Partyflock

Forumonderwerp · 891305
Waarschuw beheerder
stond op fok!

De zanger Jody Bernal heeft flinke ophef veroorzaakt door uitspraken die hij gisteren deed in een nachtelijk radio-interview. In een programma van de 3FM-deejay Dennis Weening vertelde de 24-jarige zanger dat hij na een feestje drie meisjes meegenomen had naar huis. Met de meisjes van 17, 19 en 23 jaar zei hij seks te hebben gehad. Toen de presentator vroeg naar de jonge leeftijd van de meisjes antwoordde Bernal met "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul".

Na het interview zei Bernal zich "diep te schamen" voor zijn uitspraken. "Het is ongelofelijk dom. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan zoveel spijt heb ik nu". Het interview vond plaats nadat hij flink gezopen had op een feest in Scheveningen. "Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale lulkoek. De meisjes waren mijn nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd 's ochtends met hoofdpijn wakker".

Zijn uitspraken zorgden voor grote verontwaardiging. Op internetforums werd hij beticht van pedofilie. Hij kreeg honderden boze e-mails binnen. "Ook van ouders van misbruikte kinderen. Dat deed me veel pijn. Ik heb zitten huilen. Dit heb ik nooit bedoeld. Seks met minderjarigen is iets afschuwelijks. Ik heb zelf een zusje van 12. Ik moet er niet aan denken dat zoiets met haar gebeurt".

Bernal meent dat zijn uitspraken door 3FM-deejay Sander Lantinga uit zijn verband gerukt zijn. "Het gesprek is via knippen en plakken gemanipuleerd. Dat vind ik niet kunnen. Dennis en ik hadden een veel langere conversatie over seks met oudere vrouwen toen ik die zin zei. Maar het is mijn fout: zeker in het licht van de komst van die nieuwe politieke partij mag je dit soort dingen nooit zeggen".

hahah check hier t telefoongesprek -->

http://michielveenstra.nl/media/db_audio/273.mp3

grappig kind die bernal, die fijne uitspraken zulle wel door die fles Rosé komen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zing dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 augustus 2006 om 15:02:
zing dan

blablablablablablabla
Waarschuw beheerder
jody is ook gewoon relaxte pik, wel eens niffie met hem gehad in bloemendaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:41:
waar gaat het over ?
je bent gewoon jaloers!!!

Ja ik ben jaloers op zo'n lelijke trol die zijn eenmalige hitje volledig probeert uit te buiten door mee te doen met allerlei onzinnige programma's en maar ontzettend tof doen en dat ie de "man" is.... kwam hem keer tegen in Jackie's met een of andere nepsnol die beter zou moeten weten..... nee geef mijn portie dan maar aan Fikkie :/ :looser:
Waarschuw beheerder
Wát een drukte zeg over zo'n jochie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op woensdag 2 augustus 2006 om 14:04:
Toen de presentator vroeg naar de jonge leeftijd van de meisjes antwoordde Bernal met "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul".

Moet er niet aan denken :kots smile:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een gaylord is die Jody Bernal zeg..

Ik moet er echt niet aan denken *kotskots*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 augustus 2006 om 22:17:
Niks mis met jonge meisjes tog

Lid van de pedofielen partij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 18:51:
Lid van de pedofielen partij?

17 is niks mis mee

Waarschuw beheerder
donateur
Om als 20+ met een 17 jarige te douwen is echt wel wat mis mee, zoals het altijd al gaat: zoek iemand van je eigen leeftijd :)

Waarschuw beheerder
donateur
was die dan niet homo ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 20:17:
Om als 20+ met een 17 jarige te douwen is echt wel wat mis mee, zoals het altijd al gaat: zoek iemand van je eigen leeftijd

Boven de 16 mag je tegenwoordig hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 01:48:
lol... hoe was die?

Misschien moeilijk te geloven ;) maar toen was hij echt een relaxt mannetje :jaja:
Woonde om de hoek bij mij, zaten in dezelfde klas 8)

Ach...je ziet maar weer dat de mensen hem hier verder niet kennen dan zijn kop van tv en zijn muziek van de radio ;)

Ok, het is ook niet mijn favo persoon, met zijn kapsones hoofd 8) (vroeger was hij zogenaamd de stoerste van de klas :rot: :no: )
Maar zo heel erg slecht is hij niet ;)

Hij woont hier gewoon in Delft in een flatje :p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:27:
Het gaat erom dat het om die nep Latino Jody Trol Bernal gaat die ff interessant wil komen doen..... als ik hem volgende keer tegenkom schijt ik hem in zijn gore muil...

Hij komt uit Colombia 8)

Waarschuw beheerder
boeit toch niet hoevaak hoor je niet tegenwoordig dat die jonge meiden al een oude vriend hebben :S

maarja ik dacht eigelijk ook dat ie homo was:S zit zeker nog in ontkenningsfase

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 augustus 2006 om 20:38:
Hij komt uit Colombia

Een latino komt uit zuid amerika;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 20:40:
Een latino komt uit zuid amerika

kheb niet gezegd dat hij geen Latino was ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 augustus 2006 om 20:45:
kheb niet gezegd dat hij geen Latino was

Hmm zo kwam het wel over:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 01:48:
Dat gast is denk ik nog eerder homo...

ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn heterosexualiteit iig
Waarschuw beheerder
jody is tog homo?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer drinken..

Geef die rosé dan ook toch aan mij voortaan :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
boeie wat die flikker zegt soort van hij heeft nu minder fans hij had al niemand dus kan er toch niet op achteruit gaan. of zijn er hier groot fans van jody aanwezig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zueno op zondag 13 augustus 2006 om 16:07:
of zijn er hier groot fans van jody aanwezig

Er moet 1 de eerst zijn:):)

NOT
Net als in die reclame van sterren dansen op het ijs..
Hoe overdreven dat die gast kan doen.. Echt walgelijk:/