vorig jaar februarie viel er 1 gram roze pep uit me broekzak toen me ma me kleren wou fouilleren
hebbie dr wel gestraft dan??
of hebbie dr niet goed genoeg opgevoed?
Ons ma zei eergisteren zo in 1 x aan tafel: ej je hand trilt, ze zegt hoe komt dat, ik zeg weet ik veel kan best.. zegt ze: jaa zit jij aan de pillen en andere rotzooi ik zeg: opdonderen ik gebruik die zooi niet..ons ma is gewoon heldeziend joh
...haha..
bram = 1 of meerdere mensen die het grappig vinden om topics te beginnen met verhalen die NET op de grens van Ongeloofwaardig en geloofwaardig zitten. en dan kijken of mensen DOM genoeg zijn om erop in te gaan. als dat gebeurt gaat hij domme, weer op die grens liggende antwoorden schrijven om mensen te irriteren en als hij dan NOG een reactie krijgt lacht hij zich helemaal kapot...
ik 1 keer door me moeder in me kamer
ik 1 keer door me moeder in me kamer en 1 keer met carnaval in een kroeg
ik 1 keer door me moeder in me kamer
gister gepakt in rennesse k stond net een paar lijntjes te leggenheb tot half 7 vast gezete
Je moest wachten tot ze de pampers gevonden hadden?
ben 3x betrapt door mn ouders!!
nee maar ze vertrouwde me niet en ze dachten eerst dat het sos was inplaats van pep echt kk dom, k heb gewoon bekend dat het van mij was en een beetje verhaaltje opgehange dat ik het niet vaak deed enzo , toen hadde ze me gematst voortaan kijk ik wel wat beter uit voordat k op straat ga snatse
wie is hier wel eens betrapt met snuiven
was je ma toen trots op je?
nee tuurlijk niet, vond ze echt niet tof