Partyflock

Forumonderwerp · 893908

Wie geeft hier toe dat hij/zij ooit een x vreemd gegaan is?
Als ik zo die forums lees m.b.t. vreemdgaan roept 99% Nee hoor dan wij niet!

Ik bijt de spits af,

Ja ik ben een x vreemd geweest! :yes: groot schuldgevoel en onwijs spijt van gehad. Dus het zal niet weer gebeuren :no:

Wie meer? :flower:

tja,meningen over vreemdgaan verschillen

zoenen is al vreemdgaan.........zelf nog nooit vreemd gegaan welis met iemand wat gedaan die zelf een relatie had vergeef t me zelf nooit meer.......
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:37:
Als ik zo die forums lees m.b.t. vreemdgaan roept 99% Nee hoor dan wij niet!

Ik ben serieus nooit vreemd gegaan en zal het ook nooit doen omdat een ex van me wel vreemd is gegaan en ik daar door weet hoe het voelt en dat is echt zwaar genaaid...

jups helaas wel...maar van fouten leer je :)
ik kan met eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan, hoe slecht de relatie ook was. Ik kan me het gevoel van schuld spijt en dat sorrt dingen wel een beetje indenken en wat het allemaal kapot maakt. Nee mij niet gezien. Als ik er alleen al aan denk kan em maag al omdraaien :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:27:
16 jaar en nu al een kind??

:o
Naja als zij er blij mee is:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:29:
hmm.. ik zeg nooit sorry als ik geen spijt heb..

Nee das waar.. Maar ik heb er vaak wel spijt van dat ik dan die jongen waarmee ik een relatie had verdriet heb gedaan..
Maar spijt van de daad... Neuh dat had ik toen niet8)
16 jaar en nu al een kind?? :frusty:
En je vriend = 24 jaar? die kan ook wel een oorvijg gebruiken

:frusty: lekker doelloze opmerkingen... :looser:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:02:
als zij er blij mee is

pcies (Y)
16 jaar en nu al een kind??
En je vriend = 24 jaar? die kan ook wel een oorvijg gebruiken

:looser:
wat wil je daar nou mee zeggen??
ben je nou een grote jongen omdat je die opmerking hier plaatst..nou gefeliciteerd, ik ben gelukkig en dat pak jij me echt niet af hoor:looser:
en mijn vriend houd echt van mij dus als je lekker even neervalt ofzo
laatste aanpassing

Wie meer?

ikke niet, heb er ook een hekel aan

dus sorry ken je niet verblijden met een verhaaltje over vreemd gaan ;)

Ik vind het knap!
16 en een kind opvoeden..
Ik zou het niet kunnen en ben maar 3 daagjes ouder dan je:P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:14:
Ik vind het knap!
Ik zou het niet kunnen en ben maar 3 daagjes ouder dan je

het is ook niet makkelijk, maar ben gelukkig en om dan zo'n zielige opmerking te plaatsen:looser:

Van mij is denk onderhand wel bekend dat ik vreemd ben gegaan.

En ik moet zeggen, van dit heb ik geleerd. En het was niet me bedoeling om deze les te gaan volgen. Maar ik heb er echt alle spijt van en het zal me echt ook nooit, maar dan ook echt nooit meer gebeuren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:17:
Van mij is denk onderhand wel bekend dat ik vreemd ben gegaan.

euh nee, maar vertel ben 1 en al oor 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:14:
Ik vind het knap!

ze draagt tenminste de consequentie´s, en zo hoort dat ook.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:20:
euh nee, maar vertel ben 1 en al oor

Zoek maar..
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:16:
ben gelukkig en om dan zo'n zielige opmerking te plaatsen :looser:

idd nogal triest :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:35:
Zoek maar..

ken je het niet gewoon stiekem nog een keer in mn oor fluisteren, zal het aan niemand door vertellen ;)

O:)
In mij vorige relatie ben ik te vaak vreemdgegaan. Maar nu weet ik hoe dat is en dat het ut niet waard is. De laatste 15 maanden niet vreemdgegaan. Weer een wijze les voor Aliaatje...:)
Ik bijt de spits af,

(Y) jep ook vreemdgegaan maar ik was puber en niet goed bij me hoofd:d mischien had ik wel een reden tot vreemdgaan..aandacht te kort ofzo..

weet nu cker 100% dat ik nooit meer in mijn hele leven zal vreemdgaan..ik ben et mijn liefje 100% eerlijk in alles..en als er wat aan de hand is los ik het liever op dan het uit de weg te gaan door stiekem gedoe en ander geneuzel:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:20:
ze draagt tenminste de consequentie´s, en zo hoort dat ook.

:yes: en op 16 jarige leeftijd vind wel knap en heel volwassen besluit juist om het kind zelf op te voeden :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:12:
en op 16 jarige leeftijd vind wel knap en heel volwassen besluit juist om het kind zelf op te voeden

vind jij,als het mijn dochter was met de economie van tegenwoordig,kreeg ze een draai om der oren.

en wie kan dat allemaal betalen?..JUist...(n)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:25:
vind jij,als het mijn dochter was met de economie van tegenwoordig,kreeg ze een draai om der oren.

en wie kan dat allemaal betalen?..JUist...(n)

ach je zou je dochter wel kunnen slaan... maar goed.. als je zwanger raakt.. zijn er twee schuldig.. dus ook het andere kind :)

dus weinig nut... en daarbij.. als je zelf verwekt was uti een tiener zwangerschap had je wel anders gepiept!

iedereen mag die beslissing zelf maken. datje nou belansting betaald betekend nog niet dat je het recht heb iemand te veroordelen voor het krijgen van een kindje wat miss beter 5 jaar later had kunn eaankloppen!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:25:

moet ze t dan weglaten halen t is haar verantwoordelijkheid en zou alleen maar blij zijn als ze die verantwoordelijkheid neem ze ken gewoon blijven werken na de bevalling hoor, maar we horen je over een paar jaar wel als je zelf is een x kinderen krijg.....of je per ongeluk zelf verneukt en nu ineens papa word zonder dat t de bedoeling was :looser:.........
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:41:
een paar jaar wel als je zelf is een x kinderen krijg.....of je per ongeluk zelf verneukt en nu ineens papa word zonder dat t de bedoeling was :looser:........

eigenlijk heb ik weer leiver neit dat hij kinderen krijgt ik betaal GVD al geneog belasting :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:44:
eigenlijk heb ik weer leiver neit dat hij kinderen krijgt ik betaal GVD al geneog belasting

ja idd moeten we ook nog voor hem gaan betalen en dat met deze economie kan echt nie hoor :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:46:
ja idd moeten we ook nog voor hem gaan betalen en dat met deze economie kan echt nie hoor :/

heeft niet zoveel met de economie in mijn ogen te maken.. we betalen voornamelijk voor ons eigen kikkerlandje hoor.. voor onze eigen voorzieningen.. stomme dingen als jeugdsoosen waar we nooit komen,biebs die alleen maar kinderboeken hebben en geen studieboeken etc. en voor idd de kinderen en opa en oma van een ander... maar ook voor je eigen...

dus laten we het is intern atribueren en zeggen dat het eignelijk gewoon aan onze eigen levensstijl ligt dat we zoveel belasting betalen :D is veel stoerder om jezelf de schuld te geven :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:50:
dus laten we het is intern atribueren en zeggen dat het eignelijk gewoon aan onze eigen levensstijl ligt dat we zoveel belasting betalen is veel stoerder om jezelf de schuld te geven

haha :yes: zit wat in maar ik haalde de economie er ook alleen maar bij omdat ron dat al argument gebruikte hahaha :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:56:
haha :yes: zit wat in maar ik haalde de economie er ook alleen maar bij omdat ron dat al argument gebruikte hahaha :D

hahahah ik probeer gewoon niet op zijn argumenten in te gaan :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:02:
hahahah ik probeer gewoon niet op zijn argumenten in te gaan

is ook verstandigste denk...komt weinig zinnigs uit op dit moment...ken em met betere punten :) dit is beetje jammer haha

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:04:
is ook verstandigste denk...komt weinig zinnigs uit op dit moment...ken em met betere punten :) dit is beetje jammer haha

tis ook begrijpelijk dat je als man bang wordt van het woord kind of kinderen!

dat mag van mij hoor :P

maar dat je dan gelijk de economie erbij moet betrekken dat snap ik dan weer niet :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:06:
maar dat je dan gelijk de economie erbij moet betrekken dat snap ik dan weer niet

nope ik ook nie :S

maar nie alleen mannen zijn bang voor t woord kind denk hoor :S:S...kmoet er zelf nie aandenken dak nu per ongeluk zwanger raak en ben dan 23 dus :S....hou echt van kinderen maar heb echt bewondering voor meiden van 16 die een kind op voeden, maar denk dat je in zo'n situatie toch je moederlijke gevoelens krijg en er dan beter over kan oordelen ik zelf zou t wel erg moeilijk vinden denk hoor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:40:
ach je zou je dochter wel kunnen slaan

draai om de oren is heel wat anders dan slaan..(y)
in het vervolg is beter lezen..:D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:40:
datje nou belansting betaald betekend nog niet dat je het recht heb iemand te veroordelen voor het krijgen van een kindje wat miss beter 5 jaar later had kunn eaankloppen!

een kind met een kind,heel verstandig natuurlijk in deze tijden..(y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:41:
maar we horen je over een paar jaar wel als je zelf is een x kinderen krijg.....of je per ongeluk zelf verneukt en nu ineens papa word zonder dat t de bedoeling was .........laatste aanpassing 16 augustus 2006 08:43

over een paar jaar ben ik bijna 30,de normaalste leeftijd om aan kinderen te beginnen,de zaakjes allemaal in orde,stukje volwassenheid,stukje levenservaring,huisje e.d
gewoon een betere plek voor een kind!
niet paps en mams die konstant kunnen opdraaien voor zo'n blaag,want als 16jarige heb je niets en ben je afhankelijk van je ouders!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 08:44:
eigenlijk heb ik weer leiver neit dat hij kinderen krijgt ik betaal GVD al geneog belasting

ik heb nog nooit in de ziektewet gelopen,werk soms 80uur per week,soms 2 dagen weekend in een maand,wie betaalt er dan hier de belasting? :looser:

enne waarom eigenlijk dat :looser: erachter liaan?

kennelijk ben je wel wat gefrustreerd,want sinds dat je gelezen hebt dat ik WEL wat boeiends kwa vrouwen tegen ben gekomen heb je me al 3x gesmst in een halve dag ,heb je op elke uitspraak wel wat aan te merken,en zet je er ook al :looser: icoontjes achter...

beetje zielig..(n)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:09:
mannen zijn bang voor t woord kind

dat niet... moet er alleen nu nog niet aan denken...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:09:
heb echt bewondering voor meiden van 16 die een kind op voeden,

ik niet... ongelukjes gebeuren niet zomaar...

Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 16 augustus 2006 om 09:16:
ik niet... ongelukjes gebeuren niet zomaar...

Collin..(y)

een kind met een kind heb ik geen bewondering voor,het is gewoon dom,klaar..(y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:10:
enne waarom eigenlijk dat erachter liaan?

omdat je een looser opmerking maakt en je nie weet waar je t over heb.........als een meisje op 16 jarige leeftijd een kind krijg hoeft dat echt nie te betekenen dat ze dr hand op moet houden zijn er zat die heel goed kun financiele zaken op orde hebben
heb je me al 3x gesmst

dat deed ik al vaker je smse dus bullshit weet jezelf ook
en zet je er ook al icoontjes achter...

en voor je t nog nie doorhad deed ik al voor dak op vakantie ging........had je nog nie door denk
ik heb nog nooit in de ziektewet gelopen,werk soms 80uur per week,soms 2 dagen weekend in een maand,wie betaalt er dan hier de belasting?

applaus durf te wedden dat wij meer belasting betalen nadeel van 3 eigen zaken hebben.......

miss besef je dat de kinderen van nu later jouw pensioen betalen :S???

Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 16 augustus 2006 om 09:16:
ongelukjes gebeuren niet zomaar...

mee eens en is ook dom maar vind knap dat ze er wel voor kiezen tegenwoordig doen ze zo makkelijk abortus.......

Ik ben zo flink om het niet te doen ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:20:
omdat je een looser opmerking maakt en je nie weet waar je t over heb.........als een meisje op 16 jarige leeftijd een kind krijg hoeft dat echt nie te betekenen dat ze dr hand op moet houden zijn er zat die heel goed kun financiele zaken op orde hebben

lul niet!
ja door het handje op te houden,want als 16 jarige verdien je geen drol en ben je leerplichtig.
weet heel goed waar ik over praat.
dat deed ik al vaker je smse dus bullshit weet jezelf ook

nou,dat waren toch de enigste 3 van afgelopen 2 weken geloof ik...:X
en voor je t nog nie doorhad deed ik al voor dak op vakantie ging........had je nog nie door denk

nou citeer is een stukje tekst,waar ik dat kan zien..:D
applaus durf te wedden dat wij meer belasting betalen nadeel van 3 eigen zaken hebben.......

gegarandeerd!
hoor je mij ook geen reet over zeggen,maar ik kost de staat geen geld,heel simpel..(y)
miss besef je dat de kinderen van nu later jouw pensioen betalen

als je ziet wat er afgelopen 10 jaar aan dat soort regelingen veranderd is,is er naar mijn mening over 50jaar helemaal geen pensioen meer,en kan je gewoon werken tot je erbij bij kapotgaat.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:38:
Ben je flink als je toegeeft dat je vreemd bent gegaan?

Je blijft dan gewoon een mietje hoor.

Sowieso als je zulke stompzinnige topics opent om interessant over te komen... pfffff :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:19:
Collin..(y)

een kind met een kind heb ik geen bewondering voor,het is gewoon dom,klaar..(y)

ja vind ik wel... je bent er gewoon nog niet klaar voor..
je kunt beter n beetje meer rubber gebruiken dan een kleine hebben terwijl je er nog niet eens voor kan zorgen..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:21:
mee eens en is ook dom maar vind knap dat ze er wel voor kiezen tegenwoordig doen ze zo makkelijk abortus.......

ja.. dat zou ik dus ook niet laten doen... abortus is echt geen goede oplossing.. stel nou dat je later geen kinderen meer kunt krijgen.. had je er een... en die heb je laten weghalen..
:no: nee dank je...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:29:
als je ziet wat er afgelopen 10 jaar aan dat soort regelingen veranderd is,is er naar mijn mening over 50jaar helemaal geen pensioen meer,en kan je gewoon werken tot je erbij bij kapotgaat.

:yes: ik denk dat je inderdaad over 50 jaar alles zelf kan betalen als je nu al ziet hoe de maatschappij financieel aan het veranderen is dat zegt niet veel goeds voor de toekomst :no:
lul niet!
ja door het handje op te houden,want als 16 jarige verdien je geen drol en ben je leerplichtig.
weet heel goed waar ik over praat.

Ligt eraan als je net 16 bent ben je inderdaad nog leerplichtig, maar als jij een kind krijgt kan je via de rechter een aanvraag doen om via de wet "volwassen"verklaart te worden :yes: En je verdient inderdaad als 16 jarige niet genoeg om rond te kunnen komen maar dan kan je er een aanvulling op krijgen via de gemeente

apart dat mijn broer op zn 16de al werkte :S..
nou,dat waren toch de enigste 3 van afgelopen 2 weken geloof ik...

misschien was ik in kreta op vakantie en wist je dak twee weken nie zou smse?...heb je wel op msn gesproken dus wat lul je nou
nou citeer is een stukje tekst,waar ik dat kan zien..

zal als ik tijd heb gaan zoeken voor je
maar ik kost de staat geen geld,heel simpel..

zeg ik ook nie......
als je ziet wat er afgelopen 10 jaar aan dat soort regelingen veranderd is,is er naar mijn mening over 50jaar helemaal geen pensioen meer,en kan je gewoon werken tot je erbij bij kapotgaat.laatste aanpassing 16 augustus 2006 09:30

moet ik je helaas helemaal gelijk in geven :yes: haha is nu al bijna zou maar dan toch zal er altijd wel een deel na verzorgings tehuizen of ziekenhuizen gaan en daar werken ze dan toch ook echt voor :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:35:
apart dat mijn broer op zn 16de al werkte :S..

Vanaf je 16 ben je nog maar verplicht om 1 dag in de week naar school te gaan....
En misschien was die regel er toen nog niet :)

Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 16 augustus 2006 om 09:34:
ja vind ik wel... je bent er gewoon nog niet klaar voor..
je kunt beter n beetje meer rubber gebruiken dan een kleine hebben terwijl je er nog niet eens voor kan zorgen..

Sommige gebruiken wel degelijk een condoom of een ander voorbehoeds middel(misschien gebruiken ze het wel niet goed maar ala)En ze worden alsnog zwanger en ik heb er eigenlijk best respect voor dat die meisjes er voor kiezen om geen abortus te plegen en voor hun daden de verantwoordelijkheid nemen :) En ja inderdaad je kan zeggen kind krijgt kind, maar ik kan er toevallig een paar die na het krijgen van hun kleintje er aardig op vooruit gegaan zijn qua hun levensstijl en er zijn er ook genoeg waar je voor in je handen kan klappen, want waarschijnlijk kan jij het echt niet beter als je op je 30ste een kleine krijgt :)

Even OT : is dit alles niet heel erg off topic :)

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 16 augustus 2006 om 09:38:
Vanaf je 16 ben je nog maar verplicht om 1 dag in de week naar school te gaan....
En misschien was die regel er toen nog niet :)

Bij mij was die regel er ook nog niet, kon gewoon werken hoor :yes:

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 16 augustus 2006 om 09:38:
En misschien was die regel er toen nog niet

met 1 dag in de week na school ja oke klopt dat deed tie wel maar dan kun je gewoon volle 5 dagen werken nu werkt tie 6 dagen dus ookal ben je 16 je hoef ech nie met je handje opgestoken te zitten als je een kind heb...anders gaan ze maar schoonmaken en vakkenvullen of achter de kassa zitten zat manieren om geld bij te verdienen :)

apart dat mijn broer op zn 16de al werkte ..

:S

IK ZEI; geen drol verdienen en leerplichtig!
wakker worden slome!
ik heb niet gezegd dat je met je 16e NIET kan werken..:S
misschien was ik in kreta op vakantie en wist je dak twee weken nie zou smse?...heb je wel op msn gesproken dus wat lul je nou

ja vanuit daar smsen gaat dan natuurlijk niet..:lol:
zal als ik tijd heb gaan zoeken voor je

jij geeft een oordeel/antwoord,ik vraag jou om die te onderbouwen..:D
moet ik je helaas helemaal gelijk in geven haha is nu al bijna zou maar dan toch zal er altijd wel een deel na verzorgings tehuizen of ziekenhuizen gaan en daar werken ze dan toch ook echt voor

dacht jij dat,ziekenhuizen/verzorgingstehuizen worden met de toekomst allemaal particulier....
dus zelf betalen tegen die tijd.
en kan je het niet betalen,heb je gewoon pech,moet je maar zorgen dat je zelf kinderen hebt tegen die tijd,die jou weer kunnen onderhouden.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:39:
, want waarschijnlijk kan jij het echt niet beter als je op je 30ste een kleine krijgt

alleen zit je financieel en met een huis enzo wel makkelijker :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 09:41:
met 1 dag in de week na school ja oke klopt dat deed tie wel maar dan kun je gewoon volle 5 dagen werken nu werkt tie 6 dagen dus ookal ben je 16 je hoef ech nie met je handje opgestoken te zitten als je een kind heb...anders gaan ze maar schoonmaken en vakkenvullen of achter de kassa zitten zat manieren om geld bij te verdienen :)

Ja oke maar dat is natuurlijk niet echt een comfortabel en gezond leven voor het kind als hij/zij zn moeder heel weinig ziet, je moet er ook voor zorgen en niet alleen voor het geld zorgen :)