1 volger · 20817x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "Jumpstyle hot or not" voor eenzelfde onderwerp.
He Uden erbij, komt steeds meer in de buurt!
Oh crap heb met Mill te maken (N)
daar heb ik anders bewust voor gekozen, ik weet niet hoe jij over relaties denkt heur
bertje mn schoonbruder
(permanent verbannen)
allemaal van die boeren man echt prachtig dit had ik zo lekker af kunnen ze%iken maar goedmoet weg mzl...greet en bert o man lig hier dubbel!
Pestkop
Maaruh... kijk nog eens naar dit filmpje, daar ging het tenslotte over!
http://www.funpower.nl/weekdownload.php?filmpje=46
Ik vind alleen die van de legopoppetjes leuk
oh, ga je naar decibel? dat verandert het verhaal!
sorry zeg
Decibel is leuk
zullen we gewoon dt forumonderwerp veranderen in: word decibel vet ofnie? nja zo over uitgepraat...dat word het zoeizo...
En pogo en jump valt niet te vergelijken. Pogo doen boefjes op hardcorefeesten die stoer denken te zijn. Jumpen is voor trendy wankers die graag meehoppen met de nieuwste rages
Dat zijn wannebee pogo mongolen, weten geeneens wat pogo is die gasten, denken allemaal ruig te zijn omdat ze vroeger keihard gepest zijn, net als de rest met pitbull, lonsdale, bretels, kisten, neophyte en angerfist.
En een oelewapper? Je hebt namelijk een goeie conditie nodig. Maar goed het is jouw mening. http://video.google.com/videoplay?docid=&q=jumpen voor de jumpliefhebbersNancy-V
Daar ben ik dan misschien 'n "ouwe lul" voor, maar dit verg uithoudingsvermogen
ik zie dit liever dan pogo
http://video.google.com/videoplay?docid=-8850804286071650562&q=jumpen
eerst maar 's flink sporten op conditie, misschien doe ik 't dan mee
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
k zie dit liever dan pogo
Aangezien pogo het laagste van het laagste is, en alleen maar door lelijke en misbruikte kinderen wordt gedaan, lijkt me dat voor de hand liggend..
En ik zal even dat filmpje voor je bekijken, zet alleen wel het geluid uit als je het niet erg vind?
Geen idee 32 seconden, maar Ruthless is van de jump en zit op PF, dus hij kan je vast beter helpen dan ik
Thnx
Je snapt er geen reet van
Hoef je verder niet toe te geven ofzo.
Je snapt er geen reet van
Hoef je verder niet toe te geven ofzo.
als jij da denkt meiske...
ik bedoelde...dat k wat zei op je antwoord...wat heeft dat er uberhaupt mee te maken of k het topic niet zou snappen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Ik stoor me niet aan jump, niet alles wat ik type is seriues.. vind de jump van vroeger wel geinig, beetje early rave achtig..
Maar dat dansje vind ik gewoon achterlijk
Waarom?
Omdat veel mensen die dat doen ermee denken de show te stelen
En ik ben juist iemand die komt voor de muziek, gewoon iedereen die zijn ding doet en los gaat op de muziek
En dus niet je best doen om op te vallen dmv een trendy dansje
Ik vind het echt iets voor brugklassers
Ik ben nog een beetje verward en lees nooit wat ik type maar ik hoop dat je mij begrijpt
Maar dat dansje vind ik gewoon achterlijk
Waarom?
Omdat veel mensen die dat doen ermee denken de show te stelen
En ik ben juist iemand die komt voor de muziek, gewoon iedereen die zijn ding doet en los gaat op de muziek
En dus niet je best doen om op te vallen dmv een trendy dansje
Ik vind het echt iets voor brugklassers
Ik ben nog een beetje verward en lees nooit wat ik type maar ik hoop dat je mij begrijpt
(permanent verbannen)
Bertje, tot hoelaat moet je chick werken?
Geen idee
Ik begrijp je helemaal
Fijn, dan voel ik me niet helemaal onbegrepen