Maar eht dansje is echt tering irritant!, Bijvoorbeeld afgelopen zaterdag sta ik te hakken op hardcore, staat er een gozer achter me te jumpen (op hardcore) en trapt me echt 3 keer tegen me enkel, zegt geen sorry niks en maar stoer lopen doen dat ie aan het jumpen is En een paar secodnen later doet ie een twisty of hoe je het ook mag noemen en trapt vol tegen me enkel die daardoor dubbel klapte omdat ik net een overstapje maakte! (gekneust)
Omdat je Jump al dom vindt, ga je je extra irriteren aan vervelende jumpers. Daarmee maak je het alleen maar erger dan het is.
Ik zeg niet dat je het maar moet pikken, of dat het normaal is! Maar als het een ook een hakker was geweest, was je het hele moment nu alweer vergeten waarschijnlijk. Maar omdat het een Jumper was, die je al vervelend vind, blaas je het voor jezelf op. Begrijpelijk hoor, ik denk dat iedereen dat doet.
Maar als het een ook een hakker was geweest, was je het hele moment nu alweer vergeten waarschijnlijk.
Jump, pogo of wat dan ook ik wens geen last te hebben van een ander.
Maar als het een ook een hakker was geweest, was je het hele moment nu alweer vergeten waarschijnlijk
Btw dan heb ik het niet over de mensen die het wel kunnen!
Uitspraak van Lancher op maandag 2 april 2007 om 13:51:
Btw dan heb ik het niet over de mensen die het wel kunnen!
Die proberen iig een plek te vinden om een ander zo min mogelijk tot last te zijn.
en die doen eht ook omdat ze het echt vet vinden en niet om op te vallen!
riverdance
Bijvoorbeeld afgelopen zaterdag sta ik te hakken op hardcore, staat er een gozer achter me te jumpen (op hardcore) en trapt me echt 3 keer tegen me enkel, zegt geen sorry niks en maar stoer lopen doen dat ie aan het jumpen is En een paar secodnen later doet ie een twisty of hoe je het ook mag noemen en trapt vol tegen me enkel die daardoor dubbel klapte omdat ik net een overstapje maakte
Je gaat toch niet zeggen dat je je behalve veel met China ook met Japanse vechtsport te maken hebt ?
och een getrainde 'hakker' kan sowieso een jumper wel hebben natuurlijk
net zo min als jij mij nou tegen houd door een wijsneus te zijn
nee dat is altijd zo met die minderjarige kindjes die erbij willen horen, die zijn niet voor rede vatbaar
Ow is dat zo? Is het niet voor rede vatbaar als je buiten staat te dansen? Nou, dan mogen ze Defqon.1 ook afschaffen. Aangezien je niet buiten mag dansen.
WAt hun doen is ook niet mij overtuigen. Het enigste wat ze zeggen is, dat het geen dans is, dat het er dom uitzien, dat het uit den boze is vanwege dat kinderen het doen en dat het op straat gedaan wordt. En dat minderjarig zijn tegenwoordig een probleem is.
Zeikende mensen allemaal.
Ow is dat zo? Is het niet voor rede vatbaar als je buiten staat te dansen? Nou, dan mogen ze Defqon.1 ook afschaffen. Aangezien je niet buiten mag dansen.
ja en dat is allemaal terecht en waarom zouden we daar op een jump topic niet over mogen zeiken.....
daar is dat toch voor....?
WAt hun doen is ook niet mij overtuigen. Het enigste wat ze zeggen is, dat het geen dans is, dat het er dom uitzien, dat het uit den boze is vanwege dat kinderen het doen en dat het op straat gedaan wordt. En dat minderjarig zijn tegenwoordig een probleem is.
Zeikende mensen allemaal.
Laat mij er niet van weerhouden om jou nog de les te lezen
Ej Motherfucker, ga niet zitten zeiken over intelligentie van jumpers, want een IQ test tegen mij win je niet.
Ej Motherfucker, ga niet zitten zeiken over intelligentie van jumpers, want een IQ test tegen mij win je niet.
het enige dat jij trouwens zegt is dat hier alleen maar zeikerds lopen en dat jump kei cool is
jullie klinken allemaal niet overtuigend!!!
Het was aan het begin nog wel grappig om te zien toen heel weinig het nog deden, maar die invasie van nu...
En ga jij maar eens zeggen dat ie ongelijk heeft
en ja hij heeft ongelijk , en waarom....
nou al die punten die wij noemen dus...
en duidelijk maken dat je zelf vind dat je het nogal met jezelf getroffen hebt
het enige dat jij trouwens zegt is dat hier alleen maar zeikerds lopen en dat jump kei cool is
en ja hij heeft ongelijk , en waarom....
nou al die punten die wij noemen dus...