2524x bekeken
jij bent degene met een herpes lip hoor dan
ga je bek spoelen joh
vrouwen, maak je mond eens schoon
koortslip heeft niks te maken met mond schoon maken!!
(permanent verbannen)
Minder pijpen maat
ervaring mee?
jij bent ook zo'n gozer die denkt dat een meisje zwanger kan raken als je haar in haar bek spuit...
ff serieus nu
is dat niet zo
succes met vrouwen versieren met zon lip
ik heb genoeg skills om dat te regelen
(permanent verbannen)
Is dat een uitnodiging?
nee jij wil me te graag
Type 1 veroorzaakt een zweertje op de mond en/of lippen, ook wel een koortslip genoemd.
Type 2 is een geslachtsziekte die blaasjes en wondjes veroorzaakt op de genitaliën...
bedankt voor de compleet nutteloze informatie
(permanent verbannen)
soene Roy?
kom op dan
heb er ook al zeker 2 jr geen 1 gehad
vond t wel topicwaardig
(permanent verbannen)
Klopt, een bekorste pielemans lijkt me enig
een koortslul
meer lebbere gast..
ik wacht op je
Type 1 veroorzaakt een zweertje op de mond en/of lippen, ook wel een koortslip genoemd.
Type 2 is een geslachtsziekte die blaasjes en wondjes veroorzaakt op de genitaliën...
En type 1 kan wel zorgen voor een type 2...
Dus zou maar uitkijken wanneer je een koortslip hebt!
Via orale seks kan het 'koortslipvirus' worden overgedragen op de geslachtsdelen en daar herpes genitalis veroorzaken. Andersom kan je op deze manier ook herpes genitalis overdragen op de mond. Als je eenmaal herpes hebt opgelopen, raak je het virus nooit meer kwijt. Het virus komt meestal terug op een moment dat de weerstand verzwakt is.
Via orale seks kan het 'koortslipvirus' worden overgedragen op de geslachtsdelen en daar herpes genitalis veroorzaken. Andersom kan je op deze manier ook herpes genitalis overdragen op de mond. Als je eenmaal herpes hebt opgelopen, raak je het virus nooit meer kwijt. Het virus komt meestal terug op een moment dat de weerstand verzwakt is.
Jij weet er wel gevaarlijk veel van!
Zit in het vak...
Gwendolynx is ook instructrice op de P.I.K. academie.
Via orale seks kan het 'koortslipvirus' worden overgedragen op de geslachtsdelen en daar herpes genitalis veroorzaken.
Koortsuitslag wordt veroorzaakt door een virusinfectie (herpes simplex). Herpes simplex is een van de vele virussen die de meeste mensen in hun lichaam dragen zonder er last van te hebben. Het heeft niets te maken met de geslachtsziekte herpes genitalis.
bron: www.gezondheidsplein.nl
bron: www.gezondheidsplein.nl
Volgens mij kan het niet veranderen in herpes genitalis wanneer je orale sex hebt.
laatste aanpassing