Als iemand dan opeens bot etc tegen je doet dan is die hele relatie niks anders dan toneelspelen & schijn ophouden geweest, weest blij dat je achter werkelijke aard bent gekomen!
ik weet skr dat die relatie geen toneelspelen en schijn was en zo is hij niet en ben niet de enige die dat zegt
dat weet ik al!
maar daarvoor was t ok al zo
das niet de reden
maar serieus als dat bot doen nu normaal is voor m tegenover jou dan deugt ie echt vanaf het begin af aan al niet als je het mij vraagt.
Hij voelt gewoon niks meer voor je en wil het liefst gewoon lekker verder met zijn vrienden en nieuwe vriendin. Hij heeft geen boodschap meer aan je
Het feit dat jij hem hebt gevraagd om als vrienden uit elkaar te gaan werkt niet voor hem. Dat moet je respecteren. Geen relatie meer, maar ook geen vriendschap.
Lekker je eigen leven leiden allebei
Als iemand dan opeens bot etc tegen je doet dan is die hele relatie niks anders dan toneelspelen & schijn ophouden geweest, weest blij dat je achter werkelijke aard bent gekomen!
Kan ook zijn dat hatelijk gedrag het voor hem makkelijker maakt om jouw uit z'n hoofd te krijgen. Als je iemand haat of denkt te haten dan kun je er makkelijker afstand van doen. Dat is wel niet de goeie manier maar zo werkt het wel bij veel mensen.
allemaal heel leuk en aardig maar eigen leven leiden zonder elkaar betekend voor hem of voor mij nieuwe vrienden zoeken!
en normaal doen kan ok, waarom bot zijn als je ok gewoon normaal kan doen
allemaal heel leuk en aardig maar eigen leven leiden zonder elkaar betekend voor hem of voor mij nieuwe vrienden zoeken!
Ik begin je ook irritant te vinden. Wees 'ns niet zo koppig en leg je neer bij de situatie. Pfffff als ik hem was zou ik me ook zo gedragen ja
Drama queen...
Deze relatie staat los van jullie vrienden. Je kan elkaar toch gewoon negeren, wat een onzin om meteen nieuwe vrienden te moeten zoeken
probeer alleen een reden te vinden waarom!
elkaar negeren is net zoiets als bot doen zit niet veel verschil in!
meer als jij
want jij weet der ok niet veel van!
dat jij te goed over je zelf denkt
veel plezier met al je exen he!
Waar maak jij dit uit op? Jij hebt echt een vreemd beeld van de wereld......
Ik heb alleen geprobeerd je een tip te geven en uit te leggen waarom hij zo doet.
ze had het niet eens over d'r eigen.. ze gaf je alleen advies, maar de verkeerde in jouw ogen, doet pijn he de waarheid?
ik probeerde jou ok uit te leggen dat dat zo niet t geval is, maar ik moet t wel van jou aan nemen en jij niet van mij? heel logisch jah!
ik snap wat je bedoelt maar t is gewoon niet de reden
maar kinderachtig blijft t op een ander forum zitten roddelen!