waar denk je dat het forum voor isje staat er zelf ook anoniem op.. >.<
iedereen heeft een grote moel werk hier op pf achter je kut pc lekker anoniem bezig zijn..
maar er is geen echte 100%anti-jumper hier die de ballen heeft om er ook echt daadwerkelijk iets tegen te doen.
Heb ut op tv gezien maar tis nog niet zo makkelijk als ik dat zo zie
Ik vind het vreselijk irritant
Je doet maar wat je wilt zolang je mij er niet mee lastig valt!
net zoals pogo een debiele beweging die alleen maar mensen tot last is.
Doe mij maar hakkuh
Kan de jump zeker wel waarderen maar dat danspasje mogen ze van mij wel afschaffen
ik kijk jumpers nu al raar aan,
hm.. en da wil je mee zegge?
hm.. en da wil je mee zegge?
om er ook echt daadwerkelijk iets tegen te doen.
anders ga ik een beetje geld verneuken om die filmpjes van youtube af te laten halen die ik toch nooit bekijk. Ik ga wel gewoon naar feesten waar geen jump gedraaid wordt en jumpers dus ook geen rede hebben om daarheen te gaan.
En die nerds die op straat jumpen hou je er toch niet mee tegen.
oooh, ik dacht dat jumpen juist voor motorisch gestoorde mensen was
Nou...je kan een hoop dingen roepen, maar wel ff nadenken voordat je begint te blaten. Als je een beetje fatsoenlijk wil jumpen (nee...niet duoshit), dan moet je motorisch echt wel goed in mekaar zitten. Puur op motoriek gezien is hakken veel minder veeleisend.
Dus..moraal van t verhaal: think before you say something stupid. (jawel, mn avatar voor degenen die goede ogen hebben)
Uitspraak van French Tek Ftw op dinsdag 10 april 2007 om 21:59:
Nou...je kan een hoop dingen roepen, maar wel ff nadenken voordat je begint te blaten. Als je een beetje fatsoenlijk wil jumpen (nee...niet duoshit), dan moet je motorisch echt wel goed in mekaar zitten. Puur op motoriek gezien is hakken veel minder veeleisend.
Dus..moraal van t verhaal: think before you say something stupid. (jawel, mn avatar voor degenen die goede ogen hebben)
man jij denkt te veelpff al zou ik vinden dat iemand iets zegt zonder na te denken
ga jij er nog extra over zitten na denken
ehh lol
Hoezo zou je willen gaan jumpen.. Het is gay en triest en iedereen doet precies het zelfde...
Nu zijn er weer een hoop 'hakkers' op hun teentjes gejumped
haha... ik ben blij dat ik me niet in het hokje hakker plaatsstelletje hokjes denkers
Waar zijn de tijden van de echte french tek gebleven, van de donkere gruwlijke producties waarvan je haartjes recht overend gingen staan???
tuurlijk, als je goed wilt jumpen moet je motorisch ook goed in elkaar zitten, maar ik doelde ook eigenlijk meer op dat stelletje malloten die denken dat ze goed kunnen jumpen terwijl het er niet uit zietdan komt het op mij toch over alsof diegenen niet helemaal honderd zijn
ouch die zat. eheh
s Bonnie St. Clair een jumper?
heb ik het IQ van een baksteen?
Is Bonnie St. Clair een jumper?
heb ik het IQ van een baksteen?
Op de basisschool worden er hele wedstrijden gehouden.Het is natuurlijk heel commercieel maar als je het niets vind hoef je het toch niet op te zoeken?Gewoon zwaar vermijden die hap.Scheelt weer een ergenis.(en ik wil niet veel zeggen maar als het dansje zo makkelijk is dat de hele kleuterschool meedoet zegt dit toch wel iets, ook over het niveau trouwens)