Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 2 december 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 2 december 2006 om 15:34:Een dikke bruine bolus die eruit wil?
ding knalt er uit, nu is tot aan me slokdarm alles vacuum gezogen!
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zaterdag 2 december 2006 om 15:39:we gaan wel ff knallennnnn vooraan
ZEKERZZZZZZ hahahah zin zin zin zin zin
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:32:Enzyme polsbandje al om
Wow jij ben echt cool man!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:33:Wow jij ben echt cool man!
Jwt, Enzyme underground represent
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:32:Boohhhhh ik ga vanavond echt keihard
Enzyme polsbandje al om
Gekke mang onmin tantu spang waaaajoooooo
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:36:Enzyme underground
Wat klopt hier niet?
Vet he... ik ben zo cool met m'n Enzyme polsbandje dat er zelfs een foto d'r van op PF is gekomen
https://partyflock.nl/photo/279194/USERID/78623
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:38:Vet he... ik ben zo cool met m'n Enzyme polsbandje dat er zelfs een foto d'r van op PF is gekomen
Zet je je cavello petje ook weer op?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:38:Waar haal je die polsbandjes ey Casinisto? Of heb je die gekregen van de Q-Peepz of een van al die dj's die jij persoonlijk kent?
Ik heb deze gewoon gekocht
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:40:Zet je je cavello petje ook weer op?
Nee mang ik ga m'n haar doeng
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:40:Ik heb deze gewoon gekocht
OMG.. Dat elite personen zoals jij gewoon nog dingen kopen. Net of je gewoon een normaal mens bent ofzo.
Of doe je dat expres om je gewoon weer eens een x een normaal persoon te voelen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:42:OMG.. Dat elite personen zoals jij gewoon nog dingen kopen. Net of je gewoon een normaal mens bent ofzo
Echt he...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:42:Of doe je dat expres om je gewoon weer eens een x een normaal persoon te voelen?
Eigenlijk wel ja Co, voel me anders zo schuldig tegenover mensen zoals jij...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:45:Eigenlijk wel ja Co, voel me anders zo schuldig tegenover mensen zoals jij...
Kijk en daar komt de arrogantie van een echte diva weer naar boven. Ligt er vanavond weer een rode loper voor je klaar?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:47:Kijk en daar komt de arrogantie van een echte diva weer naar boven
Vroeg of laat krijg je dat he...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:47:Ligt er vanavond weer een rode loper voor je klaar?
Niet eens, ben er zo kwaad over geworden dat ik bijna principieel weiger te gaan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:49:Vroeg of laat krijg je dat he...
Zeker bij miljarden-organisatie's als Q man. Daar zitten alleen de ECHTE kenners.
hoe zit da nou met drugs mee naar binnen? hoor laatst allemaal verhalen enzo, mag je nou blowen? of voor eige gebruik mee?
afgelopen Qlimax vondtie al vrij ordinair worden vertelde die me laatst..
Nee gast, Qlimax was fucking noest
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:52:Dat jij je nog verheugd op feestjes voor het volk als Thunderdome
Ik ben minder elitair dan dat jij underground bent hoor
tja jij vindt Enzyme al underground
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:57:Ja precies. Was geen aparte vip-area met waterbedden enzo
Eigenlijk was die er wel
Enzyme is toch best terreur
Ophidian - Strychnine wel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:01:deze jongeman heeft toch wel erg veel zin in een oudewets ordinair potjes rammen vanavond!
En terecht
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:05:Eigenlijk was die er wel
En daar zat je de hele nacht met de baasjes van Q Cristall te drinken?