Partyflock
 
Forumonderwerp · 893270

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
11-08-2006 Ja, je leest wel eens: “Bij regen verplaatsen we de geplande activiteiten naar binnen.” En nee, dat werkt natuurlijk niet met een parade van veertig trucks. Maar wie de weergoden morgen vreest hoeft niet bang te zijn: een groot deel van het partyterrein is overdekt!

De festivalorganisatie van de FFWD Heineken Dance Parade heeft speciale maatregelen genomen vanwege de regenbuien. Op Katendrecht, waar het eindfeest plaats vindt, is een overdekt terrein ingericht voor maar liefst 10.000 bezoekers! Wie zichzelf al verzopen in de blubber zag wegzakken, kan dus opgelucht adem halen.

Het is duidelijk: de weergoden zijn ons wel eens gunstiger gestemd geweest. Het is daarom geen slecht idee een regenjasje aan te trekken morgen. Maar wie morgen van plan is ook een paraplu van huis mee te nemen, moet rekening houden met een paar voorschriften van de security. En dat zijn er twee:

1)Alleen inklapbare paraplu’s zijn toegestaan op het festivalterrein
2)Parapalu’s die een scherpe punt hebben, worden ingenomen. Alleen stompe exemplaren mogen mee naar binnen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:14:
De festivalorganisatie van de FFWD Heineken Dance Parade heeft speciale maatregelen genomen vanwege de regenbuien. Op Katendrecht, waar het eindfeest plaats vindt, is een overdekt terrein ingericht voor maar liefst 10.000 bezoekers! Wie zichzelf al verzopen in de blubber zag wegzakken, kan dus opgelucht adem halen.
:respect:

Geen Zwemporium 2. 8)

En nou baal ik dat ik niet ga. :nocheer:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:14:
festivalorganisatie van de FFWD Heineken Dance Parade heeft speciale maatregelen genomen vanwege de regenbuien. Op Katendrecht, waar het eindfeest plaats vindt, is een overdekt terrein ingericht voor maar liefst 10.000 bezoekers! Wie zichzelf al verzopen in de blubber zag wegzakken, kan dus opgelucht adem halen.

beters :respect:
 
Dus die wet t-shirt contest gaat niet door :(
Whahaha nou veel plezier he :roflol:
Poncho meenemen, flink zuipen en goed stampen morgen tijdens de parade, dan heb je geen last van de regen! :)
Goed initiatief van FFWD om het Festival-terrein overdekt te maken! (Y) :jaja:
Maar ik ben niet aanwezig met het Festival. Andere plannen gemaakt! ;)
 
Uitspraak van M. :') op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:29:
Whahaha nou veel plezier he

dankje stoeipoes
mooi zo :D(Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:14:
2)Parapalu’s die een scherpe punt hebben, worden ingenomen. Alleen stompe exemplaren mogen mee naar binnen.

en wie gaat ze innemen?
Nou veel plezier zal aan jullie denken als ik in het vliegtuig zit :lol:
weer of geen weer.. Een feest word het tog wel! ..
tsja.. eindfeest zou ik sowieso al niet heen gaan..

parade zelf hebben we ook maar besloten niet te gaan :/

erg jammer.. mja b2s s avonds dan maar he :)
 
Als het echt bizar slecht is kijken we gewoon vanaf de hotelkaner naar de FFWD, eindfeest weet ik nog niet wat we doen, ach we zien wel waar het schip strand.
Ik kon van de week 2 hele goedkope kaartjes overkopen voor het eindfeest maar ik heb het maar niet gedaan o.a. vanwege het weer. :cry: Konden ze dit geweldige nieuws niet eerder bekendmaken? :[ :lol:
Nou, reed net over de coolsingel.. en er stond echt 2 cm water.. sommige stukken nog wel meer..

als het morgen net zo hoost als vandaag dan sta je daar echt zeiknat te worden achter die karren..

en nou hopen dat ze die karren allemaal wél een beetje goed overdekken whaha, anders word ik ook nat.. :/
en welke volslagen **** heeft bedacht dat je een witte broek aanmoet op die kar 8) heb je enig idee hoe die eruit gaat zien na morgen 8)
Heb er nog steeds zin in :D de Dance Parade!
Poncho Parade :lol:
Uitspraak van Sierellûh© op vrijdag 11 augustus 2006 om 18:00:
Poncho Parade

Kicke zulke gezellige feessies zie je wel de mensen die ervoor gaan en anders een kroeggie in.
 
met een berg mensen een paar kamers geboekt in een FLAIR arangementje in NH hotel op de Coolsingel. FF gebeld en minimaal 1 kamer met zicht op de Coolsingel, als het dan pist, lekker op de kamer zuipuh en feestuh :p
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:14:
Het is duidelijk: de weergoden zijn ons wel eens gunstiger gestemd geweest.

Brrrr.....FFWD :vaag:
Tuurlijk gaan we gewoon, regen of niet, overdekt of niet.. feesten zullen we :P
Gingen al geruchten dat ze dit zouden gaan doen !

Helemaal super !!!

Wij zijn dr bij hoor :):) weer of geen weer !!
 
....je ken beter richting de parade in Budapest gaan :cheer:

===>Mooie mensen, heerlijk weer!! Ultiem :cheer: :p
 
Nou klinkt in iedergeval beter dan niets!
 
Oke dan!!!heb er zin an,gaat dus helemaal goed komen :)
Door weer en wind gewoon knallen met die hap!
 
komt wel goed morgen :jaja: weer of geen weer :D
" In verband met de niet al te rooskleurige weersverwachtingen tijdens FFWD heeft de B.U.M.B. besloten om het feest wat zaterdagmiddag buiten op het plein naast de B.U.M.B. zou plaatsvinden te verplaatsen naar de club zelf. Binnen dus! : )

Geen natte haren, uitgelopen mascara of oogpotloodlijntjes, stinkende spijkerbroeken of lekkende fluoriserendewegwerkershesjes maar gewoon lekker droog en onder het genot van een alcoholhoudend drankje los gaan op de house/minimal/chicago/techhouse/acid sounds van Rotterdam's finest B.U.M.B DJ's:

Jay Samuel, Taras, Edwin Bazen, Swan, Hilbert in Hifi, Michel Steinbach, Joey Macnack, Borizzz Ross, Marc McRowland en mr. Chivasborrel " Willem Kamerbeek"

De deuren gaan open om 13:00 uur en zullen sluiten rond 20:00 uur.

Entree = GRATIS!

Tot morgen!"
Uitspraak van LoneCowboy op vrijdag 11 augustus 2006 om 18:24:
Tuurlijk gaan we gewoon, regen of niet, overdekt of niet.. feesten zullen we:P

That's the spirit!!! :CHEER:

Zin in morgen:D:D poncho's al ingeslagen B)
weer of geen weer

IK BEN DR HOOR

met parapluutje of course :yes:
Gewoon die-hard/hardcore stampuh en hakkuh. Als het warm is blijven we toch ook niet thuis. Gewoon gááááán !!!
Verwachting tot morgen middernacht
vrijdag 11 augustus en zaterdag 12 augustus 2006

Wisselend bewolkt en op veel plaatsen regen en onweersbuien. Koel
Een depressie net noord van de Wadden zorgt voor veel buien en wolken. Het laag is in de bovenlucht gevuld met erg koude lucht. Dit resulteert in talrijke regen- en onweersbuien, zelfs met kans op hagel en windstoten. Vanavond en vannacht vallen de buien met name in de kustprovincies en rond het IJsselmeer. Plaatselijk kan de komende 24 uur 20-30 mm regen vallen. Landinwaarts neemt de kans op neerslag vanavond waarschijnlijk af. Vannacht kan daar, tijdens een bredere opklaring, lokaal mist ontstaan. De minimumtemperatuur ligt rond de 11 graden. Er staat een matige en aan zee en op het IJsselmeer eerst nog vrij krachtige westelijke wind, rond kracht 4. Landinwaarts neem de wind af naar zwak of matig, kracht 3 of minder. Zaterdag overdag lijkt er weinig te veranderen aan het te koele en natte weer. Ook dan geregeld buien, al kan tussendoor de zon misschien eventjes schijnen. Het wordt zo'n 17 of 18 graden. De wind draait naar noordelijke richting en neemt geleidelijk iets toe, tot meest matig, 3 of 4 en aan de westkust tot (vrij)krachtig of krachtig, 5 tot 6 Bft.

vrijdag 11 augustus 2006 19.12 uur
 
Ik ben er oowk zowiezo maakt nie uit of het regent maar op de KNMI site stond daht er maar 5 mm regen zou vallen maar wel 80% kans daht het gaat regenen maarja boeit nie ik ben er gewoon:D:D:D:P
Werkzaam bij DDC Event Services
Werkzaam bij {SHOWLIST location 20471, 2698}
HEERLIJK, STAMPEN IN JE REGENPAK

boeiend, als je het van te voren maar weet en het niet wisselend warm koud is...

FFWD here we come
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:31:
Ik ben er oowk zowiezo maakt nie uit of het regent maar op de KNMI site stond daht er maar 5 mm regen zou vallen maar wel 80% kans daht het gaat regenen maarja boeit nie ik ben er gewoon

Dit kwam van www.knmi.nl
FAST DOWNWARD Plance Parade :P
btw:
Ik ga niet vanwege de slechte weersvoorspellingen,
maar respect naar de gene die wel gaan en helemaal
als het echt kut weer wordt.!

Zo'n zwemporium maar dan tussen het rioolwater naast
de vrachtwagens is toch niets voor mij... ja een watje ja :D

#care
laatste aanpassing
Nou het RTL weerbericht zegt toch iets anders. Morgenochtend verloopt droog met af en toe een zonnetje. Loop van de middag toenemende bewolking en buienkans. Voornamelijk in het noorden vallen morgen de meeste zware buien. :)

Dus, het is zoals altijd een kwestie van afwachten.
 
maarja als we nou gewoon denken daht het echt te erg wordt valt met misschien nog wel meee:D:D:D:D:D:D:D:P
Uitspraak van Mark Laurens op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:40:
maar respect naar de gene die wel gaan en helemaal
als het echt kut weer wordt.!

Lekker belangrijk :D Beetje door de regen springen (y)

Heb er helemaal zin in en super dat de organisatie van eht festival ook een beetje meedenkt :respect:

Met z'n allen in van die muffe tenten, heerlijk :woop: :lief:
mwa slecht weer regejasje mee en feesten maar
Kun je daar nog kaartjes halen voor het eindfeest ?? of alleen in vvk ??
 
Deurverkoop is er voor eindfeest ;)

Morgen in de parade gewoon poncho aan en gaan!! :worship:

Daarna door naar de overdekte after :bounce: :D
 
Werkzaam bij Rage-Online
weer of geen weer ik ga naar de ffwd :)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:22:
weer of geen weer ik ga naar de ffwd

ik ook!!! miss tot morgen:bounce:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:50:
ik ook!!! miss tot morgen:bounce:

to morgen dan maar ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:14:
De festivalorganisatie van de FFWD Heineken Dance Parade heeft speciale maatregelen genomen vanwege de regenbuien. Op Katendrecht, waar het eindfeest plaats vindt, is een overdekt terrein ingericht voor maar liefst 10.000 bezoekers! Wie zichzelf al verzopen in de blubber zag wegzakken, kan dus opgelucht adem halen.

:cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:22:
weer of geen weer ik ga naar de ffwd

En zo is 't B)
Ga morgen echt niet naar Rotterdam karren als 't slecht weer is.. heel jammer dan maar dan wandel ik liever 'savonds lekker fit de Matrixx binnen! :yes:
We gaan gewoon ....fuck it....je bent PARTYANIMAL..of niet... :p

Yeehaaaaaaaa :cheer::xtc: :bounce::cheer::cheers:
Uitspraak van United1 op zaterdag 12 augustus 2006 om 07:29:
je bent PARTYANIMAL..of niet...

Je koopt gewoon de foutste poncho en gas erop zeker! :bounce; :woep:
goede maatregelen (Y)

Doe toch maar m'n kisten aan, geen zin om met doorweekte sneakers te lopen 8)
 
tis nu nog droog maarjaa
gewooon gaan:D