Partyflock
 
Forumonderwerp · 892907
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
het is volle maan heeft er al iemand last van extreme haargroei of ander weerwolf dingen? :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 00:06:
M'n kat loopt wel als een malle door het huis heen te rennen


jouwe ook al wat doen jullie toch met die beesten :P weerwolven zijn toch honden :P
 
Uitspraak van jacko801 op donderdag 10 augustus 2006 om 00:07:
heeft die je vooraad ook ontdekt?


Ik denk dat ze die al ver voor mij ontdekt had.. :D
dat verklaart een hoop :P
ja? heb je niet meer te vertellen? of wordt je altijd sprakeloos bij vollemaan?
uh best leuke foto mare... mis ik de qlue of is die er niet :P
kijk eindelijk weer iemand die last heeft van het "vollemaan gevoel"
ja vond ik ook al!
meisjes tussen de 10 en de 15 soms 16 ;)
mja idd zoiets
sjah het is puur bij gebrek aan beter
vooral bij vollemaan hebben ze dat :jaja:
behalve breezers meestal
hadden ze daar maar is gebrek aan :jaja:
nou liggen we wat dat betreft op een lijn :P ik ga slapen truste
ik heb gebrek aan rust met volle maan:rot:
alleen bij volle maan?
iemand anders nog last gehad vanacht?
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
ahooooooeeeeee
Uitspraak van MiM op donderdag 10 augustus 2006 om 16:51:
ahooooooeeeeee


owww bij jou is de beest los gegaan hoor :P vertel :P
kijk net uit het raam en de maan is nog steets vol dusse de hond doet raar en de poes poeslief (doet ie normaal nooit)
ja zoiets idd ik verveel me dus ga maar is naar de maan zitten staren :P
betoverend :P
jawel dat doe ik toch net :S


Uitspraak van jacko801 op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:36:
betoverend


ok ok niet te slim op dit tijdstip na hoop drank:p
hahaha ben voor het eerst deze week nuchter :P
uh nee...
maar... wel bijna WEEKEND!
heb je daar vaker last van :S:P
dat volle maan gedoe ik niks voor mij .. ik schrik totaal geen mensen af ofzo..heb meer het idee dat ze om me lachen ..

ik word namelijk zo behaard over mn hele lichaam, dat ik geen fuck meer zie, omdat al dat haar in mn ogen zit ..

loop dus constant overal met mn bek tegen aan.. is niet leuk hoor.. en mn moeder overdag maar vragen of ik veel gepest word, vanwege de blauwe plekken enzo..

vind volle maan stom