je er van smult. Is politiek correct denk ik, om dat zo aan jou uit te leggen.

Die smiley sloeg op het feit dat zelfs Italianen niet op Italiaanse camping mogen komen.. Waarom citeer je mijn eerder gemaakte posts in het topic niet?
Over Objectiviteit gesproken.

Dit zou dan eventueel nog op een grapje kunnen lijken maar heb je de schijn, wat mij betreft... een beetje tegen.
Nederlandse traditie?? Net als de "ze/zij en jullie" van de marokkanen die verkrachten, stelen en poten rammen??
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, druk je dan zelf ook wat matiger uit wil je

Het gaat erom dat iedereen weet dat het hier gebeurd en "pootjetrappen" een maar al te bekende term is. Maar je kan ook alleen naar Marokkane kijken en doen alsof het zeldzaam is onder autochtonen.

Dat je een mening hebt mag duidelijk zijn en dat is alleen maar toe te juichen, je spreekt je in ieder geval uit. Wel valt het gewoon op dat je voor bepaalde groepen weinig respect hebt. (naar mijn mening) Dit aangezien je zeer fanatieke deelname aan vele anti-westerse en Israëlische topics, waar duidelijk te zien is dat je nogal een afkeer hebt tegen de westerse wereld. (dat quoten is me even teveel) Val ook niet over een opmerking maar het is structureel, wat aangeeft dat je continue op die aanvaring uit bent.

Zijn hier anti-Westerse topics dan? :/ Volgens mij worden zulke topics direct weggehaald. Niemand hier is anti-westers. Of ben ik ook anti-Nederlands omdat ik zeg dat hier ook homo's door autochtonen in elkaar worden getrapt? Laat maar zien dat ik een afkeer heb tegen de westerse wereld... het ligt echt an jou.

Ik denk dat jij niet intelligent genoeg bent om sommige dingen te begrijpen en mij hiervan de schuld geeft. Ik ben vanalles geweest, neo-nazi omdat ik feiten over Hitler postte, Moslim omdat ik feiten uit de Koran postte, Anti-Westers omdat ik het aantal oorlogen door een bep. land aankaartte. Ik was Anti-semiet omdat ik zei dat Hezbollah niet aan onthoofdingen doet etc etc.
Ik lach om in elkaar getrapte Nederlanders omdat ik aangeef dat het ook in Italië gebeurd.
Ik bescherm marokkanen die Homo's in elkaar trappen omdat ik aangeef dat het "pootjetrappen" hier al traditie was voordat zij hier waren.

Aan wie ligt het dan? Ik denk aan jou kortzichtigheid. Je bent 29 en ik heb je nooit mee zien praten in ingewikkelde onderwerpen maar mij wel vals zien bechuldigen omdat je simpelweg niet begrijpt wat ik zeg. En dat blijkt uit dit topic... ik bescherm Marokkanen die homo's inelkaar trappen :gaap: LEES HET TOPIC NOG ES DOOR.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:53:
Aan wie ligt het dan? Ik denk aan jou kortzichtigheid.

Nee aan jezelf of heb je die branddeur nog steeds voor je kop?
Waarschuw beheerder
Wat dat betreft heb ik voor geweld en afkeer tegen mensen al helemaal geen respect en dat spreek ik ook wel uit.

erg geloofwaardig.

Waarschuw beheerder
Laat maar zien dat ik een afkeer heb tegen de westerse wereld...

een afkeer is niet het juiste woord :D een afkeer is iets anders als altijd partij kiezen voor tegenstanders :d

Ik denk dat jij niet intelligent genoeg bent om sommige dingen te begrijpen en mij hiervan de schuld geeft.

hoe krijg je dit soort woorden uit je strot:D serieus:D ik wil nog een verhaaltje starten over een politieke sttroom en al het andere letterlijk "dom" vinden:D, maar dat zal je toch ontkenne.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar Kattivo...doe nog eens even door gaan over die 60%

ga je uit van allochtonen...alle soorten en maten...dan is het relatief drie maal zovaak een allochtoon...reken je voornamelijk de moslim tot allochtoon...dan is het een factor 10:D

anders praten zo he:D

Waarschuw beheerder
lol
Waarschuw beheerder
Kattivo doet even 60% in andere topics posten:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:02:
hoe krijg je dit soort woorden uit je strot serieus ik wil nog een verhaaltje starten over een politieke sttroom en al het andere letterlijk "dom" vinden, maar dat zal je toch ontkenne

Misschien moet je zijn beschuldigingen es lezen. Het is duidelijk dat hij niet begrijpt wat ik zeg, anders had hij me niet vals beschuldigd. En dat de beschuldigingen onterecht zijn is gewoon af te lezen in dit topic en hier: https://partyflock.nl/topic/892478.

Ik ben al voor vanalles en nogwat uitgemaakt zonder dat ik ook maar 1 keer met mijn mening kwam. Ik ben een neo-nazi omdat ik zei dat Hitler van honden hield.
Moet ik zulke mensen dan nog serieus nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:05:

ga je uit van allochtonen...alle soorten en maten...dan is het relatief drie maal zovaak een allochtoon...reken je voornamelijk de moslim tot allochtoon...dan is het een factor 10

anders praten zo he

Allochtonen was 40 % toch?

Maar daar ging het niet om, het ging erom dat iemand niet wilde geloven dat ook Autochtonen dit deden. Of ben ik nu anti-Nederlands? :P

Waarschuw beheerder
er zijn weinig serieuze mensen anders op pf:P is nu zo en zal ws ook altijd zo zijn ook:P
Waarschuw beheerder
zonder dat ik ook maar 1 keer met mijn mening kwam

wat is uberhaubt je mening

anderen afzeiken als die een mening geven maar zelf geen mening geven is ook flut
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:15:

anderen afzeiken als die een mening geven maar zelf geen mening geven is ook flut

gebruik ff de citeer knop:P dan weten de mensen tenminste over wie je et hebt:P

Waarschuw beheerder

Feiten en posts verdraaien :looser:
Waarschuw beheerder

Hitler houdt van honden is niet mijn mening, In Italië zijn Nederlanders ook niet welkom op bep. Campings in niet mijn mening, Hezbollah onthooft geen mensen is niet mijn mening, Nasrallah heeft nooit gezegd dat ongelovigen vermoord moeten worden is niet mijn mening, "pootjetrappen" was is al way before hier Marokkanen waren is niet mijn mening. Moet ik doorgaan?

Ik zeik anderen niet af. Misschien voelen anderen zich afgezeken omdat ik dingen zeg die ze liever niet willen horen.. zoals het bovengenoemde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:16:
dan weten de mensen tenminste over wie je et hebt

Idd alles citeren, vooral als er foute woorden in staan = bewijsmateriaal :roflol:
Waarschuw beheerder
Allochtonen was 40 % toch?

eerder praatte ik over een VIPje doen:D volgens mij is dit de Typische Kattivo-misleiding:D;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je toont nu wat niet je mening is :P

ik vroeg naar je mening :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 12:07:
praat niet zo wijs man

wees blij ik kom voor mijn mening uit is dat een probleem voor je zo ja jammer voor je heb er namelijk schijt aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:21:
wees blij ik kom voor mijn mening uit is dat een probleem voor je zo ja jammer voor je heb er namelijk schijt aan

Wat had je dan gezegd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:20:
eerder praatte ik over een VIPje doen volgens mij is dit de Typische Kattivo-misleiding

Bij die incidenten zijn relatief vaak (veertig procent) allochtonen betrokken.

Nee hoor.. ik verdraai alles. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:25:
Nee hoor.. ik verdraai alles.

Kansloze :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:21:

(y) breezah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:28:
breezah

Daar wordt Kattives dronken van :looser:
Waarschuw beheerder
okeej...eventjes....

Een VIPje doen = iets zeggen en later nuanceren, en vervolgens ontkennen dat het allereerste gezegd is

Een Kattivo-misleiding = Met een stukje tekst iets zeggen, zonder dat het er letterlijk staat. Iedereen weet waar het over gaat, maar omdat het er niet met exacte woorden staat mag het ontkend worden:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar heb je het over?

Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:05:

Waar staat dit dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:34:
Een Kattivo-misleiding = Met een stukje tekst iets zeggen, zonder dat het er letterlijk staat. Iedereen weet waar het over gaat, maar omdat het er niet met exacte woorden staat mag het ontkend worden

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:53:
Ik denk dat jij niet intelligent genoeg bent om sommige dingen te begrijpen en mij hiervan de schuld geeft. Ik ben vanalles geweest, neo-nazi omdat ik feiten over Hitler postte, Moslim omdat ik feiten uit de Koran postte, Anti-Westers omdat ik het aantal oorlogen door een bep. land aankaartte. Ik was Anti-semiet omdat ik zei dat Hezbollah niet aan onthoofdingen doet etc etc.

Zal het dan toch misschien aan je manier van schrijven liggen vriend? ;) Dat zeg ik oen!! Je wekt steeds de suggestie. Kan een keer voorkomen maar niet iedere dag 10 keer! Je snapt het zelf niet, want je ligt met iedereen overhoop (n)

Scrol eens op en neer en kijk naar je postings. Jij moet bijna een dagtaak hebben aan dat partyflock van je :S

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:59:
erg geloofwaardig.

De pleuris mag van mij in die zin uitbreken dat iedereen die niet kan samenleven in deze maatschappij terug mag naar het hol van herkomst. Er staat in dit geval geen bomgordel bij trouwens ;) Wel wek ik de suggestie bij je hè ;)
Jaaaaa, goed opgelet KATTIVO (Y) Stom van me :yes:

Jij bent van het kaliber...
"Ik geef nooit een fout toe en waar ik geen antwoord heb lees ik overheen." Dat ik niet participeer in je oorlogsshit komt omdat ik overdag aan het werk ben en me daar liever niet druk om maak. Het is en blijft een machtspelletje van mensen die niet kunnen DELEN en haat blijven koesteren tegen de andere mens. Die instelling keur jij ook goed helaas. "Ja maar hij" en "Amerika" "ja maar als" "het zijn verzetsstrijders" "complot theorie" blablablablabla....

De oplossing... voed je kinderen op zonder haat en de toekomst ziet er beter uit. Blijf niet hangen, zeiken zeuren en zagen, zoals zo velen. Ga aan het werk of studie.. dan heb je er niet eens tijd voor. Kun je wel de bink zijn hier op partyflock en over "moeilijke onderwerpen" discussiëren. Overdag kan ik alleen wat luchtige onderwerpen posten want dat soort dingen schiet gewoon niet (meer) op.

Er zitten hier mensen op partyflock die geloof als feiten neerkalken en dagelijks "persoonlijk met Allah praten" en terrorisme goed praten. Iedereen weet alle feiten hier, alleen zien de betrokken personen het nog niet. Tja, moet ik daar op in gaan? :S Gaan jullie elkaar duizend keer uitleggen dat in het verleden de grenzen wel 80.000 keer zijn opgeschoven omdat een mens egoistisch is van aard?? Hou toch op, get a life!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:42:
"Ik geef nooit een fout toe en waar ik geen antwoord heb lees ik overheen."

Jij bent duidelijk degene die niet toe wil geven 8)

Scroll idd de pagina's maar door en laat me alsnog maar zien waar ik lach om nederlanders die in elkaar worden getrapt of marokkanen bescherm die homos pesten. Bewijs dat je gelijk hebt, of zeg niks.
Sorry dat ik het zeg maar het ligt echt aan jouw kortzichtigheid. Je beschuldigingen zijn daarop gebaseerd en niet op iets dat ik gezegd heb. En je beschuyldigingen zijn niet voor niets verwijderd. Als ze waar waren stonden ze er nog.. ook Administrators kunnen lezen.
Waarschuw beheerder
Waar staat dit dan?

doet ie het weer:D:D:D:D:D

Dat NAJUIST de Kattivo-misleiding... iedereen weet wat er bedoelt wordt, het gaat alsvolgt;

Eerst wordt gezegd dat het overgrote deel van de plegers autochtoon is, helemaal waar, maar dan ga je voorbij aan het feit dat relatief gezien allochtonen vaker pleger zijn. Daar zit nog niet het Kattivotje onder het gras...de echte Kativvo_misleiding komt pas als ik zeg:

Iedereen weet waar het over gaat...wat er bedoelt wordt...maar ik zeg letterlijk 60% en omdat jij ergens 40% zei kan je het dus nog als afleiding (lees afgang) over een andere boeg gooien :D

Maar natuurlijk zeg jij de percentages, die pleiten voor de allochoon, Ik zeg niet dat het NAJUIST tegen ze moet pleiten, daar ben ik NAJUIST niet op uit...wel vreemd dat het wederom zo gepost wordt...de typische Kattivo misleiding...de woorden zijn 100% waar...je zegt er alleen wederom iets anders mee:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:49:
Jij bent duidelijk degene die niet toe wil geven

Weet jij wel wie je bent?
Waarschuw beheerder
Daar gaan we dus al. In Amsterdam notabene.

Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:49:
maar dan ga je voorbij aan het feit dat relatief gezien allochtonen vaker pleger zijn.

In de stad waar het gehouden wordt (Amsterdam 50/50) betekend 40 % door allochtonen dat zij alsnog relatief vaker pleger zijn? :vaag:

En welke groep het grootste aandeel heeft boeit me niet. De persoon met wie ik in discussie was zei dat Autochone Nederlanders het helemaal niet doen! Waarom val je hem niet aan? Waarom wijk je af van het onderwerp?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En je beschuyldigingen zijn niet voor niets verwijderd. Als ze waar waren stonden ze er nog.. ook Administrators kunnen lezen.

De verwijdering kwam van linkssssss :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:00:
De verwijdering kwam van linkssssss

De administrators zijn ook zoooo links he. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:00:
dat had ik gezegt

Mooi gesproken, je verdient een lintje :LOL:
Waarschuw beheerder
de verwijdering kwam van links achter het tuinhuisje :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:00:
sl*tje

op je kamerdeur stouterdje :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:04:
Mooi gesproken, je verdient een lintje :LOL:

jij zoek ook altijd relluh heh :d :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:49:
Scroll idd de pagina's maar door en laat me alsnog maar zien waar ik lach om nederlanders die in elkaar worden getrapt of marokkanen bescherm die homos pesten. Bewijs dat je gelijk hebt, of zeg niks.
Sorry dat ik het zeg maar het ligt echt aan jouw kortzichtigheid. Je beschuldigingen zijn daarop gebaseerd en niet op iets dat ik gezegd heb. En je beschuyldigingen zijn niet voor niets verwijderd. Als ze waar waren stonden ze er nog.. ook Administrators kunnen lezen.

Ik geef je toch uitleg dat jij steeds de suggestie wekt aars dat je er bent.(y) Durf dan ook gewoon eens zo te schrijven dat het niet anders gelezen kan worden, dat doe je bewust niet. :yes: Jij hebt namelijk heel je kop vol zitten met complot theorieën, achtervolgingswaanzin en andere ongein.

Kreeg inderdaad net de mededeling dat ze wat wijzigingen hadden aangebracht met de mededeling. "Laat hem maar, hij weet niet beter" :D hahahahaa

Ouwe enveloppendrukker van me (y) Hey lekker ding! ;) (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De administrators zijn ook zoooo links he.

dat was een grap gekkie:D

In de stad waar het gehouden wordt (Amsterdam 50/50) betekend 40 % door allochtonen dat zij alsnog relatief vaker pleger zijn?

ik lees de bron...
Dat staat in een grootschalig verkennend onderzoek naar geweld tegen homo's. Aan het onderzoek van de Politieacademie en de Erasmus Universiteit in Rotterdam hebben bijna achthonderd homo's meegewerkt, zowel mannen als vrouwen. Een adviesbureau heeft daarnaast een onderzoek gedaan naar de ervaringen van vormen van geweld tegen homoseksuelen in het uitgaansleven van Amsterdam. De aanleiding voor beide onderzoeken was een reeks geweldsincidenten in de hoofdstad waarvan homo's slachtoffer waren.

het is al laat, ik kan me vergissen...maar volgens mij lag de aanleiding in amsterdam?? onderzoek overheel nederland? :D

haje door dat er weer bijna een Kattivo-misleiding in zat?:D
Waarschuw beheerder
Onge­veer 40 procent van de Nederlandse homoseksuelen i­s het laatste jaar slachtoffer geweest van geweld ­of agressie. In het merendeel van de gevallen ging­ het om verbaal geweld. Hoewel een meerderheid van­ de homo's stelt zich niet onveilig te voelen door­ hun seksuele geaardheid, geven veel van hen wel a­an zich terughoudender te gedragen om vervelende i­ncidenten te voorkomen.

Dat blijkt uit twee v­erkennende onderzoeken naar geweld en agressie teg­en homoseksuelen die donderdag werden uitgebracht.­ De onderzoeken werden uitgevoerd in opdracht van ­Politie en Wetenschap en door de gemeente Amsterda­m. Aanleiding hiervoor waren recente geweldsincide­nten in Amsterdam waarvan homo's het slachtoffer w­aren.

MAAR het boeit ook niet ik heb het helemaal niet over Amsterdam gehad totdat hij zei dat het over amsterdam ging:

Waarop ik antwoorde:

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:55:
Kun je nagaan.. in Amsterdam nog wel waat de helft van de bevolking allochtoon is..

Dank u

En trouwens; hoe weet jij wat ik bedoel met "waar komt die 60% vandaan" .
Waar heb ik gedaan alsof dit niet relatief was? Waarom is het misleidend volgens jou?

Wie misleidt wie? Sunoda-misleiding? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:04:
Mooi gesproken, je verdient een lintje

welke keur(en)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:05:
op je kamerdeur stouterdje

nee sorry ben vrijgezel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:19:
nee sorry ben vrijgezel

:/ dies goed :aai:
Waarschuw beheerder
hou wort ricardo :bier:

lief zijn voor elkander
Waarschuw beheerder
hahahaha een zuivere KAttivo misleiding

In de stad waar het gehouden wordt (Amsterdam 50/50) betekend 40 % door allochtonen dat zij alsnog relatief vaker pleger zijn?

we weten dus waar we het over hebben, relatief gezien en percentages van de bevolking...alles is duidelijk..ook bij jouw...

maaaaaaar er is vast nog wel een tekstje dat het weer niet letterlijk, of anders vermeld, een discussie met iemand anders... en waarrrempel het is waar...verwijs naar eerdere posten...wurm je eruit Kattivo...je weet zelf dondersgoed waar we het over hadden man:D

Hier hebben we het over Kattivo...hou nou toch op man:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:25:
hou wort ricardo :bier:

lief zijn voor elkander

ik vind m alleen grappig :D
wou m bijn op t vliegtuig zetten naar euh portugal of spanje
kan die makkelijk heen aangezien ons nederlands ras niet helemaal zuiver is ,arisch ofzo zoals ze dat noemen ..
Waarschuw beheerder
Wtf bedoel je nou? Waar wil je heen? Wat is er mis met die post?
Het ging erom dat het integratie vehaal niet klopte (volgens hem doen autochtone Nederlanders dat niet en daarom ligt de schuld bij de integratie)
Het tegendeel wordt bewezen door het feit dat er bep. percentage (WAT VOOR PERCENTAGE DAN OOK) toch door Autochonen wordt gepleegd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En trouwens; hoe weet jij wat ik bedoel met "waar komt die 60% vandaan" .
Waar heb ik gedaan alsof dit niet relatief was? Waarom is het misleidend volgens jou?

kijk..je kan een onderzoekscijer op twee manieren brengen....je kan A zeggen:

"60% van de geweldplegingen tegen homo's wordt gepleegd door autochtonen"

En B:

"moslims zijn relatief 10 maal vaker betrokken bij geweldsplegingen tegen homo's"

Daarom zeg ik...alllebei de cijfers zijn uit hetzelfde onderzoek....jij zal alleen altijd kiezen voor de eerste verwoording... en dan vervolgens zeggen "het is tooooch zooooo" ja Kattivo...het is zo...maar ondertussen is er een KAttivo_misleiding aan de orde :D
Waarschuw beheerder
Wtf bedoel je nou? Waar wil je heen? Wat is er mis met die post?

ik post toch geen stront willy??? waar hebben we het nou over man...je bent toch niet achterlijk?:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:31:
kijk..je kan een onderzoekscijer op twee manieren brengen....je kan A zeggen:

"60% van de geweldplegingen tegen homo's wordt gepleegd door autochtonen"

En B:

"moslims zijn relatief 10 maal vaker betrokken bij geweldsplegingen tegen homo's"

Daarom zeg ik...alllebei de cijfers zijn uit hetzelfde onderzoek....jij zal alleen altijd kiezen voor de eerste verwoording... en dan vervolgens zeggen "het is tooooch zooooo" ja Kattivo...het is zo...maar ondertussen is er een KAttivo_misleiding aan de orde

Je bewijst jezelf wel weer... waar komen die moslims opeens vandaan? :/ Show me.

Het ging erom dat het integratie vehaal niet klopte (volgens hem doen autochtone Nederlanders dat niet en daarom ligt de schuld bij de integratie)
Het tegendeel wordt bewezen door het feit dat er bep. percentage (WAT VOOR PERCENTAGE DAN OOK) toch door Autochonen wordt gepleegd

HIER GING HET OM.
Waarschuw beheerder
Lees alles nog es goed... jij denkt dat ik wilde laten zien dat Nederlanders dit vaker doen maar daar ging het niet om. Het ging om het feit DAT Nederlanders dit ook doen.. wat hij niet wilde geloven.

Wie misleidt hier nou de boel?
Waarschuw beheerder
gast...serieus:d ik nok hiermee...21:46 is mijn eerste post...lees het maar eens goed door..

waar komen die moslims opeens vandaan? Show me

hierzo Kattivo, alsof het allemaal vreemde woorden voor je zijn;

ga je uit van allochtonen...alle soorten en maten...dan is het relatief drie maal zovaak een allochtoon...reken je voornamelijk de moslim tot allochtoon...dan is het een factor 10

me 6e post ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:35:
waar komen die moslims opeens vandaan?

iedereen met een achtergrond vanuit een islamitisch land is toch opeens moslim wanneer het om misdrijven gaat jwt :d
Waarschuw beheerder
iedereen met een achtergrond vanuit een islamitisch land is toch opeens moslim wanneer het om misdrijven gaat jwt

hoeveel % uit een islamitische land is geen moslim dan? ... het gaat niet om iemand de zwarte piet toe te spelen, je hoeft alleen niet de schone schijn op te houden als het gaat om de islam en homo's...dat verschil is er nou eenmaal..ik ben er geen moslim anders door gaan zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
over de 200 posts.... o ja natuurlijk Marokkanen 8)

sommige hebben echt geen leven..
Waarschuw beheerder
trouwens...vraag autochtone gelovigen eens over homo's... zelfde gezeik.... om maar even aan te geven dat het niet persee om islamieten, moslims of allochtonen hoeft te gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:54:
hoeveel % uit een islamitische land is geen moslim dan? ... het gaat niet om iemand de zwarte piet toe te spelen, je hoeft alleen niet de schone schijn op te houden als het gaat om de islam en homo's...dat verschil is er nou eenmaal..ik ben er geen moslim anders door gaan zien.

Katholieken vinden Homo's een afwijking, ziekte en een grote zonde...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:54:
je kan ook turk of marrokaan zeggen... het gaat niet om iemand de zwarte piet toe te spelen, je hoeft alleen niet de schone schijn op te houden als het gaat om de islam en homo's...dat verschil is er nou eenmaal..ik ben er geen moslim anders door gaan zien...

Hmmm, dat kan ik niet zeggen.. Turkije is officeel geen Islamitisch land.. in de koran staat niets radicalers over homo`s en vrouwen dan in de bijbel en de thora.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:59:
trouwens...vraag autochtone gelovigen eens over homo's... zelfde gezeik.... om maar even aan te geven dat het niet persee om islamieten, moslims of allochtonen hoeft te gaat

Jij begint over moslims?

O wacht je bent het aan het nuanceren? een vipje dus?

Noem het nu maar een sunodaatje ;)
Waarschuw beheerder
over de 200 posts.... o ja natuurlijk Marokkanen

sommige hebben echt geen leven..

wehehe in drie jaar net iets meer dan 1000 posts :)

zonder VIP en KAttivo waren dat er misschien 200 geweest :D
Waarschuw beheerder
een vipje dus?

het zou een vipje zijn als ik ontkent zou hebben alles daarvoor gezegd te hebben....wel op blijven letten:D
Waarschuw beheerder
Katholieken vinden Homo's een afwijking, ziekte en een grote zonde...

in de koran staat niets radicalers over homo`s en vrouwen dan in de bijbel en de thora.

Alsof ik wist dat de onjuiste generalisatie op de loer lag;

trouwens...vraag autochtone gelovigen eens over homo's... zelfde gezeik....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:59:
.vraag autochtone gelovigen eens over homo's... zelfde gezeik....

ach..als ik aan m'n ongelovige opa vraag wattie van homos vindt krijg ik waarschijnlijk nog een radicaler antwoord dan dat ik van een alloch-of autochtoon krijgen. en dat is bijna overal zo. over de gehele wereld wonen mensen die homo zijn als een afwijking of ziekte zien. en dat heeft geen donder met geloof, afkomst of weet ik veel te maken.
Waarschuw beheerder
whehe vond Rafa al eeen beetje uit het niet komen:d

mja zie het nu pas...het maatje van Kattivo :d probeerd nog even wat te redden:D

Waarschuw beheerder
zielig voor die man
56 en nog gepest door een stelletje jongen die niks in hun eentje durfen baba

Waarschuw beheerder
pootjes zijn het
Waarschuw beheerder
Dan moet ie als ie er 1 alleen tegen komt eentje een mes tussen ze ribben douwen, als ie vrijkomt moet je kijken hoeveel aanzien ie dan heb bij die jongens niemand die wat tegen 'em durft te zeggen.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
De groep van acht jongeren schreeuwt hem 's avonds ook leuzen toe als "vuile homo" en "lekker trekken".

die knaapjes zitten echt in de ontkenningsfase....

net of alleen homo's zich trekken.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marocs zijn lid van Hasj-bollah. Zij opdracht hebt gekrijgt fan Jie-haat.
Niet nadenk mar handel folgens sja-riah. koraan al seggen 3500 jar gleden!

Wei ge-bor uit schap en kahmeel!!!
Waarschuw beheerder
Heft in eigen hand nemen!

Waarschuw beheerder
Toch weer mooie topic geworden!
Ik heb geen zin om te quoten en andere ongein, maar:

Dat onderzoekje wat aangehaald wordt, is al vaker besproken.
Kanttekeningen genoeg: is het representatief? 700 homo's.
Kan je gelijk stellen dat 40% vd homo's in Ned zich lastig gevallen voelt?
40% daders ZIEN eruit als allochtoon, maar onder die 60% kunnen ook allerlei allochtonen zitten (oost blokkers etc).
Voorlopig is 40% allochtoon (niet westers waarschijnlijk, anders niet te herkennen) toch wat veel (relatief), aangezien er maar 1,75 miljoen niet Westerse allochtonen zijn.
Verder kan je als je echt kritisch bent ook stellen dat homo's waarschijnlijk vaker met autochtonen van doen hebben (zoals in een werkrelatie, woonomgeving etc) en dus is die 40% allochtone daders verhoudingsgewijs NOG groter.
Tot slot zou het soort "lastigvallen" erbij gehaald kunnen worden: een "schuine" grap van een collega (stel autochtoon) kan ook in het onderzoek terecht komen, net zoals het in elkaar tremmen door 6 Marokkanen. Weegt allebei mee als 1 incident, maar wat is erger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sunoda op zaterdag 19 augustus 2006 om 01:16:
whehe vond Rafa al eeen beetje uit het niet komen

mja zie het nu pas...het maatje van Kattivo probeerd nog even wat te redden

yeah!! op de man spelen! (y)

Je hebt niet veel te zeggen he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 12:02:
Dat onderzoekje wat aangehaald wordt, is al vaker besproken.
Kanttekeningen genoeg: is het representatief? 700 homo's.
Kan je gelijk stellen dat 40% vd homo's in Ned zich lastig gevallen voelt?
40% daders ZIEN eruit als allochtoon, maar onder die 60% kunnen ook allerlei allochtonen zitten (oost blokkers etc).
Voorlopig is 40% allochtoon (niet westers waarschijnlijk, anders niet te herkennen) toch wat veel (relatief), aangezien er maar 1,75 miljoen niet Westerse allochtonen zijn.
Verder kan je als je echt kritisch bent ook stellen dat homo's waarschijnlijk vaker met autochtonen van doen hebben (zoals in een werkrelatie, woonomgeving etc) en dus is die 40% allochtone daders verhoudingsgewijs NOG groter.

Dat onderzoek werd niet aangehaald om aan te tonen dat de ene groep grotere aandeel in de pesterijen heeft maar om aan te tone dat het niet alleen door een groep gebeurt (zoals iemand beweerde) ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 12:02:
Tot slot zou het soort "lastigvallen" erbij gehaald kunnen worden: een "schuine" grap van een collega (stel autochtoon) kan ook in het onderzoek terecht komen, net zoals het in elkaar tremmen door 6 Marokkanen. Weegt allebei mee als 1 incident, maar wat is erger?

Van de 40% die lastiggevallen wordt (gediscrimineerd/gepest/mishanddeld) heeft 3% met lichamelijk geweld te maken gehad. Volgens mij zoeken jullie iets in mijn post dat er niet is. Ik heb niks over allochtonen of autochtonen gezegd.. en het boeit me ook niet of Autochtonen ook homo's in elkaar trappen zoals een klasgenoot van mij is overkomen. Het ging om het feit Dat het gebeurt. ;)

Uitspraak van Rafa op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:00:
yeah!! op de man spelen!

Ik zag iemand dit in een topic plaatsen: "Als je persoonlijk wordt ben je uitgelult"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:18:
Het ging om het feit Dat het gebeurt

Natuurlijk gebeurt het.
Waarschuw beheerder
En dat wilde ik diegene dus duidelijk maken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:23:
Onderbouw dit even. Of gewoon een ouderwetse bron!!!!

Je hebt het over HONDERDEN Nederlanders. Waar kan ik die vinden dan? Zoveel zie ik ervan in het nieuws, behalve dat onze Marokkaanse vrienden het er wel op gemunt hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:23:
Natuurlijk gebeurt het.

Maar het wordt ontkend :D Niet door jou maar door een ander ;)
Waarschuw beheerder
gaat het weer, dat gebeurd door jongeren van alle rassen en etnische afkomsten
Waarschuw beheerder
De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben", maar vooralsnog is dat niet het geval. Een woordvoerder van het woningcomplex heeft beloofd de ouders aan te schrijven als blijkt dat er daders in het complex wonen

Zal ook wel niet gebeuren :x
Waarschuw beheerder
yeah!! op de man spelen!

Je hebt niet veel te zeggen he

ach gut...doet ik het ook een keer?

als je terug leest...zie je hoeveel ik te zeggen heb gehad :d stukje meer dan jij;)

Waarschuw beheerder
wat een lol weer:P

Waarschuw beheerder
ach ja zijn gewoon mensen met een achterlijke cultuur

Waarschuw beheerder
(y)
Goed werk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:56:
ach ja zijn gewoon mensen met een achterlijke cultuur

wedde dat je een strafpunt krijgt en dat ding verwijderd word:Pgeloof me:Popmerking van mij die daarbij in de buurt kwam werd verwijderd en meteen strafpunt en blablabla..ma ben et wel met je eens:P
Waarschuw beheerder
waarom zou dat verwijderd worden? homo's bedreigen en mishandelen is duidelijk een achterlijke cultuur.

Waarschuw beheerder
goed punt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:00:
Je hebt niet veel te zeggen he

Jij ook niet Nordien :aai:

Waarschuw beheerder
Hun pesten, dan kunnen wij het ook!

Het wordt tijd dat wij, echte NL's, de lastige irritante vervelende en hopenloze marokkaantjes ons land uit pesten!

Het is niet voor niets zo bepaald dat iedereen zijn eigen land/continent heeft.

Opzouten met die nare berbers, alleen maar problemen met die lui !
Waarschuw beheerder
Ons land.. hoeveel van die Marokkaanse jongeren zullen er echt uit Marokko komen? Dit is ook hun land hoor.

Waarschuw beheerder
Pesten is voor kindertjes niet voor volwassenen:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 00:39:
Ons land.. hoeveel van die Marokkaanse jongeren zullen er echt uit Marokko komen? Dit is ook hun land hoor.

Lees eens goed...

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 00:34:

Daar horen ze thuis !
Waarschuw beheerder
Je wilt dus alleen die nare berbers Imazighen{ correct me if i'm wrong} weghebben? En de arabieren Amazighen( correct me if im wrong} dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil eingelijk alle vervelende mensen uit de buurt hebben.
hetgeen mij opvalt is dat nogal opvallend veel arabische mensen over de gehele wereld voor problemen zorgen, ongeacht waar zij zich nestelen...
Waarschuw beheerder
Dat is niet alleen met Arabische mensen zo.. heb je wel met ieder volk/ras.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 02:00:
heb je wel met ieder volk/ras.

Nee hoor :looser:
Waarschuw beheerder
Voor moslim/arabieren haters als jouw niet nee Mufty maar in het echie wel hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 02:14:
Voor moslim/arabieren haters als jouw niet nee Mufty maar in het echie wel hoor

Ik ben jou niet om iedereen over 1 kam te scheren, he Jodenhatertje :aai:
Waarschuw beheerder
Iedereen die tegen Israel is maak jij hier uit voor terrorist of jodenhatertje. hoe noem je dat dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 02:37:
Iedereen die tegen Israel is maak jij hier uit voor terrorist of jodenhatertje.

Waarschuw beheerder
Wat wil je hier nou mee zeggen? M'n post half citeren en dan nix zeggen? Wat bedoel je daarmee Mufty. Of dat is natuurlijk de voetbalfansnightcrew hype.

Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat wij, echte NL's, de lastige irritante vervelende en hopenloze marokkaantjes ons land uit pesten!

genieten:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 02:44:
Of dat is natuurlijk de voetbalfansnightcrew hype.

Oh jij bent dus Feyenoorder, zegt alweer genoeg over je Jodenhaat :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 14:21:
Oh jij bent dus Feyenoorder, zegt alweer genoeg over je Jodenhaat

Ik ben voor Feyenoord jah maar zoals je zelf waarschijnlijk wel weet hebben die Joden dingen van et voetbal niks te maken met het Joodse volk.

Waarschuw beheerder

Dat is altijd met die gasten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 14:24:
Ik ben voor Feyenoord jah maar zoals je zelf waarschijnlijk wel weet hebben die Joden dingen van et voetbal niks te maken met het Joodse volk

:looser:
Waarschuw beheerder
Hun pesten, dan kunnen wij het ook!

Wat belet je?
Of ben je bang het in je eentje te doen?

iets met niet in je eentje durven maar alleen met groepje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 20 augustus 2006 om 15:55:
iets met niet in je eentje durven maar alleen met groepje...

Herken jij jezelf hier niet in?
Waarschuw beheerder

En ik maar denken dat de wereld voor iedereen was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 20 augustus 2006 om 16:06:
En ik maar denken dat de wereld voor iedereen was...

Fout dus, waarom zou het anders zo geregeld zijn denk je ?
Donkere mensen wonen niet voor niets rond de evenaar, daar kunne zij over het algemeen beter tegen dan wij.
Dat lijkt me toch een aardige redenatie en des te meer om daar te blijven aub!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 16:17:
Dat lijkt me toch een aardige redenatie en des te meer om daar te blijven aub!

Jee als je nog ff doorgaat ga je het zelf nog geloven :(
Waarschuw beheerder
De politie doet zijn best om hiertegen op te treden, maar tot nu toe zonder enig resultaat.

gelukkig zijn ze wel goed in optreden tegen andere verschrikkelijke delicten (over de stoep fietsen, wildplassen, te hard rijden)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 20 augustus 2006 om 16:19:
Jee als je nog ff doorgaat ga je het zelf nog geloven

alleen jij bent ongelovig... een slechte wannabee-moslim-alquada/jihad-strijder; dat ben je ! ;)

opkrassen met die nare mensen, terug naar de bergen, terug naar hun aard.
pak het leven daar op en laat ons met rust!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 16:24:
opkrassen met die nare mensen, terug naar de bergen, terug naar hun aard.

Volgens mij ging het trouwens over homopesten en dat gebeurde al jaaaaaaaren voordat er immigratie was. Het is toch algemeen bekend dat er veel plaatsen zijn waar je daar niet veilig voor uit kan komen?

Probeer als scholier/leraar maar eens voor een "afwijkende" geaardheid uit te komen...
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 20 augustus 2006 om 16:35:
Volgens mij ging het trouwens over homopesten en dat gebeurde al jaaaaaaaren voordat er immigratie was. Het is toch algemeen bekend dat er veel plaatsen zijn waar je daar niet veilig voor uit kan komen?
Probeer als scholier/leraar maar eens voor een "afwijkende" geaardheid uit te komen...

Je hebt gelijk.
Maar het is bekend dat voornamelijk marokkanen dat in extreme mate doen tegenwoordig.
Pest volk dus!

Waarschuw beheerder
lol lol dubbel lol:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
ik kwam dit filmpje net tegen : http://comegetyousome.com/video/money_owed_2.wmv soort afpersing lijkt het, daar kan de politie zo ook weinig aan doen :|
Waarschuw beheerder
ik heb dan liever een homo als buurman dan een marrokaan:X
achterlijke lui snappe ze nou nog niet waarom iedereen nou tege hun wordt
overal maar grote bakkes en wij zoude er nix van moge zegge
zij lope met hoofddoekjes dat mag een lonsdale moet verboden worden
omdat ik dan zogenaamd een rascist ben:@
ze moeten die gasten maar is snel de mond snoeren

Waarschuw beheerder
Daar heb je zeker gelijk in.
Wij zijn dan degenen die zogenaamd respect moeten tonen terwijl dat wederzijds ook niet t geval is.
Volgens mij proberen ze dit land over te nemen.
Net sprinkhanen,bah!
Ik bedoel,ik heb respect voor buitenlanders die zich fatsoenlijk gedragen in nl,op zoek gaan naar werk,en hun geloof lkkr voor zich houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:31:
Ik bedoel,ik heb respect voor buitenlanders die zich fatsoenlijk gedragen in nl,op zoek gaan naar werk,en hun geloof lkkr voor zich houden

zeker dat wel ik ben ook geen rascist ik beoordeel mense individueel
maar sommige misbruike te boel wel flink hierzo
ik loop ook weleens voorbij ze in der eentje doen ze nix in een groepje schouderduwtjes geve het laatst nog op de kermis:/
terwijl ik niks tegen hun had gezegd ofzo

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 12:31:
Wij zijn dan degenen die zogenaamd respect moeten tonen terwijl dat wederzijds ook niet t geval is.

ja dat is ook vaak het geval met hun
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmzz.... Een klein deel verpest 't weer voor de rest, as usual. Er zijn ook echt wel genoeg "autochtone" homo haters.... Alleen bekladden die huizen minder snel en komen ze (natuurlijk) minder snel in het nieuws dan onze marokkaanse vriendjes.

Toch vindt ik dat we dit niet onbestraft moeten laten. Het zou denk ik voor veel mensen fijn zijn om te zien dat marokkaanse gemeenschap zich hiermee bemoeit, en dat ze dit ook vaker gaan doen. Want zo vaak zie ik het helaas nog niet gebeuren... :/

Das gewoon idioot :S Dit is een lam excuus, als ze echt willen heb je die gasten binnen een dag te pakken.
Nerds!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch blijft het raar..een heeeeeeel groot deel van nederland is het er toch overduidelijk mee eens dat marrokanen een lastig en vooral irritant volkje zijn..het stond zelfs een tijd geleden nog in de krant:S en de regering blijft vrolijk hun kop in het zand steken en de grenzen open houden van kom maar binnen mensen..jullie zijn hartstikke welkom..niet dus..sluiten die grenzen en iedereen die hier niet hoort eruit..maja das mijn mening:P
Waarschuw beheerder
Jezus.. ga tog in je eigen land homo's uitschelden.. En wat die politie betreft: mietjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 13:09:
de regering blijft vrolijk hun kop in het zand steken

dat is zeker zo ze zijn er gewoon bang van en types als ali b worde gewoon ge-eerd
want ali b heeft al handjes geschut met bakellende en behatrix
ik zeg nie dat hij gelijk de dader is maar hij doet zich wel steeds voor alsof marrokanen gwoon onschuldig zijn

Uitspraak van MamaDeLuxe op maandag 21 augustus 2006 om 12:46:
Er zijn ook echt wel genoeg "autochtone" homo haters....

nou ik denk dat er veel zijn die het woord homo gebruike als scheldwoord maar niet gelijk homo's haten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op maandag 21 augustus 2006 om 14:35:
nou ik denk dat er veel zijn die het woord homo gebruike als scheldwoord maar niet gelijk homo's haten

Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist :)
Kijk naar de streng gereformeerde, daar zitten een hoop tussen hoor ;)
En zo zijn er nog meer geloven die het niet op homo's hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MamaDeLuxe op maandag 21 augustus 2006 om 14:55:
Ik denk dat je je daar behoorlijk ik vergist
Kijk naar de streng gereformeerde, daar zitten een hoop tussen hoor
En zo zijn er nog meer geloven die het niet op homo's hebben.

maar verschil is wel dat gereformeerden geen homo's in elkaar trappen
en marokkaantjes wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:46:
Maar homos worden door nl beter geaccepteerd

Dit is een geintje, toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 21 augustus 2006 om 14:59:

Nee,want in het islamitische geloof worden homos afgeschilderd als een ziekte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 15:03:
Nee,want in het islamitische geloof worden homos afgeschilderd als een ziekte

Klopt. En sommige christelijke stromingen denken er net zo over. Staat zelfs in de bijbel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 21 augustus 2006 om 15:07:
Klopt. En sommige christelijke stromingen denken er net zo over. Staat zelfs in de bijbel.

Toch lijkt het er op dat de NL er minder moeite mee heeft dat hier homo's wonen dan de allochtonen (vooral marocs)
Wij slaan geen homo's met 6 man in elkaar, nu kan je wel gaan beweren dat dat wel zo is, oke is misschien een keer gebeurd. Maar het zijn toch vooral de marokkanen die negatief in 't nieuws komen als het over homo's gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 15:03:
Nee,want in het islamitische geloof worden homos afgeschilderd als een ziekte.

Bij gereformeerden ook. en bij Nationaal-socialisten ook. En bij nog wel meer groeperingen.

Alleen die gekleurde mensen en nazi's zijn zo achterlijk om homosexuelen nog geen leven te gunnen ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hc-gangster. op maandag 21 augustus 2006 om 11:46:
Maar homos worden door nl beter geaccepteerd

Ja Roel :gaap:

Roze Zaterdag en die Botenparade in A'dam...

Waar woon jij ?
Waarschuw beheerder
Respect voor iedereen maar
Geloof wat moet je dr mee......

En wat Marokkanen betreft een hoop goeie... maar een een hoop rotte appels, groeps vorming bij marokkanen tzou verboden moeten worden! dr komen alleen maar slechte dingen uit voort

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:40:
Ja Roel :gaap:

Waar woon jij ?

:P lol
Zou wat zijn een gay-parade door Rabat de hoofdstad van marokko
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 21 augustus 2006 om 08:00:
kijk ff lekker naar je eigen volk.
jullie helpen dit land naar de klote.
homo's en joden in elkaar slaan, moorden plegen, dealen etc.
er is nog maar 1 manier om dit goed te maken: TERUG GAAN NAAR WAAR JE VANDAAN KOMT. en neem je familie ook gelijk mee!

Kom hiervandaan...en nu?

Ben meer Nederlander dan jij en je hele familie samen ooit zullen zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 21 augustus 2006 om 15:11:
Toch lijkt het er op dat de NL er minder moeite mee heeft dat hier homo's wonen dan de allochtonen (vooral marocs)
Wij slaan geen homo's met 6 man in elkaar, nu kan je wel gaan beweren dat dat wel zo is, oke is misschien een keer gebeurd. Maar het zijn toch vooral de marokkanen die negatief in 't nieuws komen als het over homo's gaat.

Je ben niet erg goed op de hoogte he :D
Waarschuw beheerder
hij heeft gewoon gelijk hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:40:
Ja Roel

Waar woon jij ?

Bij Amsterdam in de buurt gewoond net als jij. En nee, ik denk niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om te gaan potenrammen tijdens de gay parade.

Maar vraag het even de eerste de beste scholier die homo is, of hij er op school voor uit komt.

En vertel dan hier even het antwoord. En ja, dat mag je ook doen als die bewuste scholier naar een "blanke" school gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 18:02:
Kom hiervandaan...en nu?

Ben meer Nederlander dan jij en je hele familie samen ooit zullen zijn

Rafa, maak je om hem maar niet druk man :p
zijn vriendin is vroeger vast vreemdgegaan met een Marokkaan, vandaar die haat 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 21 augustus 2006 om 18:24:
Maar vraag het even de eerste de beste scholier die homo is, of hij er op school voor uit komt.
En vertel dan hier even het antwoord. En ja, dat mag je ook doen als die bewuste scholier naar een "blanke" school gaat.

Dan is de (of zo jij wil; 'de kans op') tollerantie/acceptatie groter dan bij dat 'volk'.
Is algemeen bekend Roel.
In beide/meerdere geloven word gelovigen ingeprent dat homo zijn fout is.
Alleen wij westerlingen van origine zijn zijn met de tijd meegegaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op maandag 21 augustus 2006 om 18:31:
zijn vriendin is vroeger vast vreemdgegaan met een Marokkaan, vandaar die haat

De kans is groter dat zijn ex werd gedwongen tot prostitutie door een marokkaan..
Waarschuw beheerder
Rafa, maak je om hem maar niet druk man

ewa denya henya :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 18:52:
ewa denya henya

volgens mij was dit 1 nederlandse site waarom moeten hun dan opelijk marokaans gaan spreken hier:/
stuur hem dan een persoonlijk berichtje;)

Waarschuw beheerder
hou et bij nederlands idd:Pstuk handiger:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 18:34:
De kans is groter dat zijn ex werd gedwongen tot prostitutie door een marokkaan..

Waarschuw beheerder
donateur

Waar baseer je dit op dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 20:13:
Waar baseer je dit op dan?

Hetzelfde bron waar op jij je baseert ;)

Snap je m of moet ik m uit gaan leggen? nee toch?

Waarschuw beheerder

Of het slachtoffer van een Marokkaanse Loverboy :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 20:47:
Hetzelfde bron waar op jij je baseert

Hetzelfde bron? Of dezelfde bron?

Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 20:47:
Snap je m of moet ik m uit gaan leggen? nee toch?

Ja leg het even uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 21:30:
Ja leg het even uit...

Je bent dus wel belg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 22:37:
Je bent dus wel belg?

volges mij is die gast toch eerder nederlander dan jou:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent dus wel belg?

Nordien is een Oostenrijker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:39:
volges mij is die gast toch eerder nederlander dan jou

En waarom denk jij dat?

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:59:
Nordien is een Oostenrijker.

WTF is Nordien?

Waarschuw beheerder
Je bent dus wel belg?

Draai er niet omheen,
leg gewoon uit waarom jij meer
nederlander bent dan
:coke: DeWegKwijt :coke:

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Als we het dan toch over marokkanen hebben,had er net bijna nog 1 op de motorkap :s Welke gast loopt er nou door rood enb kijkt niet o als hij bijna geraakt wordt met 45 km per uur :s die was echt van de kaart.....

O die valt een beetje in de trend van "ik heb mee recht op dit land dan jouw en je hele familie"

nog zo'n legendarische uitspraak van jou :s

Waarschuw beheerder
rafa begrijp me niet verkeerd,
het is mooi dat jij je nederlander voelt.

maar leg dat eens uit dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 23:28:
WTF is Nordien?

Een marokkaan die jij kent toch, hij lijkt erg veel op jou. Hij woont in Osdorp.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 augustus 2006 om 23:37:
O die valt een beetje in de trend van "ik heb mee recht op dit land dan jouw en je hele familie"

nog zo'n legendarische uitspraak van jou

De trend die in jou koppie zit bedoel je? :D

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 augustus 2006 om 23:37:
Als we het dan toch over marokkanen hebben,had er net bijna nog 1 op de motorkap Welke gast loopt er nou door rood enb kijkt niet o als hij bijna geraakt wordt met 45 km per uur die was echt van de kaart.....

Dus alleen Marokkanen kijken niet uit bij het oversteken en daarnaast zijn zij de enige die door rood lopen?
Anders snap ik dit stukje van jou hier boven niet echt..

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:38:
rafa begrijp me niet verkeerd,
het is mooi dat jij je nederlander voelt.

maar leg dat eens uit dan

Ik woon hier mijn hele leven en weet niet beter dan dat dit net zo goed mijn land is als dat van iemand die een uur geleden zijn NL paspoort heeft gekregen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op maandag 21 augustus 2006 om 23:43:
De trend die in jou koppie zit bedoel je?

Ja en dus ;)
Dus alleen Marokkanen kijken niet uit bij het oversteken en daarnaast zijn zij de enige die door rood lopen?
Anders snap ik dit stukje van jou hier boven niet echt..

Nou niet allemaal nee.

Maar het was ook niet de eerste keer, soms lopen ze ook opeens met 6 man breed door een straat, rij ik achter ze, ben eerst nog erg rustig, ze zien me, maar blijven gewoon zo lopen, geen ik een klein tuutje... nog steeds zo blijven lopen, nou dan maar nog een keer tuuteren, gelijk allemaal agressieve gezichten, middelvingers, couscoustaal-scheldwoorden enz. Tja toen moesten ze toch wel effe schrikken toen ik gas gaf. Niet erlijk maar dan moeten ze ook maar niet onbeschoft zijn.

En ja dit kan ook met een Nederlandse groep jongeren gebeuren, maar ik heb het nog niet meegemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon hier mijn hele leven en weet niet beter dan dat dit net zo goed mijn land is als dat van iemand die een uur geleden zijn NL paspoort heeft gekregen

Maar voel je je dan ook echt Nederlander, of voel je je op toch liever "marokkaan"?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 augustus 2006 om 23:49:
Maar het was ook niet de eerste keer, soms lopen ze ook opeens met 6 man breed door een straat, rij ik achter ze, ben eerst nog erg rustig, ze zien me, maar blijven gewoon zo lopen, geen ik een klein tuutje... nog steeds zo blijven lopen, nou dan maar nog een keer tuuteren, gelijk allemaal agressieve gezichten, middelvingers, couscoustaal-scheldwoorden enz. Tja toen moesten ze toch wel effe schrikken toen ik gas gaf. Niet erlijk maar dan moeten ze ook maar niet onbeschoft zijn.

Zijn zeker ook alleen maar marrokanen die dat doen??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op maandag 21 augustus 2006 om 23:52:

lees je wel?
En ja dit kan ook met een Nederlandse groep jongeren gebeuren, maar ik heb het nog niet meegemaakt.

speciaal voor jou :jaja:

Waarschuw beheerder
maar ik heb nog steeds geen antwoord
waarom jij méér nederlander bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:36:

Rafa = Kattivo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 augustus 2006 om 23:58:

bij ons in de buurt zijn het de afrikanen ( sorry voor degene wiens afkomst ik daarlaat)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:36:
waarom jij méér nederlander bent

niemand ís meer nederlander. dat is een vaag begrip wat we allemaal moeten vergeten. waar we effe aan moeten denken is wenselijk gedrag. voordat de vraag komt wat dit dan inhoud: gedraag je naar de norm. voorbeeld: elke idioot kan met zes man breed lopen op straat, de norm is de stoep, waar bij uitzondering van afgeweken kan worden. wanneer iemand graag door wil rijden op het stukje wegdek wat voor hem (automobilist) bedoeld is, ga je effe aan de kant, klaar.
weiger je dit, wil je een bepaald standpunt duidelijk maken, in dit geval, ik heb schijt aan jou en je auto, zoek het uit. als je zo'n houding hebt negeer je niet alleen de nederlandse norm maar ook de wetgeving. als dit het geval is rijst de vraag of je wel thuis bent in NL.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 augustus 2006 om 23:58:
lees je wel?

Ja, vanzelfsprekend!!!

Ik probeer alleen te begrijpen waarom jij zo aan het generaliseren bent. De stukken tekst die jij hier neerknalt staan bol van generaliserende opmerkingen

Het is gewoon triest om dat te lezen en je komt daarbij nogal onwetend over!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op maandag 21 augustus 2006 om 23:52:

het zijn bijna altijd marokkanen!!!

Waarschuw beheerder
Gadver, mijn CHina reis zit er bijna op en ik word weer met het begrip Marokkaan geconfronteerd :O

Ik blij de MArokkaan niet voorkomt in CHina, hoewel de CHinezen die ik ken en in Nederland gestudeerd hebben, een zeer................uhmmmm.........uitgesproken mening hebben over Marokkanen.

Oh ja en natuurlijk de "sterke arm" van de wet :looser:

Waarschuw beheerder
oh tis 08 53 in Nederland, ook goed om te weten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WALDI op dinsdag 22 augustus 2006 om 01:00:
niemand ís meer nederlander. dat is een vaag begrip wat we allemaal moeten vergeten. waar we effe aan moeten denken is wenselijk gedrag. voordat de vraag komt wat dit dan inhoud: gedraag je naar de norm. voorbeeld: elke idioot kan met zes man breed lopen op straat, de norm is de stoep, waar bij uitzondering van afgeweken kan worden. wanneer iemand graag door wil rijden op het stukje wegdek wat voor hem (automobilist) bedoeld is, ga je effe aan de kant, klaar.
weiger je dit, wil je een bepaald standpunt duidelijk maken, in dit geval, ik heb schijt aan jou en je auto, zoek het uit. als je zo'n houding hebt negeer je niet alleen de nederlandse norm maar ook de wetgeving. als dit het geval is rijst de vraag of je wel thuis bent in NL.

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent dus wel belg?

Belg moet met hoofdletter. Nee ik ben geen Belg. Omdat ik in Lommel woon maakt mij nog geen Belg.

Waarschuw beheerder
donateur
En waarom denk jij dat?

Hij baseert zich op dezelfde bron als jij dat doet!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon hier mijn hele leven en weet niet beter dan dat dit net zo goed mijn land is als dat van iemand die een uur geleden zijn NL paspoort heeft gekregen laatste aanpassing 21 augustus 2006 23:44

Maar nu komt de vraag: Nederland-Marokko, zit jij dan met je oranje sjaaltje om Edwin v/d Sar aan te moedigen om die penalty te stoppen? Yeah right. Je bent gewoon een Marokkaan in hart en nieren, alleen met een Nederlands paspoort om lekker te genieten van alle faciliteiten.
Waarschuw beheerder
stelletje lafbekken :@

Trieste, doelloze, onrespectloze kutblagen :yes:
En daar kunnen ze helemaal niets aan doen...
Sneu zeg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 22 augustus 2006 om 02:01:
Ik probeer alleen te begrijpen waarom jij zo aan het generaliseren bent. De stukken tekst die jij hier neerknalt staan bol van generaliserende opmerkingen

Dat heet discussie voeren, en proberen uiteen te zetten waarom ik over bepaalde dingen zo denk.

Je maakt het net weer een tandje erger dan dat het is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:01:
het zijn bijna altijd marokkanen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:29:
Dat heet discussie voeren, en proberen uiteen te zetten waarom ik over bepaalde dingen zo denk.

Je maakt het net weer een tandje erger dan dat het is.

Jij doet net of ik achterlijk ben. ik begrijp wel wat discussiëren is en daarom vraag ik je ook waarom je zo veel generaliseert.

Homohaat is niet iets waar alleen marrokanen zich schuldig maken maar allerlei mensen met verschillende achterghronden. Alleen wordt er weer zwaar de nadruk gelegd op marrokanen.

Mensen moeten zich daar niet zo blind op staren.

Waarschuw beheerder
En waarom denk jij dat?

gohh..ff denken..die foto van jou vergeleken met de foto van die marc...hmmmm..ja marc is eerder nederlander dan jou
Waarschuw beheerder
Maar voel je je dan ook echt Nederlander, of voel je je op toch liever "marokkaan"?

Het gaat niet om hoe ik mij voel maar hoe jij mij blijft zien ;)

Voorbeeld:

Stel je voor dat deze jongens over wie jij het hebt een NL paspoort hebben en zich gewoon Nederlander voelen?

Wel leuk dat je ze dan neerzet als Marokkanen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:30:
Maar nu komt de vraag: Nederland-Marokko, zit jij dan met je oranje sjaaltje om Edwin v/d Sar aan te moedigen om die penalty te stoppen? Yeah right. Je bent gewoon een Marokkaan in hart en nieren, alleen met een Nederlands paspoort om lekker te genieten van alle faciliteiten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:26:
Belg moet met hoofdletter. Nee ik ben geen Belg. Omdat ik in Lommel woon maakt mij nog geen Belg.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:28:
Hij baseert zich op dezelfde bron als jij dat doet!

Jij hebt echt nix te melden he :D azijnpisser :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:00:
gohh..ff denken..die foto van jou vergeleken met de foto van die marc...hmmmm..ja marc is eerder nederlander dan jou

Het is dat jij het zegt *proest*

Waarschuw beheerder
wat nou proest :S kerel hou je bek dicht..voor het geval je het nog niet gemerkt hebt..het lijkt erop dat je niet echt welkom bent in deze topic...ga toch naar buiten fietsen jatten:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:04:
wat nou proest kerel hou je bek dicht..voor het geval je het nog niet gemerkt hebt..het lijkt erop dat je niet echt welkom bent in deze topic...ga toch naar buiten fietsen jatten

Is dit alles?

Waarschuw beheerder
Och jee, is het weer zover. Als je iets slechts zegt hier op PF over Marrokanen en andere buitenlanders die het hier lopen te versjtieren voor hun landgenoten krijg je meteen de wind van voren. Er word ook niet gelezen wat er nu precies gezegd word, het IDEE dat iemand misschien aan het discrimineren is (terwijl er dan heel duidelijk aan toe word gevoegd dat dit net zo goed voor anderen kan gelden) doet mensen meteen steigeren. Alsof ze zelf zo open voor andere culturen zouden staan....

Het is en blijft een feit dat alhoewel homo's nog altijd door veel mensen (groepen) niet geaccepteerd worden, het altijd de 'stoere' Marrokaanse jongetjes zijn die zich daarbij geroepen voelen om die mensen het leven echt zuur te gaan lopen maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:00:
couscoustaal-scheldwoorden

Stel je voor dat deze jongens over wie jij het hebt een NL paspoort hebben en zich gewoon Nederlander voelen?

Wel leuk dat je ze dan neerzet als Marokkanen?

Ik leg de link wel hoor. Als ik het stukje zo lees zetten ze voornamelijk zichzelf zo neer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Och is moraalriddertje Rafa weer bezig, die komt zo langzamerhand ook iedereen zn neus uit denk ik :/

:gaap: Oud nieuws he

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:30:

Zo is t en niet anders :jaja:

OT: De meeste Marokkaantjes roepen om t hardst dat ze gediscrimineerd worden, maar een ander lastigvallen met zn geaardheid, ach nee dat is normaal, dat mogen ze. Ik dacht altijd dat ze deden alsof ze achterlijk waren maar ze blijken t gewoon te zijn :/. En aan t optreden van politie, daar maak ik maar geen woorden aan vuil :/.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:04:
Mensen moeten zich daar niet zo blind op staren.

Niet? Maar jij bent wel blind:

Homohaat is niet iets waar alleen marrokanen zich schuldig maken maar allerlei mensen met verschillende achterghronden. Alleen wordt er weer zwaar de nadruk gelegd op marrokanen.

En ik denk inderdaad ook dat je een soort van achterlijk bent:

Jij doet net of ik achterlijk ben. ik begrijp wel wat discussiëren is en daarom vraag ik je ook waarom je zo veel generaliseert.

:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:36:
OT: De meeste Marokkaantjes roepen om t hardst dat ze gediscrimineerd worden, maar een ander lastigvallen met zn geaardheid, ach nee dat is normaal, dat mogen ze. Ik dacht altijd dat ze deden alsof ze achterlijk waren maar ze blijken t gewoon te zijn . En aan t optreden van politie, daar maak ik maar geen woorden aan vuil

Heel Nederland is bang voor de Marokkaanse moslimse bevolking en terecht dat mensen bang voor ze zijn! Zelfs onze blauwe "vrienden" van de Politie durft haast niets tegen ze te doen, omdat ze anders prive bedreigt worden of hun kinderen door hun mishandeld worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:41:
En ik denk inderdaad ook dat je een soort van achterlijk bent:

Jij en denken, dat gaat niet samen:looser::bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:46:
Jij en denken, dat gaat niet samen

Het is een feit dat jij achterlijk bent als jij denkt dat marokkanen onschuldige lieve brave burgertjes zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:46:
Jij en denken, dat gaat niet samen

Uit die opmerking blijkt jouw intelligentie (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:44:
Heel Nederland is bang voor de Marokkaanse moslimse bevolking

Erg jammer dat zoveel marokkanen het verpesten voor die handvol die hier wel met een goede instelling komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:57:
Erg jammer dat zoveel marokkanen het verpesten voor die handvol die hier wel met een goede instelling komen.

Dat is zeker jammer. Al denk ik niet dat het merendeel voor problemen zorgt, eerder een minderheid. Het is maar net waar de media en bepaalde personen zich op richten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 22 augustus 2006 om 15:00:
Al denk ik niet dat het merendeel voor problemen zorgt

Mjah.... uit eigen ervaring vind ik het eerder het tegenovergestelde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:00:
ja marc is eerder nederlander dan jou

Het is dan JIJ Marokkaan :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:49:
marokkanen onschuldige lieve brave burgertjes

Wat zouden we dan toch in een happy happy joy joy wereld leven 8)
Waarschuw beheerder
Edit: oops
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 16:41:
Wat zouden we dan toch in een happy happy joy joy wereld leven 8)

Yeah right...
Dat zou alles oplossen natuurlijk en dan was er wereldvrede.

Waarschuw beheerder
Is sarcastisch bedoelt muts :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:39:
Is sarcastisch bedoelt muts :looser:

Loop je zo ook de hele tijd op straat rond :gaap:

Waarschuw beheerder
Nee, ik heb wel wat beters te doen :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:44:
Nee, ik heb wel wat beters te doen

:yes: Zuipen :bier:

Waarschuw beheerder
Bijvoorbeeld ja 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:27:
Och jee, is het weer zover. Als je iets slechts zegt hier op PF over Marrokanen en andere buitenlanders die het hier lopen te versjtieren voor hun landgenoten krijg je meteen de wind van voren. Er word ook niet gelezen wat er nu precies gezegd word, het IDEE dat iemand misschien aan het discrimineren is (terwijl er dan heel duidelijk aan toe word gevoegd dat dit net zo goed voor anderen kan gelden) doet mensen meteen steigeren. Alsof ze zelf zo open voor andere culturen zouden staan....

Het is en blijft een feit dat alhoewel homo's nog altijd door veel mensen (groepen) niet geaccepteerd worden, het altijd de 'stoere' Marrokaanse jongetjes zijn die zich daarbij geroepen voelen om die mensen het leven echt zuur te gaan lopen maken.

Dat is juist het hele probleem ;)

Er wordt opeens de hele bevolkingsgroep erbij gehaald ter verantwoording en men begint zelfs over een (in zijn ogen een Marokkaan) die niet oplet tijdens het oversteken en wilt u mij ff vertellen waar de link ligt tussen rellende en terroriserende jongens en een Marokkaan (in zijn ogen) die niet oplet tijdens het oversteken?

Is het een topic waar we tegen een heel bevolkingsgroep mogen schoppen en toelaatbaar racisme mogen verkondigen?

Dacht het niet :no:

Stick by the subject :jaja:

Heb een boete gehad van 575 euro voor verschillende delicten en 3x raden.... jep heb die delicten nooit gedaan en ze staan op mijn naam omdat iemand mijn gestolen ID kaart heeft gebruikt en het grappige van allemaal is dat ik dit ook gemeld heb bij de politie en toch heeft de politie dezelfde id kaart gebruikt voor de boete's en ik was rond die tijd niet in Nederland en kan het bewijzen door middel van mijn werk-contracten in Spanje.
Heb een brief waarin staat dat ik dit moet betalen of 12 dagen moet zitten...

Wel raar dat de politie voor boete's wel zo snel mogelijk voor je deur staat en het geld snel wil innen maar voor de slachtoffer (topiconderwerp) ff nix kunnen doen???

Dat is mijn mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:57:
Heb een boete gehad van 575 euro voor verschillende delicten en 3x raden.... jep heb die delicten nooit gedaan en ze staan op mijn naam omdat iemand mijn gestolen ID kaart heeft gebruikt en het grappige van allemaal is dat ik dit ook gemeld heb bij de politie en toch heeft de politie dezelfde id kaart gebruikt voor de boete's en ik was rond die tijd niet in Nederland en kan het bewijzen door middel van mijn werk-contracten in Spanje.
Heb een brief waarin staat dat ik dit moet betalen of 12 dagen moet zitten...

Wel raar dat de politie voor boete's wel zo snel mogelijk voor je deur staat en het geld snel wil innen maar voor de slachtoffer (topiconderwerp) ff nix kunnen doen???

Gemeen he :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:00:

je bent dan nog niet gelijk nederlander hoor
dat is pas als je ouders opa's en oma's ook nederlanders zijn
ik ben ook kwart italiaan terwijl ik nog nooit in italie ben geweest
doordat je hier woont betekent dat nog niet dat je ff 1 2 3 nederlander bent

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:37:

(sarcastic alarm on)JAWEL! Jij hebt een Nederlands paspoort dus ben je Nederlander... Geen twijfel of mogelijk! (sarcastic alarm off)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:43:
Jij hebt een Nederlands paspoort dus ben je Nederlander... Geen twijfel of mogelijk

Bullshit, er zijn ook mensen die in het buitenland zijn geboren en een Kaaskoppassport hebben gekregen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:49:
Kaaskoppassport

hey hey even op je taalgebruik letten he:@
ik noem jouw ook geen uitkeringtrekker of illegale:@
Waarschuw beheerder

Tring tring! knipoog marc-mx

Je bent Nederlander als je een NL paspoort hebt :)

Bevalt je dat niet? Dan ga je maar klagen bij de regering en de koningin en tot die tijd heb je hier aan te houden :)
Je haalt 2 dingen door elkaar heen en dat is ''afkomst'' en Nationaliteit.
Je kan dus wel zeggen dat je kwart italiaans bent maar men wil hier weten hoe jij je voelt en is dat dus italiaans of nederlands?
Maar nu komt de vraag: Nederland-Italie, zit jij dan met je oranje sjaaltje om Edwin v/d Sar aan te moedigen om die penalty te stoppen? Yeah right. Je bent gewoon een Italiaan in hart en nieren, alleen met een Nederlands paspoort om lekker te genieten van alle faciliteiten.

Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:54:
hey hey even op je taalgebruik letten he
ik noem jouw ook geen uitkeringtrekker of illegale

Waarom zou je hem zo willen noemen? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:10:
Maar nu komt de vraag: Nederland-Italie, zit jij dan met je oranje sjaaltje om Edwin v/d Sar aan te moedigen om die penalty te stoppen? Yeah right.

ja want ik ben voor oranje;) voor de rest heb ik ook weinig met italie te maken hoor

Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:10:
Waarom zou je hem zo willen noemen?

nou hij loopt kaaskoppen te roepen want zo lok je de baldadigheid uit ik noem hem tog ook geen uitkeringtrekker of illegale????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:44:
Heel Nederland is bang voor de Marokkaanse moslimse bevolking en terecht dat mensen bang voor ze zijn! Zelfs onze blauwe "vrienden" van de Politie durft haast niets tegen ze te doen, omdat ze anders prive bedreigt worden of hun kinderen door hun mishandeld worden

Daar zit wel een kern van waarheid in, het is iig niet goed voor het beeld wat de mensen hebben, en uiteindelijk zal je dan ook weer een gevoel onder de bevolking krijgen in de trend van "dan nemen we het heft maar in eigen handen" tja want de politie doet niets. of durft niets.

DAt is sos idd om schijtziek van te worden, vanmiddag stodnen ze geloof ik op 4 plekken in Rotterdam enb Schiedam de flitsen en te controleren, met behoorlijk veel manschappen :s ze hebben zeker nog niet het beoogde aantal boetes uitgeschreven. :s

Had je ook echt officieel aangifte gedaan van vermissing van je ID-kaart?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:38:
Had je ook echt officieel aangifte gedaan van vermissing van je ID-kaart?

Jep en nu zijn ze aan het uitzoeken.

Ben behoorlijk pissed hierover en al helemaal omdat zij boete's hebben uitgeschreven op een gestolen Idkaart.
Heb ze de aangifte laten zien en er staat eronder een dikke datum van 24/06/2004 en de boete's zijn uitgedeeld op 3 x 17/03/05 en ik was van Januari 2005 tot en met Juni 2005 in Spanje met een vakantie in Mei die ik gevierd heb in Nederland.

Waarschuw beheerder
goh deze topic is ook es tot rust gekome:P

Waarschuw beheerder
Homo's zijn ook mensen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:14:
nou hij loopt kaaskoppen te roepen

Kaaskop Kaaskop Kaaskop
Mof Mof Mof
Taccovreter Taccovreter Taccovreter
Woestijnaap Woestijnaap Woestijnaap
Pastavreter Pastavreter Pastavreter
Neger Neger Neger
Spanjool Spanjool Spanjool
Belg Belg Belg :P

Nou nu zal ik aardig wat baldadigheid over me uitroepen zeg :S Oh en ik zit en ik schrijf dus misschien dat het scheelt

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Homohaat is niet iets waar alleen marrokanen zich schuldig maken maar allerlei mensen met verschillende achterghronden.

(Y)

Volgens mij genoeg knulletjes in dit topic die een hekel aan homo´s hebben, maar dat nu even niet kenbaar maken, zodat ze weer even lekker tegen marokkanen tekeer kunnen gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
"Zodra de politie langskomt, vliegen ze uit elkaar, daarna komen ze weer samen. Als ze alleen zijn durven ze me zelfs niet aan te kijken, maar als groep zijn ze niet te harden."

typerend
Waarschuw beheerder
het zijn ook net honden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op dinsdag 22 augustus 2006 om 20:36:
Jep en nu zijn ze aan het uitzoeken.

Ben behoorlijk pissed hierover en al helemaal omdat zij boete's hebben uitgeschreven op een gestolen Idkaart.
Heb ze de aangifte laten zien en er staat eronder een dikke datum van 24/06/2004 en de boete's zijn uitgedeeld op 3 x 17/03/05 en ik was van Januari 2005 tot en met Juni 2005 in Spanje met een vakantie in Mei die ik gevierd heb in Nederland.

Dan hoop ik maar dat ze een keer hun werk goed doen het gewoon goed uit zoeken, lijkt me ook niet leuk om geschuldigd te worden van iets wat je niet heb gedaan :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:14:
nou hij loopt kaaskoppen te roepen want zo lok je de baldadigheid uit ik noem hem tog ook geen uitkeringtrekker of illegale????

Hmm ja maar ik snap niet waarom je hem dan uitkeringtrekker of illegale noemt?

Hij is een blanke Nederlander net als jij :D (jij bent nog een kwart italiaans ok) :D

Dus hij doet eigenlijk aan zelfspot ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-d0n- op woensdag 23 augustus 2006 om 01:40:
Oprotte met die homo‘s .. In Makkum stikt het ervan.

:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:54:
uitkeringtrekker of illegale

Ben ik geen van bijde :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 22:46:
Ben ik geen van bijde

je snap heus wel wat ik bedoel:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 23 augustus 2006 om 14:17:
Hmm ja maar ik snap niet waarom je hem dan uitkeringtrekker of illegale noemt?

ja jullie beginne met kaaskoppe te roepen
ik heb geen kaas op mn hoofd en ik ben ook geen pizza bakker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 23 augustus 2006 om 14:17:
Hij is een blanke Nederlander net als jij

Hmmm whahahaha :X doe alsjeblieft normaal :roflol:
Waarschuw beheerder

Je bent pas een Nederlander wanneer je ouders' opa en oma dat zijn? :/

Kortom: echte Nederlanders zijn zeldzaam

Waarschuw beheerder
Ja je vindt ze in Urk, Volendam en Edam.........:lol:

Ff ter informatie, in de afgelopen eeuwen is heel Europa over Neerland geweest. Wow dat zijn er veel, eens ff kijken wie allemaal...

Frankrijk, Engeland, SPanje, Duitsland (en vast nog meer want legers waren vroeger zeer internationaal)

oh oh nog wat, NEderland is ook nog eens handelsnatie nummero uno geweest dus dat houdt in dat alle handelssteden vol met buitenlanders zaten en die wilde wel eens van bil gaan..

Dus ja, hoe puur wil je je nederlander hebben :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stelletje lafbekken

ssssst je bent toch zeker geen racist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 23 augustus 2006 om 09:43:
Volgens mij genoeg knulletjes in dit topic die een hekel aan homo´s hebben, maar dat nu even niet kenbaar maken

is niet waar k heb er geen hekel aan vind homo's alleen beetje rare mensen maarja als hun nou zo willen zijn
doet dat mij niks

Uitspraak van Diedus op woensdag 23 augustus 2006 om 09:43:
zodat ze weer even lekker tegen marokkanen tekeer kunnen gaan.

tekeer gaan??? in discussie zal je bedoelen;):P

Waarschuw beheerder
Tja ik vond homo zijn ook niet echt oke,
dat is tegen de natuur.

ik zeg altijd zo, dat je neukt met een vent (voor de lust) moet jezelf weten, maar je moet wel gewoon een vrouw hebben en kinderen zoals het hoort in het leven.

Maar om die mensen in mekaar te slaan gaat mij ook te ver.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 13:13:
ik zeg altijd zo, dat je neukt met een vent (voor de lust) moet jezelf weten, maar je moet wel gewoon een vrouw hebben en kinderen zoals het hoort in het leven.

Hahahaha... ga jij dat vrouw en kinderen even uitleggen :D
"Zoals het hoort" (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 13:17:
Hahahaha... ga jij dat vrouw en kinderen even uitleggen
"Zoals het hoort"

Ik weet wel dat da ook nie oke is,

maar ik wist niet hoe ik het anders moest uitleggen zonder mensen te beledigen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op woensdag 23 augustus 2006 om 23:28:
ja jullie beginne met kaaskoppe te roepen
ik heb geen kaas op mn hoofd en ik ben ook geen pizza bakker

Jullie? :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 24 augustus 2006 om 15:40:
Jullie?

Hij bedoelde het vast niet zo.......

Zo erg he als iedereen mensen over 1 kam scheert:)
Waarschuw beheerder
vieze kam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 24 augustus 2006 om 15:40:
Jullie?

ow foutje:$:P
ik bedoelde jouw rafa;)

Waarschuw beheerder
Homosexuele marokkanen pesten politie, jongeren blijken machteloos...:roflol:

Wat een bullshit man...
Waarschuw beheerder
Vorige week ging de groep zijn ramen te lijf met een brandende spuitbus met aanstekergas. Hiervan heeft Uitterdijk ook aangifte gedaan. De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben"

typisch :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahah kepot lachen
Waarschuw beheerder
dit is ongelooflijk. Emigreren is de enige optie voor welgstelde blanke Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op zaterdag 26 augustus 2006 om 23:07:
dit is ongelooflijk. Emigreren is de enige optie voor welgstelde blanke Nederlanders.

er is een betere optie: laat al die marrokanen terug emigreren die hier de boel kome kapot maken
en laat de ''normale'' mensen hier blijven

Waarschuw beheerder
Kijk uit,je word gebanned,hoor.
Je zit net op t randje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:40:
Kijk uit,je word gebanned,hoor.
Je zit net op t randje.

ja op het randje;)
ik discrimineer nu geen mensen en sluit nu niemand buiten op iets waar hij of zij niet aan kan doen dus dit mag denk ik gewoon gezegd worden

Waarschuw beheerder

ooh dat is toch niks voor marokkanen :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur

opa en oma hebben er niks mee te maken..als jou ouders gewoon in nederland geboren zijn/of een nederlands paspoort hebben ben je nederlands makkelijk zat..of als je zelf een nederlands paspoort hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 27 augustus 2006 om 11:54:
ooh dat is toch niks voor marokkanen :roflol:

heheh wou het net niet zeggen 8)

Waarschuw beheerder
een groep Marokkaanse jongeren

Waar kom je ze NIET tegen, ik zie ze dagelijks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 14:14:
heheh wou het net niet zeggen 8)

tja het valt vaak gewoon op dat ze met een groepje wel allemaal stoer kijken en grote bek maar in hun eentje kijken ze je vaak niet eens aan 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 26 augustus 2006 om 12:19:
Vorige week ging de groep zijn ramen te lijf met een brandende spuitbus met aanstekergas. Hiervan heeft Uitterdijk ook aangifte gedaan. De politie belooft om de daders aan te houden zodra ze deze "in beeld hebben"

Tja voorspelbaar tegenwoordig...en erg jammer.
Nog even en er zitten marokkanen hier het land te runnen. :P

Waarschuw beheerder
De politie heeft het veels te druk met de zogenaamde "terreur" dreiging, en met een klieren van voetbalsupporters, dus tijd voor echte zaken hebbe ze niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:50:
De politie heeft het veels te druk met de zogenaamde "terreur" dreiging, en met een klieren van voetbalsupporters,

nee man voor voetbal supporters zijn ze bang (tenzij ze met veel staan) en terreur dreiging (en dus die moslim terroristen) pakke ze ook niet aan want daar zijn ze ook bang voor

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:50:
dus tijd voor echte zaken hebbe ze niet

owja wel verkeerd parkere sneheidscontrole en parkeerwachter spelen is ook zeer belangrijk o:)
Waarschuw beheerder
zijn zelf homo´s maar zitten nog in die ontkennings fase de meeste homo´s zijn mocro´s stond een tijd geleden nog in de krant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van badinfluence op maandag 28 augustus 2006 om 23:02:
zijn zelf homo´s maar zitten nog in die ontkennings fase de meeste homo´s zijn mocro´s stond een tijd geleden nog in de krant

Dan zijn ze geen moslim.

Waarschuw beheerder
"Ik heb op de barricades gestaan voor de homo-emancipatie. Nu we daar eindelijk de vruchten van kunnen plukken, laat ik me dat niet afnemen. Over mijn lijk."

Hulde.

Je zou er met een knokploeg op af willen om dat groepje eens flink een lesje te leren...

Waarschuw beheerder
Een camera op het huis van die man richten? Dan heb je bewijs lijkt me zo. Zijn wel minne streken van dat groepje lafbekken. Marokkaan of niet, oprotten met die onzin. Zoek een leven.

Waarschuw beheerder
volgens mij heeft die groep murkies ook sex met hem

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij genoeg knulletjes in dit topic die een hekel aan homo´s hebben, maar dat nu even niet kenbaar maken, zodat ze weer even lekker tegen marokkanen tekeer kunnen gaan.

Er is een groot verschil tussen homo's niet mogen en homo's een half jaar lang treiteren en lastiggevallen.

Wat toevallig weer Marokkaanse hangjongeren doen

Waarschuw beheerder
jo van wie is die forum foto?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 23:04:
Dan zijn ze geen moslim

Alsof ze daarop letten :/
Moslims als ze er zin in hebben ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je als moslim in Haaksbergen of die contreien gaat wonen wordt je ook weg gepest.

Waarschuw beheerder
Zoals t hoort.
Als heel nederland nou ff dat voorbeeld volgt.
Heet t over een paar jaar nog steeds nederland,in plaats van hezbollahland.
:P
Nee,hoor,respect voor hun geloof,zolang ze er anderen er maar niet mee lastigvallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:56:
Wat toevallig weer Marokkaanse hangjongeren doen

Ook toevallig dat de politie weer eens machteloos is. Misschien zijn ze toch onantastbaar after all....

Waarschuw beheerder
bah...waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon respecteren om hoe ze zijn..:(

Waarschuw beheerder
donateur
de marrokaanse jongen kunnen er niks aan doen dat ze zo zijn, ze zullen wel een slechte jeugd hebben gehad. En dit is de gewoonte bij hun en zoals je weet moeten WIJ ons aanpassen aan hun. dus het zal de schuld van de homo wel zijn geweest....

:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Erg hoog wazi nazi pogo terreur gehalte hier, maar mischien zijn die homo´s wel niet zo aardig en gebruiken ze hun geaardheid als excuus om weer marokkaanse jongeren pispaal te maken, je kent 1 kant van het verhaal en komt meteen je (net niet, alleen omdat het niet kan en mag hier) discriminerende mening verkondigen.

Maar maakt niet uit, zolang het zo is, grote bek hier en bang op straat kan BoB er alleen om lachen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 september 2006 om 17:39:
Erg hoog wazi nazi pogo terreur gehalte hier, maar mischien zijn die homo´s wel niet zo aardig en gebruiken ze hun geaardheid als excuus om weer marokkaanse jongeren pispaal te maken, je kent 1 kant van het verhaal en komt meteen je (net niet, alleen omdat het niet kan en mag hier) discriminerende mening verkondigen.

Maar maakt niet uit, zolang het zo is, grote bek hier en bang op straat kan BoB er alleen om lachen

Marokkaantje :cry: :aai:

Waarschuw beheerder
marrokanen pesten is ook leuk :D

Waarschuw beheerder
denk dat je beter bij een andere vent in zijn kont zit dan in een reet van een schaap..
wat zou jij kiezen??
nou wie kan wie treiteren..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:36:
denk dat je beter bij een andere vent in zijn kont zit dan in een reet van een schaap..
wat zou jij kiezen??

geen enkele reet.. ;)

Waarschuw beheerder
of mag je daar niet uit kiezen :( ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:38:
daar niet uit kiezen

nee stond er niet bij..
logisch schaap is vies met al dat wol en buiten leven stinken en een schaap neuken is echt dierenmishandeling

en een mannereet is schoon en heeft mischien wel iets broederlijks hahaha nou zijn in ieder geval mens op mens
vind ik persoonlijk frisser dan amimal sex

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:40:
en een mannereet is schoon

dat zeg jij.. kan ook aardig wat haar op zitten hoor.. kan dus ook vergeleken worden met een schaap :P

Waarschuw beheerder
hmm die mannekontjes die ik te zien heb kregen waren mooi glad niks geen haar bah..
maar ja mensen pesten vind ik zonde van me tijd eigenlijk gaan ze zich nog intressant door voelen nee..laat iedereen in zijn waarde..
en let wel op me zelf er zijn zoveel dingen vies en ranzig in alle culturen vind je wel wat..

Waarschuw beheerder
wat is er vies aan echte nederlandse jongens dan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:14:
wat is er vies aan echte nederlandse jongens dan

Ze zal wel onder invloedt zijn van een marokkaanse loverboy.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:42:
De oplossing... voed je kinderen op zonder haat en de toekomst ziet er beter uit. Blijf niet hangen, zeiken zeuren en zagen, zoals zo velen. Ga aan het werk of studie.. dan heb je er niet eens tijd voor

(Y)

Uitspraak van PpnA op zondag 20 augustus 2006 om 14:24:
zoals je zelf waarschijnlijk wel weet hebben die Joden dingen van et voetbal niks te maken met het Joodse volk.

waarom wel een heel volk erbij betrekken dan?
als ik als stopwoordje, 'kutmarokkaan', 'teringkaaskop', of 'tyfusturk'zou gebruiken, is dat dan ook niet erg? en word dat dan als normaal gezien, ik bedoel immers niet een volk hiermee.....

Uitspraak van Palmboom op maandag 21 augustus 2006 om 13:18:
wat die politie betreft: mietjes!

:lol:

Uitspraak van Stuuut op maandag 21 augustus 2006 om 17:56:
Zou wat zijn een gay-parade door Rabat de hoofdstad van marokko

in Tanger, Marokko, heerst een hele open en relaxde sfeer hoor, kan je echt wel openlijk homo zijn!Rabat is ook chill trouwens
de Marokkanen in Nederland zijn Berbers, en die worden door Marokkanen niet eens als Marokkanen gezien, maar als Berbers, groot verschil in volk!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:27:

(Y)

Waarschuw beheerder
blijkbaar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:14:
echte nederlandse jongens

ik vind homo's vies 2 mannen echte hollandse mannen lekker kontebonken aids verspeiders vind ik het ja sorry
ik dicrimineer niemand behandel ieder gelijk maar dat vind ik ranzig 2 wijven ook ook vies
en schapenvlees is ook vies

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:16:
Ze zal wel onder invloedt zijn van een marokkaanse loverboy.

ja als dat waar was dat er 1 marokkaan mij op enig front zou kunnen beinvloeden dat is ondenkbaar..
sorry als ik op die manier geld moet gaan verdien ben ik eigen baas.. niemand domineert of kan mij inponeren..
maar laat me raden je ben zelf van ethnische afkomst alleen die mannen leven in een waanwereld dat vrouwen slaafjes zijn

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:24:
blijkbaar..

ja blijkbaar lees je niet goed beetje jammer je stelt me teleur dat je me zo laag in kan schatten..als er iemand is die zich niet inlaat met andere culturen (om het maar netjes te voormuleren)ben ik het..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm.. toch een beetje zielig dat je nederlandse mannen als homo beschouwt.. :s

Waarschuw beheerder
waar zeg ik dat dan..
maar alleen in de westerse (blanke)wereld kom je openlijk homo's tegen ja is toch eerlijk , dat zijn toch geen mannen nou niet voor mij dus ik denk dat je me verkeerd begrepen moet hebben echt waar!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:29:
ik vind homo's vies 2 mannen echte hollandse mannen lekker kontebonken aids verspeiders vind ik het ja sorry

volges mij ging dit over nederlandse mannetjes?

Waarschuw beheerder
weet je wat het probleem is moslim mannen nemen geen genoegen met een afwijzing.. doorgaan en doorgaan en ik dan in de lach schiet oww nou pff ze zouden me te plekke dood kennen schieten dat is hier het verschil echt waar en daar komt bij ze zijn altijd met meer en benaderen je ook met zijn allen en ze zijn heel handtastelijk. 1 sec aanraking 2 weken blauw oog. groot of klein 2 of 10..

en dan hollandse boys ja nou die hebben zoiets pff dan niet voor jou 10 andere weten hun grens en willen gewoon niet voor lul staan.. na een afwijzing laat maar..

wil niet alles over een kam scheren maar hier in dordt is dat mijn bevinding..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:47:
volges mij ging dit over nederlandse mannetjes?

ik vergat de komma maar bedoelde alle homo's welk ras dan ook.. ik heb ook 2 homo's in me vrienden kring ik zou ze nooit anders behandelen dan iemand anders maar ik vind het vies en ik noem ze ook flikkers niet om te kwetsen maar gewoon als word. mensen vinden zich met elk wissewasje gediscrimineerd dat is jammer want het is gewoon wat je je persoonlijk aan trekt.. als je dan tegen een turk ,turk zeg mag niet dicriminatie maar hij maakt een probleem van een woord.. niet mijn probleem,, hij moet leren los te laten.. en niet je achter discriminatie verschuilen.. zwak
Waarschuw beheerder
Een Amsterdamse homo wordt door een groep Marokkaanse jongeren al een half jaar lang structureel getreiterd en lastiggevallen.

Zijn vast van die arme jongens, die er pas laat achter komen, dat ze het zelf ook zijn.. :nee:
zielig!
Je kunt mensen pas beoordelen, als je ze kent!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 22:47:
de marrokaanse jongen kunnen er niks aan doen dat ze zo zijn, ze zullen wel een slechte jeugd hebben gehad. En dit is de gewoonte bij hun en zoals je weet moeten WIJ ons aanpassen aan hun. dus het zal de schuld van de homo wel zijn geweest....

Niet mee eens!
Die marrokkaanse jongens, ik denk niet dat jij ze kent..
mjah.. bij hun is dat misschien wel de gewoonte..
maar zij zijn bij 'ons'.. toch?
En, die homo.. ik weet het niet.. kun je niet zeggen, denk ik dan..

Uitspraak van actief op zondag 27 augustus 2006 om 18:32:
tja het valt vaak gewoon op dat ze met een groepje wel allemaal stoer kijken en grote bek maar in hun eentje kijken ze je vaak niet eens aan 8)

Klopt!..
das wel vaak zo..
of als je kleding aan hebt.. van hardcore ofzo..
gaan ze je vies aankijken :O (niet alle dan hea)
Terwijl, veel mensen die hardcore kleding, of hardcore luisteren.. juist geen wazi of iets zijnn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:29:
ja als dat waar was dat er 1 marokkaan mij op enig front zou kunnen beinvloeden dat is ondenkbaar..
sorry als ik op die manier geld moet gaan verdien ben ik eigen baas.. niemand domineert of kan mij inponeren..
maar laat me raden je ben zelf van ethnische afkomst alleen die mannen leven in een waanwereld dat vrouwen slaafjes zijn

Nee hoor, ik ben geen moslim en ik heb geen meerdere vrouwen. Mijn vriendin behandel ik met respect en zorgzaamheid. Mishandeling of een ander vorm van geweld zijn bij mij ondenkbaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 23:53:
Nee hoor, ik ben geen moslim

je gedraagt je anders redelijk als een moslim hoor
Waarschuw beheerder
en om dan maar even te zwijgen over alle schijnheilige marokaantjes die zichzelf verkopen op internet aan mannen of die stiekem er homo sex op nahouden en dan de volgende dag weer die grote bek en in de moskee bah bah bah bah en nog veel meer bah .. houd dan je grote ma..... smoel! en laat ook je medemens in zijn waarde en wees niet zo schijnheilig !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heel simpel weer.

Marrokaanse jeugd is een kutvolk, kan je wel zeggen dat ik discrimineer...maar ik zal mezelf even verder uitleggen.

In de jaren dat ik leef is het enigste volk waar ik problemen mee heb gehad marokkanen. Willen met 10 man je vriendin versieren, zeg je er iets van slaan ze je in mekaar. Komt er zo een kutkoter van 12 stoer doen, zet je hem op zn plek...komt de hele familie + vriendenkring je in mekaar slaan. Die gasten komen ALTIJD met ik haal me broer + familie...en dan zijn ze met veel dus stoer. MAAR ALLEEN, zijn het de grootste poeperts die hier rond lopen!

discotheek The Challenge wie kent het niet, ik kwam daar vroeger altijd...ik ga daar met me vriendin heen, komen 10 marrokanen om dr heen staan dansen, dus ik trek dr weg. WAT DOE JE! Wat moet je de standaard bla van die mensen, zagbeh, bla bla bla...en vervolgens moet je daar in je eentje gaan lopen matten tegen 10 man. Oh wat zijn we weer stoer!

Ik discrimineer nooit, maar marrokanen is een kutvolk...dat is gewoon een simpel feit...en dan vooral de jeugd. De wat oudere zijn verder meestal goeie mensen. Die jeugd is hier om te terroriseren en elk blond meisje willen ze neuken. Maar als hun zus een jongen neukt mag je dr doodschieten want dat is dan eerwraak :S.

Marrokanen, kut volk...80% dan...geloof poep ik zowiezo al op helemaal op die islam! Zegt de paus iets, gaan ze maar aanslagen plegen en een non doodschieten :S wie is hier dan triest bezig?

neej die mensen hebben in de loop der jaren hun krediet verspeeld bij mij. Pim Fortuyn had gelijk, Hirsi Ali ook...Maar dat heet discrimineren...nou ik steun het!

En nu mogen alle marrokanen hier hun tegenstelling zetten van mij. Er zijn idd ook goeie marrokanen maar dat is misschien 25% en dat is nogal weinig.

Waarschuw beheerder
die marokanen moeten nie zeuren, as iemand homo is istie dat as iemand lesbie is istie dat no problems :looser:
Waarschuw beheerder
oh ik had 20% moeten zetten, wat een oplettendheid op de vrijdagavond :)

kerol goed weekend, en drink wat drank ;)

ik maak een schatting ;)

Waarschuw beheerder
Mwah komt allemaal op het zelfde neer...je hebt gelijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op vrijdag 22 september 2006 om 21:03:
oh ik had 20% moeten zetten, wat een oplettendheid op de vrijdagavond

kerol goed weekend, en drink wat drank

ik maak een schatting

:D je weet je eigen er goed uit te lullen, je lijkt wel een marrokaan...:x
Waarschuw beheerder
ik praat feiten toch of niet :D

ik lul me nergens uit hoor ;) of je nou 20 of 25% zet...laten we zeggen 10 tot 30% is goed volk van marokanen...maar de rest...lees me verhaal maar ;)

en dan doel ik zowiezo op de omgeving amsterdam...rest van het land zou ik niet weten.

Al is het als je in marokko zelf komt een heel ander sfeertje, daar ben ik geweest...maar hier...pfff...zeg maar niks
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
en die marokanen moeten dan straks zelf ook bloedpoepen
Waarschuw beheerder
nederlandse jongeren pesten marokkaanse jongeren, jongeren opgepakt voor racisme etc..

Waarschuw beheerder
Een woordvoerder van het woningcomplex heeft beloofd de ouders aan te schrijven als blijkt dat er daders in het complex wonen.

Daar schiet je tegenwoordig ook niets meer mee op.
Mijn stiefdochter is net aan haar haren over de grond gesleurd door iemand haar moeder. Ouders zijn dus ook niet meer volwassen genoeg om hun kinderen op te voeden :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van robv op vrijdag 22 september 2006 om 21:27:
en die marokanen moeten dan straks zelf ook bloedpoepen

Vandaag is rood.......

Waarschuw beheerder
Tuig (Y)

Het blijkt maar "Alweer" dat ze nog steeds niet aan de samenleving kunnen aanpassen maar wel raar opkijken waar wij niet aan hun aanpassen (N)
Waarschuw beheerder
Make love not war.
laatste aanpassing