Dus ik kan m beter laten prikken ?
Uitspraak van Jazz-R op woensdag 10 januari 2007 om 14:44:
ik ben geen voorstander van het plaatsen van een verticale piercing na het zetten zal je merken dat het gevoel hypo actief wordt gestimuleerd maar na verloop van tijd neemt het juist heel erg af doordat je geest denkt dit gebied is over reacted en zorgt dan dat het gevoel afneemt.
Je voelt het eerst heel erg.. Waarom: Hij is net gezet duh.. Dus ja dan voel je wel dat er wat zit tijdens seks ja..
Maar na verloop van tijd is dat gevoel weer normaal.. Gewoon precies hetzelfde als voor de piercing!
ik denk dat ik als mijn christina piercing geneze is toch wel een verticale clithood wil
dus mijn vraag is: heeft iemand er ervaring mee dat "het gevoel" na een tijd (ik denk dat hij heel lang bedoelt meer dan een jaar) afneemt?
ik heb dr ook alleen maar problemen mee gehad
meisje uit me klas heeft sowieso 15 oorbellen, allemaal geschoten en zij heeft nergens last van.
meisje uit me klas heeft sowieso 15 oorbellen, allemaal geschoten en zij heeft nergens last van
meisje uit me klas heeft sowieso 15 oorbellen, allemaal geschoten en zij heeft nergens last van.
alleen de achterkant van me oren wil je niet zien..
bij mij wil 't dus niet
Vol met bultjes enz.. ? Heb ik ook , Vreselijk!
ik had 16 oorbellen nu nog maar 7
ik had dr ook 16 en nu nog maar 5
tsja kraakbeen he heb ik ook heel erg last van mja ik heb volgehouden en nu heb ik al geen last meer van de meeste
en tragus heb ik er na een half uur uit moeten halen omdat ik pijn in mn kaak kreeg
Vol met bultjes enz.. ? Heb ik ook , Vreselijk!
nu nog me verticale clithood
kwas da ook eigenlijk nie van plan..