ahooooooeeeeee
Uitspraak van mystery man 1986 op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:07:bijgeloof??
neuh... meer zoiets als uh verveling
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:07:Uitspraak van jacko801 op donderdag 10 augustus 2006 om 00:40:
mis ik de qlue of is die er niet
nee
dacht ik al
dat volle maan gedoe ik niks voor mij .. ik schrik totaal geen mensen af ofzo..heb meer het idee dat ze om me lachen ..
ik word namelijk zo behaard over mn hele lichaam, dat ik geen fuck meer zie, omdat al dat haar in mn ogen zit ..
loop dus constant overal met mn bek tegen aan.. is niet leuk hoor.. en mn moeder overdag maar vragen of ik veel gepest word, vanwege de blauwe plekken enzo..
vind volle maan stom
ik word namelijk zo behaard over mn hele lichaam, dat ik geen fuck meer zie, omdat al dat haar in mn ogen zit ..
loop dus constant overal met mn bek tegen aan.. is niet leuk hoor.. en mn moeder overdag maar vragen of ik veel gepest word, vanwege de blauwe plekken enzo..
vind volle maan stom










