Partyflock

Forumonderwerp · 894054

Waarschuw beheerder
Mensen, koop alsjeblieft geen stafford zonder papieren, en dan bedoel ik natuurlijk FCI-papieren, trap niet in advertenties met ze hebben en paspoort en ze zijn gechipt dit zijn gewone europese paspoorten en dierenarts chips, de honden zonder papieren worden bij controles inbeslag genomen en afgemaakt. Doe dit een hond niet aan, maar denk eerst na voordat je dit een levend wezen aandoet. Broodfokkers stop ermee.
Ben je tegen deze wet en vind je dat deze veranderd moet worden teken dan de petitie.We verzamelen 40.000 handtekeningen , dus als je wilt tekenen graag... Je kunt naar www.clubs.nl gaan en dan naar dogs with spirit en dan de petitie aanklikken
je kunt ook naar www.ukce.nl gaan en dan ukce aanklikken en dan naar beneden scrollen en daar de petitie aanklikken.
Alvast bedankt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:24:
is daar iets grappigs aan?

Ja 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Katten (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:25:
Ja

niks grappigs aan als mensen dat voor hun dier waar ze van houden over hebben lijkt mij...

lachen jou toch ook niet uit omdat jij met je handen een stinkende kattenbak moet verschonen?

beetje sneu zeg...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:28:
niks grappigs aan als mensen dat voor hun dier waar ze van houden over hebben lijkt mij...

lachen jou toch ook niet uit omdat jij met je handen een stinkende kattenbak moet verschonen?

beetje sneu zeg...

Meid meid meid trek het je niet zo aan.. Niet zo happen! ;)

Tuurlijk als je een hond hebt heb je het er voor over.. ! Ben ik met je eens..

Ik moet het er ook voor over hebben om die stink drollen uit de kattenbak te scheppen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:33:
Tuurlijk als je een hond hebt heb je het er voor over.. ! Ben ik met je eens..

Ik moet het er ook voor over hebben om die stink drollen uit de kattenbak te scheppen

gelukkig... je snapt het dus wel(y)

ik ga maffe...truste!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:36:
gelukkig... je snapt het dus wel

Je neemt Partyflock te serieus op deze late vrijdagavond :(

Ik ga ook maffe.. slaapze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:38:
Je neemt Partyflock te serieus op deze late vrijdagavond

Damn inderdaad ja! Wat een gehap op de vrijdagavond :jaja:
Waarschuw beheerder
honger

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
altijd dat gezijk van koop geen staff zonder papieren
weet best dat het strafbaar is en dat de hond word afgemaakt maar als je hem niet koopt terwijl jij zeker weet dat je er goed voor kan zorgen dan koopt iemand anders hem wel
en als jij zeker weten goed bent voor dat beesie dan zeg ik koop hem voor jhet voor het beesie te laat is want de gene die hem na jou wil kopen is dat mischien niet en dan raakt beesie opgefokt en heeft iedereen er last van
en dan gaat hij wel de pijp uit

het ligt niet aan de hond zolang je het beesie nbiet opfokt blijft het rustig en zal je niuemand horen klagen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 september 2006 om 02:56:
het ligt niet aan de hond zolang je het beesie nbiet opfokt blijft het rustig en zal je niuemand horen klagen

dit ga je niet menen he :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 september 2006 om 02:56:

uit welk ei kom jij? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 14:35:
dit ga je niet menen he

volgens mij meent ie t serieus8)

Uitspraak van b) Yonina b) op zaterdag 9 september 2006 om 15:09:
uit welk ei kom jij?

zeg dat wel... wat een :looser:

Waarschuw beheerder
http://www.dogs-with-spirit.com/images/PetitieRAD2.pdf