3 volgers · 24288x bekeken
donateur
Check ff op marktplaats.. Daar staat 1 gast die R4 + 1GB geheugen samen voor 49,95 verkoopt en als je er 2GB geheugen bij wil kost 't 65 ofzo dacht ik... Ben je in 1x klaar Zitten ook gasten die bijv. 300 spellen voor 15 euro aanbieden
Hoe werkt dat nou precies? Had net in de winkel gekeken naar spellen, maar weinig wat ik leuk vind
R4 is kei simpel , gewoon n card wat je erin stop met spellen die je download
Hoe werkt dat nou precies? Had net in de winkel gekeken naar spellen, maar weinig wat ik leuk vind En daar ga ik dus ook niet zoveel geld aan uitgeven..
Men koop zo'n R4 kaart. Dat is een 'spelletje', maar dan met een ingang voor zo'n geheugenkaartje.. Ziet eruit als een normaal spelletje. Dan download je spelletjes (of je belt mij ff, ik brand mijn DVD's over en je hebt 350 spellen erbij) en dan zet je er daar een aantal van op dat geheugenkaartje. Dat geheugenkaartje doe je dus in je R4 en die doe je in je DSL.. En spelen maarrr.. Dat kost je dus 1x 50 euro en daarna is alles gratiesj..
donateur
Men koop zo'n R4 kaart. Dat is een 'spelletje', maar dan met een ingang voor zo'n geheugenkaartje.. Ziet eruit als een normaal spelletje. Dan download je spelletjes (of je belt mij ff, ik brand mijn DVD's over en je hebt 350 spellen erbij) en dan zet je er daar een aantal van op dat geheugenkaartje. Dat geheugenkaartje doe je dus in je R4 en die doe je in je DSL.. En spelen maarrr.. Dat kost je dus 1x 50 euro en daarna is alles gratiesj..
Ahaaaa okee.. En dat kun je dus gewoon via de kompjoeter op je DSL zetten?
Heb de R4 maar ook besteld.
Ben benieuwd.
Waar kan je dan het beste downloade?
Ben benieuwd.
En ik mag jou altijd vragen he?
Uiteraard
Volgens mij kan dat maar op 1 torrent site..weet alleen ff niet meer welke
speel je al phoenix wright?
laatste aanpassing
Heb de R4 maar ook besteld.
Ben benieuwd.
als je download via newsservers dan is het een eitje, gewoon ff invullen bij een zoeksite als binsearch of nzbindex en je kan hem zo downloaden
elk nieuw spel staat er direct op
Whaoei!
Hij is binnen en doet het!!!
Hij is binnen en doet het!!!
Die R4 is echt een goed ding!!!
laatste aanpassing
Zo gisteren effe 2 uurtjes naar spellen gekeken.
Heb nu toch al een stuk of 30.
effe 24 uur proberen en dan kopen
uhmm
Bedankt voor de tips!!
Heb nu toch al een stuk of 30.
effe 24 uur proberen en dan kopen
Bedankt voor de tips!!
dementium the ward dat moet je halen voor ds, n echte horror spel met bloed 
donateur
Iemand een beetje handig met Mario hier? 
waar?
www.gameasylum.us
gebruik coupon code asylumgift voor 15% korting, hij moet uit amerika komen maar de dollar is geen drol waard op het moment.
vanaf 500$USD is het gratis shipping, dus ik heb er 4 besteld (meerdere mensen wilden hem
als je onder de 500$ besteld is hij 101 incl verzenden
360 elite ook voor 350 euries ^_^
ga ik denk ik ook wel bestellen, neem toch geen live en mod hem lekker
laatste aanpassing
ja leuk totdat die kapot gaat, en dan niet terug kan brengen
laatste aanpassing
donateur
Godverdomme schijt tyfes kut mario..
Heel dat kut spel uitgespeeld wil ik de secretchallengs mode spelen doet dat kut kreng het niet
Heel dat kut spel uitgespeeld wil ik de secretchallengs mode spelen doet dat kut kreng het niet