Partyflock

Forumonderwerp · 890100

Waarschuw beheerder
Ik ga deze week (dit weekend, of zelfs vanavond) toch eindelijk mijn tatoeage laten zetten. Ik denk er al zeker 4 jaar over, en nu ben ik er helemaal uit. Het liefst doe ik het vanavond nog! Alleen zitten er hier zo ongelooflijk veel tattoo shops, dat ik niet weet wie of wat ik moet kiezen, dus wil graag de ervaringen horen!

Welke in Rotterdam heb jij het laten zetten, en waarom heb je voor die shop gekozen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dat die rus?

Voor XS2SHAN:

heej je heb het over andre!
die werkte eerst bij tattoo west en bij the hurricane wat daarna tattoo zuid heette
maarre hij is fucking goed!!
ken hem persoonlijk heel erg goed,is een maat van ons!
hij had zn zaak aan de bergweg zitten tot voor kort. helaas heeft die hem moete sluiten omdat de huur daar te duur was en hij net zn eigen zaak was begonnen en de prijzen iets te hoog lagen :(
maar zijn werk was meesterlijk!
hij is ook een meester in het opknappen van verneukte tattoos!!

hij tattooeert nu bij hem thuis, als je zn nummer wilt stuur me een persoonlijk berichtje ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wat groot werk gezien van Tattoo Jan bij een kennis van me,hij had ze hele onderbeen laten doen rondom (freehand)in oldskool style! Dat zag er echt strak uit. puik werk dus.......

tattoo jan is idd een meester in het zetten van tattoos
ben mn eerste bij hem gana halen ennuh ben er nog steeds blij mee. een half jaar geleden kwamik weer bij hemin de zaak hij zei die tattoo heb ik gezet 8)

over ongeveer een maandje ga ik weer naar hem toe en laat ik daar weer een tattoo zetten!

hij stopt er binnekort mee als die zn zaak verkocht krijgt :(

MAAAAAAR : dan gaat die gewoon thuis tattooeeren!!
dus niet getreurt!!

Waarschuw beheerder
tattoo jan aan de goudsesingel is ok
heb bijna al me tatoeages bij hem gehaald in toen nog vlaardingen,zien er nog perfect uit
de boyflair en de tattoobobs hebben zelf geen tattoeages dat zegt genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 29 juli 2006 om 13:49:
inkstitution is wel duur.

Liever een dure tattoo die de rest van je leven er goed op zit dan een prut dingetje waar je alsnog wat aan moet laten doen voor het mooi is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:53:
Hij zit!

Wat is het geworden en bij welke shop ben je geweest?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 14:08:
Tattoo West en Tattoo Jan allebei oke

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 01:36:
hij had zn zaak aan de bergweg zitten tot voor kort. helaas heeft die hem moete sluiten omdat de huur daar te duur was

Weet je het zeker?
Alle ramen liggen deruit en overal is het dicht gespijkert met planken...

Lijkt me dat er wel meer is dan dat...

Waarschuw beheerder
tatto bob op katendrecht