Partyflock

Forumonderwerp · 894299

Waarschuw beheerder
KOLLUM -
Van de twee dode retrievers die zaterdag in de Zijlsterried bij Kollum dreven, was de kop ingeslagen. Anne Zuidema van de Dierenambulance Fryslân Noord snapt niet wat de dader bezield heeft.

Zuidema haalde de verminkte hondenkadavers uit de plastic zakken waarin ze waren gedumpt.

Dat de honden eerst toegetakeld waren, voordat ze in zakken gestopt werden, verbaast de dierenliefhebber niet. ,,In folwoeksen hûn fersûpe je net samar.'' Beide honden waren al volwassen. Eén zat in een gewone vuilniszak, de andere in een plastic zak voor zaagsel.

BRON: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article808093.ece?secId=51

JESUSSS ik kan me hier zo kwaad over maken he GVD
wat voor wereld leven we zeg word een hype zo te zien
honden dood maken en mishandelen laatste tyd ik wil die mensen wel wat aandoen te erggggg wat bezielt sommige mensen toch moet er nie aan denken dat mijn honden zoiets verkomt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wtf gvd :dood: :dood: aan zulke mensen, echt seriues ik kan me hier zo kwaad om maken niet normaal wtf ik moet deze mensen dat echt niet zien doen :no: :no: myn ouders hebben zelf ook Goldens gehad :lief: we hebben zelfs een eentjuh in moeten slapen by 2 jaar pas want die had Epelepsie :cry:
Waarschuw beheerder
triest :(

ophangen zulke lui
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op donderdag 17 augustus 2006 om 21:36:
ophangen zulke lui

Juistem aan een boom hangen en dan kom ik wel even langs met KETTINGZAAG van werk en zaag ik hem graag om :jaja: :jaja: dieren hebben ook GEVOEL!!!!!!!!!!!!