ben nu al zenuwachtig hahahaha
was ik ook hoor en toen ging ze nog een heel lul verhaal ophangen ik had zoiets van wijf hou je bek en ros m erin stond al te trillen omdat ik ervoor al 2x een christina had gehad en ik gewoon badend in het zweet op die stoel lag daarom was ik bij me clithood echt ontzettend bang en zenuwachtig
was ik ook hoor en toen ging ze nog een heel lul verhaal ophangen ik had zoiets van wijf hou je bek en ros m erin stond al te trillen omdat ik ervoor al 2x een christina had gehad en ik gewoon badend in het zweet op die stoel lag daarom was ik bij me clithood echt ontzettend bang en zenuwachtig
ja die heb ik ook verticale clithood..vind ik persoonlijk veel mooier als horizontaal ook
ik d8 er maar gewoon aan dat het werk was en dat hij wel vaker op een dag die piercings zet
is toch mooooiiiiii
vind ik persoonlijk veel mooier als horizontaal ook
Maar ik denk wel bij mezelf waarom moet je bang zijn? zo'n man heeft al zoveel kutjes gezien
En als er iemand bij je is, gebeurt echt niks!
met die piercing in me arm liepen jenny en ik door de stad jenny zei: piercing zetten? ik zo ja goed idgelijk der heen gelopen haha..
kvond die kerel wel lekker die m bij mij zette
hahha daarom ga ik ook niet naar de shop in didamsop ik meteen
maaruh vertel eens hoe intiem precies bij jullie is gegaanis er nog wat afgetekent ofzo?
whahahaha
kutjes tekenenhet kan een hobby zijn
de ultieme temptation
haha zo erg?
wat ben je dan allemaal van plan met die gast
die voelt dr ook niks vanhaha nee oke ff serieus
hahha daarom ga ik ook niet naar de shop in didam sop ik meteen
maar verdomme ik wil details van de clithoodpiercing
weet het eigelijk niet zo meer zoiezo de zenuwen en mijn vriend kijkt altijd of het goed zit ik zit me mentaal voor te bereiden![]()
bij mij had ie volgens mij wel afgetekend..
kweet ut niet cker meer, maar volgens mij wel
maar deze is ernstig gestoord dat zo m zo door laat gaan en m er niet uithaald maar dan weet je wat je te wachten staat
lijkt me wel dat je daar meer last van hebt na de tijd..met strakke broeken enzo
waarschijnlijk binne 2 weken ongeveer