Partyflock

Forumonderwerp · 892649

Waarschuw beheerder
Mijn wenkbrauwpiercing heb ik er net uit moeten halen omdat hij dreigde eruit te groeien:S:S:(..echt balen is dat! Hadm al voor de 2e keer in het zelfde gaatje laten zetten...(vorige keer had de kapster m uitgekamt:-O:@).)Nu is ie weer uitgegroeid terwijl ik er niets geks mee heb gedaan!

Zijn er nog mensen die ook zoiets hebben meegemaakt met hun piercing of er nu last van hebben:-O??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 21:58:
Mijn wenkbrauwpiercing heb ik er net uit moeten halen omdat hij dreigde eruit te groeien..echt balen is dat! Hadm al voor de 2e keer in het zelfde gaatje laten zetten...(vorige keer had de kapster m uitgekamt).)Nu is ie weer uitgegroeid terwijl ik er niets geks mee heb gedaan!

Zijn er nog mensen die ook zoiets hebben meegemaakt met hun piercing of er nu last van hebben??

mijn wenkbrauw piercing was verkeerd gezet..ging er ook uit en ontsteken enz.

nu hebik een littekentje :s
Waarschuw beheerder
Mijn tragus is eruit gegroeid :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 21:58:
Zijn er nog mensen die ook zoiets hebben meegemaakt met hun piercing of er nu last van hebben??:o

Wenkbrauw piercing 2 x uitgegroeid en 1 eruit gescheurd :|

Leuk litteken nu B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 24 augustus 2006 om 09:48:
uhuu echt wel

maar kan je ook geen dingen zoals een labret zetten bijvoorbeeld lijkt me niet dat zoiets eruit groeit toch :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 24 augustus 2006 om 11:10:
maar kan je ook geen dingen zoals een labret zetten bijvoorbeeld lijkt me niet dat zoiets eruit groeit toch :|

[img width=679 height=452]http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A60818/high/bmepb333354.jpg[/img]
zoiets bedoel je :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja zoiets, lijkt mij niet dat zoiets door je lip naar buiten komt zetten toch ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 24 augustus 2006 om 12:05:
lijkt mij niet dat zoiets door je lip naar buiten komt zetten toch ?

nee denk dat zoiets wel minder snel zal uitgroeien idd
Waarschuw beheerder
donateur
mja dan is de vraag nog vind je het mooi :P maar er zijn dan in ieder geval wel een aantal plaatjes waar je iets zou kunnen zetten als je zou willen :cheer: ;)
Waarschuw beheerder
Heb gehad dat mn tepelpiercing (rechts) er tot 2 keer toe dreigde uit te groeien. De 2e keer ontdekte ik t vrij snel. Piercing er uit laten halen bij de shop waar ie gezet was. Laten genezen & toen mocht ik hem opnieuw laten zetten. Gelukkig gaat t, tot nu toe, goed. Heb nu wel n komisch streepje dwars over mn tepel heen, haha, van t littekenweefsel.
Hopelijk dat ie nu goed blijft, heb laatst nl n 2 piercing er achter laten zetten.... Had al n horizontaal staafje & heb er een verticale achter laten zetten; dus nu heb ik "gekruisigde" tepels, LOL
Waarschuw beheerder
Mijn navelpeircing heb ik er zelf per ongeluk uitgetrokken, ik zat in de bus en ik wou opstaan maar mijn piercing zat vast aan mijn riem! Toen alles weer dichtgegroeit was heb ik hem weer opnieuw laten zetten.

Dat deed trouwens wel flink pijn! Toen ik me piercing voor de eerste keer liet zetten voelde ik er niets van, Maar toen hij door het litteken weefsel heen ging heb ik toch wel ff een traantje weggepinkt
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook 1 keer men wenkbrauwpiercing eruit gestoten met men helm opzetten, toen weer nieuwe laten zetten aan de andere kant en die is er na een jaar zoiets uitgegroeid..

kutdingen grr..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:16:
hij groeit toch alleen uit als je lichaam het afstoot omdat die niet tegen het materiaal kan of als die gaat ontsteken?

Kan ook als je een keer goed blijft haken..
Waarschuw beheerder
gelukkag nergens last van heb me piercing in me navel al bijna 11 jaar :)!

Waarschuw beheerder
Bij mij is de navelpiercing er tot 2 keer toe uitgegroeid :/
Zal het maar niet meer opnieuw gaan proberen: no: