Partyflock

Forumonderwerp · 892271

hey peeps maatje van mij en ik hebben een nummertje gemaakt wat vinden jullie dr van?

hier de link: http://www.mp3.com.au/artist.asp?id=27705

Mohtaro wins ;) special thanks to Spirit Of Sacrifice.

listening
jeetje zonde van die melodie van liberte...klinkt er echt voor geen meter bij.synth klinkt ook niet goed.
kick klinkt er ook absoluut niet bij.je afmix is ook niet goed.
vocals klinken er ook niet lekker bij. zou em beter afstellen
sorry maar ik vind het echt 3 keer niets.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 07:50:
listening
jeetje zonde van die melodie van liberte...klinkt er echt voor geen meter bij.synth klinkt ook niet goed.
kick klinkt er ook absoluut niet bij.je afmix is ook niet goed.
vocals klinken er ook niet lekker bij. zou em beter afstellen
sorry maar ik vind het echt 3 keer niets.

4x...sorry also (F)
kzal deze vanavond ook eens onder de loep nemen.
het klinkt wel leuk maar het melodietje is gepikt
maar voor de rest ga zo door

Uitspraak van Kevin Matthijs op donderdag 10 augustus 2006 om 20:29:
hey bedankt voor het compliment en hoelang ben je er mee bezig geweest voor fruityloops onder de knie te krijgen ben je al een tijdje bezig ik ben er ook nog niet helemaal uit

ben tijdje bezig geweest voordat ik het begreep maatje van me heeft me er goed mee geholpen. veel oefenen t komt vanzelf wel. suc6! :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 07:50:
zou em beter afstellen

zou ik ook met je eigen nummers ook doen ;)

Uitspraak van The Sinner op vrijdag 11 augustus 2006 om 11:31:
het melodietje is gepikt

echt waar joh?! no shit ;)
uw maatje heeft je alles zo een beetje getoond kan je mij anders wat goeie tips geven ofzo ? Kzou zeggen keep on the good work wat de rest zegt ze geven altijd maar commentaar maar dat ze zelf eens een hardcore schijf maken en ons eens laten naar luisteren maar nee dat durven ze niet!!!!
Beat en opbouw zijn goed maar alsjeblieft, ga even achter het keyboard zitten en prak een originele melodie in elkaar. Het kan nog steeds, geloof me. ;)

Uitspraak van Kevin Matthijs op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:46:
uw maatje heeft je alles zo een beetje getoond kan je mij anders wat goeie tips geven ofzo ? Kzou zeggen keep on the good work wat de rest zegt ze geven altijd maar commentaar maar dat ze zelf eens een hardcore schijf maken en ons eens laten naar luisteren maar nee dat durven ze niet!!!!

:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:

mischien heb je hier wat aan ;) k hoor t wel: http://www.wayward.nl/nl/handleiding-mijneerstesamplesinfruityloops.shtml
Uitspraak van Kevin Matthijs op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:46:
ze geven altijd maar commentaar

om die reden zet je hier tog ook iets neer?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:25:
zou ik ook met je eigen nummers ook doen

Mmmm. Misschien is het verstandig om commentaar van ervaren track-bouwers ter harte te nemen.
Kweet niet hoor maar je vraagt om feedback en vervolgens kom je met zon vreemd antwoord. Terwijl er producers de moeite nemen antwoord geven die het wel gepresteerd hebben om op vinyl te komen.
Uitspraak van DizzleXia op zaterdag 12 augustus 2006 om 12:36:

Mmmm. Misschien is het verstandig om commentaar van ervaren track-bouwers ter harte te nemen.
Kweet niet hoor maar je vraagt om feedback en vervolgens kom je met zon vreemd antwoord. Terwijl er producers de moeite nemen antwoord geven die het wel gepresteerd hebben om op vinyl te komen

lol idd.. luister tenmisnte eerst naar nrs van dze artiest voordat je dingen gaat lopen roepen lol

*Nyocore's the man B) 8)*

Artiest {SHOWLIST artist 46995, 27948, 47204}
Het melodietje wat je aan het begin van de track hoort, die is ec ht dik. Al had je die meer laten oplopen en die erin geknalt dan was het echt bruut geweest. Ik heb eerst alle reacties gelezen en veel mensen zeggen dat het nummer jammer word van het melodie, helaas moet ik dat ook toegeven, maar al zou je het begin melodietje langer door laten lopen en die na de climax erin gooien dan zou ik hem kopen als ik hem bij een platenwinkel zag liggen. Dikke bass gast!!
de melodie is toch van parla et pardoux - liberte

Uitspraak van Culinair B op zaterdag 12 augustus 2006 om 18:52:
de melodie is toch van parla et pardoux - liberte

no shit! ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:07:
Het melodietje wat je aan het begin van de track hoort, die is ec ht dik. Al had je die meer laten oplopen en die erin geknalt dan was het echt bruut geweest. Ik heb eerst alle reacties gelezen en veel mensen zeggen dat het nummer jammer word van het melodie, helaas moet ik dat ook toegeven, maar al zou je het begin melodietje langer door laten lopen en die na de climax erin gooien dan zou ik hem kopen als ik hem bij een platenwinkel zag liggen. Dikke bass gast!!

merci ;) mischien komt t wel te liggen bij n platenzaak wie zou het zeggen ;)
Uitspraak van DizzleXia op zaterdag 12 augustus 2006 om 12:36:

Kweet niet hoor maar je vraagt om feedback en vervolgens kom je met zon vreemd antwoord. Terwijl er producers de moeite nemen antwoord geven die het wel gepresteerd hebben om op vinyl te komen.

Volledig mee eens , negatieve feedback is ook zeer bruikbaar. Horen dat iedereen het leuk vind is mooi maar aan wat waarheidsgetrouwe feedback die je op je fouten wijst heb je veel meer ...

Uitspraak van Artemis op zaterdag 12 augustus 2006 om 21:23:
Volledig mee eens , negatieve feedback is ook zeer bruikbaar. Horen dat iedereen het leuk vind is mooi maar aan wat waarheidsgetrouwe feedback die je op je fouten wijst heb je veel meer ...

ben ik het zeker ook met de 200% mee eens nogmaals dit nummer is gemaakt uit pure verveling ;) en ja ik dank de mensen die goed commentaar leveren maar zeer zeker ook de bruikbare negative commentaar waar ik zeer zeker veel aan heb! mensen bedankt! exuses voor de mensen waar k een rare feedback heb gegeven ga maar door met commentaar geven ;) u bent alleen gegroet! :d