Partyflock

Forumonderwerp · 893900
Waarschuw beheerder
*edit, topictitel aangepast*

Binnenland

di ­15 aug 2006, 05:30 | 114 reactie­s
Afschuwelijke­ dierenbeul
door onze Haagse re­dactie
DEN HAA­G - Omdat het beest naar zijn oord­eel te veel sto­nk heeft een dronken Hagenaar zijn ­vijf jaar oude­ reu Bobo twee keer met een hamer op­ zijn kop ges­lagen en vervolgens dertien keer met ­een brieveno­pener gestoken.

Een zielig hoo­pje is alle­s wat rest van Bobo nadat zijn dronken ­baas hem m­et een hamer op zijn kop had geslagen en­ 13 keer ­gestoken met een briefopener.

De zw­aargewon­de hond werd door de politie in het huis v­an de 5­8-jarige dierenbeul in de Hackfortstraat ge­vonden­ nadat omwonenden alarm hadden geslagen. Het­ bees­t werd in allerijl door de Dierenambulance De­n Ha­ag opgehaald en wordt nu verzorgd in het bijbe­hor­ende dierenopvangcentrum.

"Bobo is er slech­t ­aan toe", aldus een medewerker van de dierenambu­l­ance over de zwaar toegetakelde Clumber Spaniël, ­­die vooral steken in zijn nek opliep.

De polit­­ie heeft beslag gelegd op het arme dier zodat zij­n­ wrede baas het voorlopig niet kan opeisen. "Hij­ b­lijft voorlopig hier om op te knappen" , aldus ­de ­woordvoerder.

De Hagenaar is vanwege misha­ndel­ing gearresteerd.

+++++++++++++++++++++++­+++++­++++++++++++++++++++++++

mag ik voor de z­oveels­te keer mijn pleidooi houden om dit soort v­arkens ­godsgruwelijk te straffen?
Dit moet toch­ niet ku­nnen in dit land jongens....
Hoe moet z­o'n hond ­ooit nog het vertrouwen in mensen weer k­rijgen??? ­
Met een hamer? Een briefopener? Gesto­orde gek...­achterlijke eikel...

Wie woont daa­r? niemand d­ie trek heeft om dat huis finaal te b­ekladden? rui­tjes eruit te gooien?
Ik krijg die­ neiging namel­ijk wel heel sterk
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Heineken vriend...ik weet even je naam niet *knipoog*

Je reageerde op mijn stukje tekst met de vraag wat dit meisje dan wou doen...
Dat was mijn stukkie tekst, dus reageerde je op mij...
En het zelfrespect is er wel hoor...zit helemaal goed..
Je uitspraak met de vraag wat dit meisje er aan zou doen deed mij aannemen dat je op mijn profiel gekeken had en afgegaan was op mijn toet met bril, snap je?!
9 van de 10 keer denken ze dat ik een man ben met mijn profielnaam namelijk...

Jammer dat je mijn uitspraken ziet dat ik hetzelfde zou zijn als de dader.
Mijn frustratie mbt dierenleed is groot..
Het frustreert me dat de straffen zo laag zijn en als ik dan dit soort berichten lees dan word ik kwaad.

Hetzelfde met Max....waar had die hond het aan verdiend? Nergens aan...en dat verschrikkelijke mens mag gewoon iedere avond naar een warm bed met een pens vol vreten..
Terwijl ze Max weg liet rotten in de tuin in Januari....
Dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen, dus zijn wij mensen daarvoor.
En ik krijg na het zoveeeeelste nieuwsbericht over deze ellendelingen steeds meer heel sterk de neiging om ze zelf met hun bek tegen een muur te rossen....
Het schiet in dit land niet op...de straffen blijven laag. Mensen uittten hun verontwaardiging en gaan weer verder waar ze mee bezig waren...
En we wachten gewoon weer op het volgende trieste verhaal van een hond van 9 maanden die doodgeschopt wordt en over het balkon gekieperd wordt omdat ie het gggggorrre lef had in huis te piesen....Dit speelde vlak na Max....
En ik kan nog wel een half uurtje gaan zitten tikken naar wat ik de afgelopen jaren voorbij heb zien komen...
Waarschuw beheerder
oh en wacht even....hahahahhaha....

Ik zie heel goed dat ik net zo strafbaar ben hoor als ik zo iemand een dreun geef...hartstikke strafbaar en waarschijnlijk dat ik nog meer straf krijg omdat ik met voorbedachte rade een MENS sla....
Dat is in dit land namelijk iets anders dan een dier slaan...

het kan en mag niet nee...
maar dit soort nieuwsberichten mogen en kunnen ook niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 17 augustus 2006 om 18:56:
Heineken vriend...ik weet even je naam niet *knipoog*

Uitspraak van Johan says: op donderdag 17 augustus 2006 om 17:54:
ricar doe es normaal man :D

:bier:

Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 17 augustus 2006 om 18:56:
ammer dat je mijn uitspraken ziet dat ik hetzelfde zou zijn als de dader.
Mijn frustratie mbt dierenleed is groot..
Het frustreert me dat de straffen zo laag zijn en als ik dan dit soort berichten lees dan word ik kwaad.

ik word net zo kwaad als jou denk ik om dit soort berichten
maar het gebeurd nou eenmaal , net zoals een moord op een kind of een moeder en een kind . ik vind ook dat de straffen hoger moeten voor dierenmishandeling . maar ik erger me gewoon er aan dat dr mensen lopen te scheeuwen ja ik pak m en dit en dat en zus en zo . net als die ene gast die zegt dat die ze ramen dr uit geknikkerd heb terwijl dat helemaal niet het geval is uiteindelijk.

ik val jou ook niet persoonlijk aan , ik vraag em af wat het voor nut heeft als je die man nou gaat opbellen , waarschijnlijk scheld je hem verrot en wat bereik je daar dan mee ? dat is iets van die dingen waar je eigenlijk niks aan heb . waarvoor jij je inzet dat moet je dus blijven doen ,ook al brengt t weinig zoden aan de dijk wat ej zegt , als je maar niet opgeeft en doorgaat ermee .
jezelf verlagen tot slaan dreigen en dergelijke acties van daders van dierenleed zal je verder van huis brengen en zal je minstens 1 keer goed kunnen wreken op een dader , en daarna heb je een strafblad . waardoor je uiteindelijk minder kan betekenen voor je verenigingen etc waar je inzit tegen dierenleed . kwaadheid kan ik heel goed begrijpen .
maar wat is verstandig in zon situatie , je eigen verlagen tot een dader wat aan te doen ,en jezelf in je vinger snijden .of juist om deze gebeurtenis hoe droevig ook om te zetten in nog meer wilskracht om dingen voor elkaar te krijgen ?
Waarschuw beheerder
Ok hier de foto's en een kleine correctie van me vorige post.

De dierenbeul woont op nr 41, wat ik van de week zei met de ramen er uit dat was dus op het verkeerde adres zoals je [url=http://img132.imageshack.us/my.php?image=db2rv8.jpg]hier[/url] kan zien hangt er nu een papier voor het raam waar de mensen zeggen dat daar de dierenbeul niet woon maar er naast. En voor wie het wil weten zijn huis ziet er [url=http://img95.imageshack.us/my.php?image=db1di4.jpg]zo uit[/url]. Deze ramen zijn vanacht onder de verf besmeurt en de dierenbeul schijnt nu onder gedoken te zijn.

Op deze [url=http://www.dierenambulancedenhaag.nl/blad/bobo.html]website[/url] kan je lezen hoe het met bobo gaat, ook staan er foto's van hoe ie binnen is gebracht en dat is geen prettig gezicht.
laatste aanpassing