Dj hardbeat is een beetje ziek hij weet ook nog nie precies wat ie heeft maar zn gezicht is voor een deel verlamd geraakt vandaar dat ik een topic heb geopend om hem het beste tewensen en veel beterschap ....
doe ik schat... maar hoe is tie nu verder met jou dan ? gaat ie wel een beetje ?
ja gaat wel redelijk hoor veel afleiding aan t zoeken vooral, maarja wel moeilijk vandaag bv ging ik boodschappen doen dus ik doe de bus open van me pa staat daar me tas met paardenspullen ja das wel ff slikken want meestal na de boodchappen gaan we naar haar toe ,, zo kom je elke keer wel wat tegen ..... maar t gaat wel goed
ja gaat wel redelijk hoor veel afleiding aan t zoeken vooral
Ik las het ja, ook nog voor jou sterkte gewenst, heb het nooit meegemaakt met een dier, wel met mensen, maar kan me voorstellen dat het beide moeilijk is.
Hoi iedereen en nogmaals ontzettend bedankt voor alle leuke support
Ik kan jullie mededelen dat ik mezelf nu al een heel stuk beter voel en dat ik aankomende week deels mijn werk zal hervatten ff kijken hoe dat nu gaat...
als dat allemaal goed gaat zal ik spoedig mijn werkzaamheden volledig hervatten en dus ook weer veel achter de draaitafels te vinden zijn.
Allemaal onwijs bedankt... kan het niet vaak genoeg zeggen !!!