2486x bekeken
Waarom koop je het niet gewoon in de shop?
maar lezzle dezzle hoe reageerde jij op space cake. en hoeveel plakjes had je op?
Ik had er 2 op en nog veel er bij geblowed, was lekker knetter.
Een vriend van me at 1 plakje en is die nacht nog naar het zieknhuis geweest, voor kalmeringstabletten.
Verschilt per persoon en per plakje cake lijkt me.
als ik dat eet moet ik altijd nekken
komt omdat je teveel in 1x vreet..."ohw...nou ik merk nix, laat'k nog maar een brok nemen...." voedsel verteerd langzaam....
waar in de buurt woont 'Mato'? kom eens een dikke jonko smoken als je in de buurt van Zandvoort,Bloemendaal bent
mato je mag me ook wel Tete noemen
ik woon in apeldoorn
maar ik kom redelijk vaak in zandvoort helemaal met dat lekkere weer
pb me maar voor info
kan ook lege kapsules halen bij de apotheek of smartshop, of je weed voor enige tijd in sterke drank laten trekken waar de thc en een paar andere stoffen in oplossen!
of hasj melk erg lekker!!
als de melk kookt op laag vuur hasj er in 0.5 tot 1.5 grm pp , roeren tot de hasj is opgelost en er een klein klontje boter in oplossen. kan je van gaan trippen maar ik werd er alleen mellow en chill van!
als de melk kookt op laag vuur hasj er in 0.5 tot 1.5 grm pp , roeren tot de hasj is opgelost en er een klein klontje boter in oplossen. kan je van gaan trippen maar ik werd er alleen mellow en chill van!
zelfbebouwde is much better... maar de kans op een kuthigh is aanwezig vanwege de dosering...met jonko rollen kan je makkelijkererder doseren...
dat is waar maar wat bedoel je met kuthigh?
van spacecake word ik eigenlijk nooit high eerder knetterr stoned
Maar moet ik de melk dan warm opdrinken of wachten tot het weer is afgekoeld?
dat je zo stoned bent dat je van voren niet weet dat je van achtere nog leeft....je loopt rond als een kip zonder kop
dat is toch vet!
en uit alle gaten van je lichaam komt bende
nooit last van gelukkig
dat is toch vet! ik vind dat niet kut hoor..
Wil me toch nog bewust zijn van dingen om me heen, eigenlijk...
je zo stoned bent dat je van voren niet weet dat je van achtere nog leeft....je loopt rond als een kip zonder kop
niet opgaat voor mij....die tijd is voorbij....
Uitspraak van RAMONE TO DA BONE op zaterdag 29 juli 2006 om 03:16:
Maar moet ik de melk dan warm opdrinken of wachten tot het weer is afgekoeld?
als het warm is wordt het sneller opgenomen, maar koud zou ook kunnen als je dat lekkerder vind!
als het warm is wordt het sneller opgenomen, maar koud zou ook kunnen als je dat lekkerder vind!
Vind warme melk gewoon al niet echt lekker dus denk dat ik het maar koud neem.
Nesquick (ofzo) erbij doen helpt ook...krijg je hashchocomel.. Wel lekker..proef je iets minder de hash..
Goeie tip :worship: