die worden in het hokje geschoven door die kleine kutkinderen die "stoer" willen doen..en daar heeft niemand het toch over?
het gaat er hier om dat het ineens een rage is geworden en elke meeloper van 14 het nu ook doet
En hebben wij daar om gevraagd?
NEE!!!!
Ook wij vinden het zwaar zuigen dat al die klote koters gaan jumpen. Sindsdien slaat jump een slecht figuur. Wat ik jammer vindt.
Maar onthou nou is het fockin verschil. Je hebt de standaard ingestudeerde jumper, oftewel de br33z4h Stumper. En je hebt de normale in de muziek opgaande jumper. Laat die laatste groep in z'n waarde. We kunnen ook wel een topic maken met dat hakken zuigt, maar dat heeft toch ook geen nut. Want uiteindelijk loop je toch te zeiken over "gabbers" die voor geen kanten kunnen hakken.
Die filmpjes die op straat worden gemaakt, ja en? Ge zul het mij niet zien doen or. Misschien dat ik nog is per ongeluk op een filmpje sta dans le discotheque, maar dat is dan ook niet expres.
Dan hebben we het duo jump. Leuk or duojumpen. Maar aangezien de helft van die knaapjes tot de Stumpers behoort, krijg je er niet veel soeps uit. Ze doen alleen het Br33z4h dansje, waar ik me tegenwoordig ontiegelijk aan erger. Maar goed.
Wat ik wil is dus dat de jump hype gauw overvliegt en dat de real jumpers hun gang kunnen gaan ipv. dat het wordt afgekraakt door de omgeving die constant maar 1 dansje zien.