Partyflock

Forumonderwerp · 894207

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo,

Titel spreekt voor zich. De jeugd van tegenwoordig wordt steeds lastiger (Watsekbeurt?!) en heeft sinds minder respect voor de ouderen. Dan heb ik het niet alleen over de puberale jongeren, aangezien die altijd al lastig zijn geweest, maar over de categorie 3 tot 6 jaar. Het repsekt is ver te zoeken.

Zelf ben 5 jaar geleden ongewenst vader geworden van een meisje. Het kwam als een donderslag bij heldere hemel, want zelf was ik nog niet zo erg zelfstandig. De vrouw is 'm getieft nadat ze mijn kleine meid uitgescheten had. De kuthoer. Maar dat terzijde.

Ik werk om mij kleine schat te kunnen onderhouden, maar soms haalt de kleine bitch het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik werk me kapot om haar te kunnen geven wat ze nodig heeft, maar meestal krijg ik alleen een grote bek terug. Als ik het dan een klap met de platte hand verkoop, dan begint ze te janken. Daar kan ik al helemaal niet tegen. (N). Ik heb er nooit om gevraagd om vader te worden, begrijpt ze dat nu niet?! Meestal moet ik dan zelfs zo ver gaan om haar stil te krijgen dat ik wroeging krijg. Ik bedoel, geen enkele vader slaat haar kleine kroos graag met een gebalde vuist in het gezicht. Maargoed, als dat nodig is om haar stil te krijgen. Het doel heiligt de middelen wordt wel eens gezegd.

Hoever gaan jullie om jullie kiddo's te laten gehoorzamen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:07:
De gebalde vuist in d'r wangetje planten is een bewuste actie, geen impulsieve reactie. Ik weet dat ze vervolgens stil is.

Het doel heiligt de middelen moet je maar denken (Y) Ik weet dat je het moeilijk vind, maar als het niet anders kán :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
De gebalde vuist in d'r wangetje planten is een bewuste actie, geen impulsieve reactie.

Maar dat is toch ook geen slaan!!!
Maar beloon haar ook eens, als ze lief is, dat werkt ook ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 16 augustus 2006 om 14:09:
Helemaal mee eens schelden op hun ouders met kutwijf hoer dat gaat echt te ver

Er is tegenwoordig echt een epidemie van het Gilles de La Tourette syndroom bij de jeugd. Kunnen ze weinig aan doen.

Waarschuw beheerder
Ik ben vroeger ook vrij hard opgevoed en kreeg ook dikwijls klappen van mr. pollepel als ik dit verdiende. Dit heeft me gemaakt tot wat ik ben en ik mag niet klagen. Heb ook respect voor mijn ouders dat ik op dergelijke wijze ben opgevoed, want als ik zie hoe mensen tegenwoordig hun kinderen opvoeden dan zakt de broek af en vallen de schoenen uit. Van mij dan hè, niet van de kinderen.

Mijn broek zakt ook van mijn kont af als ik zie hoe sommige kinderen worden " opgevoed". Maar naar mijn idee zit de fout dan meer in het niet consequent zijn, geen grenzen aangeven en te weinig voorspelbaarheid. Dat staat los van slaan.
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd vind ik de toon van dit onderwerp een beetje te ver gaan :/