| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 2 december 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
In plaats van snel door te fietsen, belt hij mij om te vragen of ik wist waar ze vandaan kwamen en gaat vragen of het leuk was.
en vond 1 of andere greppelslet (met geloof ik een nationalisten shirt aan) het nodig om een vol glas over mij, mn vriendin en mn cam te gooien
nah zelf mn hond zou ik er te goed voor vinden
En dat betekent
als ik zo'n mormel zie lijkt t alsof ik door een hel-ga
als ik zo'n mormel zie lijkt t alsof ik door een hel-ga![]()
Pfff kut voor je mang
Niet om d'r been als boom te gebruiken![]()
mja op het einde stond ik met mn vriendin te zoenen
en vond 1 of andere greppelslet (met geloof ik een nationalisten shirt aan) het nodig om een vol glas over mij, mn vriendin en mn cam te gooien
Dat zou mij niet moeten gebeuren, dat soort mormels trap ik echt door heel de zaal heen als het moet, zie dat soort mormels niet als een vrouw..
nah ik heb dr alleen ff een paar ziektes toegewenst toen ik dr zag
wil ze best openbaar maken hier hoor
ja stom wijf
sloeg nergens op
nah ik heb dr alleen ff een paar ziektes toegewenst toen ik dr zag
wil ze best openbaar maken hier hoor
Deze cd had zo deel 23 van MOH kunnen zijn. Heb die tracklist eens goed bekeken, maar het zijn (bijna) allemaal nummers die al op een MOH cd (hebben ge) staan
thunderdome brengt op een schijfje t beste uit waar moh 5 edities voor nodig heeft.
Meelopers of Helgas
Ach, na zo'n 25 keer vind ik het nog steeds een leuk feest. Buiten dat, iedereen is meeloper . Iemand is namelijk ooit begonnen met alles wat we doen op zo'n dag
maar uhh heb je die set van dana al gevonden in je bestand?
Dat is de set van Mysteryland '97, Tunnel of Terror
Die cd =
Dat is de set van Mysteryland '97, Tunnel of Terror
Die cd =
Deze cd had zo deel 23 van MOH kunnen zijn. Heb die tracklist eens goed bekeken, maar het zijn (bijna) allemaal nummers die al op een MOH cd (hebben ge) staan
Ach, na zo'n 25 keer vind ik het nog steeds een leuk feest. Buiten dat, iedereen is meeloper . Iemand is namelijk ooit begonnen met alles wat we doen op zo'n dag
Bedoel je trouwens die cd van de eerste Mystery Land in Bussloo? Er is ook een live set van haar in de tunnel of terror op Mystery Land, een jaar later in het Lingebos.
Die cd vind volgens mij iedereen heerlijk
Lady dana-terror intro
terror 909-sarin asault
rob gee-eeg bor
kaos-fuck is right(destroyer remix)
noise-guess who
rave masters-the cyclon
dj gizmo-dopeman(buzzy aaargh remix)
the masters-the execution
wargroover-do it now
nasty django-hardcore motherfucker
fear factor-t-1000