Partyflock

Forumonderwerp · 891254
Waarschuw beheerder
Mensen ik wil een website gaan starten met mooie getunede auto's erop... wie stelt zijn mooie bolide tentoon ?

het gaat hier om een experiment om te kijken of het aantrekt dat mensen foto's bekijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 13:37:
die sierra is 4x4 beast

noem je mij ook al beast..;)

Wim is ook goed hoor..

Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 3 augustus 2006 om 11:24:
Hoe werkt zo'n watergekoelde intercooler precies? Heeft dat een eigen koelcircuit ofzo? En hoe zit zo'n ding er van binnen uit dan?

hoe dit werkt...oftewel..een chargecooler...een intercooler gekoeld door koelwater...kan op het circuit van de motor...niet erg efficient..maar beter op een eigen koelcircuit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 3 augustus 2006 om 17:36:
hoe dit werkt...oftewel..een chargecooler...een intercooler gekoeld door koelwater...kan op het circuit van de motor...niet erg efficient..maar beter op een eigen koelcircuit...

Dus er gaat gewoon normaal koelwater doorheen? Dat lijkt me inderdaad niet erg efficient. Als je dan een eigen koelcircuit aan zou leggen voor deze intercooler ben je ook weer een waterpomp nodig, dat kost dan ook weer vermogen toch? Gewoon een normale intercooler lijkt mij stukken beter dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je het beter koelen met lachgas :D

Maarja als de fles op is :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 3 augustus 2006 om 17:44:
Dus er gaat gewoon normaal koelwater doorheen? Dat lijkt me inderdaad niet erg efficient. Als je dan een eigen koelcircuit aan zou leggen voor deze intercooler ben je ook weer een waterpomp nodig, dat kost dan ook weer vermogen toch? Gewoon een normale intercooler lijkt mij stukken beter dan

nee...je kan een apart koelsysteem nemen..met een electrische pomp...kost ook niet meer vermogen..;)
Waarschuw beheerder
-=­{BoyStyle}=­- voor € 1000 euro heb je alleen me velgen voor :p

velgen plus banden zitten net 4 weken onder mijn auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 3 augustus 2006 om 18:15:
nee...je kan een apart koelsysteem nemen..met een electrische pomp...kost ook niet meer vermogen

Ja, maar dan moet er dus ook een extra radiateur op enzo, zou dat dan kouder worden dan gewoon een dikke intercooler voor in je bumper? Want daar gaat het uiteindelijk om toch?

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=320 cacheid=000cbfa70024b05df5faf1711a0184c966]http://www.autoweek.nl/images/480/e/8e3e4b1e03daa90b9dac8eae49f0ab0e.jpg[/img]

Gouden Porsche Boxster!

22 Karaats Goud!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:32:
Gouden Porsche Boxster!

22 Karaats Goud!

boxter ja! bleh. En wat moet je ermee!

zou van dat geld wel iets mooiers kopen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:32:
Gouden Porsche Boxster!

22 Karaats Goud!

Doe mij zilver,allergies voor goud:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:11:
Ja, maar dan moet er dus ook een extra radiateur op enzo, zou dat dan kouder worden dan gewoon een dikke intercooler voor in je bumper? Want daar gaat het uiteindelijk om toch

een intercooler werkt pas als je rijd...(rijwindkoeling)...
een chargecooler werkt al een stuk beter zonder te rijden...

het is maar net wat je makkelijker kwijt kan vd twee...;)