mijn laatste is tepel piercing
heb ook een tong piercing
en een piercing onder me lip
heb eerst wel 3x navelpiercing laten zetten maar die groeide er iedre x uit
en neuspiercing heb ik ook gehad maar die was meestal onstoken en die was er uitgegaan op een schuimparty en had geen andere neuspiercings bij dus
en heb een tragus piercing gehad...
ik denk dat ik er nog een tepel piercing bij wil laten zetten of een clitpiercing
meisje , je bent 16, dus intiem-piercings worden zowiezo niet zomaar gedaan bij je. of je moet een hele domme piercer hebben
meisje , je bent 16, dus intiem-piercings worden zowiezo niet zomaar gedaan bij je. of je moet een hele domme piercer hebben
of je moet een hele domme piercer hebben
twijfel nog over tongpiercing,
maar dat wordt m denk ik toch niet!
heeft iemand nog foto's van meiden met 2navelpiercings,
1onder en 1boven??? verticaal dus.
Dan loop ik dus weer achter
Deze wist ik al, en ja vanaf 16 jaar mag dit zonder toestemming.
ik ben gewoon in breda bij body mx geweest dus zal wel meevallen.
ik had gebelt vante voren voor men tepelpiercing en ze zijden dat ik alleen me legitimatie mee hoefde te nemen,
maar heb voor de zekerheid me ma mee genomen maar dat was nog een eens nodig
heeft iemand nog foto's van meiden met 2navelpiercings,
Navelpiercing als laatst,
maar ik wil graag een tongpiercing.
Uitspraak van M_A_R_I_S_K_A op maandag 8 januari 2007 om 21:15:
Hmm.. aan de ene kant wel slecht
Uitspraak van DwaboutergirlChickdeLuxe
op dinsdag 9 januari 2007 om 12:00:
Dat ze toch niet naar legitimatie vroegen?
Ja..
naar me legitimatie hebben ze wel gevraagd , gelijk toen ik belde al, en daar moest ik hem ook laten zien aan hun.
> marr ik wist niet zeker of het nou zonder een van me ouders kon dus heb me ma voor de zekerheid meegenomen , maar aan me moeder hebben ze niks gevraagt
Ohhzzzzoo
Mijn moeder was er niet bij hoor
Ze weet het niet eens..
kan je gwoon op internet opzoeken heb er zelf 4
Heb er alleen maar 3
Tijd geleden in de tong laten zetten, maarja is niet veel soeps had er wel meer van verwacht, over 2 weekjes maar weer een andere plek piercen, hope dat dat meer resultaat opbrengt,,,
Uitspraak vandebbie
. op dinsdag 9 januari 2007 om 19:00:
ik heb vorige week een piercing recht door mijn kraakbeen gezet en sinds gister ist royaal gaan ontsteken,word er niet goed van..maar haal um er nog niet uit
ik ken t maar gewoon volhouden en goed schoonmaken dan komt t wel goed
ik heb vorige week een piercing recht door mijn kraakbeen gezet en sinds gister ist royaal gaan ontsteken,word er niet goed van..maar haal um er nog niet uit
Tipjuh; goed alles schoonmaken en schoonhouden
Al ga je iets langer door met de verzorging da maakt nie uit Beter als da half gebakken werk!