....wat saai he? 

Komt allen tezamen
Komt allen tezamen,
jubelend van vreugde
Komt nu, o komt nu naar Betlehem!
Ziet u de vorst der eng'len hier geboren
Komt, laten wij aanbidden,
komt, laten wij aanbidden,
komt, laten wij aanbidden die Koning.
Komt allen tezamen,
komt verheugd van harte
Bethlehems stal in den geest bezocht
Ziet nu dat kindje, ons tot heil geboren
Komt, laten wij aanbidden
komt, laten wij aanbidden
komt, laten wij aanbidden die Koning.
O kind, ons geboren,
liggend in de kribbe,
neem onze liefd' in genade aan!
U, die ons liefhebt, U behoort ons harte!
Komt, laten wij aanbidden,
komt, laten wij aanbidden,
komt, laten wij aanbidden die Koning
hahaha zoeits maakt me nacht nog is leuk
ook de happysong van bob mobile als ringtone
te weining tv reclames gekeken cker? kan ook zijn dat ie van jamba is, ben niet 100% zeker
uh wat jij wil
een houthakker heeft een flikke stapel houd voor de deur voor de winter die eraankomt... komt er een indiaan langs dus die kerel zegt ey gab komt es hier? dus die indiaan komt naar hem toe zegt die gozer joh... jij bent toch een indiaan? dus die kerel met die verentooi joh valt het op? dus die houthakker jullie zijn toch zo goed met het weer? wordt het een strenge winter? dus die indiaan uhm... ja volgens mij wel! dus die houthakker hakt er nog wat hout bij... komt er nog een knakker met een verentooi langs dus die houthakker weer joh... ben jij een indiaan dus die gozer reageert ja dat bent ik... dus hij vraagt weer wordt het een strenge winter dus die indiaan zegt jaaa een hele strenge winter... dus die houthakker gaat nog maar even door... komt er nog een indiaan langs dus de houthakker weer wordt het een strenge winter dus die indiaan ja super super erg... dus die houthakker vraag joh... hoe weten jullie dat toch altijd? waarop die indiaan zegt... nou kijkt houthakker dat huisje daar ligt een hele grote stapel hout voor de deur dus zal het wel een strenge winter worden...