| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 5 augustus 2006 om 18:00 evenement: Nature One, donderdag 3 augustus 2006 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 4 augustus 2006 om 20:00 evenement: Neetjur Wan, donderdag 3 augustus 2006 om 13:00 |
Weet je zeker dat je bij de goeie Nature One was dan? (al heb ik verhalen gehoord van sommigen die hun teiltjes niet eens allemaal verkocht kregen hoor dus kan zijn dat ze niet iedere Hollander meer aanspreken, maar een "bild" hebben van dealers uit ons land - helaas val ik daar nog wel tussen)
heb ik me mischien daarom zo goed vermaakt ?
heb tegen all regels in best veel geslapen
jammer dat niemand hier thuis de pauw snapt
ik net zoveel
hoe kan dat nou
Kitty wel
maar daarmee is 't minder grappig, dan toen wij 't deden
heb me lachspieren wel getrained afgelopen weekend
tja hoe kan dat?
Decibel, dan mogen we ons weer gaan uitleven
jezus , dat kun je wel zeggen jah
lang geleden dat ik me zo heb misdragen
![[img width=500 height=375]http://marc3l.nl/IMG_0693.jpg[/img]](http://marc3l.nl/IMG_0693.jpg)
Was mn eerste x, en heb spijt dat k niet eerder ben geweest.
Alleen met 6 nl auto's naar huis rijden is toch geen suc6
2x controle gehad
Heb gehoord dat super veel mensen 24 uur rijontezegging kregen, en 700 euro boete
TERINGGGGGGGG wat ben ik blij dat we iemand bij ons hadden die geen drugs gebruikt! We werden zonet namelijk toch 2x aangehouden na Nature one!
Eerst kreeg onze bestuurder een zweettest waaruit bleek dat hij speed had gebruikt~! (dat kan niet, want hij heeft nog nooit iets gebruikt).
Na enige woordwisselingen besloot die gast toch maar een urinetest te gebruiken. Hieruit bleek dat hij een kleine hoeveelheid amfetamine in zijn lichaam had, maar niet genoeg om het rijden te beinvloeden! Wat een bullshit...die gast wilde gewoon niet toegeven dat ze ernaast zaten. Gelukkig mochten we door.....
En toen werden we nog een keer aangehouden.....alleen gelukkig geen drugstesten...alleen het rijbewijs laten zien!
Heb gehoord dat super veel mensen 24 uur rijontezegging kregen, en 700 euro boete. Ook bij THC.
wil ook de set van Chris Liebing
maar het is verrassend hoe iemand zoals hij in een jaar tijd zo ontzettend zn platenkeus heeft aangepast..gewoon te bizar voor woorden eigenlijk..
waarschijnlijk kwam ik met de verkeerde instelling in het circus
Bah, een ballon knuffelaar
Rilllll....eng.....
komt omdt ie geen platen draaie
was live met z'n laptop
net als 'collaborate' met speedy j & Liebing
lekker setjes van hun gehoort met Amsterdam Dance Event
maar ieder z'n smaak
echt kippevel
hoe die gast uit z'n dak ging tijdens zijn set
Gelukkig was Rush er die even liet horen wie er geneukt werd..Chicagoschranz baby!!
je bedoelt die set van Hotel Arena?? Hmmm dan begrijp ik volledig waarom je dit geweldig vond
laat ik het dan anders zeggen: Verrassend dat hij zo ontzettend zijn smaak qua muziek heeft aangepast..BETER??
was het toch wel ouwahwetz beukwerk wat ze aan het doen waren
Iemand een idee waar ik de foto's kan vinden die er op zaterdagnacht zo rond 6 of 7 uur
@ Limo, welke site maakte jij voor?
Ik ben Limo zn woordvoerdster
Schade KLaus
Ik zat o pzondagochtend al redelijk vroeg voor de tent met een paar andere.
Kwam er rond een uurtje of 6 een duitse vrouw (ongv. 45 jaar oud) en haar zoon thuis van het festival.( ze stonden 2 tenten verder).
Doet ze samen met haar zoon de tent open..... betrapt ze/hij haar man/vader met een andere kerel in bed
Vet rellen daar voor de tent...
was live met z'n laptop
Ik ben Limo zn woordvoerdster
Nog zo'n ziek verhaal...
Ik zat o pzondagochtend al redelijk vroeg voor de tent met een paar andere.
Kwam er rond een uurtje of 6 een duitse vrouw (ongv. 45 jaar oud) en haar zoon thuis van het festival.( ze stonden 2 tenten verder).
Doet ze samen met haar zoon de tent open..... betrapt ze/hij haar man/vader met een andere kerel in bed
Vet rellen daar voor de tent... ik heb dubbel gelegen.
Dat wil je toch niet geloven
Bier is op, en de whiskey, de vieux, de malibu, en de 2 flessen wodka ook...