Partyflock

Forumonderwerp · 893299

Waarschuw beheerder
Mannen die het lekkerste eten op hun bord tot het laatst bewaren, denken in bed vooral aan zichzelf. Minnaars die hun aardappels en groente volledig door elkaar prakken, zijn saai tussen de lakens. Degenen die een kuiltje maken voor de jus of de saus zijn daarentegen zeer gevoelig en creatief.

Dat stelt de Duitse psycholoog prof. Alfred Gebert. Vrouwen die willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, kunnen volgens hem tijdens een eerste afspraakje het beste gaan dineren in een restaurant. Door hun mogelijk toekomstige partner van het voorgerecht tot het dessert nauwlettend gade te slaan, kunnen zij namelijk nagaan hoe hij zich in bed en in de rest van de relatie zal gedragen.

Volgens Gebert bestaan er zes verschillende type mannen: nummer een bewaart het lekkerste voor het laatst, nummer twee maakt een kuiltje, nummer drie gooit royaal zout en peper over zijn eten, nummer vier eet werkelijk alles op (ook hetgeen zijn partner laat staan), nummer vijf prakt alles door elkaar en nummer zes verdeelt het eten in kleine hapjes.

Vooral voor type nummer een en vijf waarschuwt de professor van een hogeschool in Munster de vrouwen. Deze mannen zijn in bed geen ideale partners: de ene groep is egoïstisch, de andere verre van creatief.

De kuiltjesgravers en restjeseters zijn de betere minnaars. De eerstgenoemde groep is volgens Gebert zeer gevoelig en creatief in bed. Daarnaast kan van deze mannen worden verwacht dat ze regelmatig met verrassingen als bossen bloemen of bioscoopkaartjes op de proppen komen.

Degenen die het niet kunnen aanzien dat er voedsel wordt weggegooid, zijn in een relatie zeer trouw en aanhankelijk. Wat seks betreft zijn deze mannen onverzadigbaar.
(bron;(c) H.M. Pragt )

Nog trek?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 20:05:
Kan wel kloppen...
Ik eet als een beest...
Dan kan je wel nagaan hoe ik in bed ben

een varken??

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 20:05:
Kan wel kloppen...
Ik eet als een beest...
Dan kan je wel nagaan hoe ik in bed ben

met of zonder slabbetje.... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 21:03:
met of zonder slabbetje....

gewoon lekker laten knoeien, kun je er toch weer aflikken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van escorpion5 op zondag 13 augustus 2006 om 00:26:
gewoon lekker laten knoeien, kun je er toch weer aflikken?

smile

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:34:
Minnaars die hun aardappels en groente volledig door elkaar prakken, zijn saai tussen de lakens.

nu weet ik waar ik op moet letten :lol:

en hoe eten de mannen die hun vrouw lekker verwennen en evenwichtig aan beiden denkt? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:34:
Mannen die het lekkerste eten op hun bord tot het laatst bewaren, denken in bed vooral aan zichzelf. Minnaars die hun aardappels en groente volledig door elkaar prakken, zijn saai tussen de lakens. Degenen die een kuiltje maken voor de jus of de saus zijn daarentegen zeer gevoelig en creatief.

Dat stelt de Duitse psycholoog prof. Alfred Gebert. Vrouwen die willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, kunnen volgens hem tijdens een eerste afspraakje het beste gaan dineren in een restaurant. Door hun mogelijk toekomstige partner van het voorgerecht tot het dessert nauwlettend gade te slaan, kunnen zij namelijk nagaan hoe hij zich in bed en in de rest van de relatie zal gedragen.

Volgens Gebert bestaan er zes verschillende type mannen: nummer een bewaart het lekkerste voor het laatst, nummer twee maakt een kuiltje, nummer drie gooit royaal zout en peper over zijn eten, nummer vier eet werkelijk alles op (ook hetgeen zijn partner laat staan), nummer vijf prakt alles door elkaar en nummer zes verdeelt het eten in kleine hapjes.

Vooral voor type nummer een en vijf waarschuwt de professor van een hogeschool in Munster de vrouwen. Deze mannen zijn in bed geen ideale partners: de ene groep is egoïstisch, de andere verre van creatief.

De kuiltjesgravers en restjeseters zijn de betere minnaars. De eerstgenoemde groep is volgens Gebert zeer gevoelig en creatief in bed. Daarnaast kan van deze mannen worden verwacht dat ze regelmatig met verrassingen als bossen bloemen of bioscoopkaartjes op de proppen komen.

Degenen die het niet kunnen aanzien dat er voedsel wordt weggegooid, zijn in een relatie zeer trouw en aanhankelijk. Wat seks betreft zijn deze mannen onverzadigbaar.
(bron;(c) H.M. Pragt )

Nog trek?

Dit is een goed voorbeeld van een onderzoek waarbij iedereen zijn/haar eigen uitleg het beste uitkomt.

Dat verklaart dus waarom de Nederlanders slechte lovers zijn, aangezien het gros boerenkool, wortelenstamp, andijviestamppot, zuurkool met worst eet...

Mag me gelukkig prijzen een enorme hekel aan typisch Nederlandse gerechten te hebben en tot categorie 4 te behoren. Als ik lekker ga dineren met een meisje en zij krijgt haar bord niet op, dan doe ik het wel. Dus als de vrouwen het mij zien doen, dan weten ze wat voor vlees ze in kuip hebben. Vooral dat onverzadigbare, daar zit een kern van waarheid in. Succes verzekerd :p

Nu moeten de vrouwen het nog even beseffen en iedereen is blij en gelukkig :d

Dus de liefde van man gaat wel degelijk door de maag ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op zaterdag 12 augustus 2006 om 20:32:
en varken??

mischien.....
Wil je het echt weten?