agh ja is maar even en dan heb je ook wat
ik vond van wel..maja dat bne ik ik vond het gewoon ronduit irritant met de meeste broeken en zelfs hipsters of strings was leuk als hij was blijven zitten beide keren maar achteraf ben ik veel blijer met me clithood omdat ik daarn og nooit zorgen over gehad heb.
vertelll
ook leuk detail lekker zo'n pluk haar zwaar irritant !!!! en vies vond ik het ook (hou niet van haar op plaatsen waar t niet hoort )
ben ik dan de enige die daar wel haargroei heeft tenminste waar mijn christina zat wel..nu niet meer
wil je niet vertellen
ben gek op waslijsten zeker als t om piercings gaat
en don't worry ik pik geen ideeen
hahaha ow van mij mag je ze weten hoor en van mij mag je ze ook pikken maar het zijn er te veel die ik wil hahah en neem ze niet allemaal anders word het wel heel erg veel zit nu met oorbellen enzo er bij totaal op 14
en het geld groeit ook niet op me rug dus haha
Wow dat is wel veel ja!
Mij ook niet.. En door 2de paasdag mis ik ook weer een dag werken
Toch 20 euro ofzo! (ben nog jong he )
vind je. 4 oorbellen in elk oor, 1 boven in het kraakbeen, in elk oor 1 tragus, tongpiercing, navelpiercing en tepelpiercing. had ook een neus piercing maar die moest vanwege me werk er uit maar neem k weer terug
word het wel heel erg veel zit nu met oorbellen enzo er bij totaal op 14
is dat zo
haha ik werd doorbetaald
wis ik niet joh...is nieuw voor me dit
de volgende in me kin en clit
Hmm ik krijg 1 mei weer geld..
Das niet zoveel deze maand.. 200 euro denk ik..
Ik wil schoenen 30 euro..
Piercing 50 euro
Das alweer 80
nou nog 120 over voor piercings
in je kin nog wel en in je clit ook nog wel..gaan beste ingrepen wordne..
weet iemand alleen hoe die heet?? hahahahaha
tenminste waar mijn christina zat wel..nu niet meer
conch (of shell voluit geloof ik)
??????
![[img width=449 height=375]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/alle-oorpiercings_jpg.jpg[/img]](http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/alle-oorpiercings_jpg.jpg)
tis enorm verslavend.. haha..!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb zin om weer een piercing te laten zetten
heb je nou die eskimo piercing eruit gehaald?
ik dacht conque
nee nog niet twijfel nog verschrikkelijk me vriedn zegt dat ik gewoon nog een maand of misschien 2 moet wachten en assl ik t dan nog steeds erg vind eruit halen omdat hij het nu zonde vind omdat je t bijna niet ziet..mja ga vanaaf ff langs en beetje info vragen..
jij heb gelijk
Waar heb je stage gelopen dan?!
ik heb stage gelopen op; peuterspeelzaal, kinderdagverblijf en nu een basisschool. Heb nog nooit gezeik gehad dat ik mijn piercings eruit moest doen..
Zou ik ook NOOIT doen!. dan maar een ander Adres