Partyflock

Forumonderwerp · 890027

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Actiecomité wil dance-festival Mystery Land tegenhouden

Gepubliceerd op 19 juli 2006, 13:42
Laatst bijgewerkt op 19 juli 2006, 16:44

haarlemmermeer -
Het actiecomité 'Floriade Festival Vrij' eis het schrappen van de komende editie van Mystery Land op het voormalige Floriade-terrein. Desnoods stapt het comité naar de rechter om het dance-feest tegen te houden, belooft voorzitter H. Wilbers.

Amsterdammer Wilbers vreest schade aan flora, fauna én omwonenden door de tienduizenden 'rondstampende' dance-liefhebbers. Wilbers zegt te spreken namens ongeveer vijftig natuurliefhebbers en tientallen steunbetuigingen te hebben gekregen. ,,Natuur kan zich moeilijk verweren. Daarom doen wij dat'', aldus Wilbers, die regelmatig het Floriade-terrein bezoekt.

Het comité belooft 'keihard' te gaan strijden, maar voorlopig blijft het bij bezwaar aantekenen. ,,We hopen op een dialoog met het college van B en W. We hebben toch zinnige dingen te melden.''

Mocht Mystery Land niet tegen te houden zijn, dan hoopt het comité het festival in te laten krimpen: minder bezoekers en/of minder geluid dus. Wilbers geeft toe dat hij laat is met het verweer tegen het dance-evenement, dat in augustus voor de vierde keer plaatsvindt bij Vijfhuizen. ,,Ik liep hier al een tijdje mee in m'n hoofd. Maar ik ben zaterdag bij Dance Valley geweest en zag daar de effecten van zo'n feest.'' De Amsterdammer denkt dat de natuur ook na Mystery Land maanden bij moet komen.Wilbers - hij ging nooit eerder zo op de barricaden voor de natuur - en zijn bondgenoten hopen ook op een terugkeer van de Floriade. Ze begrijpen niet dat B en W geen pogingen doen het evenement terug te halen. ,,Waarom niet? De gemeentekas spekken kan ook heel goed met geluidloze evenementen in plaats van lawaaiige dance-festivals.'' Bovendien hebben party-gangers al genoeg plekken om te feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 21 augustus 2006 om 12:35:
Ik denk dat ik de hoop maar opgeef, deze game zal wel weer zo gaan als bij Sensation Black. Toen kon je ook kaarten winnen en toen kreeg iedereen die gewonnen had een bandje... (je weet wel die bandjes met een kleurtje van een Euro)

Ja maar dat spel was een stuk simpeler als ik het mij goed herinner :yes:

Je moest de kluis kraken met een aantal cijfers op de website zelf en er kwamen geloof ik ook geen emailadressen aan te pas.

Dit in tegenstelling tot het N-Joy en Innercityspel wat dezelfde opzet had als dit spel.
Werkzaam bij {SHOWLIST location 9723, 6859}
Artiest {SHOWLIST artist 15572, 20013}
Waarschuw beheerder
Net een mailtje gehad dat ze me een kaartje op gaan sturen! Dit als dank voor het goede speurwerk :D
Waarschuw beheerder
woohoo ticket binnen!!!
Waarschuw beheerder
hier ook B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beste Mystery Land liefhebber,
Van harte gefeliciteerd!

Als dank voor je speurwerk voor de Vrije Orde belonen we je graag met een ticket voor Mystery Land!

Stuur alsjeblieft even je contact gegevens (naam, adres) terug, en je krijgt je ticket!

Tot zaterdag!

ID&T

:)
Waarschuw beheerder
Idem Idem!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KasZ op maandag 21 augustus 2006 om 15:26:
woohoo ticket binnen!!!

:cheer: hier ook :cheer:
Beste Mystery Land liefhebber,

Van harte gefeliciteerd!

Als dank voor je speurwerk voor de Vrije Orde belonen we je graag met een ticket voor Mystery Land!

Stuur alsjeblieft even je contact gegevens (naam, adres) terug, en je krijgt je ticket!

Tot zaterdag!
ID&T
Waarschuw beheerder
Ik ook!

Nu hopen op goed weer
Waarschuw beheerder
partystoei­poes >

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want jij kon toch ook niet inloggen?

Mijn neef had hetzelfde probleem als jij, maar die heeft nu dus niets ;)
Waarschuw beheerder
Jep ik ook, op 2 adressen :D Dus heb 1 kaartje over. Over? Ja ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook bericht van ID&T gehad.
Waarschuw beheerder
Wij met z'n 3en gewonnen!
Toch weer zo'n 180 euri in the pocket!

Nu wordt het weer stressen tot de kaarten binnen zijn ;)
Waarschuw beheerder
ik heb ook gewonnen!

tot zaterdag.........als lowlands tenminste een beetje uit de benen is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 21 augustus 2006 om 15:40:
Mijn neef had hetzelfde probleem als jij, maar die heeft nu dus niets ;)

misschien krijgt ie nog mail?
en anders
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 21 augustus 2006 om 15:44:
Jep ik ook, op 2 adressen :D Dus heb 1 kaartje over. Over? Ja ;)

misschien??

*kijkt nu voor alexander enorm lief naar Gferwaonokn *
Waarschuw beheerder
LOL, lief van je :)

Ik wacht nog wel af, maar als iemand werkelijk een ticket over heeft en er niets mee wil doen, dan weet ik nog wel een PF member die wel wil ;) (nee niet ik, ik heb zelf al :p )

Waarschuw beheerder
hier ook binnen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 16:08:
hier ook binnen :cheer:

:cheer:
alle twee binnen trouwens?

Waarschuw beheerder
Iemand interesse? 2 MysteryLand tickets Ik had namelijk al 2 kaarten gekocht voordat ik van het spel wist :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een vriend van me heeft slechts de eerste 2 opdrachten gedaan maar heeft nu wel een mailtje dat hij een kaartje heeft gewonnen.

Misschien dus nog een klein lichtpuntje voor de gestrandden onder ons?

Waarschuw beheerder
zelfs ik heb er 1 gewonnen!

Waarschuw beheerder
mijn vriend heeft er alleen geen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 16:28:
zelfs ik heb er 1 gewonnen!

:cheer: :woopwoop: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KasZ op maandag 21 augustus 2006 om 16:27:
Een vriend van me heeft slechts de eerste 2 opdrachten gedaan maar heeft nu wel een mailtje dat hij een kaartje heeft gewonnen.

Oftewel iedereen die de petitie heeft getekent wint. It's as simple as that.

Dat verklaart ook waarom op het einde niemand meer mailtjes kreeg.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 00:55:
Want max 200 kaarten is gezegd, maar gezien dit topic, en het feit dat er op andere forums nergens echt over het spel word gesproken, geloof ik echt niet dat er 100 zijn die hem uitspeeld hebben, dus zou iedereen bij de winnaars horen....

Omdat jij die forums niet ziet, betekent dat dat ze er niet zijn? Ik kan je verzekeren dat er meer dan 200 deelnemers zijn... en er op besloten forums ook hard meegespeeld werd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zou ik wel een stunt vinden :yes: Ik ga de actie groep steunen denk ik...hebben ze een giro nummer?
Waarschuw beheerder
ikke ook..:D
Waarschuw beheerder
Liquid-Motion>

Jij spreekt jezelf tegen:

Hahaha... Omdat jij die forums niet ziet betekent dat dat ze er niet zijn? Pfff.... Ik kan je verzekeren dat er meer dan 200 deelnemers zijn...

En ID&T geeft maar maximaal 200 kaarten weg
Waarschuw beheerder
Hebbes! Dank voor de hulp af en toe jongens! :respect:

Waarschuw beheerder
toch klopt het niet
ik kon mezelf niet registreren en toch heb ik een kaartje gewonnen
mijn vriend is even ver gekomen en die heeft niet gewonnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 juli 2006 om 01:42:
Wilbers zegt te spreken namens ongeveer vijftig natuurliefhebbers en tientallen steunbetuigingen te hebben gekregen

Hmzz... en hoeveel Mystery Land bezoekers zullen vóór zijn??? ;p;p

Gelukkig zijn we er niet ingetrapt...

:cheer:

Wel een tijdrovend spelletje trouwens hoor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snap er nix van ik wacht nu alleen nog op de laatste mail heb me volledige naam ingevuld + email adres ik zie het wel
en voor de mensen die al een kaartje thuis hebben gekregen wat voor soort kaart is het?? ik vind het een beetje vreemd ! nu maar hopen dat als je bij de ingang komt het allemaal wel waar is :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 21 augustus 2006 om 15:36:
hier ook

Hoe zit dat dan met het verbod? o:) :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:06:
Hoe zit dat dan met het verbod? o:) :[

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 21 augustus 2006 om 16:41:
Liquid-Motion>

Jij spreekt jezelf tegen:

Hahaha... Omdat jij die forums niet ziet betekent dat dat ze er niet zijn? Pfff.... Ik kan je verzekeren dat er meer dan 200 deelnemers zijn...

En ID&T geeft maar maximaal 200 kaarten weg

Leg mij eens uit waar ik mezelf tegenspreek? Ik spreek ID&T tegen... Ik denk namelijk dat er veel meer dan die zogenaamde 200 kaarten de deur uitgaan, hoor...

Mijn twee uitspraken liggen in het verlengde van elkaar: Iedereen die de petitie tekent wint en er zijn méér dan 200 deelnemers... :s Nu jij weer.
laatste aanpassing