Partyflock
 
Forumonderwerp · 893067
­ Nederland
Artiest Neo-C
Zaterdag 25 november wordt het beursgebeouw te eindhoven weer op de kop gezet door de volgende artiesten:
Akira
Cemon Victa
Drokz
E-Noid
Endymion
Headbanger
J.D.A.
Jason S
Krad Evitagen
Negative A
Nosferatu
Ophidian
Partyraiser
Petrochemical
Plague
Radium
Randy
Reflect
Vince
MC: Raw
MC: RTsier

Rige organiseert weer een dikke editie van Hellraiser!..
vvk 37.50€

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Uitspraak van Budburner op zondag 26 november 2006 om 19:43:
Vraag me af wie de eerste word hier wat zichzelf in de zeik zet door te zetten dat radium vette frenchcore draaide Want is toch heel erg triest weer dit...

Haha, die opmerking moest wel komen ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Maar was dus zeker niet te vergelijken met wat breaknoiser en ik 7 oktober draaiden Joey? Want die paar titels lijken er in ieder geval in de verste verte toch niet op:lol: En dat terwijl Radium toch veel beter moet kunnen.
Uitspraak van Budburner op zondag 26 november 2006 om 20:49:
Maar was dus zeker niet te vergelijken met wat breaknoiser en ik 7 oktober draaiden Joey? Want die paar titels lijken er in ieder geval in de verste verte toch niet op En dat terwijl Radium toch veel beter moet kunnen.

Nee, tempo lag veel te laag, verder lachte ik me kapot, want My Critic Fetish van boze vuist werd ook nog ver op het einde gedraaid, en ik kan niet zeggen dat die gepitcht was :P

Ik vond het maar bout ;)
Frenchcore hoeft in principe ook niet supersnel te zijn, moet alleen blijven lopen, maar afgaande op die titels zal het dat wel niet echt gedaan hebben 8)
 
:nee: Ik schrok zelfs van producties waar ik op losging:honger: Volgens mij was ik toch te diep in het glaasje gegaan:lol:


Foto's @ Me album!:honger:
Uitspraak van Budburner op zondag 26 november 2006 om 21:03:
Frenchcore hoeft in principe ook niet supersnel te zijn, moet alleen blijven lopen, maar afgaande op die titels zal het dat wel niet echt gedaan hebben

nee idd, kan niet zeggen dat het een lekker vloeiend geheel was :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 21:09:
Foto's @ Me album!

Zijn vet geworden :yes: THNX!
 
wie weet hoe die site heette voor die foto's?
bikini kwam er in voor volgens mij
www.bikini2990.net (F)
 
Uitspraak van Ivanhooo op zondag 26 november 2006 om 21:18:
Zijn vet geworden THNX!

Had betere foto's verwacht B) Maar zal wel door de alcohol komen:roflol: Ga jij die ene nu maar lichter maken B)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 21:32:
Had betere foto's verwacht Maar zal wel door de alcohol komen Ga jij die ene nu maar lichter maken

Heb ik al lang gedaan, staat bij de reactie in je album :P De foto is niet zo duidelijk, maar wel lichter......
 
Ja:lol: Is jammerO:) Volgende beursgebouw maak ik hem zelf wel B)
 
ik von het wel een leuk feesje..

alleen de muziek stond te zacht..
draaide ze soms te veel van het zelfde..
en was het drinken overmatig duur! 2 bonnen voor een bekertje cola:S maja da zal je toch altijd wel blijven houde:)
Uitspraak van Budburner op zondag 26 november 2006 om 19:43:
:lol: Vraag me af wie de eerste word hier wat zichzelf in de zeik zet door te zetten dat radium vette frenchcore draaide:D Want is toch heel erg triest weer dit...

Randy & Radium draaiden echt vette Frenchcore :D :P


Beetje het standaard, bekendere werk.. Headbanger Boogie ook nog gehoord, jammer dat My Critic Fetish nog erin voorkwam. Dacht dat Devastator (Sormtrooper Remix) nog voorbij kwam, maar dat weet ik niet meer zeker.
 
Was ik nu eigenlijk de enigste die de schijt kreeg van mc: Raw:looser:?
op zich leuk feestje maar tog meer van verwacht:jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:47:
Was ik nu eigenlijk de enigste die de schijt kreeg van mc: Raw:looser:?

MC Raw.. Tja. Op zich heeft hij een gruwelijk vette stem, maardat wordt toch saai na een tijdje. Doe mij dan maar RTSier :) Want dat afremmende motorgeluid had ik na 1x ook wel gehad, en dat geschreeuw op vaak verkeerd gtimede momenten was inderdaad jammer. Voor 1 à 2 uurtjes leuk, daarna niet meer.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:47:
Was ik nu eigenlijk de enigste die de schijt kreeg van mc: Raw?

Nee, ik ook, dat weet je toch :9
 
Uitspraak van SpamHert op zondag 26 november 2006 om 17:55:
ps: veel kleine (ook jong 15 misschien) die aanwezig waren wat wel minder is als je flink aan de gang bent (ellebogenwerk enz)

Sommige mensen zijn nou eenmaal niet groot o:) en nee het is idd niet prettig als je klein bent om een elleboog tegen je kop aan te krijgen maar het went ;)
Hey,

hebben jullie niet vlakbij 'ons' staan kijken naar die gehandicapte wat aan het hakkuh was ? :) (tegen eh.. 1 uur ergens mid vooraan)

Zelf let ik meestal op wat om me heen staan aan volk en pas me aan aan de situatie!

Wat vonden jullie trouwens van die vuilnisbelt op die tafels @ vreetkraam ? :S

*hug* -[NTS]- terrortrip­per -[NTS]-
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SpamHert op maandag 27 november 2006 om 00:17:
Hey,

hebben jullie niet vlakbij 'ons' staan kijken naar die gehandicapte wat aan het hakkuh was ? (tegen eh.. 1 uur ergens mid vooraan)

Zelf let ik meestal op wat om me heen staan aan volk en pas me aan aan de situatie!

Wat vonden jullie trouwens van die vuilnisbelt op die tafels @ vreetkraam ?

*hug* -[NTS]- terrortrip­per -[NTS]-laatste aanpassing 27 november 2006 00:18

Aan wie is de vraag gericht over dat kijken naar die hakkende persoon???

Tja sommige mensen letten er niet op of zien je gewoon niet en gaan gewoon helemaal losss, maar dat maakt niet uit, ik let ook wel op waar ik ga staan en anders doen we ff een stapje terug haha :p
 
wij hebben de hele avond eik rechtsbuiten gestaan.

vreetkraam was idd rommelig een paar prullebakken waren niet echt overbodig geweest:S

(K) Joyce (vriendinneke van terrortripper)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 15:32:
leek soms wel of je in een drugsfabriek was gister overal waar je keek zag je wel iemand die onder de drugs zat

op een ander feesje niet dan? op elk feest is dat zo.
feesje was wel te doen.
heb me goed geamuseerd.
was minder warm als anders maar er was ook minder volk.
minder overhitte lichame in het zweetgebouw.
vond sfeer ni slecht buite paar bezope wazi's die hard begonne te pogo'en.
geluid in het begin veel te zacht.beterde wel na tijdje maar harder mocht zeker.
denk ook dat het minder druk was omdat er nog andere groote feesjes in aantocht zijn.thunderdome ,nightmare in rotterdam.
heb me geamuseerd en dat is het belangrijkste.
k vond het toch wel een geslaagd avondje zaterdag..
had enorm veel slechte verhalen over Beursgebouw gehoord,
maar vond het allemaal wel meevallen..
het was absoluut niet te warm, die ventilatoren zorgden wel degelijk voor afkoeling,
decoratie was best vet gedaan,
het geluid was gewoon super,
en de lichten waren ook vet (Y)

mannen van de avond voor mij toch DNA DJ Team..
wat draaiden ze weer heerlijk :jaja:
en Partyraiser natuurlijk, maar dat is algemeen bekend ;)

volgende keer zeker weer :cheer:
was wel geslaagd feest is mijn mening
was alleen niet zo zo erg druk deze keer
dat had het voordeel dat de temperatuur wat lager lag en dat je meeer bewegingsvrijheid had
verder de sfeer was ook wel relaxt
en verder weinig bekenden maja
waren weinig uit uit het hoge noorden of ik ken ze niet
en 1 leuk persoon ontmoet:P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van hardcoholic op maandag 27 november 2006 om 09:51:
geluid in het begin veel te zacht.beterde wel na tijdje maar harder mocht zeker.

haha in het begin kon je de muziek bekant niet horen joh en rond een uur of vijf leek het wel of ze erachter kwamen da er een volumeknop op da ding zat whaha, de muziek ging in ene harder. Iedereen zal wel geschrokken zijn toen whaha :lol:


had enorm veel slechte verhalen over Beursgebouw gehoord,
maar vond het allemaal wel meevallen..
het was absoluut niet te warm, die ventilatoren zorgden wel degelijk voor afkoeling,


Uhm dan ben je niet op hellraiser vs megarave geweest, toen hadden ze dus geen speciale ventilatoren en was het drukker waardoor het letterlijk binnen regende :s gelukkig heb je het zo niet meegemaakt idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 11:04:
haha in het begin kon je de muziek bekant niet horen joh en rond een uur of vijf leek het wel of ze erachter kwamen da er een volumeknop op da ding zat whaha, de muziek ging in ene harder. Iedereen zal wel geschrokken zijn toen whaha :lol:

:lol: dat idee had ik namelijk niet..moet toch eens gehoortestje laten doen denk ik :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 11:04:
Uhm dan ben je niet op hellraiser vs megarave geweest, toen hadden ze dus geen speciale ventilatoren en was het drukker waardoor het letterlijk binnen regende :s gelukkig heb je het zo niet meegemaakt idd

of de voorgaande party's in het beursgebouw..de vervelende "lucht-pauzes"deure open pffff
wij stonde rechts (schuin) voren waaide lekker daar :)
laatste aanpassing
Uitspraak van ! ~>> MaNu Le MaLiZZJuH <<~ ! op maandag 27 november 2006 om 11:08:
of de voorgaande party's in het beursgebouw..de vervelende "lucht-pauzes"deure open pffff
wij stonde rechts (schuin) voren waaide lekker daar

Liever af en toe luchten dan die ventilatoren, die verplaatsen alleen maar lucht, vond dat er een smerige lucht hing daar, ik kreeg er behoorlijk hoofdpijn van op een gegeven moment.

Dan maar af en toe luchten, en nieuwe frisse lucht van buiten ;)
 
Een vet feest:D Alleen nrs werden steeds herhaald, zoals Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix) wel een goed nr, maar als je hem te vaak hoort....
 
Uitspraak van Foltergeist op maandag 27 november 2006 om 12:03:
Liever af en toe luchten dan die ventilatoren, die verplaatsen alleen maar lucht, vond dat er een smerige lucht hing daar, ik kreeg er behoorlijk hoofdpijn van op een gegeven moment.

Dan maar af en toe luchten, en nieuwe frisse lucht van buiten

Indd:jaja: Pak die luchtpauze's maar:) Me ogen deden me toch pijn:/
 
Uitspraak van hardcoholic op maandag 27 november 2006 om 09:39:
Uitspraak van :bounce:hardcore-epe:woep: op zondag 26 november 2006 om 15:32:
leek soms wel of je in een drugsfabriek was gister overal waar je keek zag je wel iemand die onder de drugs zat

op een ander feesje niet dan? op elk feest is dat zo.

ja tuurlijk op andere feestjes ook, maar zoveel in verhouding met het aantal bezoekers vond ik toch wel erg extreem..
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 14:57:
ja tuurlijk op andere feestjes ook, maar zoveel in verhouding met het aantal bezoekers vond ik toch wel erg extreem..

vond het eigenlijk wel meevallen, maar de bekenden van mij wat daar waren gebruiken allemaal niet, dat scheelt ;)
 
Als je op de trgweg mee was gegaan met de trein wist je toch dat ik volgens paralara vol op de coke zat:roflol:
Uitspraak van Foltergeist op maandag 27 november 2006 om 12:03:
Liever af en toe luchten dan die ventilatoren, die verplaatsen alleen maar lucht, vond dat er een smerige lucht hing daar, ik kreeg er behoorlijk hoofdpijn van op een gegeven moment.

Dan maar af en toe luchten, en nieuwe frisse lucht van buiten ;)

heb nergens last van gehad, ik vond dit keer beter qua warmte en shit..
maar misschien kwam dat omdat wij echt schuin bij die ventilator stonde, kwam steeds zo'n briesje wind langs..

maarja wij mensheid moete altijd zeike en klagen tis ook nooit goed :P

Was goed feesje op na thunderdome :)
WTF zeg! Ik moes gewoon me shirt uit trekke omdat het witte logo te veel op dat van de security zou lijke:S:S

Heb veel gekke dinge mee gemaakt, maar dit slaat echt gewoon alles!:@ Hoop voor Rige dat ze hier echt nie achter staan en dr voor volgende keren wat aan doen!
weet iemand wie er allemaal foto's heeft gemaakt, had een kaartje gekregen maar waar die is gebleven..??
pfsquad & bikini2990 & dvd voor hellraiser
www.rizio.nl
www.bikini2990.net (staat nog niks?!)
laatste aanpassing
www.tw-magazine.nl
www.rage-online.be komen er vanavond normaal nog op
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 11:04:
Uhm dan ben je niet op hellraiser vs megarave geweest, toen hadden ze dus geen speciale ventilatoren en was het drukker waardoor het letterlijk binnen regende gelukkig heb je het zo niet meegemaakt idd

1 regelrechte ramp inderdaad :nosmile:
wat een hitte
Uitspraak van Govert Kreuk op maandag 27 november 2006 om 15:48:
WTF zeg! Ik moes gewoon me shirt uit trekke omdat het witte logo te veel op dat van de security zou lijke:S:S

world wide Security :s

die menen zich zoiezo wat het lijkt dr nie eens op heb je die shirtjes van hun gezien en jou shirtje :/ ja oke ut wereldbolletje maar das dan ook alles..


zielige figure zijn ut gewoon, lekker dr bove staan :yes:
Uitspraak van ! ~>> MaNu Le MaLiZZJuH <<~ ! op maandag 27 november 2006 om 18:47:
die menen zich zoiezo wat het lijkt dr nie eens op heb je die shirtjes van hun gezien en jou shirtje ja oke ut wereldbolletje maar das dan ook alles..

Ja dacht ook eerst dat ze een grapje maakte ofzo! Slaat helemaal nergens op! Maajah.., kon kieze tusse shirtje uittrekke of vertrekke dusjah!!!:S
vond het wel een leuk feesje..
alleen schrok me wel kapot toen dat ik voor de camera stond te hakkuh en ineens die dulle vent met zn spijkers in zn kop me om mn nek vloog :x
die gek met zn doosje :P
ben je dr in ieder geval zeker van dat je op de dvd komt