ik ook!
Hehe, dat is waar ja
Ja, best wel ja...
Maar ze groeien er bijna nooit uit eigelijk sinds ze allemaal nieuwe staafjes gebruiken, want mn lichaam wilde m afstoten, maar de piercing kon er als het ware niet uit.. omdat er n staafje met 2 hoeken aan zit, dat ie er niet uit kan groeien.. Erg jammer, maar daar zet ik m niet meer, heb er TEveel last van gehad..
Ja, best wel ja...
Maar ze groeien er bijna nooit uit eigelijk sinds ze allemaal nieuwe staafjes gebruiken, want mn lichaam wilde m afstoten, maar de piercing kon er als het ware niet uit.. omdat er n staafje met 2 hoeken aan zit, dat ie er niet uit kan groeien.. Erg jammer, maar daar zet ik m niet meer, heb er TEveel last van gehad..
morguh zalk ff fototje erop zetten
ookal zitten er van die hoekjes aan ze kunnen zeker wel uitgroeien, die in mijn nek en die achter mijn elleboog zijn uitgegroeid....echt lelijk!
in me lipbandje
Je nek?
Heb jij een stempelkaart bij de piercingshop ofzo?
Vraag me af waar jij ze allemaal kwijt kan
hoeveel?
tattoo op m'n voetjeeeee
hou es op jij
heb ik al gedaan met plakband maar lukte niet echt
hoe ga je m laten lopen ??
vriendin van mij had het toen met nagel lijm gedaan dat werkte welprobeer dat isen anders ff photoshoppe
dat ga ik morgen even met die kerel bekijken..
kijken wat het mooiste is
nagel-lijm hahaha
en stond het??
ja ik heb m van me voet onder me enkel door over me aggiles pees naar boven (draaiend) over me scheen tot halverwege me kuit en heb behoorlijk pijn gehad
bij haar wle ze heb m ook al weer 3 jaar nu